Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika näköjään tuonut jonkun tytön kotiin. Tulipa tämäkin päivä nähtyä.

Vierailija
02.05.2021 |

Ei ole ennen tuollaiseen osoittanut kiinnostusta mutta nyt näkyi olevan eteisessä vieraat tytön kengät ja takki. Voi kun toinen aikuistuu niin ryminällä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On puhuttu. Aloitimme valistuksen jo kun oli eskarissa. Heitin nyt tuon tytön vaatteet kuistille. Haisevat nimittäin ilmeisesti pilvelle AP

Höpö höpö, tämä en ole minä. Poika on vasta 16v ja valitettavasti en tiennyt että on nyt jo tytöistä kiinnostunut. Mies on jonkun juttuhetken pojan kanssa pitänyt. Ja olen varma että kenenkään muun vieras se ei ole. Muut lapset olivat eilen kotona. Ap

Kuinka yksinkertainen olet jos kuvittelet ettei 16v kölli ole tytöistä kiinnostunut? Tai pojista jos siihen suuntaan on kallellaan. Tuo ikähän on juuri sitä suurinta pariutumisenhalun aikaa.

Vierailija
22/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eikös ole kiva, että hän nyt toi sen tyttöystävänsä käymään. Tulipa sekin päivä nähtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että alaikäiset elää elämää, josta vanhemmat ovat ihan autuaan tietämättömiä? Tai että kotiin tuodaan yövieraita keneltäkään kysymättä? Haloo?

En kai minä voi tietää ketä tänne nukkuessani tuodaan kun olen työviikosta väsynyt muutaman siiderin jälkeen.

ap

Vierailija
24/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On puhuttu. Aloitimme valistuksen jo kun oli eskarissa. Heitin nyt tuon tytön vaatteet kuistille. Haisevat nimittäin ilmeisesti pilvelle AP

Höpö höpö, tämä en ole minä. Poika on vasta 16v ja valitettavasti en tiennyt että on nyt jo tytöistä kiinnostunut. Mies on jonkun juttuhetken pojan kanssa pitänyt. Ja olen varma että kenenkään muun vieras se ei ole. Muut lapset olivat eilen kotona. Ap

Vasta 16... Tuossa iässähän ne kokeilut yleensä alkaa, joillakin jo aiemmin ja joillakin myöhemmin. Mikset itse voi myös pojan kanssa jutella, ei ehkäisyasioissa mitään hävettävää ole.

Miksi äidin pitäisi jutella ehkäisyasioista pojan kanssa, kun pojalla kerran on isä ja tuollaiset juttutuokiot on molemmille vähemmän vaivaannuttavia miesten kesken? Minä ainakin luotan mieheni kykyihin kasvattaa lapsiaan, ei ole tarvetta kontrolloida kaikkea.

eri

Vierailija
25/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajakaa se pois!

Vierailija
26/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta 16... Tuossa iässähän ne kokeilut yleensä alkaa, joillakin jo aiemmin ja joillakin myöhemmin. Mikset itse voi myös pojan kanssa jutella, ei ehkäisyasioissa mitään hävettävää ole.

Miksi äidin pitäisi jutella ehkäisyasioista pojan kanssa, kun pojalla kerran on isä ja tuollaiset juttutuokiot on molemmille vähemmän vaivaannuttavia miesten kesken? Minä ainakin luotan mieheni kykyihin kasvattaa lapsiaan, ei ole tarvetta kontrolloida kaikkea.

eri

Kyllä meillä ainakin nuo asiat kerrottiin koulun biologian tunnilla ala-asteella, että ei vanhempien tarvinnut siitä puhua. Vai onko sekin jo lopetettu?

Vierailija
27/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että alaikäiset elää elämää, josta vanhemmat ovat ihan autuaan tietämättömiä? Tai että kotiin tuodaan yövieraita keneltäkään kysymättä? Haloo?

Kuten joku sanoikin niin työstä väsyneenä yleensä yöllä nukkuu eikä päivystä, milloin teini tulee kotiin ja kenenkä kanssa. Teini on kuitenkin aina ollut luotettava eikä ole mikään katastrofi, jos tuo tytön kotiin. Näin kävi yhden kerran eikä asiasta ollut harmia kenellekään. Tyttö esittäytyi aamulla reippaasti eikä poistunut salamyhkäisesti.

Meillä on myös talo, jossa vanhemmat nukkuu 3. kerroksessa ja nuorison huoneet on pohjakerroksessa.

Vierailija
28/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku sanoikin niin työstä väsyneenä yleensä yöllä nukkuu eikä päivystä, milloin teini tulee kotiin ja kenenkä kanssa. Teini on kuitenkin aina ollut luotettava eikä ole mikään katastrofi, jos tuo tytön kotiin. Näin kävi yhden kerran eikä asiasta ollut harmia kenellekään. Tyttö esittäytyi aamulla reippaasti eikä poistunut salamyhkäisesti.

Meillä on myös talo, jossa vanhemmat nukkuu 3. kerroksessa ja nuorison huoneet on pohjakerroksessa.

'Av-mammojen fantasioissa koko perheellä on niin läheiset välit, että kaikki jaetaan kaikkien kanssa. Nuoret eivät ikinä salaile mitään ja jo taaperoiden kanssa keskustellaan mm. äidin menkoista.

Vierailija
29/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoria aliarvioidaan niin pahasti? Jos on fiksun ihmisen kasvattanut niin haloo, 16-vuotiaana hänelle ei ole mikään uusi asia mikä on kondomi ja miten sitä käytetään. Kiusallista tuossa vaiheessa alkaa "valistaa".

Vierailija
30/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista, että poika ei ole löytänyt oikeaa parisuhdetta. Tai jos on, ei ole uskaltanut sinulle siitä kertoa. Ei ole hyvä jos jo alussa ei osaa kuin kertakäyttöseksiä.

Vierailija
31/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin teinipojalleni useammankin ns poikien sukupuolivalistuskirjan netistä. Ajattelin että niistä lukemalla saa hyvin tietoa ihan itsekseen omassa rauhassa. Luulen vaan, ettei hän ole niitä lukenut ollenkaan.

Vierailija
32/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin alkuun vähän pimennossa, kun tytär asui kouluviikot koululla ja kävi kotona vain vapaaviikonloppuina. Seurustelusta hän taisi kertoa, kun sitä oli kuukauden verran jatkunut. Ja toki sitten jossain kohtaa kun oli joululoma lähestymässä, hän kysyi voiko poikakaveri tulla meille muutamaksi päiväksi. 

Minusta yövieraista pitää tietenkin sopia etukäteen. Vaikka olisikin niin iso talo, että siellä on teineillä oma siipi, jossa heillä on makuuhuoneet, kylppäri ja oma olohuonekin. Silti pitää vähintäänkin olla keskusteltuna, saako niitä yövieraita tuoda vai ei, ja pitääkö aina etukäteen ilmoitella. 

Meilläkin oli tytär juuri 16v kun tämä seurustelu alkoi ja hän päätyi tämän ensimmäisen poikaystävänsä kanssa naimisiinkin. Useinhan näin ei käy, mutta suosittelisin silti tutustumaan näihin seurustelukumppaneihin. Se on hyvää harjoittelua tulevaa vävyä/miniää silmälläpitäen.

Vierailija
33/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytär oli 14v ja ihan liian nuori mielestäni. Poika oli 17v.

Vierailija
34/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista et pitää noin aikaisin aloittaa. Kotoa ei todennäköisesti olla ilmeisesti saatu tarpeaksi rakkautta kun täytyy lähteä noin aikaisin seurustelemaan

Vierailija
35/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytär toi kerran yhden kaveripojan yöksi ilman lupaa, kun poika ei voinut mennäkään kotiin. En tosiaankaan ollut mitenkään hyvällä mielellä, kun aamulla eteisestä löytyi 45-koon maiharit, mutta lopulta selitys oli kuitenkin ihan viaton, vaikka nuoret nukkuivatkin vierekkäin kun ryntäsin tytön huoneeseen.

Vierailija
36/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneen ovi pois ja kännykkä myös.

Yo lakki kun on hommattuna niin voi alkaa neuvottelemaan asioista

Vierailija
37/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 14v, kun aloin seurustelemaan ja menetin neitsyyteni, seurustelua kesti seuraavat 14 vuotta. Terveisin 46v valkoinen heteromies

Vierailija
38/38 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntä särkee kun lukee näitä kertomuksia normaalien nuorten elämästä... Tutustuin ystävääni, kun hänen pieni poikansa oli viiden. Meistä tuli nopeasti hyvät ystävykset ja sain seurata pojan kehitystä. Hän rakenteli onnellisena robotteja ja juoksi kesäisin perhoshaavin kanssa niityllä. Kaikki oli niin hyvin... Koulussa opettajat ennustivat pojasta tulevan vielä jotain suurta, hän rakasti tarinoita Etelämantereesta ja kaukaisten saarten eläimistä. Muistan kuin eilisen päivän sen alkusyksyisen päivän kauan sitten, kun ystäväni uskoutui minulle suuren salaisuuden: Poika oli kertonut haaveilevansa omasta tyttöystävästä, jonka kanssa nukkua öitä laavulla ja mennä yhdessä luonnontieteelliseen museoon. Ne sanat saivat minut hymyilemään sisäisesti... Aika kului ja pojan lukio alkoi, yläasteella hän oli vielä saanut seurata sivusta kuinka pärinäpojat kyyditsivät kylän tyttöjä. Jokin pojassa muuttui, hänestä tuli kotona hiljaisempi ja varautunut. Poika opiskeli edelleen historiaa loistavin arvosanoin, mutta jokin oli toisin ja yritimme selvittää mitä oli tapahtunut. Lukion ollessa lopuillaan toivoimme armeija vuoden ja opiskelemaan lähdön auttavan, kenties poika oli ainoastaan uusien kuvioiden tarpeessa. Poika opiskelikin poliittista historiaa vuoden verran, mutta palattuaan kesäksi kotiin, seurasi romahdus... Nyt tuo ennen niin iloinen poika on elänyt jo vuosia vuoteen omana. Niin se elämä voi muuttua...