Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee Markusta mieleen Juliet Jonesin Sydämen biisi Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ja varsinkin se kohta, jossa lauletaan "että miten meidän kunnon miesten käy".
Itse tykkään kovasti. Hän on ehkä eniten oma itsensä. Välillä hauska, välillä vakava, toisinaan vetäytyvä.
Äänelleen ei kukaan voi mitään. Markku on ahkera, ottaa aina muut huomioon, vetää kännit, keittää puurot, keksii pingispallot ja on reilu.
Laulun mirshän ei saa naista. Enpä usko, että Markulla on sitä ongelmaa. Päinvastoin.
mieshän*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee Markusta mieleen Juliet Jonesin Sydämen biisi Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ja varsinkin se kohta, jossa lauletaan "että miten meidän kunnon miesten käy".
Itse tykkään kovasti. Hän on ehkä eniten oma itsensä. Välillä hauska, välillä vakava, toisinaan vetäytyvä.
Äänelleen ei kukaan voi mitään. Markku on ahkera, ottaa aina muut huomioon, vetää kännit, keittää puurot, keksii pingispallot ja on reilu.
höpönlöpö jäätävä ärsyttä tyyppi, varmaan jotku salkkariteinit sitä fanittanu aikoinaan ja nyt muistelee ja fanittaa. ihan jäätävän ylimielinen selittäjä.
Mistä tulee oletus, että markuksesta pitävät ainoastaan salkkarifanit? En ole katsonut salkkareita viiteentoista vuoteen eikä minulla ollut hajuakaan, kuka Markku oli, kun hän astui taloon. Tähänkin ketjuun kirjoitin, että kuka tämä ruutupaita nyt sitten on. Silti hän on mielestäni todella upea tyyppi.
En oo kattonu Salkkareita, en tienny Markusta mitään ennakkoon, mutta alusta saakka häirinny Markun harrastama selän takana supattelu milloin kellekin milloin kenestäkin.
Voisit varmaan kertoa esimerkkejä, koska itse en 24/7-katsojana ole moista havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara avaa kokemuksiaan uskonnollisessa perheessä kasvamisesta: “Kuuntelin salaa Coldplayta kellarissa”
Sunnuntaina asukkaat valmistavat lounasta, kun puhe kääntyy Saran lapsuuteen ja nuoruuteen tiukasti uskonnollisessa perheessä. Hän kertoo isänsä hermostuneen esimerkiksi Saran lainattua salaa kirjastosta Harry Pottereita.
Sara kertoo kasvaneensa uskonnollisessa perheessä, jossa esimerkiksi populaarimusiikin kuuntelu ja elokuvien katselu oli kiellettyä. Hän kertoo lainanneensa lapsuudessaan Harry Potter -elokuvan kirjastosta, joka sai hänen isänsä raivostumaan.
“Siinä on taikuutta. Se otetaan meidän perheessä erittäin vakavasti”, Sara kertoo.
Ninaa kiinnostaa, kuinka Saran vanhemmat suhtautuvat tyttärensä urapolkuun, joka ei välttämättä kulje kaikkien uskonnollisten säädösten kautta. Sara kertoo vanhempiensa hyväksyvän tyttärensä elämäntyylin kaikesta huolimatta.
“Kyllä se vanhemman rakkaus on ylitse kaiken”, Sara herkistyy.
Ronia kiinnostaa, mitä perheessä sitten sai katsoa, jos taikuus ja valtavirtakulttuuri oli kiellettyä.
“Salkkareita?” Roni irvailee.
“Ei, herran jumala. Ei meillä ollut ees telkkaria”, Sara kavahtaa.
Radiosta kuunneltiin vain uutisia ja Sarankin musiikinkuuntelu rajoittui teini-ikäiseksi asti ainoastaan gospel-musiikkiin.
“Muistan kun kuuntelin salaa meidän kellarissa Kelly Clarksonia ja Coldplayta”, Sara nauraa.
Musiikinkuunteluvälineenä Saralla oli MP3-soitin, jonka hän oli saanut hengellisen musiikin kuuntelua varten. Maailmanmusiikiksi Saran kutsumaa musiikkia hän oli ladannut luvattomasti netistä. Hän kuunteli laitettaan kellarissa ja pelkäsi isän löytävän hänet pahanteossa.
“Se oli heidän tapansa kasvattaa. Aika varjeltua, mutta ainoa normaali mitä tiesin”, Sara kertoo.
Irtautuminen uskonnollisista normeista tapahtui hiljalleen siinä vaiheessa, kun hän lähti nuorena opiskelemaan ammattikouluun toiselle paikkakunnalle.
“Mun vanhemmat kasvattivat musta suoraselkäisen kansalaisen. Rakastan heitä ylitse kaiken, eikä mulla oo heistä pahaa sanaa”, Sara lisää.
Ei saanut kuunnella maailmanmuusiikkia vaan gospelia ainoastan. Eikö Gospel sitten ole maailmanmusiikkia. Ei se ainakaan suomalaista ole.
Nyt taitaa jollain olla Gospel-musiikin käsitys hukassa. Gospel on rytmistä musiikkia jolla ilmaistaan kristinuskoa. Suomalaisia tunnettuja Gospel-muusikoita on mm. Jaakko Löytty sekä Jukka (Mikon isä) Leppilampi.
Aivan s-tanan tylsä tehtävä.
Sainion mukaan varmaan taas nerokas 🙄
Ohjeessa oli että jokaisen ampujan jälkeen sanotaan ääneen ampujan tulos sekä KOKONAISTULOS. Nina ei niin tehnyt vaan merkkasi yhteistulokseen ampujan järjestysluvun. Ei siis älynnyt mitä piti tehdä.
Tuolla nuo nyt pohtii paljonko jäi sekunteja saamatta mokan takia. Eli turha teidän täällä vängätä vastaan.
Jes, talon turhakkeet eli Roni ja Pinja veks! Painukoot takas tubeen.
Sara on saanut kuulla korona gospelia jos halusi muuta niin salassa.
Petra on kyllä asennemuija. Hänellä on hetkensä, vaikkei välttämättä olekaan se kaikkein viihdyttävin asukas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkonen mokas laskutoimitukset. Voi hele.
Ei se edes mokannut. Se laski koko ajan jokaiselle ampujalle sen omaan tulokseen lisäosumat ihan oikein. Saahan niistä yhteislukeman laskettua lopuksikin. Ihan sama merkkaako sitä koko ajan vai laskee vasta lopussa mitä jää viivan alle.
Aivan. Ei siitä mitään puutu. Aleksi tekee aina mielellään suuren numeron muka toisten mokaamisesta. Ei oel eka kerta, pelaa kilpailijoita pois ympäriltään vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se edes mokannut. Se laski koko ajan jokaiselle ampujalle sen omaan tulokseen lisäosumat ihan oikein. Saahan niistä yhteislukeman laskettua lopuksikin. Ihan sama merkkaako sitä koko ajan vai laskee vasta lopussa mitä jää viivan alle.
Aivan. Ei siitä mitään puutu. Aleksi tekee aina mielellään suuren numeron muka toisten mokaamisesta. Ei oel eka kerta, pelaa kilpailijoita pois ympäriltään vaan
Ja kun sanottiin että Nina on ampunut koko ajan parhaiten ja Petra hiihtänyt koko ajan eli pisimmän matkan, Aleksi huutaa päälle, että ei niillä ole mitään väliä koska yhteissuoritus ratkaisee. Kunhan kukaan muu ei vaan saa kitään positiivista huomiota kuin hän.
Peliä peliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee Ronista niin kuivakan tyypin?
Nytki kokoajan puhuu ja juttelee, mutta jostain syystä siinä ei ole mitään sellasta et innostuisin kuuntelemaan Ronin jutteluita.
Teoriassa Roni on ihan hauskaki, mutta todellisuudessa ei se silti vaikuta yhtään hauskalta.Olin kuullut Ronista ennen kilpailua. Hän oli vain nimenä ja kasvona tuttu. Olin kuin puulla päähän lyöty kun näin livenä. Ihan absurdia, että hän on kuuluisa tubettaja. Aikamoisen kuivakka puupökkelö. Miten ihmeessä voi olla suosittu tube-tähti. Karismaa on kuin kumisaappaassa. Hänellä ei tunnu olevan edes yhtään itseironiaa.
Mitä lie mutta firma takoo euroja.
Minulle Markku oli tuntematon, kun en salkkareitakaan seuraa. Nyt on noussut voittaja suosikikseni. Jannea jäin kaipaamaan kuin myös Rosaa ja Sannaa, jotka loivat hyviä keskusteluja.
kaikki muut tiesin mutten Markkua enkä Pinjaa. Rosa ja Sanna mun suosikit ja näillä mennään, onneksi koko baska loppuu 20.5.2021 klo 20.00.
Jos ohjelma on mielestäsi baskaa, miksi katsot sitä? Ja bb:hän ei lopu klo 20.00. Silloin vasta alkaa finaalilähetys.
olen viihtynyt kyllä, ruutu 24/7 finaali klo 20 , tottakai ALKAA , ei lopu, luulin että tästä nyt ei voi tulla väärinkäsitystä.
Noiden ketjussa nykyään mellastavien mörökölli-burgereiden kanssa ihan mistä tahansa tulee väärinkäsitys.
Ne ei osaa lukea eikä ymmärrä mitään näkemäänsä tai kuulemaansa kuten normaali ihminen. Sosiaaliset taidot on heillä siksi pyöreä nolla.
Ja se tietenkin on muiden syytä. Siksi normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustetut, puheliaat ja keskustelutaitoiset ihmiset pitää saada ekana talosta ulos. Sitten tuntuu kotoisalta kun on enää seinää tuijottavat ja umpimieliset möllykät jäljellä.
Okei, eli tottakai se on mörökölliburger, joka ihmettelee, miksi joku haukkuu ohjelmaa, jota kuitenkin jostain syystä katsoo. Sehän on tietysti fiksun ihmisen merkki, että haukkuu koko ohjelman paskaksi.
Päätit sitten vielä varmuuden vuoksi todistaa tuon viestin sisällön täydellisen osuvaksi.
enc tiedä keneen kohdistui, itse oon kaikkea muuta kun burgeri ja mörökölli, kiva että tää "baska" loppuu torstaina klo 20.00 alkavaan finaaliin. Jeeeeeeee. aurinko paistaa
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo nyt pitäny huolta siitä että kaikki saa hiihtää yhtä monta kiekkaa?
Eivät ole. Aleksi on hiihtänyt eniten ja koviten. Oikeasti Petra on hiihtänyt ainoana koko ajan, mutta sillä ei ole merkitystä koska vain yhteistulos merkitsee Aleksin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Juliet Jonesin sydämen biisihän kertoo siitä, miten kyseinen mies ei kelpaa naisille. Markulla ei taatusti ole tuota ongelmaa. Ihan typerä vertaus.
Höpöhöpö. Kaikku muut on merkannut ja sanonut ampujan oman kokonaistuloksen sekä yhteisen kokonaistuloksen. Kuten nyt Pinja. Niin teki myös Roni ja kaikki muutkin paitsi Nina joka teki väärin. Luuli että ampujan jälkeen lisätään kokonaislukuun 1 eli yksi ampumiskerta lisää.
Itsekkin pahoitteli mokaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun sanottiin että Nina on ampunut koko ajan parhaiten ja Petra hiihtänyt koko ajan eli pisimmän matkan, Aleksi huutaa päälle, että ei niillä ole mitään väliä koska yhteissuoritus ratkaisee. Kunhan kukaan muu ei vaan saa kitään positiivista huomiota kuin hän.
Peliä peliä.
Petra ei tipu tämän päiväisen takia ja muutenkin kun tuolla ollut nk "urheilusuorituksia". Petra on ollut äänetön yhtiömies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jori Kopponen oli hyvä voittaja edellisellä julkkiskaudella. Ai niin, ei tainnut olla sometyrkkyjä silloin talossa.
Juu, ei ollut. Oli sellaistakin eliittiä, kuten Niko Saarinen, hunks-tanssija Teppo Säkkinen, mr gay finland Aleks Vehkala, tissiblondi Marianne Kallio, selvännäkijä Claudia Eve, xl-missi Johanna Salminen ja tavismissi Sara Sieppi. Ei siis ainuttakaan sometyrkkyä.
Ainakin ne uskalsi r**pätä, eikä ollut niin hienohelmaista meno muutenkaan. Taikuri Kopponenkin pisti itsensä likoon...😂Claudia Eve, eiku Pia Polviander havainnollisti käsillään kanssa-asukkaastaan, että miten noin lyhyillä jaloilla pyöritetään noin isoa p**settä.🤑
Petra oli koko ajan tuossa joukkueessa, kuka ampui eniten???? Petra. , entä kuka sitten ja sitten.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
höpönlöpö jäätävä ärsyttä tyyppi, varmaan jotku salkkariteinit sitä fanittanu aikoinaan ja nyt muistelee ja fanittaa. ihan jäätävän ylimielinen selittäjä.
Mistä tulee oletus, että markuksesta pitävät ainoastaan salkkarifanit? En ole katsonut salkkareita viiteentoista vuoteen eikä minulla ollut hajuakaan, kuka Markku oli, kun hän astui taloon. Tähänkin ketjuun kirjoitin, että kuka tämä ruutupaita nyt sitten on. Silti hän on mielestäni todella upea tyyppi.
En oo kattonu Salkkareita, en tienny Markusta mitään ennakkoon, mutta alusta saakka häirinny Markun harrastama selän takana supattelu milloin kellekin milloin kenestäkin.
Voisit varmaan kertoa esimerkkejä, koska itse en 24/7-katsojana ole moista havainnut.
Toki voin, kaikkihan ei kaikkea huomaa, joku havainnoi tarkemmin hienovaraisia juttuja, joku kiinnittää huomionsa vain äänekkyyteen. Ihan äsken supatti hiihtäessä Ronille joka vastasi supattaen. Aiemmin on supattanut Jannelle ja Aleksille lukuisia kertoja, paristi olen nähnyt myös Sedulle kuiskaavan jotain ja ihan ensimmäisen kerran kun kiinnitin huomiota kuiskutti jotain Saralle.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Kaikku muut on merkannut ja sanonut ampujan oman kokonaistuloksen sekä yhteisen kokonaistuloksen. Kuten nyt Pinja. Niin teki myös Roni ja kaikki muutkin paitsi Nina joka teki väärin. Luuli että ampujan jälkeen lisätään kokonaislukuun 1 eli yksi ampumiskerta lisää.
Itsekkin pahoitteli mokaansa.
Nina merkkasi jokaiselle ampujalle lisäkaadot ihan oikein. Kuuntelin kun ampuja huusi ja Nina lisäsi ja kertoi uuden luvun ja ne meni ihan oikein. Aivan kuten edellä sanottiin. Vain kokonaisluku sakkaa ja sen saa laskettua edelleenkin.
Mitä Markku tekee?