Edellisessä paskaduunissani tienasin 1200e/kk bruttona. Anna siis minulle yksikin hyvä syy miksi menisin paskaduuniin, kun tuilla saan jopa enemmän?
Kommentit (109)
Sosiaalinen verkostoituminen!
T: sosiaalitäti
Työ pitää terveenä. Kotona neljän seinän sisällä olo aiheuttaa mielenterveysongelmia
Sinulla on tulevaisuudessa enemmän avoimia ovia kun pelaat nyt kortit oikein.
Mene vaikka rakennuksille niin saat vähintään pari tonnia kuussa.
Työt poikivat parempia töitö. Työttömyys poikii vain lisää työttömyyttä.
"paskaduunista" on helpompi ponnistaa eteenpäin kuin kotisohvalta.
Miten muka saisit tuilla enemmän?
Taas skitsoaloittaja
rolli on sepustanut tällaisen tarinan tänään.
Kovasti teet kyllä töitä lietsoaksesi kateutta ja vihaa työttömiä köyhiä kohtaan.
Mahtaa tätä työttömät ja köyhät-sitä ja tätä trollii ahistaa todella kovasti
kun kokoajan tekee näitä työtön-köyhät-aloituksia ja ketjuja,joita
sitten käsivatkaten sitä ja silmät kiiluen suu vaahdossa
trollaajaspämmää esiin kokoajan vastailemalla itse itselleen.
Puhutaan sitten myös muista tuista! Kaikki tuet esiin!
Mä olin aikoinaan tommosessa duunissa ihan vaan siks kun esimiehellä oli ihanan suonikas qulli, ukkomies hänkin.
Naisia ei kiinnosta kotona makaava, tukien varassa elävä laiskuri. Vähän kunnianhimoa ja suoraselkäisyyttä nyt kehiin hyvä mies!
Mun aikuinen lapseni sai just ns paskaduunin. Ihanaa seurata sitä iloa. Hän kovasti kaipasi tekemistä. Sinä et varmaan tekemisestä niin välitä.
Vapaa-aikaa ei osaa arvostaa jos sitä on liiaksi. Kun käyt paskaduunissa niin se kotona oleminenkin tuntuu ihan maagiselta.
Ja jos työ on fyysinen voi ajatella että se on liikuntaa josta sinulle maksetaan. Ei tarvi salilla istua kuntopyörän selässä jne.
Oman leivän tienaaminen! Itsensä elättäminen, leipänsä ansaitseminen omalla työllä, tuleehan siitä parempi fiilis verrattuna tilanteeseen, jossa joutuu avuttomana elämään toisten antaman tuen ja avun varassa.
Työyhteisö, työkaverit, oma sosiaalinen paikka.
Kok ulkomaisen työvoiman tarpeesta (1,8milj/11v)
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta kotona makaava, tukien varassa elävä laiskuri. Vähän kunnianhimoa ja suoraselkäisyyttä nyt kehiin hyvä mies!
Oman kokemukseni mukaan naisia kiinnostaa tuilla elävät jampat enemmän kuin akateemisissa asiantuntijatöissä olevat miehet.
Kunhan korona joskus loppuu, on Suomen talous niin perseellään, ettei nykyisenlaisia tukia ole enää varaa maksaa.
AP menettää paljon kokemuksia kun ei paskaduuni kelpaa ja itsensä kehittäminen on uuden halpa oluen löytäminen.
Ps. Raha saa extrakivaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Työ pitää terveenä. Kotona neljän seinän sisällä olo aiheuttaa mielenterveysongelmia
P-duunikin aiheuttaa mt-ongelmia, varsinkin kun se ei millään tapaa paranna elintasoa (kaupungin itsariyksiö, vanha polkupyörä, lapputuotteet ja leipäjono)
No jos olis kiva paskaduuni?