Poika näköjään tuonut jonkun tytön kotiin. Tulipa tämäkin päivä nähtyä.
Ei ole ennen tuollaiseen osoittanut kiinnostusta mutta nyt näkyi olevan eteisessä vieraat tytön kengät ja takki. Voi kun toinen aikuistuu niin ryminällä.
Kommentit (38)
Et sitten yöllä muka mitään kuullut?
Onko kotona jo puhuttu seksistä ja pojalle annettu kondomipaketti?
Poikani on jo 35-vuotias, mutta edelleen muistan sen tunteen, kun näin eteisessä pienet lenkkarit. Olin hämmentynyt. Joka tapauksessa tein hyvän aamiaisen eikä tytön tarvinnut poistua meiltä tyhjin vatsoin. 😊
Ja olet varma ettei esim tyttäresi kaveri ole tullut kylään? Minkä ikäinen poika?
Vierailija kirjoitti:
Et sitten yöllä muka mitään kuullut?
Olet sairas. Mitä ap:n olisi pitänyt kuulla? 🙄
Ei me mitään kuultu. Otettiin illalla viiniä ja pelehdeltiin. Nukahdin jo ysiltä AP
Ole onnellinen että poikasi saa naisia, niin ainakaan siitä ei tule isona k i l t t i s
Vierailija kirjoitti:
On puhuttu. Aloitimme valistuksen jo kun oli eskarissa. Heitin nyt tuon tytön vaatteet kuistille. Haisevat nimittäin ilmeisesti pilvelle AP
0/5
Olisit pitäytynyt siinä että homopoikasi toikin tytön kotiin niin olisi vielä ollut uskottavaa mutta nyt meni trollailu vähän yli.
Vierailija kirjoitti:
On puhuttu. Aloitimme valistuksen jo kun oli eskarissa. Heitin nyt tuon tytön vaatteet kuistille. Haisevat nimittäin ilmeisesti pilvelle AP
Höpö höpö, tämä en ole minä. Poika on vasta 16v ja valitettavasti en tiennyt että on nyt jo tytöistä kiinnostunut. Mies on jonkun juttuhetken pojan kanssa pitänyt. Ja olen varma että kenenkään muun vieras se ei ole. Muut lapset olivat eilen kotona. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, tämä en ole minä. Poika on vasta 16v ja valitettavasti en tiennyt että on nyt jo tytöistä kiinnostunut. Mies on jonkun juttuhetken pojan kanssa pitänyt. Ja olen varma että kenenkään muun vieras se ei ole. Muut lapset olivat eilen kotona. Ap
Minusta on ikävää että esiinnyt minuna. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoret on kyllä fiksuja ja ne tietää. Kannattaa kuitenkin joku kondomipaketti pojan sängyn päälle tai vessan kaappiin jättää. Onnea uuteen elämänvaiheeseen teille. Nyt se itsenäistyminen alkaa.
Voi v, kun mua veetuttaa nyt tämä trollailija joka esiintyy aloittajana. Eikö sulla muuta elämää ole kun trollailla täällä? Sääli.
Eikö nuoret kysy lupaa etukäteen vieraista?
Ollaan mietitty että ostettais pojalle jo oma asunto. Mielellään ennen armeijaa. Pian itsenäistyy ja saisi omaa rauhaa mutta ehkä vielä on liian aikaista. Poika on niin hirveän herkkä ja haluaa toistaiseksi asua kotona AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta 16... Tuossa iässähän ne kokeilut yleensä alkaa, joillakin jo aiemmin ja joillakin myöhemmin. Mikset itse voi myös pojan kanssa jutella, ei ehkäisyasioissa mitään hävettävää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta 16... Tuossa iässähän ne kokeilut yleensä alkaa, joillakin jo aiemmin ja joillakin myöhemmin. Mikset itse voi myös pojan kanssa jutella, ei ehkäisyasioissa mitään hävettävää ole.
Oikeassa olet, pitää nyt varmistaa kun tyttö lähtee, että kaikki on kunnossa ja että kondomeja on saatavilla. Meillä on ollut vähän tapana että mies puhuu miesten kesken ja minä tytöille. Siksi näin. Ap
Miten on mahdollista, että alaikäiset elää elämää, josta vanhemmat ovat ihan autuaan tietämättömiä? Tai että kotiin tuodaan yövieraita keneltäkään kysymättä? Haloo?
Sellaista se on.