Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin naisen joka uskoo kovaan työntekoon ja perinteisiin perhearvoihin

Vierailija
01.05.2021 |

Mistä löytäisin naisen joka uskoo kovaan työntekoon ja perinteisiin perhearvoihin? Täsmennetään nyt sen verran, että naisella voisi olla ammatti ja työpaikka, mutta työnteko tapahtuisi perheen ehdoilla.

Kommentit (513)

Vierailija
501/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on täysi krpä. Toivottavasti elämäsi ja mielenterveytesi romahtaa, ja lapset otetaan huostaan.

Muuten totta, mutta selkärangattoman siittäjänsä mulqquuteen syyttömien lasten ei tarvitsisi yhtään kärsiä.

Vierailija
502/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

428 jatkaa. Haluan kuitenkin sanoa että kaikki kunnia niille miehille jotka kantaa itse omista lapsistaan vastuun ja puhuu eronkin jälkeen lastensa äidistä kunnioittavasti. Sellainen kyllä nostaa miehen pisteitä ja fiksu, miehekäs mies kyllä voi löytää rakkauden toisellakin kierroksella!

Eli siis ihan niin kuin ap ilman palstan vääristelyjä.

Pystyisitkö sinä puhumaan kunnioittavasti ex-puolisostasi jos hän on ensin pettänyt kaikki lupauksensa ja hyljännyt sinut kriittisimmällä mahdollisella hetkellä? Tuskin.

Mikä on tämä miehen kriittinen hetki? Ap:n vaimollahan on ollut pitkät kriittiset hetket, jolloin olisi tarvinnut ap:n tukea: ne synnytyksien jälkeiset kuukaudet. Ap:han itse ivallisesti kertoi, kuinka vaimolla oli niiiiiiiiiin vaikeaa hoitaa vauvoja. Ap:n mielestä hän teki tarpeeksi, kun kehotti psykologin luokse, mutta tarpeeksi on tarpeeksi. Ei ap jaksanut tukea.

Mikä on kriittisempää kuin se, ettei saa synnyttäneenä, väsyneenä tukea vauvan hoitoon?

Niin, ja nyt AP odottaa ehdotonta tukea joltain random naiselta itselleen, vaikka itse ei tukenut vaimoaan????

Ap nimenomaan tuki vaimoaan kaikin mahdollisin keinoin, mutta vaimo ei arvostanut. Jotain rajaa näihin panetteluihin. Ihan ymmärrettävää, että kunnioitus loppuu jos toinen vaan itkee maailman pahuutta ja kieltäytyy avusta. Siinä ei Suomessa juuri mitään pysty lisää tekemään.

En yhtään ihmettele suurta kohtaanto-ongelmaa pariutumisessa jos suuri osa naisista ajattelee yhtä kieroutuneesti kuin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

428 jatkaa. Haluan kuitenkin sanoa että kaikki kunnia niille miehille jotka kantaa itse omista lapsistaan vastuun ja puhuu eronkin jälkeen lastensa äidistä kunnioittavasti. Sellainen kyllä nostaa miehen pisteitä ja fiksu, miehekäs mies kyllä voi löytää rakkauden toisellakin kierroksella!

Pystyisitkö sinä puhumaan kunnioittavasti ex-puolisostasi jos hän on ensin pettänyt kaikki lupauksensa ja hyljännyt sinut kriittisimmällä mahdollisella hetkellä? Tuskin.

Mikä on tämä miehen kriittinen hetki? Ap:n vaimollahan on ollut pitkät kriittiset hetket, jolloin olisi tarvinnut ap:n tukea: ne synnytyksien jälkeiset kuukaudet. Ap:han itse ivallisesti kertoi, kuinka vaimolla oli niiiiiiiiiin vaikeaa hoitaa vauvoja. Ap:n mielestä hän teki tarpeeksi, kun kehotti psykologin luokse, mutta tarpeeksi on tarpeeksi. Ei ap jaksanut tukea.

Mikä on kriittisempää kuin se, ettei saa synnyttäneenä, väsyneenä tukea vauvan hoitoon?

Niin, ja nyt AP odottaa ehdotonta tukea joltain random naiselta itselleen, vaikka itse ei tukenut vaimoaan????

Ap nimenomaan tuki vaimoaan kaikin mahdollisin keinoin, mutta vaimo ei arvostanut. Jotain rajaa näihin panetteluihin. Ihan ymmärrettävää, että kunnioitus loppuu jos toinen vaan itkee maailman pahuutta ja kieltäytyy avusta. Siinä ei Suomessa juuri mitään pysty lisää tekemään.

En yhtään ihmettele suurta kohtaanto-ongelmaa pariutumisessa jos suuri osa naisista ajattelee yhtä kieroutuneesti kuin täällä.

Ei siinä ole mitään kieroutunutta, että kukaan älyllinen ei suostu epätasa-arvoiseen riistopiianpestiin.

Vierailija
504/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes kasvanut/kehittynyt elämänkokemustensa myötä. L utkittelee ja syyttää yhä yksin vain vaimoaan.

Kuka lähtisi rakkaudettoman etovan omaneduntavoittelijan l utkiteltavaksi, ja vielä maksamaan tästä ilosta?

Vierailija
505/513 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteelleni on ominaista, että pyrin löytämään kaikesta hyvää. Aidosti luonteeni mukaan pyrin tekemään sitä myös aloittaessani tätä ketjua lukemaan. Sivu sivulta, kommentti kommentilta mietin, että miten koko ajan voi ilmestyä yhä uusia kuvottavia vaatimuksia parisuhteelle.

Jos parisuhde tuntuu kuvottavalta, sitten ei muuta kun hoidat itse katraasi lasten täysi-ikäisyyteen saakka. Missään ei ole vielä sanottu, kuinka suuri se lapsilauma on?

Vierailija
506/513 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkäikäisiä lapset on? Kuinka suuri talo on?

Vierailija
507/513 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä ja miten suurin osa ajattelee, on normi ja normaali. Kohtaanto-ongelma sekä eksistentiaalinen ongelma on täten ap:n epärealistisissa ja utopistisissa fantasiahaavevaatimuksissa, joita ap ei itse täytä.

Vierailija
508/513 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman mies haluaa, taloudenhoitajan vai kumppanin?

Aika harvassa on mies joka haluaa kumppanin jonka kanssa jakaa ajatukset ja elämä.

Pääasiallinen tarve on ruualle, puhtaille vaatteille ja kivalle kodille.

Vierailija
509/513 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman mies haluaa, taloudenhoitajan vai kumppanin?

Aika harvassa on mies joka haluaa kumppanin jonka kanssa jakaa ajatukset ja elämä.

Pääasiallinen tarve on ruualle, puhtaille vaatteille ja kivalle kodille.

Ja maksavalle pussientyhjennyspatjalle, jonka on oltava ainaiselta harrastusaherrukseltaan aina valmiina.

Vierailija
510/513 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteelleni on ominaista, että pyrin löytämään kaikesta hyvää. Aidosti luonteeni mukaan pyrin tekemään sitä myös aloittaessani tätä ketjua lukemaan. Sivu sivulta, kommentti kommentilta mietin, että miten koko ajan voi ilmestyä yhä uusia kuvottavia vaatimuksia parisuhteelle.

Tässä ketjussa on hyvää se, että kenellekään ei ole epäselvää että ap on ihan dorka 👍 tässä ketjussa ei haukuta sen kummemmin kotiäitejä kuin uranaisiakaan, vaan kaikille on selvää että miehen kuuluisi kantaa vastuuta itsestään ja lapsistaan.

Olen hoitanut kaikki sovitut ja määrätyt velvoitteet ja ottanut vastuun itsestäni ja lapsistani. Mutta eihän sitä tarvitse huomioida kun ei istu kyyttärien agendaan.

Mutta ei se mitään, en edes haluaisin kaltaisianne laiskureita puolisoksi.

"Laiskureiksi" on turha nimitellä normaaleja ihmisiä, jotka eivät järjenvastaisesti suostu riistettäväksesi ja tyrannisoitavaksesi. Voit tietysti defenssinä pyöritellä itsellesi asian noinkin, mutta oikeasti olet laiska itse, ja siksi sen puolison pitäisi olla ahkera, jotta sinä iilimato voit äpäröinesi laiskotella ja hyväksikäyttää.

Vierailija
511/513 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on hyvää se, että kenellekään ei ole epäselvää että ap on ihan dorka 👍 tässä ketjussa ei haukuta sen kummemmin kotiäitejä kuin uranaisiakaan, vaan kaikille on selvää että miehen kuuluisi kantaa vastuuta itsestään ja lapsistaan.

Olen hoitanut kaikki sovitut ja määrätyt velvoitteet ja ottanut vastuun itsestäni ja lapsistani. Mutta eihän sitä tarvitse huomioida kun ei istu kyyttärien agendaan.

Mutta ei se mitään, en edes haluaisin kaltaisianne laiskureita puolisoksi.

Paljastava freudilainen.. haluaisin kaikki haaremittaret ja yritän haukkumalla pehmittää, mutta en saa..

Vierailija
512/513 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun näkemyksen mukaan perinteiset perhearvot on sitä, että rouva on kotona lasten kanssa ja ukko raataa töissä leivän pöytään. Nykysuomessa aika kovat tulot pitää olla miehellä, tai muuta omaisuutta. 

Mikä on rouvan taloudellinen turvallisuus tuollaisessa tilanteessa?

Ei kukaan järkevä nainen tuohon mene, ellei ole mustaa valkoisella:

1) Avioliitto ilman avioehtoa (jotkut lieriöt osaavat kyllä silti piilotella omaisuutensa lainvastaisesti eron sattuessa)

2) Eläkevakuutus vaimolle niiltä vuosilta, kun hän on kotona hoitamassa kodin.

Vierailija
513/513 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan