Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
18961/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukihäiriöinen ujostelee lukea ääneen

Ei ujostellut yhtään eikä tietysti tarvitse ujostellakaan.

Aiemmin ei ole vaan halunnut alkaa vänkäämään kuka saa lukea

Anna nyt vittujo olla tuon selittämisen. Jokainen näkee ihan itse ja osaa tehdä myös päätelmänsä ilman sun jatkuvaa puuttumista joka jeesuksen juttuun joka liittyy mikkoseen.

Kiitos ja Aamen!! 👍

Vierailija
18962/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apinoille banaania.

Kaikki tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään. Paitsi tietenkin Aleksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18963/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kertokaa mikä vetovoima Markussa on? En siis katso Salkkareita joten hän oli minulle ihan entuudestaan tuntematon ja vaikutta daily shown perusteella hiukan hiljaiselta, siis että hän on usein keittiössä tms. Mukavan oloinen tyyppi, jonka kanssa voisi kuvitella hengaavansa vapaa-ajalla mutta en ihan ymmärrä hänen viihdearvoaan. Onko 24/7:ssa ollut jotain parempia kohtauksia Markusta vai mistä tuo ilmiö johtuu?

Juu, vaikuttaisi oikein ihanneaviomieheltä kaikin puolin, mutta ei hänessä kyllä mitään viihdearvoa ole BB-talossa; melko hiljakseen on, ei ole mikään ns hauska tai värikäs tyyppi. En itsekään oikein ymmärrä hänen suosiotaan, kun eihän BB ole mikään deittiohjelma, jossa etsitään aviomiestä tms. Mutta äänestäjistä suuri osa on varmaan naisia, niin siinä ainakin osasyy Markun suosioon.

Tää suosio ja muu kuolaaminen vaan todistaa ettei naiset välitä faktoista vaan mielikuvien perässä mennään aivan täysin. Eihän (juuri) kukaan tiedä markun todellisesta luonteesta paljoakaan. 

No ihan samahan se on Petrankin suhteen jota taasen miehet fanittaa.

Toisaalta tämähän voi kertoa ihan vaan siitä, että niin naisten kun miestenkin ihannetyyppi (puolisoksi, kaveriksi) on suht hiljainen, rauhallinen, luonnollinen ja sporttinen? Ettei esim ne vahvat meikit, muovihärpäkkeet, tatuoinnit, megamuskelit ja geelissä uiminen saati suuna päänä oleminen iskekään ihan niin moneen kuin on annettu ymmärtää..

Selviytyjissä kun yhtä "dj kaunotarta" tai mikä se esittelyteksti olikaan katselee ilman meikkejä mutta ikiturvonneet huulet törröttäen niin toivoisi että nuoremmat naiset harkitsee toisenkin kerran ennen kuin rupeaa hommaamaan kestotäytettä naamaansa. Ja kolmannen, ja neljännen etc. 

Vierailija
18964/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jotain kertoo ihmisestä, että edes suunnittelee oman perheensä surmaamista. 

Ehkä talosta löytyy joku fiksumpikin voittaja. 

Masennuksessa ei ole kyse fiksuudesta tai tyhmyydestä. Ihan jokainen ihminen voi sairastua masennukseen. Ei ole erityisen fiksua haukkua sairastuneita. Kannattaa muistaa se karma.

Vierailija
18965/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Markku ei halua kertoa seukkaako vai onko sinkku??? Kummallista. 

Jospa onkin homo. Tullut vähän sellaiset vibat hänen käytöksestään.

Ei kai tuo vaikuta siihen, ettei voisi kertoa onko sinkku vai seurusteleeko. Eihän siitä kumppanista tarvitse mitään kertoa.

Asukkaat keskustelivat 6.5. nais- ja miesihanteistaan. 

Markku komppaa muita ja kertoo, että luonnollisuus on hänelle kaiken a ja o.

“Muotivillitykset on omasta mielestäni mennyt naisilla vähän ääripäihin”, Markku aloittaa.

"Sit kun sä aamulla heräät, niin mulle riittää miltä se näyttää, mun mielestä se on hyvä”, hän summaa.

Markku tykkää luomusta.

Vierailija
18966/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkonen on sellainen muputtaja..koko ajan jotain pitäisi syödä!

Toivottavasti hävii tehtävät eikä saa mitä irtaimistoa tuolta..johan se tuota paahdinta katteli sillä silmällä aiemmin.

Eipä mikään ihme, että onkin tuollainen plussapallo ja tekoniveletkin laitettuna...

Luulisi oman terveyden vähän kiinnostavan.

Vierailija
18967/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tehtävä olis sellainen jossa he joutuisivat pitämään päivän anuksessa banaaniterttua.

Vierailija
18968/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina voittoon.

On asiallinen ja osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa.

Näyttää myös tunteensa.

Hyvä Nina.

Oho!

Nina osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa ITSESTÄÄN. Sen toisen ihmisenhän ei tarvitse sanoa mitään, eikä kyllä ehtisikään siihen papatuksen väliin. 

Nina näyttää tunteensa, joo. Koko ajan on sitä alituista tekoitkua ja säälin kerjäämistä. Se että liehittelee toisia asukkaita pysyäkseen talossa, ei ole tunteiden osoitusta, se on manipulointia. Olette niin rakkaita, ihania, fiksuja jne. Edessäpäin nuoli Janneakin ja takanapäin puukotti selkään ja yritti saada katsojatkin etsimään Jannesta vikoja. 

Joskus itse säälin Ninaa ja toivoin Suurin pudottaja -ohjelmassa, että pärjäisi. Enää en pysty asettumaan hänen puolelleen. Sitä narisevaa ääntäkin on jo paha kuunnella. Ja se itsetunto tuntuu olevan aivan nollilla. Aina kun on mahdollista, hän tuo esille sen, että on vanhempi kuin muut, on leski, jne. (Sääli minua, sääli, sääli!)

Ninan paikka on jossain muualla kuin BB-talossa. 

Et ole kyllä montaa keskustelua kuunnellut. Ainahan tuo Nina kyselee muilta heidän kokemuksistaan ja ajatuksistaan. Eikä edelleenkään ole ollut eniten äänessä.

Rosa oli sellainen joka ei koskaan, ei yhtään kertaa, kysynyt keltään muulta mitään, puhui vain itsestään, puolisoistaan, lapsestaan ja puolisonsa lapsista, vanhemmistaan ja muista sukulaisistaan.

Ei ollut mikään selkään puukotus yhden kerran antaa Jannelle nimeämispisteitä perusteluina ettei ottanut vastuuta kapteenina vaan laittoi Allun päättämään. Niinhän se Janne teki. Samalla logiikalla kaikki muutkin selkäänpuukottivt Jannea, sehän ei pudonnut Ninan äänillä.

Ei Nina mitään sääliä kaipaa eikä tarvitse, hyvinhän tuo on selvinnyt, sekä elämässä että talossa.

Onko oikeasti Nina selvinnyt hyvin elämässään?

Ihan itse kertoi, että suunnitteli perhesurmaa. Ensin surmaisi Timon, sitten lapsensa ja lopuksi hirttäytyisi puun oksaan.

Tosi kunnioitettavaa?

Enemmän tässä huolestuttaa se, että tuo avautui asiasta tuolla ohjelmassa. 

Millaisia on ihmiset jotka tuomitsee masennuksesta puhumisen? Masennuksessa ei ole mitään hävettävää kuten ei muissakaan sairauksissa.

Vierailija
18969/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina voittoon.

Näyttää myös tunteensa.

Hyvä Nina.

Oho!

Nina osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa ITSESTÄÄN. Sen toisen ihmisenhän ei tarvitse sanoa mitään, eikä kyllä ehtisikään siihen papatuksen väliin. 

Nina näyttää tunteensa, joo. Koko ajan on sitä alituista tekoitkua ja säälin kerjäämistä. Se että liehittelee toisia asukkaita pysyäkseen talossa, ei ole tunteiden osoitusta, se on manipulointia. Olette niin rakkaita, ihania, fiksuja jne. Edessäpäin nuoli Janneakin ja takanapäin puukotti selkään ja yritti saada katsojatkin etsimään Jannesta vikoja. 

Joskus itse säälin Ninaa ja toivoin Suurin pudottaja -ohjelmassa, että pärjäisi. Enää en pysty asettumaan hänen puolelleen. Sitä narisevaa ääntäkin on jo paha kuunnella. Ja se itsetunto tuntuu olevan aivan nollilla. Aina kun on mahdollista, hän tuo esille sen, että on vanhempi kuin muut, on leski, jne. (Sääli minua, sääli, sääli!)

Et ole kyllä montaa keskustelua kuunnellut. Ainahan tuo Nina kyselee muilta heidän kokemuksistaan ja ajatuksistaan. Eikä edelleenkään ole ollut eniten äänessä.

Rosa oli sellainen joka ei koskaan, ei yhtään kertaa, kysynyt keltään muulta mitään, puhui vain itsestään, puolisoistaan, lapsestaan ja puolisonsa lapsista, vanhemmistaan ja muista sukulaisistaan.

Ei ollut mikään selkään puukotus yhden kerran antaa Jannelle nimeämispisteitä perusteluina ettei ottanut vastuuta kapteenina vaan laittoi Allun päättämään. Niinhän se Janne teki. Samalla logiikalla kaikki muutkin selkäänpuukottivt Jannea, sehän ei pudonnut Ninan äänillä.

Ei Nina mitään sääliä kaipaa eikä tarvitse, hyvinhän tuo on selvinnyt, sekä elämässä että talossa.

Ihan itse kertoi, että suunnitteli perhesurmaa. Ensin surmaisi Timon, sitten lapsensa ja lopuksi hirttäytyisi puun oksaan.

Tosi kunnioitettavaa?

Onhan tuo Mikkoska selvinnyt tosi hyvin. Kaikista yllättävistä tilanteista, puolison sairastumisesta ja kuolemasta, lasten haasteista ja omasta sairastumisesta. Nyt on molemmat pojat hyvissä kouluissa opiskelemassa ja itse jo hyvässä voinnissa.

Kunnioitan kyllä. Ja kunnioitan ihan samalla tavalla jokaista joka selviää samassa tilanteessa samoista vaikeuksista ja haasteista.

Oikein! Hän ei ole ensimmäinen eikä ainoa. Vertaistuki auttaa aina.

Vierailija
18970/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka näistä voittaa? Mun veikkaus, että menee näin:

Markku

Saara

Valavuori

Petra

Nina

Turhasta joukosta aivan hölkäsen pöläyksen sama kuka voittaa.

Vois lopettaa tähän ja lahjoittaa potin hyväntekeväisyyteen

Vierailija
18971/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksilla on tottakai hikinauha myös banaaniasun kanssa.

Pakko olla kun sopinut mainostavansa.

Billebeino ja willson ym vie valan lapin reissulle brändin näkyvyydestä. Ei huono, velkaa puol milliä niin kaikki on kotia päin.

Vierailija
18972/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kiva että noita banaaneja on noin, olisivat antaneet mieluummin hurstin jonoon.

Vierailija
18973/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jotain kertoo ihmisestä, että edes suunnittelee oman perheensä surmaamista. 

Ehkä talosta löytyy joku fiksumpikin voittaja. 

Masennuksessa ei ole kyse fiksuudesta tai tyhmyydestä. Ihan jokainen ihminen voi sairastua masennukseen. Ei ole erityisen fiksua haukkua sairastuneita. Kannattaa muistaa se karma.[/quote

ERI Karmasta puheen ollen miten kävikään, kun toisen aviomiehen nappasi ja lapsilta isän pois  joka päiväisestä elämästä.

Vierailija
18974/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina tuossa valitti kun ei ole mitään tekemistä. Nyt sitten tulee tekemistä. Heti alkaa hänellä valitus. On kuuma, voi voi, ei tykkää..... Mikään ei ole hyvin koskaan.

Tulis nyt oikein fyysinen tehtävä että tuliskin kunnolla hiki.

Vierailija
18975/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksilla on tottakai hikinauha myös banaaniasun kanssa.

Seuraavaan BB:hen mainostamiskielto, ei lippiksiä, pääpantoja eikä rannenauhoja. Varottava esimerkki tuo valavuori. Lapsellisen näköistä.

Täytyyhän Valan nyt antaa kyseisen firman tuotteille näkyvyyttä, jos homma menee niin, että vastineeksi pitävät äänillään kukkopojan talossa... Vala kuitenkin on ehta bisnesmies, ei reilu eikä rehellinen, kun kyseessä on raha.

Vierailija
18976/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina voittoon.

Näyttää myös tunteensa.

Hyvä Nina.

Oho!

Tosi kunnioitettavaa?

Kyllä.

Erittäin stressaavassa ja rankassa tilanteessa loppuun palaneena sairastui masennukseen ja kaikkein heikoimmilla ollessaan nuo ajatukset tulivat mieleen. Kun ei hetken ajan nähnyt mitään muuta ratkaisua yrityksistään huolimatta. 

Ihan vinkiksi: tällaisessa tilanteessa olevaa ihmistä tuetaan ja autetaan, ei irvailla ja haukuta.

Itse työnsi nuo synkät ajatuksensa syrjään kuitenkin ja hankki apua. Jokainen kerta kun haukutaan ja moititaan masentunutta ihmistä hänen ajatuksistaan saatetaan kasvattaa kynnystä jollekin toiselle hakea apua ja kertoa ahdingostaan vaikka oikeanlaisella avulla ja hoidolla tilanne saataisiin paremmaksi.

Hyvin sanottu, kiitos! Näin itse masennuksen sairastaneen ystävänä tiedän myös ettei sitä tilannetta kukaan halua.

Vierailija
18977/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo Petra kävelee/istuu jalat levällään kuin miehet. Ihan kuin sillä olisi värkit siellä.

Sen takia noi y-laudan pojat kuolaa sen perään - povekas blondi, äijämäinen kävelytyyli herättää kiihoittavia mielikuvia siitä, mitä housuista löytynee. Mutrusuinen mimmi, joka tarvittaessa kellistää sut selälleen matolle. Ja tatamille.

Sellaisia ne ovat nykyjonnien ihannenaiset. Soturiprinsessoja ja turpiin mätkijöitä.

Eli sekäänkö ei sitten kelpaa, että miesten naismaku on aiempaa laajempi eikä enää vaadita sitä ampiaisvyötäröä ja synnyttäjän lantiota? Petrahan on melkoisen tavallisen suomalaisnaisen näköinen ainoastaan sillä erolla, että Petralla on lihaksia ja voimaa kun taas norminaisella on rasvaa ja makkaroita.

Jotenkin todella outoa, että naiset itse julistaa kuinka nainen saa olla just sellainen kun on ja jokainen on hyvä omana itsenään, mutta todellisuudessa naisen muotti on ahtaampi (ja muovisempi) kuin koskaan aiemmin ja sitä ylläpitää naiset itse.

Vierailija
18978/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Markku ei halua kertoa seukkaako vai onko sinkku??? Kummallista. 

Miksi ihmeessä pitäisi kertoa? Muten se muka vaikuttaisi mihinkään? Ainoastaan tyydyttäisi katsojien uteliaisuuden.

Jos tuonne ei mennä tyydyttämään katsojien uteliaisuutta niin miksi sitten? Tuskin nuo tuolla mitään ammattitaitopisteitä saa. 

Kokemuksena itselle. Rahan takia. 

Vierailija
18979/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina voittoon.

Näyttää myös tunteensa.

Hyvä Nina.

Oho!

Tosi kunnioitettavaa?

Naureskeletko sinä sairastuneelle ihmiselle ja masennukselle? Oikeasti?

Pilkkaatko myös syöpää sairastavia vai vain masennukseen sairastuneita?

Minusta on tosi kunnioitettavaa sairastumisesta huolimatta hoitaa asiansa ja perheensä kunnialla.

Älä jaksa hurskastella.

Älä jaksa kiusata. 

Höperehdit täyttä jaskaa. Itse olen masennukseen sairastunut, mutta elvistelysi ja sanomisten vääristely mm. syöpään sairastuneiden vähättelystä on vastenmielistä. Ninan pojat on täysi-ikäisiä, äidillä ei ole mitään oikeutta huudella heidän terveystietojaan realityohjelmassa. Lisäksi tuo jatkuva itsensä korokkeelle asettaminen ja sankarillisuutensa hankaaminen muiden naamaan on vähintäänkin ällöttävää.

Masennus on vakava sairaus. Masennuksesta saa puhua. Masennuksesta pitää puhua. Masennuksessa ei ole mitään hävettävää. Masennuksessa ei ole mitään noloa. Masennus on helvetti, jonka takia menetetään satoja henkiä vuosittain. Lakkaa irvimästä.

Vierailija
18980/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein käy sääliksi Aleksi, joka kerranki ajattelee keittää puuroa, nii käräyttää sen samantien pohjaan. Markku keittää uudet.

Olen tässä näiden parin viikon aikana miettinyt, että eikö siellä talossa kukaan muu kuin Markku osaa edes puuroa keittää. Ei näköjään osaa.

Tuo induktioliesi on tottumattomalle oikeasti aika kärtynen, siinä on nii paljo enemmän poweria et helposti palaa kaikki pohjaan, jos ei oo käyttäny

säätää pienelle liesi ku liesi. 1-9 ja säädän heti ykköseen kun vesi kiehunut ja ryynit laitan. 

Eikä tarvitse kovin monta puuroa keittää että tämän oppii. Aleksille oli eka yritys äskeinen.

Kun miehellä kuitenkin jo parta harmaantuu ja päälaki kaljuuntuu, niin olihan tuo jo korkea aikakin opetella keittämään puuroa. Liesi kuin liesi tai vaikka nuotio, ei siihen tarvitse juurikaan opettelua.

Nyt on sukkapuku päällä, ei näy paljasta pintaa :D

Ketju on lukittu.