Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
18841/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tässä noin 2 kilometrin päässä BB-talosta on taivas niin paksussa mustassa pilvessä ja taisi jo ukkonen jyristäkin että ei kyllä ole biksukelit.. Eikä ole ollut koko aamuna mitenkään lämmintä vaikka aurinko hetken paistoikin.

Olen ihmetellyt, kun joka aamupäivä noiden pihalla näyttää niin aurinkoiselta ja lämpimältä (heillä shortsit yms) ja itse asun noin 60 km päässä ja täällä on samoihin aikoihin ollut todella synkeä ja viileä ilma.

No voi. Koita kestää.

Vierailija
18842/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina olisi voinut jättää lapset sivuun ja sen mitä meinasi syvissä vesissä tehdä tai oli ajatellut. Rankkaa on ollut elämä kun Timo sairastui. Ei kärrännyt mihinkään hoitokotiin vaan kotona hoiti. 

Mietin ja seurasin aikanaan tätä, oma äiti sattumalta sairastui samoihin aikoihin. Nina taisi olla omaishoitajana 6 vuotta, ja ei varmasti ole ollut helppoa, varsinkin kun hänellä on ollut myös vastuu kahdesta pienestä pojasta ja talouden raha-asioista. En siis ihmettele masennusta enkä noita synkän hetken ajatuksiakaan, on varmasti välillä tuntunut siltä ettei mitään muuta pakotietä ole mutta hienosti hän on kuitenkin selvinnyt ja kasvattanut pojatkin aikuisuuteen saakka.

Mitä tuohon muiden yksityisasioista puhumiseen tulee, niin eiköhän siellä ole kotona etukäteen sovittu että saako jostain puhua vai ei. Pojathan tuntuvat tsemppaavan äitiään ihan täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18843/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas Niinan mielestä Jannen huumori oli omituinen ? Silti hihitteli sen jutuille.Janne oli kyllä paras ja harmi että putosi.

Sehän sanoi tykänneensä just sen takia. Älä poimi sanoja ja lauseita kontekstistaan vaan kerro koko tarina

Vierailija
18844/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä jaksatte täällä jutella jostain bb:stä.

Tosin tyttäreni innostui heti ketjusta ne ja sanoi, että mikset äiti oo sanonut että vauva lehdessä on tuollainen ketju. Kai te sitten olette teinejä tekin.

Vierailija
18845/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tässä noin 2 kilometrin päässä BB-talosta on taivas niin paksussa mustassa pilvessä ja taisi jo ukkonen jyristäkin että ei kyllä ole biksukelit.. Eikä ole ollut koko aamuna mitenkään lämmintä vaikka aurinko hetken paistoikin.

Missä muuten BB-talo sijaitsee?

Tiedän, että Vantaalla, mutta missä?

Hirveesti näkyy nostokurkia, kun pihalla ovat olleet. Porttipuistoa ajattelin, vaan?

Taivas veti tummaksi äsken ja jyrisee etäisesti.

Peijakselta päivää.

Keskon entiset varastot Tiksistä Itä-Hakkilaan päin

Vierailija
18846/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se Nina noita! :D

Ninalta moiset perhesurmapuheet ovat todella harkittua. Hän pitää mielellään yllä tuota höpsön naisen roolia, joka katkokävelee ja on vähän pihalla kaikesta. Sitten tipauttelee noita vaikeita aiheita sinne tänne.

Nina tietää mitä tekee. Hän tietää, että vaikeista aiheista puhumalla saa sitä huomiota, sääliä ja jopa seläntaputuksia. Etenkin ihmisiltä joilla on vaiketa ollut itsellä. Vertaistukea.

Sen takia se puhuu niin paljon Timon sairastumisesta ja poikien vaikeuksista, omaishoitajuudestaan, masennuksestaan, leskeydestään, yksinhuoltajuudestaan ja nyt sitten perhesurma.

Finaalin jälkeen sitten naureskelee tyytyväisenä matkalla pankkiin.

Lakkaa jo jankkaamasta. Enemmän tässä ketjussa on jauhettu Mikkosen pojista ja miehestä kuin se ite talossa. Mt-ongelmista nyt vaan on hemmetin noloa kiusata ketään

Ainahan täällä hyeenat hyökkää heikoiksi uskomiensa kimppuun, etenkin naisten.  Eniten täällä kiusataan naisia, miehiä mollataan muttei samalla henkilökohtaisella ilkeydellä. Siksi tämän setämiehen sympatiat menee jatkossa Saralle ja Ninalle.

Tottaturiset. Etenkin nämä nuorten naisten haukkumiset jaksaa ihmetyttää. Paljonko Pinjaa on tässä ketjussa dissattu? Huh. ja viime vuonna sitä Kristiinaa. Todella asiatonta ollut kommentointi heidän kohdallaan. Ja sen takia tulee tässä ketjussa vaan piipahdettua toisinaan, kun en ymmärrä ollenkaan tätä haukkumisen määrää.

Vierailija
18847/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina voittoon.

On asiallinen ja osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa.

Näyttää myös tunteensa.

Hyvä Nina.

Oho!

Nina osaa keskustella erilaisten ihmisten kanssa ITSESTÄÄN. Sen toisen ihmisenhän ei tarvitse sanoa mitään, eikä kyllä ehtisikään siihen papatuksen väliin. 

Nina näyttää tunteensa, joo. Koko ajan on sitä alituista tekoitkua ja säälin kerjäämistä. Se että liehittelee toisia asukkaita pysyäkseen talossa, ei ole tunteiden osoitusta, se on manipulointia. Olette niin rakkaita, ihania, fiksuja jne. Edessäpäin nuoli Janneakin ja takanapäin puukotti selkään ja yritti saada katsojatkin etsimään Jannesta vikoja. 

Joskus itse säälin Ninaa ja toivoin Suurin pudottaja -ohjelmassa, että pärjäisi. Enää en pysty asettumaan hänen puolelleen. Sitä narisevaa ääntäkin on jo paha kuunnella. Ja se itsetunto tuntuu olevan aivan nollilla. Aina kun on mahdollista, hän tuo esille sen, että on vanhempi kuin muut, on leski, jne. (Sääli minua, sääli, sääli!)

Ninan paikka on jossain muualla kuin BB-talossa. 

Et ole kyllä montaa keskustelua kuunnellut. Ainahan tuo Nina kyselee muilta heidän kokemuksistaan ja ajatuksistaan. Eikä edelleenkään ole ollut eniten äänessä.

Rosa oli sellainen joka ei koskaan, ei yhtään kertaa, kysynyt keltään muulta mitään, puhui vain itsestään, puolisoistaan, lapsestaan ja puolisonsa lapsista, vanhemmistaan ja muista sukulaisistaan.

Ei ollut mikään selkään puukotus yhden kerran antaa Jannelle nimeämispisteitä perusteluina ettei ottanut vastuuta kapteenina vaan laittoi Allun päättämään. Niinhän se Janne teki. Samalla logiikalla kaikki muutkin selkäänpuukottivt Jannea, sehän ei pudonnut Ninan äänillä.

Ei Nina mitään sääliä kaipaa eikä tarvitse, hyvinhän tuo on selvinnyt, sekä elämässä että talossa.

Onko oikeasti Nina selvinnyt hyvin elämässään?

Ihan itse kertoi, että suunnitteli perhesurmaa. Ensin surmaisi Timon, sitten lapsensa ja lopuksi hirttäytyisi puun oksaan.

Tosi kunnioitettavaa?

Minusta osoittaa rohkeutta kun kertoo tuosta. Kyllä ihmisen mieleen voi tulla vaikka mitä masentuneena, kun mieli on oikein musta. Olisi ehkä kuitenkin kannattanut pysyä hiljaa tuosta eikä kailottaa sitä koko kansalle. Moni ei osaa suhtautua siihen oikein.

Kaikki nämä Ninan jutut on tuolla kuultu sen sata kertaa. Eikö hänellä ole mitään muuta sanottavaa kuin aina tätä samaa. Huh huh että on raskasta kuunneltavaa. Mitähän pojat mahtaa ajatella kun tämmösestä perhesurmasta puhuu.

Jos mun äiti telkussa tämmösiä puhelis harva se päivä, niin kyllä pelottais että oikeesti tommosta tekis......... jos huono päivä sattuu kohalle.

Vierailija
18848/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti näkyy nostokurkia, kun pihalla ovat olleet. Porttipuistoa ajattelin, vaan?

Peijakselta päivää.

Jossain luki että olisi teollisuusalueella aika lähellä Honkanummen hautausmaata.

Vierailija
18849/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peijakselta päivää.

Keskon entiset varastot Tiksistä Itä-Hakkilaan päin

Aivan! Kiitos. :)

Taivas repesi juuri. Vettä tulee kuin aisaa ja jyrinät lisääntyy.

Vierailija
18850/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina olisi voinut jättää lapset sivuun ja sen mitä meinasi syvissä vesissä tehdä tai oli ajatellut. Rankkaa on ollut elämä kun Timo sairastui. Ei kärrännyt mihinkään hoitokotiin vaan kotona hoiti. 

Mietin ja seurasin aikanaan tätä, oma äiti sattumalta sairastui samoihin aikoihin. Nina taisi olla omaishoitajana 6 vuotta, ja ei varmasti ole ollut helppoa, varsinkin kun hänellä on ollut myös vastuu kahdesta pienestä pojasta ja talouden raha-asioista. En siis ihmettele masennusta enkä noita synkän hetken ajatuksiakaan, on varmasti välillä tuntunut siltä ettei mitään muuta pakotietä ole mutta hienosti hän on kuitenkin selvinnyt ja kasvattanut pojatkin aikuisuuteen saakka.

Mitä tuohon muiden yksityisasioista puhumiseen tulee, niin eiköhän siellä ole kotona etukäteen sovittu että saako jostain puhua vai ei. Pojathan tuntuvat tsemppaavan äitiään ihan täysillä.

Oletan, että osittain koron hoitmiseen vaikutti se, että ei mennyt kaikki rahat hoitoon muualla j saivat asua siinä koronan poikineen edelleen.

Vierailija
18851/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku viisaampi siellä päiväkirjahuoneessa vois sanoa Ninalle, että jättää nyt heti pojista ja Mikkosesta puhumisen.

Menee jo ihan mahottomaksi tuon saman asian jauhaminen. Ninalla tuo levy jäänyt pyörimään ja kun menee kotiin ja arki alkaa niin voi taas rämpiä syvissä vesissä.

Ja Aleksille kanssa, että lopettaa sen namedroppailun ja mainostaa välillä itseään omana itsenään, eikä tuttavia ja tutun tuttuja joilta saa ääniä.

Toki ymmärrettävää ettei Aleksilla paljon mainostettavaa itsessään ole, niin on pyrittävä suosioon toisten nimillä. Tai toki voittaahan se noita bb:n sisäisiä kilpailuja, ja jaksaa niistä jauhaakin.

Vierailija
18852/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markulta hävisi nyt kaveri, jonka kanssa heittää hyvää läppää, kun Janne lähti. Ei oikein natsaa noilla niin, että tulisi kauhean viihdyttäviä keskustelijoita. Kyllä se Janne oli se, joka piti hyvin porukan koossa. Niin sanotusti ryhmän sielu.

Mukana on kaksi jaarittelijaa (välillä loputtoman tylsiä ja itsekeskeisiä tarinoita) ja yksi, joka heittää kovalla äänellä tylyjä one linereita, jotka eivät oikein anna mitään keskustelun sisältöön (Juuu!!!). Ja yksi harvasanainen pohojaalaine.

Vierailija
18853/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku viisaampi siellä päiväkirjahuoneessa vois sanoa Ninalle, että jättää nyt heti pojista ja Mikkosesta puhumisen.

Menee jo ihan mahottomaksi tuon saman asian jauhaminen. Ninalla tuo levy jäänyt pyörimään ja kun menee kotiin ja arki alkaa niin voi taas rämpiä syvissä vesissä.

Ei ole mitään samoja asioita jauhanutkaan. Tässä ketjussa tuntuu jollain jääneen levy jumiin, tuskin edes atsoo 24/7 sen verran menee kommentointi hutiin.

No kuule, minä olen katsonut 24/7 ja kyllä Mikkoska on kertonut tuosta perhesurma aatoksesta, tais olka viime viikolla. Mulla meni kylmät väreet kun kuuntelin että mitä !

Ja jauhaa samoja asioita asmusta iltaan. Itse vääristelet. Katso muidenkin kommentteja Ninasta. Taidat olla ainut joka täällä tykkää Ninan tyylistä jyrätä kaikki muut asukit. Tippuispa huomenna.

Vierailija
18854/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina kertoi kuinka oli saanut sydänystävän Sannasta. Kutsuukohan Ukkola & Turkkila Ninan kotiinsa get together partyihin?

Sanna on kyllä somessa kommentoinut Ninaa useamman kerran oikein kivasti, esim eilen: 

"Ja selviytyjäksi BB:n superjännässä tuplahäädössä kipusi lempeä ja kiva Nina Mikkonen. Huhhuh, olipa jännää. Yksi mun suosikki-ihmisistä koko kisassa, todella kiltti ja suloinen ihminen. "

Ukkolaa juuri kehuttiin fiksuimmaksi ja järkevimmäksi asukkaaksi, eiköhän tiedä mistä puhuu. Joku taitaa palstalla tosiaan pelätä Nina voittoa, laittanut oikein ison vaihteen päälle haukkumisessa ja mustamaalaamisessa.

Vierailija
18855/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina on edelleen asiallinen. vaikka joku muuta väittäisi.

katsos se elämänkokemus. eikä mikään tubettaja.

aina on noita mielensä

pahoittajia. jos puhuu mistä aiheesta hyvänsä.

minä joskus työkavereille kerroin. että lähdemme mökille. lomalle koko lomani ajan. niin eikös ollut jo mielensä

pahoittajia siitäkin asiasta. joku valitti sait loman juuri hyvään aikaan. säät jne. joku valitti. ettei ole niin rikas. että olisi mökkiä ja halveksii mökillä kävijöitä. silloin tuli tuutin täydeltä puhetta. joka oli aivan p.....kaa.

sen jälkeen en puhunut mitään omia asioitani. vaikka yrittivät kysellä. ja siitäkin mielensä pahoittajat löysivät syyn kalvaa minua.

Nina ansaitsee voiton.

Miten voi tubettaminen mennä jollakin noin ihonalle, että tämmöiseenkin puheenvuoroon se pitää liittää? Eihän elämänkokemuksessa ole mitään tekemistä tubettamisen kanssa.

Talossa oli nuoria tubettajia, mutta onhan heilläkin oma elämänkokemus.

Vierailija
18856/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä myrskyää. IS lähettää oikein videota suorana 😄 jospa BB talo joutuu tulvan alle

Vierailija
18857/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina tuntuu puhuttavan. Hän on oivallinen esimerkki jonneille jotka ei muista/tiedä, että joskus siitä menneisyydestä ei niin vain pääse eroon (että jonnetkin muistaisivat, että nyt, someaikana varsinkin, kun netti säilöö kaiken parin napautuksen päähän,  kannattaisi harkita mitä laukoo), Ninakin löytää aina paasaamisensa ja toisten halveksunnan ja mollaamisen edestään ja monien on hyvin vaikea uskoa hänen muuttuneen vttupäästä 'suloiseksi' tyypiksi, saatika antaa anteeksi. Nyt pitäisi olla armollinen tälle ihmiselle joka itse ei löytänyt mitään armoa päähän jo potkituille miehensä rinnalla aikoinaan paasatessaan. Miksi? Hänhän saa juuri sitä, mitä tilasi. Tosin tilasi sitä myrkkyä muille naisille kuin itselleen, mutta nyt saa juoda ihan ite. 

Tässä yhtenä päivänä Nina kyseli asukkailta, ovatko nämä kissa- vai koiraihmisiä. Itse sanoi olevansa enempi koiraihmisiä, sillä koirasta on enemmän seuraa, se palvoo, on uskollinen ja tottelee. Jep. Koira on kuin Nina, joka palvoi, oli varmasti uskollinen ja totteli miestänsä, Suurta ja Mahtavaa (ja erittäin narsistisen tuntuista, khöm) Timo TA:ta. Narsistien kelkkaan mielellään menevät tyypit ihailevat juuri sitä narsistin määrätietoisuutta, selkeitä ohjeita, selkeitä rooleja (sinä isäntä, minä uskollinen palvelija) ja aivan kuin koirat, joille jos sitä omaa paikkaa ja hierarkiaa ei osoiteta, alkavat itse rähistä ja isännöidä. Tasavertaisuus ei tahdo heiltä onnistua, sen takia rauhallinen yhteiselo jonkun kissan kanssa on heistä tylsää (eihän sen kissan kanssa voi edes tehdä mitään!) ja siitä prkeleestä ei edes tiedä, pitääkö se minusta, vai olenko minä sille vain joku palvelija niin kuin jotkut väittävät. Palvelijan roolin minä osaisian, mutta eihän se edes käske!

(Kun välit kissan kanssa kehittyvät niin pitkälle, että se tuo sinulle osan saalistaan, ota se kohteliaisuutena ja etuoikeutena vaikka kuinka ällöttäisi tai hirvittäisi - kissa on joutunut näkemään vaivaa 'saalistaessaan' ja ajatellessaan sinunkin parasta. Vaikka se saalis olisi vain kärpänen.)

Vierailija
18858/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään samoja asioita jauhanutkaan. Tässä ketjussa tuntuu jollain jääneen levy jumiin, tuskin edes atsoo 24/7 sen verran menee kommentointi hutiin.

No kuule, minä olen katsonut 24/7 ja kyllä Mikkoska on kertonut tuosta perhesurma aatoksesta, tais olka viime viikolla. Mulla meni kylmät väreet kun kuuntelin että mitä !

Ja jauhaa samoja asioita asmusta iltaan. Itse vääristelet. Katso muidenkin kommentteja Ninasta. Taidat olla ainut joka täällä tykkää Ninan tyylistä jyrätä kaikki muut asukit. Tippuispa huomenna.

Asukkaat kuitenkin tuntuvat tykkäävän Nina, jopa Valavuori sanoi muuttaneensa mieltään.

Vierailija
18859/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peijakselta päivää.

Jossain luki että olisi teollisuusalueella aika lähellä Honkanummen hautausmaata.

Juu, siinähän noi varastot ovat Honkanummen naapurissa. Just karttaa vilkulin. :)

Vierailija
18860/24387 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vala lyönyt vedon jonku palanderin kanssa et joka kerta ku se kaivaa munia suorassa lähetyksessä se saa satasen, joku inside juttu, äsken kyllä kaivelu meni vähä ovekäksi?

Ketju on lukittu.