Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pientä vuotoa, voiko silti olla raskaana?

12.02.2008 |

Kuinka monella on tullut kuitenkin jonkinlaista pientä vuotoa, vaikka onkin ollut raskaana..?

Minulla alkoi eilen niin vähäinen vuoto, että en pidä näitä normaaleina kuukautisina, kun yleensä minulla on tosi runsas vuoto. En ole mitään testejä uskaltanut vielä ostaa kun ollaan toivottu lasta niin monta vuotta, että en jaksa toisaalta uskoa siihenkään, pieni toivo silti heräsi yhtäkkiä. Nyt KP 29/27 tai 2/27.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskaudessa pieni tuhruvuoto tuntuu olevan todella yleistä.

Vierailija
2/6 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin kuukautisten aika ja pientä vuotoa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ovulaatiotestin, jonka mukaan ovulaatio oli n. 3.2. Viimeiset kuukautiset alkoivat 20.1, jonka perusteella seuraavat menkat alkaisivat vasta 18.2. Nyt alkoi ihan kirkkaanpunaista vuotoa. Kipuja ei ole muuta kuin mahalaukkua polttelee. Mitä ihmettä tällainen voi olla?

Vierailija
4/6 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no se tietenkin riippuu miten pitkällä raskaus on ja miten runsas hcg- hormoni eritys on. Eli alkuraskauden tuhruvuodon nyrkkisääntö: Mikäli vuoto on vähäisempää kuin kuukautisvuoto ja mikäli ei ole kuukautiskipuja pahempia kipuja pitäisi silloin kaikki olla hyvin. Mutta mikäli vuoto on runsaampaa ja esiintyy kokkareita/hyytymiä ja mikäli kivut ylittävät kuukautiskivut tulisi hakeutua reippaasti lääkärille. Mutta mikäli itselläni raskautuessani tulisi pientäkin vuotoa kävisin varmasti tarkastuttamassa lääkärissä että kaikki on hyvin.

Vierailija
5/6 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailin tänään lääkärille puhelimessa tilannetta (ks. yllä) ja hänen mielestään kyseessä on joko varhainen keskenmeno tai sitten kuukautiset ovat vain alkaneet etuajassa. Ovulaatiosta olen kuitenkin varma, koska testasin sen digitaalisella testillä. Nyt vuoto on loppumaan päin, joten lieeekö tuo keskenmeno syynä. Sen kai näkee vasta, kun " oikeat" kuukautiset pitäisi viikon päästä alkaa.

Vierailija
6/6 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka!

Mun normaali kp on 26-28. Kp 27 ilmaantui pieni " klimppi" kirkkaan punaista vuotoa vessassa käynnin yhteydessä paperiin, ajattelin tädin päräyttävän pihaan vielä samalle illalle. Illalla alkoi palelu. kp28- aina tähän päivään kp31 on tullut ajoittain todella vähäistä tuhruista ruskehtavaa vuotoa paperiin. Ja palelu on jatkunut ja varsinkin iltaisin tuntuu että on oltava koko ajan peiton alla. Mittasin lämmön parina edellisenä iltana ja oli 36.6-36.8 välillä. Normaali lämpö on 36-36.2. Silti ei mitään oireita viitaten raskautumiseen muuta kuin menkkamaisia kipuja mut menkkoja ei näy... Nännit oli arat ennen kun menkkojen olis pitäny alkaa mut ei enää nekään arista. Viitaisiko tämä silti mahdolliseen raskautumiseen? Odotanko vielä vai pitäisikö testata?

Kiitos kaunis vastaajille =)