Lue keskustelun säännöt.
TOUKOKUUN TUHISIJAT vk 33 KE-TO-PE jatkoa...
Kommentit (42)
vieläköhän tähän pinoon kirjotellaan...?aika iso pino kyllä jo on,no joku saa alottaa uuden pinon:)
TERVETULOA HULDAX mukaan!!Itse tulin kans hiljattain tänne toukokuisiin mukaan,jos vaikka pikkukakkonen sais alkunsa.
Jokohan täälä joillakin on jännät paikat edessä ja testejä sais pikkuhiljaa kaivella esiin..?Hui ku ihan jännittää toisten puolesta....itsellä vielä piiiitkä aika siihen että sais jännittää!vaikka mua kyllä kutkuttaa mahassa kaiken aikaan jo pelkkä ajatuskin uudesta vauvasta:) tää on taas tällänen päivä....plussaa kovasti odottaen=)
Nyt kahvin kimppuun.....plussia paljon kaikille;) ja yritystä=)
-toymama kp9
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...vieläkö mahtusi uusi porukoihin???
Kaksi vuotiaan tytön äiti länsi-suomesta eksyi näille sivuille etsiessään tietoa ovulaatiotesteistä. Ensimmäinen raskaus onnistui todella helposti, ja nyt tuntuukin jotenkin nahkealta kun on muutaman kierron odottelut. (Niille keillä on OIKEASTI vaikeaa, en tarkoita pahoittaa mieltänne).
Ikää minulla on 29v, miehellä 2 enemmän. Toista raskautta on yritetty vasta toukokuusta.
Mutta, asiaan: olen nyt kaksi kiertoa tehnyt ovulaatio-testejä ja kummallakin kerralla viiva on koko kierron jäänyt vertailuviivaa heikommaksi (viimeksi testasin 2xpäivässä),voiko olla etten ovuloi ollenkaan?? Kokemuksia? (mammaksi.fi.testejä)
Oma kiertoni on koko ajan ollut enemmän tai vähemmän sekaisin.
Jotenkin on niin malttamaton, kun päätös toisesta lapsesta on vihdoin tehty!