Kertokaa pahimpia tarinoita naapuririidoista!
Tämän Karpon yhden mieleenpainuvimman naapuririidan innoittamana haluaisin kuulla lisää tarinoita sekopäisistä naapureista ja pitkäkestoisista naapuririidoista! Löytyykö sinulta kokemusta naapuririidoista - mistä ja miksi riitä alkoi, vieläkö riita jatkuu vai päättyikö se ja jos päättyi, mihin?
Kommentit (4)
Ei nyt mikään paha, mutta nuorempana asuin eläkeläisten suosimassa rivitaloyhteisössä vuokralla ja eläkeläiset olivat jo ennen minua savustaneet pari nuorempa vuokralaista. Varmaan samalla tapaa, kuin kävi minun kanssa. Valittivat siis huoltomiehille, isännnöitsijälle ja vuokranantajalle ihan viikottain keksittyjen päivien ja kellonaikojen kera minun mekastavan, valittivat kuinka useita(!) koiriani kakkivat pitkin toisten pihoja, roskiani pengottiin yms. Todellisuudessa tein pitkää päivää vuorotöissä, minulla ei ollut mitään lemmikkiä (ehto vuokrasopimuksessa)... silti vikaa vaan löytyi milloin mistäkin ja minähä se siinä nuorena olin itse piru eläkeläisten keskellä, joten muutin pois.
Veljekset sai tontin ja halusivat rakentaa talon. He rakensivat kaksi suurta omakotitaloa vierekkäin. Toinen on punainen ja toinen keltainen. Eivät tule toimeen keskenään
Mitä, jos menisit nauttimaan kauniista kevätilmasta ja miettisit jotain rentouttavampaa vaihteeksi?