Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihalle tubettajaEi t Roni ja Pinja. Seuraavaksi ulos Nina, Sara, Petra, Aleksi.
Markku voittaa.
Janne kehui Saraa jossain hömppälehdessä, että oli hyvä muija (en muista tarkkaa sanamuotoa). Se ei ehkä erotu tarpeeksi tuolla talossa. Mä toivon, että Aleksi voittaa, mutta muuten järjestys voisi olla tuo. Pääasia, että umpitylsät tubettajat ulos. Käsikirjoitus ihan pazka, kun ne edelleen pyörii siellä.
Oletko sinä mummo
Vierailija kirjoitti:
Onko sara käynyt ollenkaan suihkussa tuolla talossa ollessaan?
Ei ole. Haisee tänne asti.
Vierailija kirjoitti:
Pinja ja Roni pudotukseen tänään!
Eikä. Nina pois ! En jaksa häntä enää sekunttiakaan.
Nina ei laittanut parasta päälle. Kuvittelee jäävänsä taloon.
Näyttää siltä että Sara tietää ettei lennä pois kun ei koskenutkaan sen takkeihin vaan veti lasioven kiinni ja jätti sinne esim.sen ruskeen pitkän takin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä ovat tänään häädössä?
Vinkki: Kaikki pakkaa. Paitsi Vala. Kertooko tämä sulle mitään ?
Olipa töykeä vastaus. Kaikki eivät katso 24/7 eikä lue somea päivät pitkät.
Ei tarvikaan. Tuo nimittäin kerrottiin eilisessä koostelähetyksessä.
Ei kerrottu ja Anni puhuu edelleen tämän iltaista mainostavassa insertissä että tänään putoaa talon kahdeksas asukas eli vain yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jotenkin luullut, että vauva-palstalla on nuoria äitejä, mutta tämähän on joku mummujen melskaamisfoorumi.
Onnenpyörä on best ja Timo T A myös.
Tubettajat turmelevat nuorison.
"Mikä on y-lauta? Mikä on jonne? Kuka, mitä häh?"Aha. No olet luullut väärin. Täällä on kaiken ikäisiä. Sinäkin vanhenet, ja toivottavasti myös kasvat & muutut elämän ja kokemusten myötä.
Moniko esim. 14v innostuisi vaikka jostain piirretystä hahmosta, tyyliin teletappi, mieluummin kuin tubettajasta? Teletappi on ihan söpö ohjelma, mutta sitä ei vaan jaksa, kun kasvaa tietyn iän ohi. Sama se on Pinjan kanssa, näin "mummuikäisen" mielestä, kun vertaa Porkkaan ja Ninaan.
Kirjoitin viestin, johon opettavaisesti vastasit.
Olen 63-vuotias.
Sinä olet huvittava.Minä olen 69 vee. Katson innolla 24/7. En ole kalkkiintunut ollenkaan ja muutenkin menossa mukana.
Ja minä olen 105 ja sanon että menkää hittoon jankkamasta!
Viimeiselle viikolle pitäisi jäädä eniten viihdettä katsojille tuovat asukkaat. Mutta eihän se niin nene, tapetit jäänee.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että Sara tietää ettei lennä pois kun ei koskenutkaan sen takkeihin vaan veti lasioven kiinni ja jätti sinne esim.sen ruskeen pitkän takin?
Toivottavasti ei lennäkään
Jossain tuotannon piilossa on budjetti Aleksin äänien ostamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jääkin.
Pinja se taas vaan tuppisuuna käryttelee. On kyllä ihme että on talossa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä varmaan pääse vieläkään eroon..liikuntarajoitteinen otettu tuonne valittamaan kuin kurjaa elämä on ja köyhää!
Sori, en oo pysynyt ihan mukana. Muutaman sivun takana oli jotain puhetta Mikkosen äänestä, jotain että "nyt selvisi syy miksi se on tuollainen". Mikä se syy oli?
Vierailija kirjoitti:
Joku oli aiemmin kommentoinut, että olii sopiva hetki Pinjan ja Ronin pudota kun lähtee kaksi kerralla niin olisi helpompi tilanne. Täysin totta ja samaa mieltä. Varmaan vähentää paineita pudota kahdestaan.
No voi hellanduudelis sentään, että näitä "uniikkeja lumihiutaleita" pitää joidenkin paapoa ja voivotella.
Ettei nyt vaan reppanoille tulisi paineita eikä ainakaan traumoja niin toivottavasti saavat lähteä yhdessä ja toinen toistaan tukien. Ja osa sitten on sitä mieltä että tällaiset ansaitsee voiton.
Ziisus.
eli kaksi lähtee kun lellikki-vala ei ole äänestyksessä
Vierailija kirjoitti:
Sori, en oo pysynyt ihan mukana. Muutaman sivun takana oli jotain puhetta Mikkosen äänestä, jotain että "nyt selvisi syy miksi se on tuollainen". Mikä se syy oli?
Henkeen vedettyä kaurapuuroa äänihuulissa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas muuten isot erot noiden tubettajien seuraajamäärissä.
Roni 540 000
Sara 1,2 miljoonaa
Pinja 260 000
Instramissa katoin äsken, Saralla 304Kseuraajaa, silloin oli miljoona yleisö kun oli se joku hontas muutama vuosi sitten
Nyt Ronille pommittamaan ääniä!
Minä olen 69 vee. Katson innolla 24/7. En ole kalkkiintunut ollenkaan ja muutenkin menossa mukana.