Dyson akkuimuri
Onko kokemuksia noista johdottomista Dysonin varsi-imureista?
Aika kalliita niin pystyykö niillä oikeasti imuroimaan kämpän kerralla ja niin että imee hyvin vai onko nuo vaan kalliita rikkaimureita?
Kommentit (12)
Meillä on ollut n.10+v Dysonin lattiaimuri ja toimii edelleen moitteetta. Ja 3-4v sitten ostettiin myös Dysonin varsi-imuri V8 absolute + ja viimeksi tänään käytin sitä, otan sillä keittiöstä päivittäin murut ym ja olkkarin sekä makuuhuoneen matot.
Rakastan sitä, yhtään liioittelematta, olihan sillä hintaa, mutta maksanut itsensä takaisin tuhatkertaisesti. Hemmetin näppärä, ja tehokas.
Kauan ne imutehot noissa varsi-imureissa kestää? Eli onko Dyson parempi kuin Electrolux, joka kyllä alkuun imi, mutta imutehot loppui parin vuoden jälkeen vähän kuin vaimolla naimisiinmenon jälkeen.
Eli sopiiko nämä koko kämpän siivoamiseen eikä vain keittiön lakaisuun?
Vierailija kirjoitti:
Lakaisuun?
En minä sillä keittiötä lakaise vaan imuroin roskat ja murut yms.
Enkä ymmärrä imutehosta kyselemistä, ei sen imuteho mihinkään laske ennenkuin latinki on ns tyhjä ja laitetaan takaisin telineeseensä latautumaan täyteen. Ja sitten taas imuroimaan.
-2-
En sanoisi että omassa dysonissa imuteho mitenkään täydellinen, mutta en minä tuota pois enää vaihtaisi. Eli on niin miljoona kertaa helpompi kuin tavallinen johdon kanssa pelleiltävä imuri. Tuo on niin helppo ottaa käteen ja nopeasti vetäistä. Akku kestää ihan ok, mutta täytyy muistaa aina ladata. Onkohan se 40min että kyllä sillä jonkun verran saa imuroitua.
Kyllä se hyvä kapistus on vaikka imuteho voisi olla hitusen parempikin mielestäni , tai joskus tuntuu että pitää vetää samasta kohdasta useamman kerran että ei heti ota ihan kaikkea.
tuo on niin helppo ottaa käteen ja nopeasti vetäistä
Hahah kirjoitinpa hauskasti /sama
Miten lankamatto? Aidosti harkitsen hankintaa kun normi-imuri vetelee viimeisiään.
Vierailija kirjoitti:
Sopii!
Meillä Electroluxin varsi-imuri ja siitä ei kyllä ole muuhun kuin eteisen ja keittiön pieneen imurointiin. Vähän huonosti imee.
Että juurikin oisko Dysonilla sama vika ja pitäs olla ns normi-imuri isompaan siivoamiseen
Mulla Dyson V 11 ja puhdistaa lankamaton kuten muutkin matot. Mä pidän sillä kissankarvat kurissa omakotitalossa ja olen ollut tyytyväinen. Nyt ollut 2v.
Hyvä imuri. Mutta hajosi heti kun takuu loppui.