Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin rumat kasvot -- mikä avuksi?

Vierailija
30.04.2021 |

Olen poikkeuksellisen ruma kasvoiltani ja sen vuoksi olen saanut ikävää kohtelua koko elämäni ajan ja pariutuminen on ollut minulle todella vaikeaa, kun siis en kelpaa parisuhteeseen.

Kyse siis ei ole vartalosta, painosta tai hiuksista, sillä ne ovat kohdallani ihan ok, mutta siis kasvoni kokonaisuudessaan ovat hyvin epämiellyttävän näköiset ja epäaymmetriset. Olisiko ideoita, miten piirteiltään ruma pystyisi muuttamaan itseään paremman näköiseksi?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli työkaveri, joka oli kasvoiltaan kuin kirveellä veistetty. Hän korreloi sitä pukeutumalla tyttömäisesti vaaleansiniseen ja -punaiseen, käyttämällä blingbling-koruja, laukkuja ja kynsiä jne. Lopputulos oli jotensakin groteski ja jos tarkoitus oli viedä huomio karusta ulkonäöstä, se ei todellakaan onnistunut, pikemminkin päinvastoin.

Itse en kiinnitä tuollaiseen huomiota ja omasta mielestäni itsensä laittaminen on ihan söpöä kaikennäköisillä naisilla, vaikka itse en sellaista harrastakaan. Ja ns. kirveelläveistetty ulkonäkö on uljas ja jalo. Itse olen sellainen ruman hiirulaisen näköinen - kaukana kirveelläveistetystä ja melkeinpä sellaisen vastakohta.

T. Ap

Vierailija
42/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä kuva sitten, niin arvostellaan.

Jos et pistä, koko väitteesi on merkityksetön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäpä kuva sitten, niin arvostellaan.

Jos et pistä, koko väitteesi on merkityksetön.

Eli angstaaminen on mahdotonta täällä ilman kuvaa. Noh, en nyt kuitenkaan laita, kun ei sitä koskaan tiedä, vaikka joku oikean elämän läheiseni piipahtaisi tällä palstalla.

T. Ap

Vierailija
44/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kauniit hiukset. Käytä kauniita hiuskoristeita, esim pinnit, rusetit, pannat. Opettele tekemään luonnolline, kaunis silmämeikki. Pukeudu nätisti. 

Vierailija
45/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienetkin jutut voivat auttaa. Esim. kulmakarvojen vahaus ammatilaisella saattaa antaa täysin uuden ilmeen katseelle. Otsatukalla voi peittää epämiellytävän otsan ja niin edelleen. 

Vierailija
46/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli työkaveri, joka oli kasvoiltaan kuin kirveellä veistetty. Hän korreloi sitä pukeutumalla tyttömäisesti vaaleansiniseen ja -punaiseen, käyttämällä blingbling-koruja, laukkuja ja kynsiä jne. Lopputulos oli jotensakin groteski ja jos tarkoitus oli viedä huomio karusta ulkonäöstä, se ei todellakaan onnistunut, pikemminkin päinvastoin.

Itse en kiinnitä tuollaiseen huomiota ja omasta mielestäni itsensä laittaminen on ihan söpöä kaikennäköisillä naisilla, vaikka itse en sellaista harrastakaan. Ja ns. kirveelläveistetty ulkonäkö on uljas ja jalo. Itse olen sellainen ruman hiirulaisen näköinen - kaukana kirveelläveistetystä ja melkeinpä sellaisen vastakohta.

T. Ap

Et ehkä usko, mutta hyvä, luonnollinen meikkipohja, varjostukset etc. ja parhaita piirteitä korostava meikki vaikuttaa todella paljon. Katso peiliin, kannattaako korostaa silmiä vai huulia. Liika meiki tökkii, esim. jos vahva silmämeikki, huuliin kannattaa valita luonnollinen sävy ja rajaus.

Vaatteisiin mustaa tai jotain luonnon väriä. Jos olet hoikka, pukeudu esim. saappaisiin ja minipituiseen mekkoon. Kyllähän laittamalla saa itsestään vaikka minkänäköisen, varsinkin jos on hoikka. Sit vaan menox🥳

Vierailija
47/51 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se juuri menee. Ruma nainen kun koreilee niin näyttää kuin mies olisi pukeutunut naiseksi. Rumaa kaunistaa huoliteltu, selkeälinjainen klassinen tyyli ja yksiväriset, selkeät värit vaatteissa, ei mitkään kukkakuviot tai röyhelöt. Esim laadukas musta tai tummansininen jakkupuku yksinkertaisilla koruilla saa rumankin näyttämään arvokkaalta ja näyttävältä.

Vierailija
48/51 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa täälläkin mainostettua rumien ihmisten ryhmää. Tai siis yhtä sellaista. Löytyi hakusanoilla ugly people group. Näin rumana ihmisenä on helppo sanoa, ettei siellä moni ollut rumaa nähnytkään. Itsellä ei oo mitään vammaa tai epämuodostumaa, mutta on niin kehnot piirteet ettei tosi. Tihrusilmät, olemattomat ripset, possunenä. Karvaa siellä, missä ei pitäisi olla, mutta toivottavista paikoista se puuttuu. Pienet rinnat, tasapaksu vyötärö, leveät hartiat. Ylipainoa ei ole, mutta silti jotain kaksoisleuan kaltaista. Oon niin ruma, etten yhtään ihmettele, etten ole avioeron jälkeen löytänyt ketään. Ja jep, ero tuli, koska mies lähti toisen - kauniin - naisen matkaan.

Vierailija
49/51 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää itseään rumana, vaikkei ole. Hyvin moni. Kuka vaan meistä, kauniskin, voi menettää ulkonäkönsä tapaturmassa tai sairauden myötä. Ja ikääntymisen myötä joka tapauksessa. Ei se poista tai vähennä ihmisen arvoa mitenkään, jos on persoonallisen näköinen.

Ikääntyminen ei tarkoita rumentumista. En ole itse lähelläkään edes neljää kymmentä, eli en yritä omasta puolestani sepitellä.

Jotkut vanhenevat nätisti, jotkut eivät. Minua on luultu usein teiniksi livenä. Olen babyface ja myös ihoni on tosi nuoren näköinen. Ei mitään aknearpia (koska aknea ei ole ollut, koskaan.)

Joten aivan varmasti vanhenen itsekin nätisti, kun en tähänkään mennessä ole näyttänyt päivääkään vanhalta tai edes täysin ikäiseltäni.

Et ole lähelläkään neljääkymmentä, mutta luulet, ettei se ikä koskaan saavuta sinua? Minulla oli vähän samoin, näytin hyvin nuorelta vajaa nelikymppiseksi, mutta kas kummaa, peilistä katsoo nyt ihan eri olento.

Vierailija
50/51 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, niin kasvata parta ja mieti vaatteet uudelleen vaikka ammattilaisen kanssa. Treenaa hymyilyä, sillä hymyilevä ihminen on aina kaunis.

Jos olet nainen, niin käy jossain opettelemassa meikkaamaan, muuten samat kuin miehelle, mutta älä kasvata partaa.

Vierailija
51/51 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös ruma, mutta mulla ulkonäköön auttaa eniten se, että on hiukset ja kulmakarvat hyvin laitettu, ja muutenkin hyvä meikki. Ei silloin toki kauniiksi muutu, mutta paremmaksi kuitenkin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi