Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku viisaampi siellä päiväkirjahuoneessa vois sanoa Ninalle, että jättää nyt heti pojista ja Mikkosesta puhumisen.
Menee jo ihan mahottomaksi tuon saman asian jauhaminen. Ninalla tuo levy jäänyt pyörimään ja kun menee kotiin ja arki alkaa niin voi taas rämpiä syvissä vesissä.
Ei ole mitään samoja asioita jauhanutkaan. Tässä ketjussa tuntuu jollain jääneen levy jumiin, tuskin edes atsoo 24/7 sen verran menee kommentointi hutiin.
No kuule, minä olen katsonut 24/7 ja kyllä Mikkoska on kertonut tuosta perhesurma aatoksesta, tais olka viime viikolla. Mulla meni kylmät väreet kun kuuntelin että mitä !
Ja jauhaa samoja asioita asmusta iltaan. Itse vääristelet. Katso muidenkin kommentteja Ninasta. Taidat olla ainut joka täällä tykkää Ninan tyylistä jyrätä kaikki muut asukit. Tippuispa huomenna.
Kertoi pari viikkoa sitten. Yhden kerran. Ja kuten jo todettiin, todella hyvä että kertoi. Todella rohkea teko. En katso muiden kommentteja, katson ja kuuntelen 24/7 ja siellä ei ole samoista asioista puhunut jatkuvasti vain yhden kerran kustakin aiheesta. Enemmän siellä muut kertoo samoja, olleensa Nykäsen tulkkina, Selänteellä vierailulla, lapsensa kanssa taekwondossa tai A-studiossa jne jne.
Minä en tykkää enkä ole tykkäämättä ventovieraista ihmisistä. Kerron vain totuuden talon tapahtumista.
Se, että ärsyyntyy toisen ihmisen ystävällisyydestä ja näkee sen negaation läpi kertoo enemmän kuin tarpeeksi ärsyyntyvän itsensä sielunmaisemasta ja siitä miten suhtautuu elämäänsä. Itse sairastan vakavaa masennusta ja toivon että joku päivä herään huomaamaan myös valoisammat puolet. Voin kertoa, että tämä on oikeasti pelottava paikka; omat ajatuksetkin on niin mustia ettei niitä ääneen kehtaa edes sanoa. Hattua nostan niille jotka ovat selvinneet masennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä myrskyää. IS lähettää oikein videota suorana 😄 jospa BB talo joutuu tulvan alle
Helsingistä on jonkin verran matkaa BB talolle ja kun teollisuusalueella katolla ovat, niin... saa tulvaa odotella jonkin aikaa. ;)
Keravanjoki on lähempänä ja senkin tulvia odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tässä noin 2 kilometrin päässä BB-talosta on taivas niin paksussa mustassa pilvessä ja taisi jo ukkonen jyristäkin että ei kyllä ole biksukelit.. Eikä ole ollut koko aamuna mitenkään lämmintä vaikka aurinko hetken paistoikin.
Missä muuten BB-talo sijaitsee?
Tiedän, että Vantaalla, mutta missä?
Hirveesti näkyy nostokurkia, kun pihalla ovat olleet. Porttipuistoa ajattelin, vaan?
Taivas veti tummaksi äsken ja jyrisee etäisesti.
Peijakselta päivää.
Koon alue. Ei pitkä matka Tikkurilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku viisaampi siellä päiväkirjahuoneessa vois sanoa Ninalle, että jättää nyt heti pojista ja Mikkosesta puhumisen.
Menee jo ihan mahottomaksi tuon saman asian jauhaminen. Ninalla tuo levy jäänyt pyörimään ja kun menee kotiin ja arki alkaa niin voi taas rämpiä syvissä vesissä.
Ei ole mitään samoja asioita jauhanutkaan. Tässä ketjussa tuntuu jollain jääneen levy jumiin, tuskin edes atsoo 24/7 sen verran menee kommentointi hutiin.
No kuule, minä olen katsonut 24/7 ja kyllä Mikkoska on kertonut tuosta perhesurma aatoksesta, tais olka viime viikolla. Mulla meni kylmät väreet kun kuuntelin että mitä !
Ja jauhaa samoja asioita asmusta iltaan. Itse vääristelet. Katso muidenkin kommentteja Ninasta. Taidat olla ainut joka täällä tykkää Ninan tyylistä jyrätä kaikki muut asukit. Tippuispa huomenna.
Asukkaat tuntuu tykkäävän Ninasta. Sai viimeisimmässä nimeämisessä vain yhden pisteen. Katsojatkin tuntuvat tykkäävän Ninasta koska äänestivät jatkoon jo neljättä kertaa.
(En ole juurikaan seurannut tätä ketjua, joten pahoittelut jos tämä on ollut jo esillä.)
Lähtötilanteessa Talossa oli aurinkokaksosia (ainakin) kuusi kappaletta. Nyt jäljellä on
enää yksi, eli Petra. BBPlazalta:
Markku: 27.1. Vesimies
Sara: 2.5. Härkä
Janne: 24.5. Kaksoset
Toni: 31.5. Kaksoset
Sedu: 2.6. Kaksoset
Petra: 5.6. Kaksoset
Sani: 8.6. Kaksoset
Kelly: 10.6. Kaksoset
Nina: 11.7. Rapu
Pinja: 22.8. Leijona
Roni: 23.10. Vaaka
Aleksi: 7.11. Skorpioni
Rosa: 31.12. Kauris
Sannan syntymäpäivää en löytänyt pikaisella googletuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asukkaat kuitenkin tuntuvat tykkäävän Nina, jopa Valavuori sanoi muuttaneensa mieltään.
Valavuoren kohdalla toi mielen muuttuminen alkoi tasan sillä hetkellä kun tajusi että Ninasta pidetään ulkopuolella, kun äänestäjät äänestää sen aina jäämään taloon vaikka asukkaat haluaa sen ulos
Vierailija kirjoitti:
Nina tuntuu puhuttavan. Hän on oivallinen esimerkki jonneille jotka ei muista/tiedä, että joskus siitä menneisyydestä ei niin vain pääse eroon (että jonnetkin muistaisivat, että nyt, someaikana varsinkin, kun netti säilöö kaiken parin napautuksen päähän, kannattaisi harkita mitä laukoo), Ninakin löytää aina paasaamisensa ja toisten halveksunnan ja mollaamisen edestään ja monien on hyvin vaikea uskoa hänen muuttuneen vttupäästä 'suloiseksi' tyypiksi, saatika antaa anteeksi. Nyt pitäisi olla armollinen tälle ihmiselle joka itse ei löytänyt mitään armoa päähän jo potkituille miehensä rinnalla aikoinaan paasatessaan. Miksi? Hänhän saa juuri sitä, mitä tilasi. Tosin tilasi sitä myrkkyä muille naisille kuin itselleen, mutta nyt saa juoda ihan ite.
Tässä yhtenä päivänä Nina kyseli asukkailta, ovatko nämä kissa- vai koiraihmisiä. Itse sanoi olevansa enempi koiraihmisiä, sillä koirasta on enemmän seuraa, se palvoo, on uskollinen ja tottelee. Jep. Koira on kuin Nina, joka palvoi, oli varmasti uskollinen ja totteli miestänsä, Suurta ja Mahtavaa (ja erittäin narsistisen tuntuista, khöm) Timo TA:ta. Narsistien kelkkaan mielellään menevät tyypit ihailevat juuri sitä narsistin määrätietoisuutta, selkeitä ohjeita, selkeitä rooleja (sinä isäntä, minä uskollinen palvelija) ja aivan kuin koirat, joille jos sitä omaa paikkaa ja hierarkiaa ei osoiteta, alkavat itse rähistä ja isännöidä. Tasavertaisuus ei tahdo heiltä onnistua, sen takia rauhallinen yhteiselo jonkun kissan kanssa on heistä tylsää (eihän sen kissan kanssa voi edes tehdä mitään!) ja siitä prkeleestä ei edes tiedä, pitääkö se minusta, vai olenko minä sille vain joku palvelija niin kuin jotkut väittävät. Palvelijan roolin minä osaisian, mutta eihän se edes käske!
(Kun välit kissan kanssa kehittyvät niin pitkälle, että se tuo sinulle osan saalistaan, ota se kohteliaisuutena ja etuoikeutena vaikka kuinka ällöttäisi tai hirvittäisi - kissa on joutunut näkemään vaivaa 'saalistaessaan' ja ajatellessaan sinunkin parasta. Vaikka se saalis olisi vain kärpänen.)
Mikkoskan mollaajat vetävät palstalle novelleja Mikkoskan puhetulvasta, jaaritellen siellä täällä sekavasti. Eli siis omat huonot piirteet ja tavat näyttää ärsyttävän Ninassa.
Vierailija kirjoitti:
Nina tuntuu puhuttavan. Hän on oivallinen esimerkki jonneille jotka ei muista/tiedä, että joskus siitä menneisyydestä ei niin vain pääse eroon (että jonnetkin muistaisivat, että nyt, someaikana varsinkin, kun netti säilöö kaiken parin napautuksen päähän, kannattaisi harkita mitä laukoo), Ninakin löytää aina paasaamisensa ja toisten halveksunnan ja mollaamisen edestään ja monien on hyvin vaikea uskoa hänen muuttuneen vttupäästä 'suloiseksi' tyypiksi, saatika antaa anteeksi. Nyt pitäisi olla armollinen tälle ihmiselle joka itse ei löytänyt mitään armoa päähän jo potkituille miehensä rinnalla aikoinaan paasatessaan. Miksi? Hänhän saa juuri sitä, mitä tilasi. Tosin tilasi sitä myrkkyä muille naisille kuin itselleen, mutta nyt saa juoda ihan ite.
Tässä yhtenä päivänä Nina kyseli asukkailta, ovatko nämä kissa- vai koiraihmisiä. Itse sanoi olevansa enempi koiraihmisiä, sillä koirasta on enemmän seuraa, se palvoo, on uskollinen ja tottelee. Jep. Koira on kuin Nina, joka palvoi, oli varmasti uskollinen ja totteli miestänsä, Suurta ja Mahtavaa (ja erittäin narsistisen tuntuista, khöm) Timo TA:ta. Narsistien kelkkaan mielellään menevät tyypit ihailevat juuri sitä narsistin määrätietoisuutta, selkeitä ohjeita, selkeitä rooleja (sinä isäntä, minä uskollinen palvelija) ja aivan kuin koirat, joille jos sitä omaa paikkaa ja hierarkiaa ei osoiteta, alkavat itse rähistä ja isännöidä. Tasavertaisuus ei tahdo heiltä onnistua, sen takia rauhallinen yhteiselo jonkun kissan kanssa on heistä tylsää (eihän sen kissan kanssa voi edes tehdä mitään!) ja siitä prkeleestä ei edes tiedä, pitääkö se minusta, vai olenko minä sille vain joku palvelija niin kuin jotkut väittävät. Palvelijan roolin minä osaisian, mutta eihän se edes käske!
(Kun välit kissan kanssa kehittyvät niin pitkälle, että se tuo sinulle osan saalistaan, ota se kohteliaisuutena ja etuoikeutena vaikka kuinka ällöttäisi tai hirvittäisi - kissa on joutunut näkemään vaivaa 'saalistaessaan' ja ajatellessaan sinunkin parasta. Vaikka se saalis olisi vain kärpänen.)
Kannattaakohan Ninan pitkäpiimäisyydestä ja polveilevista tarinoista paasata näin pitkällä ja sekavalla kommentilla :D
Miksi nuo tuntuvat syövän KOKO AJAN jotain. Aina kun vilkaisen 24/7, niin ovat murkinoimassa jotain. Nyt varmaan lihovat, kun heitä on enää 5 syömässä ja kaupasta aikovat raahata hirveät kasat sapuskaa.
Hei kertokaa mikä vetovoima Markussa on? En siis katso Salkkareita joten hän oli minulle ihan entuudestaan tuntematon ja vaikutta daily shown perusteella hiukan hiljaiselta, siis että hän on usein keittiössä tms. Mukavan oloinen tyyppi, jonka kanssa voisi kuvitella hengaavansa vapaa-ajalla mutta en ihan ymmärrä hänen viihdearvoaan. Onko 24/7:ssa ollut jotain parempia kohtauksia Markusta vai mistä tuo ilmiö johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina voittoon.
On asiallinen ja osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa.
Näyttää myös tunteensa.
Hyvä Nina.
Oho!
Nina osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa ITSESTÄÄN. Sen toisen ihmisenhän ei tarvitse sanoa mitään, eikä kyllä ehtisikään siihen papatuksen väliin.
Nina näyttää tunteensa, joo. Koko ajan on sitä alituista tekoitkua ja säälin kerjäämistä. Se että liehittelee toisia asukkaita pysyäkseen talossa, ei ole tunteiden osoitusta, se on manipulointia. Olette niin rakkaita, ihania, fiksuja jne. Edessäpäin nuoli Janneakin ja takanapäin puukotti selkään ja yritti saada katsojatkin etsimään Jannesta vikoja.
Joskus itse säälin Ninaa ja toivoin Suurin pudottaja -ohjelmassa, että pärjäisi. Enää en pysty asettumaan hänen puolelleen. Sitä narisevaa ääntäkin on jo paha kuunnella. Ja se itsetunto tuntuu olevan aivan nollilla. Aina kun on mahdollista, hän tuo esille sen, että on vanhempi kuin muut, on leski, jne. (Sääli minua, sääli, sääli!)
Ninan paikka on jossain muualla kuin BB-talossa.
Et ole kyllä montaa keskustelua kuunnellut. Ainahan tuo Nina kyselee muilta heidän kokemuksistaan ja ajatuksistaan. Eikä edelleenkään ole ollut eniten äänessä.
Rosa oli sellainen joka ei koskaan, ei yhtään kertaa, kysynyt keltään muulta mitään, puhui vain itsestään, puolisoistaan, lapsestaan ja puolisonsa lapsista, vanhemmistaan ja muista sukulaisistaan.
Ei ollut mikään selkään puukotus yhden kerran antaa Jannelle nimeämispisteitä perusteluina ettei ottanut vastuuta kapteenina vaan laittoi Allun päättämään. Niinhän se Janne teki. Samalla logiikalla kaikki muutkin selkäänpuukottivt Jannea, sehän ei pudonnut Ninan äänillä.
Ei Nina mitään sääliä kaipaa eikä tarvitse, hyvinhän tuo on selvinnyt, sekä elämässä että talossa.
Onko oikeasti Nina selvinnyt hyvin elämässään?
Ihan itse kertoi, että suunnitteli perhesurmaa. Ensin surmaisi Timon, sitten lapsensa ja lopuksi hirttäytyisi puun oksaan.
Tosi kunnioitettavaa?
Minusta osoittaa rohkeutta kun kertoo tuosta. Kyllä ihmisen mieleen voi tulla vaikka mitä masentuneena, kun mieli on oikein musta. Olisi ehkä kuitenkin kannattanut pysyä hiljaa tuosta eikä kailottaa sitä koko kansalle. Moni ei osaa suhtautua siihen oikein.
Se, että kertoi tuon tuolla ja käytännössä ihan vieraille ihmisillekin kertoo vain laskelmoinnista. Tuon kertominen ei siis ollut spontaania vaan ennalta suunniteltu juttu jolla saa taatusti kerjättyä sääliä ja maksimaalisesti huomiota itseensä.
Jos se olisi kertonut tuon paljon myöhemmin yhdelle asukkaalle jonka kanssa olisi tullut läheiseksi niin silloin tuon kertominen olisi ollut eri juttu.
Ninahan "avautui" tuosta hätäpäissään heti ekana päivänä ja suunnilleen koko köörille koska ainahan olisi ollut se mahdollisuus että lähtö olisi tullut ekana ja huomio jäänytkin saamatta.
Olisi hauska tietää, kuinka paljon pissipinskun äiti törsäsi pinskun äänestämiseen. Oli kuulemma sanonut laittavansa tonnitolkulla rahaa. No ilmeisesti hänellä sitten on varaa heittää kuin kaivoon rahaa..
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän elämä itsessään jo ole kostanut ja karma iskenyt. Tarvitseeko sitä nettikiusaamalla enää jatkaa? Inhimillisyyteen kuuluu myös ymmärrys siitä, että ihmiset voivat muuttua ja oppia omista virheistään. Talon asukkaat ovat kehuneet nyky-Ninaa, varmaan osaavat arvioida ihmistä paremmin kuin sinä television välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla menee näin tunteisiin tämä ohjelma, aivan kuin olisi jotain henkilökohtaista? Yhden kerran jostain asiasta kertominen ei ole mitään saman asian jauhamista eikä levyn paikallaan pyörimistä. Ei Mikkonen siellä samoista asioista puhu, totta kai hänen monissa elämäntapahtumissaan ja kokemuksissaan on ollut mukana mies tai pojat, totta kai, ihan samalla tavalla kuin kaikilla muillakin asukkailla. Samalla tavalla siellä on Rosat ja Sannatkin puhuneet miehistään ja lapsistaan ja puolisoidensa lapsista jopa. Eikä ole Mikkonen missään vaiheessa jyrännyt ketään, periksi antaa kaikessa ja tekee kuten muut haluavat kun ei hakua alkaa kinaamaan eikä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska tietää, kuinka paljon pissipinskun äiti törsäsi pinskun äänestämiseen. Oli kuulemma sanonut laittavansa tonnitolkulla rahaa. No ilmeisesti hänellä sitten on varaa heittää kuin kaivoon rahaa..
Ainakin kahtena päivänä oli eräällä sivustolla joltain keskustelupalstalta lainauksia joissa sen äiti kehuskeli ettei firman tililtä kate lopu ja ääniä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se Nina noita! :D
Ninalta moiset perhesurmapuheet ovat todella harkittua. Hän pitää mielellään yllä tuota höpsön naisen roolia, joka katkokävelee ja on vähän pihalla kaikesta. Sitten tipauttelee noita vaikeita aiheita sinne tänne.
Nina tietää mitä tekee. Hän tietää, että vaikeista aiheista puhumalla saa sitä huomiota, sääliä ja jopa seläntaputuksia. Etenkin ihmisiltä joilla on vaiketa ollut itsellä. Vertaistukea.
Sen takia se puhuu niin paljon Timon sairastumisesta ja poikien vaikeuksista, omaishoitajuudestaan, masennuksestaan, leskeydestään, yksinhuoltajuudestaan ja nyt sitten perhesurma.
Finaalin jälkeen sitten naureskelee tyytyväisenä matkalla pankkiin.
Lakkaa jo jankkaamasta. Enemmän tässä ketjussa on jauhettu Mikkosen pojista ja miehestä kuin se ite talossa. Mt-ongelmista nyt vaan on hemmetin noloa kiusata ketään
Ainahan täällä hyeenat hyökkää heikoiksi uskomiensa kimppuun, etenkin naisten. Eniten täällä kiusataan naisia, miehiä mollataan muttei samalla henkilökohtaisella ilkeydellä. Siksi tämän setämiehen sympatiat menee jatkossa Saralle ja Ninalle.
Tottaturiset. Etenkin nämä nuorten naisten haukkumiset jaksaa ihmetyttää. Paljonko Pinjaa on tässä ketjussa dissattu? Huh. ja viime vuonna sitä Kristiinaa. Todella asiatonta ollut kommentointi heidän kohdallaan. Ja sen takia tulee tässä ketjussa vaan piipahdettua toisinaan, kun en ymmärrä ollenkaan tätä haukkumisen määrää.
Ihan vain huomautuksena: viime vuonna Kristiinaa haukkui täällä lähes yksinomaan yksi, tietty, pakkomielteinen kirjoittaja. Hänet kyllä tunnistaa. Muut lähinnä yritti joko puolustaa Krisseä tai ignoreerata kyseisen kirjoittajan. Esimerkiksi y-laudalla Krisse on edelleen erittäin suosittu, eniten hänestä meemejä viljellään viimevuotisista asukkaista. Tänä vuonna Krissen paikan näyttää perineen Petra. Miehistä suosituimmat ovat olleen Janne, Toni, Vala ja Roinatanillakin näkyy olevan omat faninsa. Inhokkeina Roni erityisesti ja myös Pinja.
Tuo Saara on kylläaivan paska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina voittoon.
On asiallinen ja osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa.
Näyttää myös tunteensa.
Hyvä Nina.
Oho!
Nina osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa ITSESTÄÄN. Sen toisen ihmisenhän ei tarvitse sanoa mitään, eikä kyllä ehtisikään siihen papatuksen väliin.
Nina näyttää tunteensa, joo. Koko ajan on sitä alituista tekoitkua ja säälin kerjäämistä. Se että liehittelee toisia asukkaita pysyäkseen talossa, ei ole tunteiden osoitusta, se on manipulointia. Olette niin rakkaita, ihania, fiksuja jne. Edessäpäin nuoli Janneakin ja takanapäin puukotti selkään ja yritti saada katsojatkin etsimään Jannesta vikoja.
Joskus itse säälin Ninaa ja toivoin Suurin pudottaja -ohjelmassa, että pärjäisi. Enää en pysty asettumaan hänen puolelleen. Sitä narisevaa ääntäkin on jo paha kuunnella. Ja se itsetunto tuntuu olevan aivan nollilla. Aina kun on mahdollista, hän tuo esille sen, että on vanhempi kuin muut, on leski, jne. (Sääli minua, sääli, sääli!)
Ninan paikka on jossain muualla kuin BB-talossa.
Et ole kyllä montaa keskustelua kuunnellut. Ainahan tuo Nina kyselee muilta heidän kokemuksistaan ja ajatuksistaan. Eikä edelleenkään ole ollut eniten äänessä.
Rosa oli sellainen joka ei koskaan, ei yhtään kertaa, kysynyt keltään muulta mitään, puhui vain itsestään, puolisoistaan, lapsestaan ja puolisonsa lapsista, vanhemmistaan ja muista sukulaisistaan.
Ei ollut mikään selkään puukotus yhden kerran antaa Jannelle nimeämispisteitä perusteluina ettei ottanut vastuuta kapteenina vaan laittoi Allun päättämään. Niinhän se Janne teki. Samalla logiikalla kaikki muutkin selkäänpuukottivt Jannea, sehän ei pudonnut Ninan äänillä.
Ei Nina mitään sääliä kaipaa eikä tarvitse, hyvinhän tuo on selvinnyt, sekä elämässä että talossa.
Onko oikeasti Nina selvinnyt hyvin elämässään?
Ihan itse kertoi, että suunnitteli perhesurmaa. Ensin surmaisi Timon, sitten lapsensa ja lopuksi hirttäytyisi puun oksaan.
Tosi kunnioitettavaa?
Minusta osoittaa rohkeutta kun kertoo tuosta. Kyllä ihmisen mieleen voi tulla vaikka mitä masentuneena, kun mieli on oikein musta. Olisi ehkä kuitenkin kannattanut pysyä hiljaa tuosta eikä kailottaa sitä koko kansalle. Moni ei osaa suhtautua siihen oikein.
Se, että kertoi tuon tuolla ja käytännössä ihan vieraille ihmisillekin kertoo vain laskelmoinnista. Tuon kertominen ei siis ollut spontaania vaan ennalta suunniteltu juttu jolla saa taatusti kerjättyä sääliä ja maksimaalisesti huomiota itseensä.
Jos se olisi kertonut tuon paljon myöhemmin yhdelle asukkaalle jonka kanssa olisi tullut läheiseksi niin silloin tuon kertominen olisi ollut eri juttu.
Ninahan "avautui" tuosta hätäpäissään heti ekana päivänä ja suunnilleen koko köörille koska ainahan olisi ollut se mahdollisuus että lähtö olisi tullut ekana ja huomio jäänytkin saamatta.
Eli siis sinä itse olet laskelmoiva ihminen jolla aina kaikessa joku taka-ajatus ja oletat automaattisesti muidenkin toimivan samalla tavalla. Voin kertoa, näin ei ole. Kannattaa lopettaa vainoharhaiset höpinät.
Jopa... ;)
Sanohan se, kun tajus, ettei Ninasta eroon pääse, niin se pitää hyväksyä sitten.