Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso turn-off on viiltelystä jääneet arvet?

02.05.2021 |

Also, onko sil välii mis ne on? Ite siis viiltelin selkäni piloille aikonaan. Eihä niitä ite sillee nää, ellei kiemurtele peilin edessä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako tätä nostaa? :o

Vierailija
2/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän? Aikamoinen akrobaatti siis olet! Ei mua haittaisi ainakaan mitään. Olen huomannut että viiltelijöitä itseään kyllä harmittaa enemmän kuin mitä me muut niitä jälkiä edes todellisuudessa huomioidaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin on.

Vierailija
4/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne arvet kamalan näköiset ja tietty tulee mieleen, että on ollut vähän rankka ja tasapainoton nuoruus.

Vierailija
5/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhat arvet haittaa, jos elämässä on muuten mennyt eteenpäin eikä enää harrasta itsensä vahingoittamista. Viiltelyarvet selässä on kyllä suht harvinaisia.

Vierailija
6/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ollenkaan.

Tv, mies parhaassa iässä

Vierailija
7/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin ollut omat ongelmani niin en välittäisi.

Vierailija
8/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista kaikille. Taas tuli alotettuu tää, ku on ollu vaikeeta viimeset kuukaudet ja oon ollu vihanen ja surullinen koko ajan.

Vierailija
9/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Kiitti vastauksista kaikille. Taas tuli alotettuu tää, ku on ollu vaikeeta viimeset kuukaudet ja oon ollu vihanen ja surullinen koko ajan.

Ei kannata. Niitä arpia vaan katuu myöhemmin, ja lopulta se viiltelyn tuoma helpotus on vain hetkellistä. Toivottavasti löydät jotain muita keinoja purkaa pahaa oloa, esim. liikunta tai terapia/lääkitys.

Vierailija
10/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Vierailija
11/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen turn-off miehellä. Kertoo että vaarallinen ja itsehillintään kykenemätön, henkisesti heikko tyyppi kyseessä. miehillä itsetuhoisuus kohdistuu lähes poikkeuksetta myös kumppaniin ennemmin tai myöhemmin (laajennetut itsarit jne.). Ei kiinnosta sekopäämiehet kun terveitäkin on riittämiin.

Vierailija
12/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole viillellyt, mutta minulla oli kovasti epävakaa nuoruus outoine kuvioineen. Olen käynyt pitkät terapiat, ja kaikki on tasapainossa. Tiedän kuitenkin ettei se minusta koskaan katoa kokonaan, sekopäisyys. En lähtisi toisen samanmoisen kanssa elämää edes kokeilemaan. Sen sijaan ystävyys kävisi loistavasti!

Vierailija
13/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on valitettavasti iso turn-off. Tekee vain niin pahaa ajatella, miten ne on tehty.

Ap, toivottavasti saat tarvitsemaasi apua ja tukea. Älä vain jää yksin tuollaisten ajatusten kanssa.

Vierailija
14/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, jolla on viiltelyarpia. Nykyään elän ihan tavallista elämää ja kadun syvästi, että aloin viillellä nuorempana. Käsivarsien paljastaminen on edelleen vaikeaa ihmisten tuomitsevien asenteiden ja arpien aiheuttaman stigman takia. En kuitenkaan ole mikään epävakaa sekopää, vaan tehnyt nuoruudessani vääriä valintoja, joista nyt maksan kovaa hintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi