Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dyson akkuimuri

Vierailija
23.03.2023 |

Onko kokemuksia noista johdottomista Dysonin varsi-imureista?
Aika kalliita niin pystyykö niillä oikeasti imuroimaan kämpän kerralla ja niin että imee hyvin vai onko nuo vaan kalliita rikkaimureita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä imuri. Mutta hajosi heti kun takuu loppui.

Vierailija
2/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut n.10+v Dysonin lattiaimuri ja toimii edelleen moitteetta. Ja 3-4v sitten ostettiin myös Dysonin varsi-imuri V8 absolute + ja viimeksi tänään käytin sitä, otan sillä keittiöstä päivittäin murut ym ja olkkarin sekä makuuhuoneen matot.

Rakastan sitä, yhtään liioittelematta, olihan sillä hintaa, mutta maksanut itsensä takaisin tuhatkertaisesti. Hemmetin näppärä, ja tehokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosit ap?!

Vierailija
4/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan ne imutehot noissa varsi-imureissa kestää? Eli onko Dyson parempi kuin Electrolux, joka kyllä alkuun imi, mutta imutehot loppui parin vuoden jälkeen vähän kuin vaimolla naimisiinmenon jälkeen.

Vierailija
5/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sopiiko nämä koko kämpän siivoamiseen eikä vain keittiön lakaisuun?

Vierailija
6/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakaisuun?

En minä sillä keittiötä lakaise vaan imuroin roskat ja murut yms.

Enkä ymmärrä imutehosta kyselemistä, ei sen imuteho mihinkään laske ennenkuin latinki on ns tyhjä ja laitetaan takaisin telineeseensä latautumaan täyteen. Ja sitten taas imuroimaan.

-2-

Vierailija
7/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että omassa dysonissa imuteho mitenkään täydellinen, mutta en minä tuota pois enää vaihtaisi. Eli on niin miljoona kertaa helpompi kuin tavallinen johdon kanssa pelleiltävä imuri. Tuo on niin helppo ottaa käteen ja nopeasti vetäistä. Akku kestää ihan ok, mutta täytyy muistaa aina ladata. Onkohan se 40min että kyllä sillä jonkun verran saa imuroitua.

Kyllä se hyvä kapistus on vaikka imuteho voisi olla hitusen parempikin mielestäni , tai joskus tuntuu että pitää vetää samasta kohdasta useamman kerran että ei heti ota ihan kaikkea.

Vierailija
8/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on niin helppo ottaa käteen ja nopeasti vetäistä

Hahah kirjoitinpa hauskasti /sama

Vierailija
9/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lankamatto? Aidosti harkitsen hankintaa kun normi-imuri vetelee viimeisiään.

Vierailija
10/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii!

Vierailija
11/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Electroluxin varsi-imuri ja siitä ei kyllä ole muuhun kuin eteisen ja keittiön pieneen imurointiin. Vähän huonosti imee.

Että juurikin oisko Dysonilla sama vika ja pitäs olla ns normi-imuri isompaan siivoamiseen

Vierailija
12/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Dyson V 11 ja puhdistaa lankamaton kuten muutkin matot. Mä pidän sillä kissankarvat kurissa omakotitalossa ja olen ollut tyytyväinen. Nyt ollut 2v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän