Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin rumat kasvot -- mikä avuksi?

Vierailija
30.04.2021 |

Olen poikkeuksellisen ruma kasvoiltani ja sen vuoksi olen saanut ikävää kohtelua koko elämäni ajan ja pariutuminen on ollut minulle todella vaikeaa, kun siis en kelpaa parisuhteeseen.

Kyse siis ei ole vartalosta, painosta tai hiuksista, sillä ne ovat kohdallani ihan ok, mutta siis kasvoni kokonaisuudessaan ovat hyvin epämiellyttävän näköiset ja epäaymmetriset. Olisiko ideoita, miten piirteiltään ruma pystyisi muuttamaan itseään paremman näköiseksi?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappunaamari auttaa.Ei ole ainakaan rumempi.

Vierailija
22/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyppää parvekkeelta 😊

Eli olet sitä mieltä, että kaltaisellani ei ole syytä elää?

Taasnähdään,miten naiset eivät osaa ajatella loogisesti...

hyppäät parvekkeelta => naama osuu maahan ja menee mäsäksi => sairaalassa se korjataan

Käytännössä siinä kuolisi, joten the game is over.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama eli erittäin epäsymmetriset kasvot. Oon peilistä jopa ihan kaunis mutta kun näen jonkun ottaman valokuvan itsestäni niin oon ruma niissä aina ja ihme ilme. Oon saanut vaan ruman miehen itselleni.

Oot saanu vain ruman miehen itsellesi? Syy ei ole kasvoissasi.

Vierailija
24/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha syyttää pelkkiä kasvoja. En osaa sanoa muuta kun en sinua tunne.

Vierailija
25/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyppää parvekkeelta 😊

Taas nähdään, miten naiset eivät osaa ajatella loogisesti...

hyppäät parvekkeelta => naama osuu maahan ja menee mäsäksi => sairaalassa se korjataan

Ja taas! Käskinkö hypätä sieltä ylimmästä kerroksesta? En!

Vaikka tuolla järjenjuoksulla ehkä se sittenkin olisi se paras ratkaisu.

Vierailija
26/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle rumuus on kova kohtalo.Miestä ei rumuus haittaa jos on paljon rahaa.

Köyhällä ja rumalla miehellä ei toivoa ole.

Vierailija
27/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 33 ikävuoteni aikana nähnyt niin rumaa ihmistä että olisi jäänyt rumuudellaan mieleen. Toki jotkut on kauniimpia kuin toiset, mutta kuinka uskomattoman ruma sitä nyt voi olla jos kasvonpiirteitä on standardimäärä ja hygienia on kunnossa?

Hesarissa oli joskus artikkeli kuukausiliitteessä, että miltä tuntuu olla ruma. Siihen oli sitten haastateltu valokuvilla ihmisiä, joista jokaisesta näki kuvasta, että eioo ruma ollenkaan. Ihmiset vaan luulevat olevansa rumia, eivät ole oikeasti.

Se oli hyvä artikkeli. 

Vierailija
28/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama eli erittäin epäsymmetriset kasvot. Oon peilistä jopa ihan kaunis mutta kun näen jonkun ottaman valokuvan itsestäni niin oon ruma niissä aina ja ihme ilme. Oon saanut vaan ruman miehen itselleni.

Oot saanu vain ruman miehen itsellesi? Syy ei ole kasvoissasi.

Missä sitten?

Vierailija
29/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyppää parvekkeelta 😊

Taas nähdään, miten naiset eivät osaa ajatella loogisesti...

Ja taas! Käskinkö hypätä sieltä ylimmästä kerroksesta? En!

Vaikka tuolla järjenjuoksulla ehkä se sittenkin olisi se paras ratkaisu.

Miten hyppäisin parvekkeelta vain siten, että ainoastaan kasvoni menisivät sellaiseen kuntoon, että saisin puoli-ilmaisen uusintakäsittelyn parempaan kuosiin ja ilman, että kärsisin suuria kipuja, murtumia ja aivovaurioita muuten? Mielestäni neuvosi on silti pahantahtoinen ja myös tuo haukkumisesi on loukkaavaa.

T. Ap

Vierailija
30/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja maski ihan jokapäiväiseen käyttöön.

Vierailija
31/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha syyttää pelkkiä kasvoja. En osaa sanoa muuta kun en sinua tunne.

Kohdallani ne kasvot on se tärkein syy, joka on vaikuttanut sosiaalisiin taitoihini, itsevarmuuteen ja siihen, etten hirveästi viitsisi satsata ulkokuoreeni muutenkaan, kun se on niin lannistavan ruma jo pelkästään kasvojeni vuoksi.

T. Ap

Vierailija
32/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt vaan se irtoleuka, jota suunnittelit.

Sitten se terapeuttitäti hyppää sun kaulaan ja elätte happy ever after. Eiks niin.   :)

Vierailija
33/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja maski ihan jokapäiväiseen käyttöön.

Entäpä sitten koronan jälkeen? Ja jos jonkun miehen tapaa, niin pettymys on suuri, kun maskin ottaa kasvoiltaan.

Vierailija
34/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ruma on aina ruma. Ei sille mitään voi vaikka miten meikkais, pukeutuis, laittaisi hiukset, laihduttaisi. T. Toinen ruma ja ikisinkku

Vierailija
35/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä vain saa taitavalla meikillä kohtalaisen miellyttävän näköisen.

Vierailija
36/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää itseään rumana, vaikkei ole. Hyvin moni. Kuka vaan meistä, kauniskin, voi menettää ulkonäkönsä tapaturmassa tai sairauden myötä. Ja ikääntymisen myötä joka tapauksessa. Ei se poista tai vähennä ihmisen arvoa mitenkään, jos on persoonallisen näköinen.

Ikääntyminen ei tarkoita rumentumista. En ole itse lähelläkään edes neljää kymmentä, eli en yritä omasta puolestani sepitellä.

Jotkut vanhenevat nätisti, jotkut eivät. Minua on luultu usein teiniksi livenä. Olen babyface ja myös ihoni on tosi nuoren näköinen. Ei mitään aknearpia (koska aknea ei ole ollut, koskaan.)

Joten aivan varmasti vanhenen itsekin nätisti, kun en tähänkään mennessä ole näyttänyt päivääkään vanhalta tai edes täysin ikäiseltäni.

Vierailija
37/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää itseään rumana, vaikkei ole. Hyvin moni. Kuka vaan meistä, kauniskin, voi menettää ulkonäkönsä tapaturmassa tai sairauden myötä. Ja ikääntymisen myötä joka tapauksessa. Ei se poista tai vähennä ihmisen arvoa mitenkään, jos on persoonallisen näköinen.

Ikääntyminen ei tarkoita rumentumista. En ole itse lähelläkään edes neljää kymmentä, eli en yritä omasta puolestani sepitellä.

Jotkut vanhenevat nätisti, jotkut eivät. Minua on luultu usein teiniksi livenä. Olen babyface ja myös ihoni on tosi nuoren näköinen. Ei mitään aknearpia (koska aknea ei ole ollut, koskaan.)

Joten aivan varmasti vanhenen itsekin nätisti, kun en tähänkään mennessä ole näyttänyt päivääkään vanhalta tai edes täysin ikäiseltäni.

Toisaalta joku voi olla oikeasti vanha ja iäkkään näköinenkin, mutta silti todella kaunis. Omasta mielestäni ikä ja kauneus eivät korreloi keskenään juuri mitenkään. Voi olla huippukaunis 70-vuotias ja vähemmän kaunis samanikäinen tai huippukaunis kaksikymppinen ja vähemmän kaunis samanikäinen. Ja se huippukaunis seitsemänkymppinen voi olla kauniimpi kuin se huippukaunis kaksikymppinen jne.

Vierailija
38/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omaat hyväksi miellettäviä luonteenpiirteitä, niin yritä tuoda rohkeasti niitä ilmi. Maailmassa on vielä ihmisiä jotka arvostavat ihmisten luonnetta enemmän kuin ulkonäköä.

Vierailija
39/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 33 ikävuoteni aikana nähnyt niin rumaa ihmistä että olisi jäänyt rumuudellaan mieleen. Toki jotkut on kauniimpia kuin toiset, mutta kuinka uskomattoman ruma sitä nyt voi olla jos kasvonpiirteitä on standardimäärä ja hygienia on kunnossa?

Ainoastaan persoonaltaan ruma ihminen, julma ja typerä, on ruma. Ja ihana ääni tekee kestä vaan kauniin tai komean. Samoin älykkyys ja huumorintaju.

Vierailija
40/51 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työkaveri, joka oli kasvoiltaan kuin kirveellä veistetty. Hän korreloi sitä pukeutumalla tyttömäisesti vaaleansiniseen ja -punaiseen, käyttämällä blingbling-koruja, laukkuja ja kynsiä jne. Lopputulos oli jotensakin groteski ja jos tarkoitus oli viedä huomio karusta ulkonäöstä, se ei todellakaan onnistunut, pikemminkin päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi