Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, huomaatteko jos naisella ei ole rintaliivejä? Häiritseekö se? Vedättekö johtopäätöksiä?

Vierailija
30.04.2021 |

Tuli mieleeni, kun yhdellä ystävälläni ei ole ikinä minkäänlaisia rintaliivejä muuta kuin urheillessa. Minusta tuo liivittömyys hyppää aina silmille, tuntuu että vaikka ystävälläni olisi maailman paksuin ja väljin villapaita, nännit nöpöttää läpi kuin terävät sepelinpalat. Samaan tapaan kuin kamelinvarvas leggingsit on housut -ihmisillä.

Itse olen hyvin povekas ja vaikka päälläni olisi mitä, tuntuu ettei ihmiset sukupuolesta riippumatta muuta huomaakaan. Ystäväni kuitenkin väittää, ettei kukaan kiinnitä hänen liivittömyyteensä mitään huomiota. Minusta tuntuu, että koska minä näen liivittömyyden niin selvästi, luulisi muidenkin näkevän, ja luulisi että se herättää miehissä edes jotain tuntemuksia tai ajatuksia. Ystäväni kuitenkin vaan sanoo, että "höpö höpö, ei ne kiinnitä mitään huomiota ja kaikki kohtelee mua aina tosin kohteliaasti ja kunnioittavasti".

Eli, mielipiteitä?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännännää

Vierailija
2/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomaan, yleensä en. Ei vaikuta minun elämääni enkä tee toisen pukeutumisesta minkäänlaisia johtopäätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaan, jos naisella ei ole rintaliivejä ja veitikka reagoi yleensä lievällä jöpötyksellä.

Vierailija
4/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan ja arvostan! Ihana vapaus!

Vierailija
5/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden miesten seurassa se kyllä vaikuttaa mikäli oma sellainen ei ole mukana. mutta jos on ätysin lankku, eikä russinoitakaan näy, samakun olisi .. jotain muuta.

onhan näitä jotka menevät ilana alapöksyjä jumppapaikalle trikoineen ja hhalo näyttää sen tyhmyytensä. Teitnekin jos munkkipossuilla rihmat ajoavat kesken , pitäsi kyllä löytyä jotain eteen..

Vierailija
6/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että nauttii varmaan an44liseksistä.

Vierailija
7/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti. Ei huomata. Melkein kaikki naiset käyttää liivejä, joten tuijottaminen ei paljon koskaan tuota tulosta, joten sitä ei tehdä.

Vierailija
8/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavat tai ovat huomaavinaan. Olin aikoinani kesätöissä pankissa, ja sain riesakseni asiakkaan, joka melkein joka päivä teki tikusta asiaa päästäkseen juuri minun tiskilleni. Kerran hän saapui jonottamaan juovuksissa ja ilmoitti ensi töikseen, että minulla ei ollut rintaliivejä. Ilmeisesti olin jättänyt ne pois juuri häntä kiusatakseni ja vikitelläkseni. Tosiasiassa minulla oli ylläni rintaliivit ja pankin takuulla epäseksikkäät työvaatteet.

Vierailija
9/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kiinnostaisi tietää, millaisia johtopäätöksiä naisen rintaliivittömyydestä voi vetää?

Itse käytän harvoin, en tykkää, kun painavat. Mutta en ole ikinä ajatellut, että joku voisi tehdä asiasta jotakin päätelmiä...

Vierailija
10/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naisena huomannut, että miehet ei taida liivittömyydestä niin välittää, mutta tosi monille naisille se on kova paikka. Niin usein kuulee nimittäin moittivia kommentteja, jos joku nainen kulkee kadulla ilman liivejä. Itse kyllä käytän liivejä, mutta olen aina yllättynyt  jos kaverini kommentoivat jotakin täysin tuntematonta liivitöntä naista "mitä toikin ajattelee" tai "kylläpäs hyllyy" tai ylipäänsä jotain kielteistä.

Ranskassa käsittääkseni vielä nykyäänkin ihan okei olla liiveittä, ja ausseissa. Mutta täällä Euroopan amerikkalaisimmassa maassa on vallalla amerikkalainen nännikauhu. :)

Vierailija
11/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä johtopäätöksiä, vaan vedän kät...

Vierailija
12/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä kiinnostaisi tietää, millaisia johtopäätöksiä naisen rintaliivittömyydestä voi vetää?

Itse käytän harvoin, en tykkää, kun painavat. Mutta en ole ikinä ajatellut, että joku voisi tehdä asiasta jotakin päätelmiä...

Luultavasti tarkoitetaan sitä että pitävätkö miehet tälläistä naista keytkenkäisenä/valmiina seksuaaliselle kanssakäymiselle vaikka heti ja joka vastaantulijan kanssa.

Vierailija
13/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaisia johtopäätöksiä voisi vetää, mutta ainakin minun isosta povestani ihan sukupuolesta riippumatta tunnutaan vetävän niitä johtopäätöksiä, että olen helppo, tyhmä ja huomionkipeä. Niin ajattelin että jos liivittömyyteen liittyy samanlaisia stereotypioita.

Onko sinun kokemuksesi sama kuin ystäväni, että ihmiset ei oikeasti kiinnitä mitään huomiota?

-ap-

Vierailija
14/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaavat tai ovat huomaavinaan. Olin aikoinani kesätöissä pankissa, ja sain riesakseni asiakkaan, joka melkein joka päivä teki tikusta asiaa päästäkseen juuri minun tiskilleni. Kerran hän saapui jonottamaan juovuksissa ja ilmoitti ensi töikseen, että minulla ei ollut rintaliivejä. Ilmeisesti olin jättänyt ne pois juuri häntä kiusatakseni ja vikitelläkseni. Tosiasiassa minulla oli ylläni rintaliivit ja pankin takuulla epäseksikkäät työvaatteet.

aijaa sä et oo sitten törmänny office fantasiaan

Vierailija
15/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan että kytätään rintaa mutta kytätäänkin nännejä. Outoa koska miehilläkin on nännit.

Povekkaana myös ahdistus jos omat nännit näkyy, koska tiedän että sitä ne kyylää.

Ehkä kevyempirakenteiset ei todella tajua, miten hankalaa on olla povekas. Apn kaveri on tyylitajuton luonnonlapsi.

Tyyli olis köyhän perusoikeus.

Vierailija
16/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
17/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka ei käytä rintaliivejä, viestittää halukkuudestaan seksiin. Ja erityisesti kiinnostaisiko miehiä vetää näiden lollojen väliin.

Vierailija
18/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran hoikan, pienitissisen venakon, jonka valkoisen paidan alta kuulsivat tummat rinnanpäät. En voinut mitä¨än sille, että lahkeessa alkoi tykyttää, vaikka kokonaisuus oli omaan makuuni liian hutshtava.

Vierailija
19/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa ainakin rehelliseltä naiselta kun ei ole liivejä.

Sitä tuo ystäväni kyllä on. Mottonsa on, että miehelle pitää olla iloinen yllätys kun hän riisuu vaatteensa.

Hän on siis oikeasti naiiviuteen asti rehellinen ja nyt tajusinkin, että kysyin niistä johtopäätöksistä juuri tuon takia. Koska olen vähän huolissani, että jos häntä vaikka pidetään tyrkkynä (mitä ei siis missään nimessä ole, vaan tosi kiltti ja suorastaan viaton ollakseen yli 30v) ja yritetään käyttää hyväksi tms. Koska hän ihan vilpittömästi elää maailmassa, jossa, kuten aloituksessa totesin, "kaikki kohtelee häntä  kohteliaasti ja kunnioittavasti".

Kyseessä on siis tosi fiksu ja kyvykäs nainen muuten, mutta jotenkin tosi naiivi miesten suhteen. Kaikki miehet on aina kohdelleet sitä kuin kukkaa kämmenellä jotain satunnaista sekopäätä lukuunottamatta eikä hän jotenkin -no, osaa yhtään ajatella ettei se ehkä ole mikään maailmankaikkeuden muuttumaton järjestys.

-ap-

Vierailija
20/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän liivejä, joskus en. Ei kukaan ole huomannut liivittömyyttä, ei miehet eikä naiset. Voihan se olla että omat ovat tuollaiset laiskasti riippuvat ja nännitkään ei normaalisti törrötä.

Itseäni ei kiinnosta muiden ihmisten alusvaatteiden käyttö. Voihan se olla että terhakkaat rinnat nöpöttävillä nänneillä saa kommenttia juurikin naisilta.