Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkanu ahdistaa mökille meno uuden vastapäisen asukkaan takia- ennen luonnon ja rauhan paratiisi.

Vierailija
02.05.2021 |

Sinne meni se korvaamaton henkireikä.

Muistakaa mökkiä ostaessanne tarkistaa ympäristökiinteistöt ja rakennusoikeudet.

Ennen papanmökki -vanhus. Nyt uusi porukka, 4 uutta uudisrakennusta, tappelua, jatkuvaa moottoriveneellä ajoa, teknomusaa bassoilla rannassa ja järvellä 10h/vrk + ison koiran louskutusta.

Tuntuu pahalta. Eipä tässä enää tuulenhumina kuulu.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ajetaan mönkkärillä, vesiskootterilla...

Joutsenet hätistellään vesiskootteteilla!

Vierailija
2/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan p:stä. Tämä oli pahin pelko kun suunniteltiin mökin ostoa. No nyt ei enää ole varaa kiitos koronan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, kivat sulle.

Vierailija
4/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ajetaan mönkkärillä, vesiskootterilla...

Joutsenet hätistellään vesiskootteteilla!

Siis emme me vaan naapurit.

Vierailija
5/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lähellä on?

Vierailija
6/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia mökillä pitäisi olla 5 ha omaa maata, lähin naapuri 5 km:n päässä ja vastarantaa ei näy. Pahinta kun mökkinaapuriksi osuu joku hullu.

Vierailija
7/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, olen kyllä pahoillani puolestasi. Tosi harmi, että ette saaneet samanhenkisiä mökkinaapureita. Jokaisella kun on omanlaisensa tavat rentoutua, ja mökkinaapureilla ne ovat tuollaiset.

Vierailija
8/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko naapurit vastarannalla vai teillä vierekkäiset tontit? Jos remuajat ovat ihan aidan takana niin otan osaa, mökä on varmasti kauheaa kuunneltavaa noin läheltä. 

Vierailija
9/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran yhden tuttavan mökillä, oikein kiva paikka puhtaan järven rannalla. Joku niitten naapuri oli hankkinut vesiskootterin ja pörräsi sillä tuntikausia koko viikonlopun siinä meidän edessä. Otti kyllä aivoon ja pilasi koko tunnelman. Säälin oikeasti tuttavaani, jonka mökki-idylli täysin pilalla. Inhottavia kapistuksia ☹

Vierailija
10/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se teettää. Varsinkin vuokramökkien naapureista varmaan mukavaa kun joka viikonloppu uusi bileporukka remuamassa ja "nauttimassa" luonnon rauhasta.

Vierailija
11/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden vesiskootteireiden edes tarvi olla naapurin omia. Täällä tuodaan kylän rantaan veneenlaskupaikalle kahdesta neljään vesiskootteria ja sitten niillä peuhataan järvellä koko ilta. 

Vierailija
12/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lähellä on?

Vastapäätä +- 100 m.

Ap

Vierailija
13/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sopia jonkun naapurin kanssa, että ilmoittaisivat milloin ko. mökissä lomaillaan, niin voisit mennä itse sen jälkeen? Tai laita sinne (vain oman mökkisi pihaa kuvaava) turvakamera, joka nappaa myös ympäristön möykän ja on yhteydessä kännyysi.

Vierailija
14/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lähellä on?

Vastapäätä +- 100 m.

Ap

Vesitse siis sama kuin metrin päässä, lahden yli kantaa puhekin. Tai siis huuto.

Ap

Vierailija
15/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko sopia jonkun naapurin kanssa, että ilmoittaisivat milloin ko. mökissä lomaillaan, niin voisit mennä itse sen jälkeen? Tai laita sinne (vain oman mökkisi pihaa kuvaava) turvakamera, joka nappaa myös ympäristön möykän ja on yhteydessä kännyysi.

He ovat muuttaneet siihen vakituisiksi asukkaiksi.

Kuka tällaista "luontoparatiisia" enää haluaa edes ostaa. Mökkimme itsessään on vaatimaton ja vailla mukavuuksia. Sijainti oli vaan täydellinen - aiemmin.

Ap

Vierailija
16/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin kuuntelu mökeillä pitäis kieltää!

Ainostaan kuulokkeilla jos sitä kuraa on pakko mökilläkin kuunnella!

Vierailija
17/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

He ovat muuttaneet siihen vakituisiksi asukkaiksi.

Kuka tällaista "luontoparatiisia" enää haluaa edes ostaa. Mökkimme itsessään on vaatimaton ja vailla mukavuuksia. Sijainti oli vaan täydellinen - aiemmin.

Ap[/quote]

Ainoa lohtu tuossa on, että joskus nuokin kasvaa tuon päristelyiän ohitse.

Vierailija
18/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa he käyvät myös koulussa/töissä eikä skootteripoikien loma osu aina samaan aikaan sinun kanssasi? Ilman mukavuuksia olevan mökin rauhaisalla paikalla löytänee helpommin, että jos paikka ratkaisee. Laihaa lohduttelua tässä...

Vierailija
19/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, olen kyllä pahoillani puolestasi. Tosi harmi, että ette saaneet samanhenkisiä mökkinaapureita. Jokaisella kun on omanlaisensa tavat rentoutua, ja mökkinaapureilla ne ovat tuollaiset.

Olipa passiivis-aggressiivinen kommentti.

Vierailija
20/70 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran yhden tuttavan mökillä, oikein kiva paikka puhtaan järven rannalla. Joku niitten naapuri oli hankkinut vesiskootterin ja pörräsi sillä tuntikausia koko viikonlopun siinä meidän edessä. Otti kyllä aivoon ja pilasi koko tunnelman. Säälin oikeasti tuttavaani, jonka mökki-idylli täysin pilalla. Inhottavia kapistuksia ☹

Itse laittaisin monta kalaverkkoa veteen niin johan loppuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan