Kun menen uutee työyhteisöön, niin ihmetyttää
se että miten epäilyttävänä minua pidetään vaikka olen kotona viihtyvä ihminen ja elän tavallaan kuukausi kerrallaan elämää, johon sisältyy laskujen maksu ja lasten koulusta ja ruokailuista huolehtiminen sekä välillä töissä ja kaupassa käynti.
En sitten tiedä missä välissä teen ne asiat, joista minusta juoruillaan.
Kommentit (25)
Onhan se vähän epäilyttävää, jos elämässä ei ole mitään muuta kuin työ, laskujen maksu sekä lasten koulusta ja ruuista huolehtiminen. Oletko robotti?
Vierailija kirjoitti:
Niin, mistä me voidaan tietää mitä susta juoruillaan ja miksi, kyllä siihen juoruiluun täytyy joku syy olla jos niin käy useasti.
Jotkut ihmiset eivät tarvitse juoruiluun mitään syytä.
Kertoo kumminkin oman elämän köyhyydestä, jos se jollekin oikein rakas harrastus on.
Niillä on niin shitti elämä, ettei ole muuta tekemistä kuin juoruta. Tai sit ne hakee shittiin yhteisöön yhteishenkeä juoruilemalla.
Jos teet työsi hyvin, hoidat omat asiasi ja kohtelet toisia kunnioittaen, ei mielestäni pitäis olla juoruamista.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on niin shitti elämä, ettei ole muuta tekemistä kuin juoruta. Tai sit ne hakee shittiin yhteisöön yhteishenkeä juoruilemalla.
Juoruilijat on ihmissaastaa.
Yksi syy (heille!) voi olla se, ellet välitä seurustella työkavereiden kanssa vapaa-ajalla. Tällaista minä olen kokenut.
Oli kaikenlaista sählynpelaamista ja pubi-iltoja, joihin en osallistunut, koska minulla on aina ollut omat harrastukset enkä tosiaan ole välittänyt seurustella työkavereiden kanssa - heistähän sai tarpeeksi työpäivän aikana. Sain maksaa sen sillä, että minusta keksittiin kaikenlaista siinä työpaikassa.
Ei ole ollut ikävä sinne! Muissa paikoissa ei ole ollut tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mistä me voidaan tietää mitä susta juoruillaan ja miksi, kyllä siihen juoruiluun täytyy joku syy olla jos niin käy useasti.
Jotain miestennielemisluuloja ja tällaista yleistä vaahtoamista. ap
Hämmentävää työyhteisössä pultit, jos aina joka kerta sinusta juoruillaan. En ole ikinä omalla kohdalla törmännyt tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on jonkun syy. Sen joka juoruaa.
Kierrän juoruilijat kaukaa, sillä ei heihin voi luottaa pätkääkään.
En jaksa tsvis lambaita, joten olen oppinut sanoa sitä mitä heitä miellyttää.
Pitää olla mahdollisimman tylsää, hajuton ja mauton.
Olipa kiva jumppatunti, olipa kiva mökkireissu, olipa kivaa lukea kirjaa kuin satoi vettä.
Ei tulis mieleenkään kertoa minkalainen oikeasti olen.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää työyhteisössä pultit, jos aina joka kerta sinusta juoruillaan. En ole ikinä omalla kohdalla törmännyt tuollaiseen.
Pultit = pyörit
Vierailija kirjoitti:
Juoruiletko itse? Tai juoruillaanko teillä?
Taitaa olla nuo ihmissuhdesotkut juoruajien omia heiniä. Siitä puhe mistä ei puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain miestennielemisluuloja ja tällaista yleistä vaahtoamista. ap
Aika erikoista. Minä en ole missään työyhteisössä koskaan kuullut kenestäkään sanottavan että on miestennielijä, enkä muutenkaan kyllä mitään yleistä vaahtoamista. Miksi jostain tuikitavallisesta ihmisestä joku vaahtoaisi? Ja jos sulle käy joka paikassa näin, niin sussa täytyy olla jotain tosi erikoista. Pukeudutko erikoisesti? Käyttäydytkö töissä erikoisesti?
Palkkakuitista palkkakuittiin -elämää viettävät ne jotka eivät osaa suunnitella talouttaan pitkällä tähtäimellä. Aina pitäis olla sellainen puskuri että ei tartte olla sen tulevan palkan varassa.
Mitä aloitukseen tulee nin luulenpa että ap kuvittelee olemattomia. Ei ketään sen asiat kiinnosta. Väite siitä että on juorujen kohteena on vain harhaa siitä että ois mielenkiintoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on jonkun syy. Sen joka juoruaa.
Hyvin epätodennäköistä että aina kun ap menee johonkin työpaikkaan, siellä on aina joku yksi joka juoruaa aina samasta aiheesta ap:n liittyen.
Sitten kannattaa jo äkkiä mennä lottoamaan jos noin hyvä tuuri on.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän epäilyttävää, jos elämässä ei ole mitään muuta kuin työ, laskujen maksu sekä lasten koulusta ja ruuista huolehtiminen. Oletko robotti?
Kyllähän se laskujen maksu kertoo että palveluja on kulutettu luotoksi? Laskut kun yleensä tulevat vasta kun tavara tai palvelu on toimitettu.