Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Kylläpä sujui säpäkästi tuo hiihto-osuus, kun kanttura ei ollut mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miten olette kestäneet Ninan ääntä, 24/7 katsojat. Kohtahan tää loppuu. Pinjan soisin voittavan, en siksi että on joku tubettaja
, on vaan oma itsensä.
Ihan hyvin olen kestänyt Ninan ääntä, kiitos kysymästä. Minä kun kuuntelen sitä sisältöä enkä sitä äänenlaatua. Kokeile sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mun Suosikit ovat Petra ja Markku. Mikkoskan jutut tulee jo korvista.
Mun suosikit on jo häädetty, mutta näistä nykyisistä voitto kuuluu Petralle, Markulle tai Aleksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee Ronista niin kuivakan tyypin?
Nytki kokoajan puhuu ja juttelee, mutta jostain syystä siinä ei ole mitään sellasta et innostuisin kuuntelemaan Ronin jutteluita.
Teoriassa Roni on ihan hauskaki, mutta todellisuudessa ei se silti vaikuta yhtään hauskalta.Olin kuullut Ronista ennen kilpailua. Hän oli vain nimenä ja kasvona tuttu. Olin kuin puulla päähän lyöty kun näin livenä. Ihan absurdia, että hän on kuuluisa tubettaja. Aikamoisen kuivakka puupökkelö. Miten ihmeessä voi olla suosittu tube-tähti. Karismaa on kuin kumisaappaassa. Hänellä ei tunnu olevan edes yhtään itseironiaa.
Mitä lie mutta firma takoo euroja.
Minulle Markku oli tuntematon, kun en salkkareitakaan seuraa. Nyt on noussut voittaja suosikikseni. Jannea jäin kaipaamaan kuin myös Rosaa ja Sannaa, jotka loivat hyviä keskusteluja.
kaikki muut tiesin mutten Markkua enkä Pinjaa. Rosa ja Sanna mun suosikit ja näillä mennään, onneksi koko baska loppuu 20.5.2021 klo 20.00.
Jos ohjelma on mielestäsi baskaa, miksi katsot sitä? Ja bb:hän ei lopu klo 20.00. Silloin vasta alkaa finaalilähetys.
olen viihtynyt kyllä, ruutu 24/7 finaali klo 20 , tottakai ALKAA , ei lopu, luulin että tästä nyt ei voi tulla väärinkäsitystä.
Noiden ketjussa nykyään mellastavien mörökölli-burgereiden kanssa ihan mistä tahansa tulee väärinkäsitys.
Ne ei osaa lukea eikä ymmärrä mitään näkemäänsä tai kuulemaansa kuten normaali ihminen. Sosiaaliset taidot on heillä siksi pyöreä nolla.
Ja se tietenkin on muiden syytä. Siksi normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustetut, puheliaat ja keskustelutaitoiset ihmiset pitää saada ekana talosta ulos. Sitten tuntuu kotoisalta kun on enää seinää tuijottavat ja umpimieliset möllykät jäljellä.
Okei, eli tottakai se on mörökölliburger, joka ihmettelee, miksi joku haukkuu ohjelmaa, jota kuitenkin jostain syystä katsoo. Sehän on tietysti fiksun ihmisen merkki, että haukkuu koko ohjelman paskaksi.
Mikkonen siellä delegoi tehtäviä muille, kun alkaa kuulemma vanhalla tuntua.
Onko toi nyt sitten joukkuekilpailu vai yksilökilpailu?
Tämä on kyllä ihmeellinen ketju. Joku haukkuu ja kitisee jatkuvasti ihan typeristä asioista, mutta kun jollekulle sanot takaisin tai jopa menet kysymään jotain, sinä oletkin se jankkaaja.
Ninalla ei oo yhtään tilannetajua, olisi välillä HILJAA. Eikö pitää saada oma kommentti/mielipide myös. P--erkele. Tänään ulos.
Voisko joku tukkia Saran suun vaikka perunalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä Seiskan lukijoita? Onko Seiska yhtään selittänyt mokaansa, siis sitä että mainostivat että Ronn Moss ja Archie Cruz ovat tulossa BB-taloon?
Ärsyttävää, aloin vain ja ainoastaan tuosta syystä katsomaan!!!
Seiskassa on ihan viikottain vääriä tietoja muka varmoina faktoina ja uutisina.
Selittääkö ne ikinä tai tunnustaa että vituralleen meni? Lakatkaa lukemasta sitä roskalehteä.
Itse asiassa noin luulevat ainoastaan lukutaidottomat ja mediakritiikittömät. Seiskassa ei kerrota valheita faktoina tai uutisina. Siellä esitetään vihjailuja ja käytetään kiertoilmauksia, jotka lukutaidottomat tulkitsevat uutisiksi. Jos siellä sanotaan, että Ronn Moss tulee bb-taloon, se on fakta ja uutinen. Mutta jos siellä sanotaan, että "lähteissä spekuloidaan, että mukana on Ronn Moss", se on pelkkä vihjaus, minkä pitää ymmärtää olevan eri asia kuin uutinen. Jujuna on siis sanamuodot. Jos joku referoi omin sanoin seiskan juttua, sitä ei kannata uskoa. Pitää itse lukea se seiskan uutinen ja tunnistaa, onko esitetty väite vai onko kyseessä spekulaatio tai viitataanko johonkin tuntemattomiin lähteisiin, joka ei ole seiskan väite vaan sen tuntemattoman lähteen (joka voi olla ihan mikä vaan).
"Seiska paljasti maaliskuun lopussa muutamat julkisuuden henkilöt, jotka astuvat toukokuussa Big Brother -taloon.
Seiskan saamien tietojen mukaan ohjelmassa ovat mukana ainakin kohurokkari Archie Cruz, kohukolumnisti ja toimittaja Sanna Ukkola sekä Kauniit ja rohkeat -sarjan entinen Ridge Forrester, eli näyttelijä Ronn Moss."
Nelonen taitaa mennä vararikkoon tämän kauden jälkeen. Melkoinen määrä teostokorvauksia maksettavana 19 päivän jatkuvan laulamisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku tukkia Saran suun vaikka perunalla.
Ei oo tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo petra olli yrittää kertoa tuolla silmittömällä räiskimisellä, ei yhtään tähtää, taisi mennä hermot? Jos kaikki tekisivät samoin, tulos olisi nolla sekuntia.
Ei vissiin kovin kauaa jaksa kiinnostua asiasta joka ei heti suju
Petrahan alussa ampuiv hyvin. Joko alkaa menemään helmot??? Petra on suorittaja ja Roni vähän samaa maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, jolle soisin voiton, on Markku.
markku kyllä tarvii9 rahhaa, tulot oliko v 2019 vai 2020 vajaa 50 000, Pinsku menee edelle. ihan hyvät tulot mutta lentokoulu ulkomailla ja koronan takia kai taukoa. Suomessa Porissa lentäjäopisto, ilmeisesti ei oo sinne päässyt. kova karsinta, kolmivaiheinen koe ja terveys kunnossa pitää olla.
Ei kai tämä mikään hyväntekeväisyys BB ole, jossa on tarkoitus antaa rahat niitä eniten tarvitsevalle. Jos näin olisi, koko potti olisi voitu jakaa suoraan. Mitään talossa oloa ei olisi tarvinut edes järjestää.
Niinpä. Samoin yhtä järjetön perustelu on se, että joku on nuorin ja/tai nainen ja ansaitsee siksi voittaa.
Ihan sama kun olisi perusteltu että Sedun on voitettava siksi kun se on vanhin ja mies.. Tai Ninan koska se on vanhin ja nainen.
Ei iällä ja sukupuolella ole mitään merkitystä, mutta nämä nuoremmat äänestäjät/katsojat ei ymmärrä mitä se oikeasti tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihmeellinen ketju. Joku haukkuu ja kitisee jatkuvasti ihan typeristä asioista, mutta kun jollekulle sanot takaisin tai jopa menet kysymään jotain, sinä oletkin se jankkaaja.
Kas kummaa ihmisiä on erilaisia. :D Tuliko yllätyksenä tämä?
Vierailija kirjoitti:
Ninalla ei oo yhtään tilannetajua, olisi välillä HILJAA. Eikö pitää saada oma kommentti/mielipide myös. P--erkele. Tänään ulos.
Mitä selität? Nina ollu suunnilleen paras tossa tehtävässä koko ajan ja todella vähän puhunu esim tänään koko päivän aikana mitään.
Noniin tuplahäätö ja tubettajat Roni ja Pinja pihalle tänään!
Tänään lähtee kaksi asukasta. Vihdoinkin saa inhokin veks.
Noiden ketjussa nykyään mellastavien mörökölli-burgereiden kanssa ihan mistä tahansa tulee väärinkäsitys.
Ne ei osaa lukea eikä ymmärrä mitään näkemäänsä tai kuulemaansa kuten normaali ihminen. Sosiaaliset taidot on heillä siksi pyöreä nolla.
Ja se tietenkin on muiden syytä. Siksi normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustetut, puheliaat ja keskustelutaitoiset ihmiset pitää saada ekana talosta ulos. Sitten tuntuu kotoisalta kun on enää seinää tuijottavat ja umpimieliset möllykät jäljellä.