Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Edellisessä paskaduunissani tienasin 1200e/kk bruttona. Anna siis minulle yksikin hyvä syy miksi menisin paskaduuniin, kun tuilla saan jopa enemmän?

Vierailija
01.05.2021 |

Ei vain ole mitään järkeä.

M35

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta kotona makaava, tukien varassa elävä laiskuri. Vähän kunnianhimoa ja suoraselkäisyyttä nyt kehiin hyvä mies!

Voin kertoa että ei naisia kiinnosta se 1200/kk bruttona tienaava mies yhtään sen enempää.

Itse asiassa jopa todennäköisesti jopa vähemmän, koska tuilla elävä ei sentään ole alistunut mihin vain...Hän voi jopa kehittyä jonkinlaiseksi jänn ämieheksi. Toisin kuin orjapalkkaan alistuva lammas-mies

Vierailija
22/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä paskaduunia voi käyttää ponnahduslautana paremmalle duunille. Sen polun olen itsekin kulkenut, 6,69 €/h palkasta se alkoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vain osa-aikatyössä, nyt on syyskuun loppuun suojaosa vielä 500€, eli jos tienaat osa-aikatyössä sen 1200, sulla vähenee vain 350€/brutto työkkäriraha, eli saat käteen ihan kivasti. Kokopäiväisesti ei kannata noin pienellä rahalla tehdä töitä.

Vierailija
24/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta kotona makaava, tukien varassa elävä laiskuri. Vähän kunnianhimoa ja suoraselkäisyyttä nyt kehiin hyvä mies!

Oman kokemukseni mukaan naisia kiinnostaa tuilla elävät jampat enemmän kuin akateemisissa asiantuntijatöissä olevat miehet.

Eipä sinua kukaan "pakota". Mutta näin se systeemi täällä Suomessa toimii: Meillä on hyvät sosiaalietuudet.

Voit joko

1) Tehdä pimeitä töitä ja näin välttää verojen maksun josta sosiaalimenot kustannetaan

2) Yrittää muuttaa systeemiä

3) Muuttaa ulkomaille

Mutta älä tule tänne ulisemaan pelaajasta, kun sinun pitäisi ulista systeemistä

Vierailija
25/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ pitää terveenä. Kotona neljän seinän sisällä olo aiheuttaa mielenterveysongelmia

Miksi työtön olisi kotona neljän seinän sisällä? Voi ulkoilla, harrastaa, hoitaa lapsia (jos niitä on), siivota ja sisustaa kotia, tehdä pihatöitä, käydä kirjastossa ja elokuvissa jne.

Vierailija
26/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP menettää paljon kokemuksia kun ei paskaduuni kelpaa ja itsensä kehittäminen on uuden halpa oluen löytäminen.

Ps. Raha saa extrakivaa tekemistä.

En juo olutta, tai alkoholia muutenkaan

AP

Vierailija
27/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin kyllästynyt näihin valittajiin, jos et halua töihin, älä mee, makaa sohvalla ja syljeksi kattoon ja nosta valtavia tukia. Ei kiinnosta. Mä olen tehnyt paskaduuneja ja teen jatkossakin. Ja noista maataloustukien poistosta, siitä vaan. Luulen kyllä, että sen jälkeen tapahtuu vähän isompi ruoan hinnan nousu, puhumattakaan muista vaikutuksista. Mutta jos ei halua ajatella asioita laajemmin niin ei sitten. Pistäkää tää maa persilleen. Anteeksi, mutta ottaa päähän kun ihmiset ei osaa ajatella ollenkaan.

Vierailija
28/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap näköjään ihan varma ole ratkaisunsa oikeellisuudesta, kun sen on pakko tehdä tämänkaltainen aloitus vähintään kerran viikossa...

Vierailija
29/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettoveronmaksaja kirjoitti:

Miksi muiden pitäisi maksaa sinun loisiminen?

Maataloustukien poistaminen on kannatettava ehdotus.

Sen verran vielä tarkentaen, että myös luonnonhaittakorvaus,

satovahinkokorvaus ja viljelijäin lomaraha kuuluvat olla

poistettavien tukien joukossa, kuten myös kaiken maailman

investointituet, nuoren viljelijän tuet sekä

ehdottomasti myös luopumistuet.

Samassa yhteydessä tulee ajankohtaiseksi

myös valtion osuuden (yli 650 M€) poistaminen

viljelijäin työeläkekorvauksesta.

Operaation vaikutusta ruuan kuluttajahintaan on

vaikea arvioida. Linsenssiaatti Perttu Pyykönen

Pellervon taloudellisesta tutkimuskeskuksesta

epäili taannoin, että kansallisen tuen poistaminen nostaisi

hintoja korkeintaan viidellä (5) prosentilla.

Kaikkien maataloustukien poistaminen EU-alueella

tuskin nostaisi hintoja juuri lainkaan. Suomessa

saattaisi käydä niin, että osittain kuluttajahinnat

jopa laskisivat, kun tuotanto väkisin järkevöityisi

taloudellisemmaksi siten, että esimerkiksi ylikoneellistaminen

lakkaisi ja kannattamattomien kasvilajien viljely loppuisi.

Myös tukien aiheuttaman tyhjäkäynnin, kuten vasikkaralli,

poisjäänti pikemminkin olisi kuluttajahintoja alentava

tekijä.

Satovahinkokorvausta tuskin voidaan poistaa, koska sitä ei makseta enää valtion pussista vaan vakuutusyhtiöiden.

Vierailija
30/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä paskaduunia voi käyttää ponnahduslautana paremmalle duunille. Sen polun olen itsekin kulkenut, 6,69 €/h palkasta se alkoi.

Onnistui ehkä kultaisella 60-luvulla.

Ei enää tänä päivänä.

Vierailija
31/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kanssa paskaduunia ja vihasin sitä. Kotona makaavat tutut sai saman rahan ja halveksi mun työtä.

Lähdin opiskelemaan ja nyt teen about 650 kuussa velkaa. Mutta tekeminen sentään kiinnostaa.

Jos tulevaisuudessa alani töitä saan ni tulee olemaan hyväpalkkainen ja arvostettu työ.

Vierailija
32/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kurja luuseri joka jätti koulun kesken? Ja teki vaan osa-aikaista työtä?

Itse tykkään että raha tulee tilille palkkana eikä tulonsiirtona. Eivätpä pääse viranomaiset kyykyttämään.

Vierailija
33/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä saa tuolla enemmän? Itselläni työttömyys korvays 540€ ja siitä maksetaan kaikki laskut ja omaosuus vuokrasta. Käyttöön siis jääpi noin 400€ per kuukausi.

Onko suomessa muka työpaikkoja joiden palkasta jää käteen tuon verran kaikkien menojen jälkeen? Varmaankin sellaista paikallista sopimista jota kuulemma tarvitaan. Kiinassakin paremmat palkat.

Vierailija
34/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkekertymä.

ehkä 100e enemmän mitä perus työkkärit

ja as-tuki

Vierailija
35/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin muutaman vuoden kolmekymppisenä tiskarina, josta hommasta oikeesti tykkäsin, siivoushommista kaikista kevyintä, mutta eihän siitä kyllä palkkaa saanut, no nippanappa eli, 

mutta tiesin että ehdottomasti tarvitsen sen jokapäiväisen muutaman tunnin homman etten olisi esim. alkoholisoitunut aivan täysin, kun olin erittäin moniongelmainen nuori nainen. 

Että joskus se huonopalkkainen työ voi pitää melkein hengissä osan meistä joilla ei elämäntaitoja liiemmin ole, johtuen suurista traumoista ja huonoista lähtökohdista. 

Myöskin kun oli saanut hoidettua päivän hommat(tosin illalla) niin jotenkin henkisesti aidosti nautti enemmän sitten siitä vapaa-ajasta. 

Olin kyllä ollut töissä jo 13-vuotiaasta asti(kesätöinä tietysti kouluaikoina), mutta tuo homma silloin kolmekymppisenä oli niin huonosti palkattua että mitään järkeä sitä rahan takia olisi kannattanut tehdä, mutta itse löysin ne muut hyödyt itselleni ja elämälleni että sitä hommaa kuitenkin tein muutaman vuoden. 

Vierailija
36/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistui ehkä kultaisella 60-luvulla.

Ei enää tänä päivänä.

Ihan on kuule onnistunut vielä 2000 -luvulla.

Vierailija
37/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ pitää terveenä. Kotona neljän seinän sisällä olo aiheuttaa mielenterveysongelmia

Miksi työtön olisi kotona neljän seinän sisällä? Voi ulkoilla, harrastaa, hoitaa lapsia (jos niitä on), siivota ja sisustaa kotia, tehdä pihatöitä, käydä kirjastossa ja elokuvissa jne.

Koska tuollaisten kommenttien kirjoittavat ovat niin työhönsä ehdollistettuja lampaita, että he eivät osaa kuvitella mitään "elämää" olevan työelämän ulkopuolella.

Kohokohta on se kerran vuodessa tapahtuva viikon etelän reissu turistirysään. Kakkosena tulee 1-2 viikon mökkeily.

Sitten kun joskus jäävät eläkkeelle, niin todellakin vain möllöttävät sisällä televisiota katsoen.

Vierailija
38/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa että ei naisia kiinnosta se 1200/kk bruttona tienaava mies yhtään sen enempää.

Itse asiassa jopa todennäköisesti jopa vähemmän, koska tuilla elävä ei sentään ole alistunut mihin vain...Hän voi jopa kehittyä jonkinlaiseksi jänn ämieheksi. Toisin kuin orjapalkkaan alistuva lammas-mies

Tindermies, Trivagonainen, palstan ihmistyyppejä.

Mikä hemmetti on lammasmies?

Vierailija
39/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaduunista voi ponnistaa parempaan duuniin, jos kyvyt riittää. Kortistosta voit ponnistaa vain paskaduuniin. Valitse siitä.

Vierailija
40/109 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P-duunikin aiheuttaa mt-ongelmia, varsinkin kun se ei millään tapaa paranna elintasoa (kaupungin itsariyksiö, vanha polkupyörä, lapputuotteet ja leipäjono)

Mitä vikaa noissa asioissa? Itsellä menee noin ja elämä on ihan hyvää.

Kaupungissa asuva sinkkumies ei paljoa muuta tarvitse kuin nuo luettelemasi asiat. Leipäjonossa ei ole tarvinnut käydä sillä en ryyppää.