Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin naisen joka uskoo kovaan työntekoon ja perinteisiin perhearvoihin

Vierailija
01.05.2021 |

Mistä löytäisin naisen joka uskoo kovaan työntekoon ja perinteisiin perhearvoihin? Täsmennetään nyt sen verran, että naisella voisi olla ammatti ja työpaikka, mutta työnteko tapahtuisi perheen ehdoilla.

Kommentit (513)

Vierailija
481/513 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteelleni on ominaista, että pyrin löytämään kaikesta hyvää. Aidosti luonteeni mukaan pyrin tekemään sitä myös aloittaessani tätä ketjua lukemaan. Sivu sivulta, kommentti kommentilta mietin, että miten koko ajan voi ilmestyä yhä uusia kuvottavia vaatimuksia parisuhteelle.

Tässä ketjussa on hyvää se, että kenellekään ei ole epäselvää että ap on ihan dorka 👍 tässä ketjussa ei haukuta sen kummemmin kotiäitejä kuin uranaisiakaan, vaan kaikille on selvää että miehen kuuluisi kantaa vastuuta itsestään ja lapsistaan.

Olen hoitanut kaikki sovitut ja määrätyt velvoitteet ja ottanut vastuun itsestäni ja lapsistani. Mutta eihän sitä tarvitse huomioida kun ei istu kyyttärien agendaan.

Mutta ei se mitään, en edes haluaisin kaltaisianne laiskureita puolisoksi.

Jännä juttu kun sää korostat että hoitaisit nimenomaan määrättyjä ja sovittuja asioita. Aiemmin sanoit myös, että voit hoitaa ruoanlaiton jonain päivänä jos siitä erikseen sovitaan. Ei kukaan halua miestä joka ei älyä itse ottaa vastuuta yhteisestä kodista ja lapsista, ja jolle pitää jonkun erikseen määrätä jotain hommaa että yhteiset asiat hoituvat. Kyllä perinteinen mies ottaa itse tasapuolisesti asiat hoitoonsa ilman sopimisia ja määräilyjä. Ja niin tekee itseasiassa modernikin. Ei ihme jos vaimo väsyi yrittäessään saada sinut hoitamaan edes oman osuutesi.

Siis tää pisti mullakin silmään, monessa kohtaa ja pahasti! Miksi kaikesta pitää aina erikseen sopia? Ikäänkuin kaikista perusasioista pitäisi aloittaa joka kerta erillinen neuvottelu siitä, kumpi hoitaa, jossei kerta nainen nyt tällä kertaa pysty?

Kyllä se tasavertaisessa suhteessa menee niin että molemmat hoitaa velvollisuudet ja perusjutut ja homma menee kutakuinkin fifty-sixty ilman mitään erillistä sopimista.

Vierailija
482/513 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteelleni on ominaista, että pyrin löytämään kaikesta hyvää. Aidosti luonteeni mukaan pyrin tekemään sitä myös aloittaessani tätä ketjua lukemaan. Sivu sivulta, kommentti kommentilta mietin, että miten koko ajan voi ilmestyä yhä uusia kuvottavia vaatimuksia parisuhteelle.

Tässä ketjussa on hyvää se, että kenellekään ei ole epäselvää että ap on ihan dorka 👍 tässä ketjussa ei haukuta sen kummemmin kotiäitejä kuin uranaisiakaan, vaan kaikille on selvää että miehen kuuluisi kantaa vastuuta itsestään ja lapsistaan.

Olen hoitanut kaikki sovitut ja määrätyt velvoitteet ja ottanut vastuun itsestäni ja lapsistani. Mutta eihän sitä tarvitse huomioida kun ei istu kyyttärien agendaan.

Mutta ei se mitään, en edes haluaisin kaltaisianne laiskureita puolisoksi.

Jännä juttu kun sää korostat että hoitaisit nimenomaan määrättyjä ja sovittuja asioita. Aiemmin sanoit myös, että voit hoitaa ruoanlaiton jonain päivänä jos siitä erikseen sovitaan. Ei kukaan halua miestä joka ei älyä itse ottaa vastuuta yhteisestä kodista ja lapsista, ja jolle pitää jonkun erikseen määrätä jotain hommaa että yhteiset asiat hoituvat. Kyllä perinteinen mies ottaa itse tasapuolisesti asiat hoitoonsa ilman sopimisia ja määräilyjä. Ja niin tekee itseasiassa modernikin. Ei ihme jos vaimo väsyi yrittäessään saada sinut hoitamaan edes oman osuutesi.

Siis tää pisti mullakin silmään, monessa kohtaa ja pahasti! Miksi kaikesta pitää aina erikseen sopia? Ikäänkuin kaikista perusasioista pitäisi aloittaa joka kerta erillinen neuvottelu siitä, kumpi hoitaa, jossei kerta nainen nyt tällä kertaa pysty?

Kyllä se tasavertaisessa suhteessa menee niin että molemmat hoitaa velvollisuudet ja perusjutut ja homma menee kutakuinkin fifty-sixty ilman mitään erillistä sopimista.

Niinpä, ja kun kyseessä on yhteinen koti, yhteiset lapset joiden etu vaatii sen että siinä on ne kaksi vanhempaa jotka haluavat heidän parastaan. Ei siinä lasten edun toteutumiseksi pitäisi enää miettiä miten päivällisen laitosta ym sovitaan, vaan kumpikin vanhempi haluaa että niillä rakkailla lapsilla on ruokaa pöydässä kun nälkä tulee. Samalla toinen voi vaikka siivota tai huolehtia vaatehuollon. Tekemistä kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Olet kuvottava. Ei muuta.

Vierailija
484/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti on peukutukset toisin päin kuin vielä eilen illalla, on tainnut ap:llä olla kova työ peukutella omia kommenttejaan koko viime yön :D :D :D

Vierailija
485/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha kysellä tällaista suomalaisilta femmaripullukoilta. Itsellä on vaimo ulkomailta ja päivääkään en ole katunut.

Mutta vaimosi todennäköisesti on, jos olet yhtään ap:n kaltainen.

Vierailija
486/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva haluaa uusperhekuvioon, jossa on vielä useampi lapsi. Lisäksi mies, joka kutsuu ketään naista sanalla l**ka on todella pahasti asenteeltaan viallinen, eikä varmasti kelpaa kenellekään.

Vierailija
487/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisin naisen joka uskoo kovaan kulliin ja perinteiseen perseseksiin?

Transnainen voisi olla sinulle sopiva vaihtoehto.

Vierailija
488/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha kysellä tällaista suomalaisilta femmaripullukoilta. Itsellä on vaimo ulkomailta ja päivääkään en ole katunut.

Ei todellakaan ole katunut; joka päivä suunnitellaan kaikkea yhteistä, vaikka mitä tehdään kesällä, milloin muutetaan taas ulkomaille jne.

Yhteiset suunnitelmat vahvistaa ja näyttää sitoutuneisuuden.

Vierailija
489/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole katunut; joka päivä suunnitellaan kaikkea yhteistä, vaikka mitä tehdään kesällä, milloin muutetaan taas ulkomaille jne.

Yhteiset suunnitelmat vahvistaa ja näyttää sitoutuneisuuden.

No sinä ehkä rakastat vaimoasi. Ap:n tarkoitus on saada omille lapsilleen ja itselleen kotipiika, jonka tulee rehkiä 24/7 ja vieläpä maksaa siitä ilosta itse. 

Vierailija
490/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisin naisen joka uskoo kovaan kulliin ja perinteiseen perseseksiin?

Transnainen voisi olla sinulle sopiva vaihtoehto.

Miksi ihmeessä? Paska diili on paska diili, vaikka sitä kuka karismaattinen tai karismaton tuputtaisi kenelle. 

Vierailija
491/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rehti ja suoraselkäinen" akiiltokuvakerhomanninenko siellä kiillottaa itseliattua sovinistislutkittelukilpeään.

Vierailija
492/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että perinteisiin perskarvoihin....yhtä tärkeitä tietysti nekin

Vierailija
493/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin ko. arvoihin uskova nainen valitsee kaltaisensa miehen, joka vielä myös yhä yltääkin näihin arvoihin.

Vierailija
494/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tahansa teoriassa, mutta käytännössä ei mistään, sillä uusperhe-erheap:lla ei ole varaa ehtoja sanella.

Vierailija
495/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä naisvihaketju on täällä?

Vierailija
496/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

428 jatkaa. Haluan kuitenkin sanoa että kaikki kunnia niille miehille jotka kantaa itse omista lapsistaan vastuun ja puhuu eronkin jälkeen lastensa äidistä kunnioittavasti. Sellainen kyllä nostaa miehen pisteitä ja fiksu, miehekäs mies kyllä voi löytää rakkauden toisellakin kierroksella!

Eli siis ihan niin kuin ap ilman palstan vääristelyjä.

Pystyisitkö sinä puhumaan kunnioittavasti ex-puolisostasi jos hän on ensin pettänyt kaikki lupauksensa ja hyljännyt sinut kriittisimmällä mahdollisella hetkellä? Tuskin.

Mikä on tämä miehen kriittinen hetki? Ap:n vaimollahan on ollut pitkät kriittiset hetket, jolloin olisi tarvinnut ap:n tukea: ne synnytyksien jälkeiset kuukaudet. Ap:han itse ivallisesti kertoi, kuinka vaimolla oli niiiiiiiiiin vaikeaa hoitaa vauvoja. Ap:n mielestä hän teki tarpeeksi, kun kehotti psykologin luokse, mutta tarpeeksi on tarpeeksi. Ei ap jaksanut tukea.

Mikä on kriittisempää kuin se, ettei saa synnyttäneenä, väsyneenä tukea vauvan hoitoon?

Niin, ja nyt AP odottaa ehdotonta tukea joltain random naiselta itselleen, vaikka itse ei tukenut vaimoaan????

Vierailija
497/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on täysi krpä. Toivottavasti elämäsi ja mielenterveytesi romahtaa, ja lapset otetaan huostaan.

Vierailija
498/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt väärältä palstalta. Täällä on vain vanhoja ja katkeria velanaisia.

Muuta kun ei osata, vedetään kateuskortti esiin. Mille mun nyt pitäisi olla kateellinen? Olen lapseton, koska en pidä lapsista. No ikää jo on, mutta mitä sitten.

Vierailija
499/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa harkita kääntymistä vaikka lestadiolaiseksi tai körttiläiseksi. Muutoin joudut varmaan katselemaan ulkomailta mahdollisuuksiasi parantaaksesi.

Otapa nyt selvää tuosta körttiläisyydestä, he ovat aika vapaamielisiä. Lestadiolaiseksi tai körtiksi ei käännytä. Kummatkin edustavat ihan luterilaista uskoa.

Vierailija
500/513 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt väärältä palstalta. Täällä on vain vanhoja ja katkeria velanaisia.

Muuta kun ei osata, vedetään kateuskortti esiin. Mille mun nyt pitäisi olla kateellinen? Olen lapseton, koska en pidä lapsista. No ikää jo on, mutta mitä sitten.

Niin, mistä kukaan omat, omannäköisensä, mieleisensä valintansa tehnyt kadehtisi saamatonta koijari-ap:ta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän