Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara avaa kokemuksiaan uskonnollisessa perheessä kasvamisesta: “Kuuntelin salaa Coldplayta kellarissa”
Sunnuntaina asukkaat valmistavat lounasta, kun puhe kääntyy Saran lapsuuteen ja nuoruuteen tiukasti uskonnollisessa perheessä. Hän kertoo isänsä hermostuneen esimerkiksi Saran lainattua salaa kirjastosta Harry Pottereita.
Sara kertoo kasvaneensa uskonnollisessa perheessä, jossa esimerkiksi populaarimusiikin kuuntelu ja elokuvien katselu oli kiellettyä. Hän kertoo lainanneensa lapsuudessaan Harry Potter -elokuvan kirjastosta, joka sai hänen isänsä raivostumaan.
“Siinä on taikuutta. Se otetaan meidän perheessä erittäin vakavasti”, Sara kertoo.
Ninaa kiinnostaa, kuinka Saran vanhemmat suhtautuvat tyttärensä urapolkuun, joka ei välttämättä kulje kaikkien uskonnollisten säädösten kautta. Sara kertoo vanhempiensa hyväksyvän tyttärensä elämäntyylin kaikesta huolimatta.
“Kyllä se vanhemman rakkaus on ylitse kaiken”, Sara herkistyy.
Ronia kiinnostaa, mitä perheessä sitten sai katsoa, jos taikuus ja valtavirtakulttuuri oli kiellettyä.
“Salkkareita?” Roni irvailee.
“Ei, herran jumala. Ei meillä ollut ees telkkaria”, Sara kavahtaa.
Radiosta kuunneltiin vain uutisia ja Sarankin musiikinkuuntelu rajoittui teini-ikäiseksi asti ainoastaan gospel-musiikkiin.
“Muistan kun kuuntelin salaa meidän kellarissa Kelly Clarksonia ja Coldplayta”, Sara nauraa.
Musiikinkuunteluvälineenä Saralla oli MP3-soitin, jonka hän oli saanut hengellisen musiikin kuuntelua varten. Maailmanmusiikiksi Saran kutsumaa musiikkia hän oli ladannut luvattomasti netistä. Hän kuunteli laitettaan kellarissa ja pelkäsi isän löytävän hänet pahanteossa.
“Se oli heidän tapansa kasvattaa. Aika varjeltua, mutta ainoa normaali mitä tiesin”, Sara kertoo.
Irtautuminen uskonnollisista normeista tapahtui hiljalleen siinä vaiheessa, kun hän lähti nuorena opiskelemaan ammattikouluun toiselle paikkakunnalle.
“Mun vanhemmat kasvattivat musta suoraselkäisen kansalaisen. Rakastan heitä ylitse kaiken, eikä mulla oo heistä pahaa sanaa”, Sara lisää.
Ei saanut kuunnella maailmanmuusiikkia vaan gospelia ainoastan. Eikö Gospel sitten ole maailmanmusiikkia. Ei se ainakaan suomalaista ole.
On olemassa myös suomalaista gospelia. Ja eiköhän maailmanmusiikki tarkoita populaarimusiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Mitään suurta katastrofia ei ole tapahtunut. Jannen lähdön jälkeen on vain viisi päivää. Pitkä loppukausi ilman Jannea? LOL
No se on kuitenkin neljäsosa koko kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee Ronista niin kuivakan tyypin?
Nytki kokoajan puhuu ja juttelee, mutta jostain syystä siinä ei ole mitään sellasta et innostuisin kuuntelemaan Ronin jutteluita.
Teoriassa Roni on ihan hauskaki, mutta todellisuudessa ei se silti vaikuta yhtään hauskalta.Olin kuullut Ronista ennen kilpailua. Hän oli vain nimenä ja kasvona tuttu. Olin kuin puulla päähän lyöty kun näin livenä. Ihan absurdia, että hän on kuuluisa tubettaja. Aikamoisen kuivakka puupökkelö. Miten ihmeessä voi olla suosittu tube-tähti. Karismaa on kuin kumisaappaassa. Hänellä ei tunnu olevan edes yhtään itseironiaa.
Mitä lie mutta firma takoo euroja.
Minulle Markku oli tuntematon, kun en salkkareitakaan seuraa. Nyt on noussut voittaja suosikikseni. Jannea jäin kaipaamaan kuin myös Rosaa ja Sannaa, jotka loivat hyviä keskusteluja.
kaikki muut tiesin mutten Markkua enkä Pinjaa. Rosa ja Sanna mun suosikit ja näillä mennään, onneksi koko baska loppuu 20.5.2021 klo 20.00.
Jos ohjelma on mielestäsi baskaa, miksi katsot sitä? Ja bb:hän ei lopu klo 20.00. Silloin vasta alkaa finaalilähetys.
Samaa ihmettelen. Vain ärsyttäviä asukkaita, ärsyttävää naurua, äryttävää ääntä, ärsyttävää käyttäytymistä, huonoja tehtäviä, huonoja palkintoja, huonoja studiovieraita, huonoja kommentattoreta, mutta katsoa vaan pitää,
No voi, voi.
Olisit äänestänyt.
Ei sota yhtä miestä kaipaa, eikä BB kaadu Jannen häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään suurta katastrofia ei ole tapahtunut. Jannen lähdön jälkeen on vain viisi päivää. Pitkä loppukausi ilman Jannea? LOL
Nyt emme puhu prosenteista. Viisi päivää on lyhyt aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä Seiskan lukijoita? Onko Seiska yhtään selittänyt mokaansa, siis sitä että mainostivat että Ronn Moss ja Archie Cruz ovat tulossa BB-taloon?
Ärsyttävää, aloin vain ja ainoastaan tuosta syystä katsomaan!!!
Seiskassa on ihan viikottain vääriä tietoja muka varmoina faktoina ja uutisina.
Selittääkö ne ikinä tai tunnustaa että vituralleen meni? Lakatkaa lukemasta sitä roskalehteä.
En luekaan, siks täällä kyselin. En ole koskaan tilannut Seiskaa. Netistä luin että nimenomaan Seiska oli mainostanut "Ridgeä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee Ronista niin kuivakan tyypin?
Nytki kokoajan puhuu ja juttelee, mutta jostain syystä siinä ei ole mitään sellasta et innostuisin kuuntelemaan Ronin jutteluita.
Teoriassa Roni on ihan hauskaki, mutta todellisuudessa ei se silti vaikuta yhtään hauskalta.Olin kuullut Ronista ennen kilpailua. Hän oli vain nimenä ja kasvona tuttu. Olin kuin puulla päähän lyöty kun näin livenä. Ihan absurdia, että hän on kuuluisa tubettaja. Aikamoisen kuivakka puupökkelö. Miten ihmeessä voi olla suosittu tube-tähti. Karismaa on kuin kumisaappaassa. Hänellä ei tunnu olevan edes yhtään itseironiaa.
Mitä lie mutta firma takoo euroja.
Minulle Markku oli tuntematon, kun en salkkareitakaan seuraa. Nyt on noussut voittaja suosikikseni. Jannea jäin kaipaamaan kuin myös Rosaa ja Sannaa, jotka loivat hyviä keskusteluja.
kaikki muut tiesin mutten Markkua enkä Pinjaa. Rosa ja Sanna mun suosikit ja näillä mennään, onneksi koko baska loppuu 20.5.2021 klo 20.00.
Jos ohjelma on mielestäsi baskaa, miksi katsot sitä? Ja bb:hän ei lopu klo 20.00. Silloin vasta alkaa finaalilähetys.
Samaa ihmettelen. Vain ärsyttäviä asukkaita, ärsyttävää naurua, äryttävää ääntä, ärsyttävää käyttäytymistä, huonoja tehtäviä, huonoja palkintoja, huonoja studiovieraita, huonoja kommentattoreta, mutta katsoa vaan pitää,
Ei minulle ainakaan ole ollut kaikki vain ärsyttävää. Minusta kausi on ollut oikein viihdyttävä vaikka pari asiaa siellä ärsyttääkin. Minä en kuitenkaan ole haukkunut koko ohjelmaa paskaksi ja odottanut, koska tämä loppuu.
Vierailija kirjoitti:
No voi, voi.
Olisit äänestänyt.
Tämä kausi päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks täällä Seiskan lukijoita? Onko Seiska yhtään selittänyt mokaansa, siis sitä että mainostivat että Ronn Moss ja Archie Cruz ovat tulossa BB-taloon?
Selittääkö ne ikinä tai tunnustaa että vituralleen meni? Lakatkaa lukemasta sitä roskalehteä.
Itse asiassa noin luulevat ainoastaan lukutaidottomat ja mediakritiikittömät. Seiskassa ei kerrota valheita faktoina tai uutisina. Siellä esitetään vihjailuja ja käytetään kiertoilmauksia, jotka lukutaidottomat tulkitsevat uutisiksi. Jos siellä sanotaan, että Ronn Moss tulee bb-taloon, se on fakta ja uutinen. Mutta jos siellä sanotaan, että "lähteissä spekuloidaan, että mukana on Ronn Moss", se on pelkkä vihjaus, minkä pitää ymmärtää olevan eri asia kuin uutinen. Jujuna on siis sanamuodot. Jos joku referoi omin sanoin seiskan juttua, sitä ei kannata uskoa. Pitää itse lukea se seiskan uutinen ja tunnistaa, onko esitetty väite vai onko kyseessä spekulaatio tai viitataanko johonkin tuntemattomiin lähteisiin, joka ei ole seiskan väite vaan sen tuntemattoman lähteen (joka voi olla ihan mikä vaan).
Puhut yhtä täyttä puppua kuin Seiska.
Olen työskennellyt parikymmentä vuotta toimittajana, ja kyllä perusduuniin kuuluu asioiden tarkistaminen, tarkistaminen ja vielä kerran tarkistaminen.
Ihan täyttä huttua ei mikään kunnollinen media julkaise. Vastuu ei todellakaan ole lukijalla.
Huippuampujat Pinja ja Sara 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
No voi, voi.
Olisit äänestänyt.
Kyllä Jannen poissaolon huomaa, että sikäli sota kaipaa sitä yhtä miestä.
Myös Sannan poissaolon jälkeen ei oikeastaan keskustella paljonkaan mistään. Tänä aamuna tubettajat taputteli vesilaseja kuin 8-vuotiaat ja Pinja lauloi ukkonooaa. Valalla oli joku tuhannes urheilujankutus, en jaksanut kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että tämäkin supelyhyt kausi onnistuttiin sössimään niin, että katselun voi lopettaa kun kolmasosa kautta on vielä jäljellä?
Aivan huikea alku, mutta asukkaiden häätöjärjestys pilannut kaiken. Jannen lähtö oli todellinen antikliimaksi, sillä talossa ei ole enää mitään kiinnostavaa. Nousiko ohjelmasta Hesarissakin esitetyt kehut tekijöille hattuun?
Janne ois talossa jos katsojat ois halunnu sen jäävän taloon. Enemmistö katsojista ei halunnu. Ihan hyvä porukka on talossa, hyvä että pääsee loputkin ääneen.
Kukkahattutädit sai tahtonsa läpi. Nyt on sitten tosi hauska meno.
Ei saanut vaan nyt on kakaroille mieluisat asukkaat. Tai siis sitten on, kunhan vielä saavat Ninan, Markun, Aleksin ja Petran pihalle. Kukkahattu-tädit olisi pitäneet niin Rosan, Sannan, Sedun kuin Porkankin loppuun asti.
Markun mustamaalaushan on jo ketjussa alkanutkin. Ihan samoin masinoitiin häätö-kamppis Sedua ja etenkin Porkkaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, jolle soisin voiton, on Markku.
markku kyllä tarvii9 rahhaa, tulot oliko v 2019 vai 2020 vajaa 50 000, Pinsku menee edelle. ihan hyvät tulot mutta lentokoulu ulkomailla ja koronan takia kai taukoa. Suomessa Porissa lentäjäopisto, ilmeisesti ei oo sinne päässyt. kova karsinta, kolmivaiheinen koe ja terveys kunnossa pitää olla.
Ei kai tämä mikään hyväntekeväisyys BB ole, jossa on tarkoitus antaa rahat niitä eniten tarvitsevalle. Jos näin olisi, koko potti olisi voitu jakaa suoraan. Mitään talossa oloa ei olisi tarvinut edes järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt emme puhu prosenteista. Viisi päivää on lyhyt aika.
Lyhyt on suhteellinen käsite ja silloin nimenomaan pitää olla jokin vertailukohta. 19 päivääkin on lyhyt aika, joten tottakai "loppukausi" on myös todella lyhyt ajallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo petra olli yrittää kertoa tuolla silmittömällä räiskimisellä, ei yhtään tähtää, taisi mennä hermot? Jos kaikki tekisivät samoin, tulos olisi nolla sekuntia.
Ei vissiin kovin kauaa jaksa kiinnostua asiasta joka ei heti suju
Mun Suosikit ovat Petra ja Markku. Mikkoskan jutut tulee jo korvista.
Miten olette kestäneet Ninan ääntä, 24/7 katsojat. Kohtahan tää loppuu. Pinjan soisin voittavan, en siksi että on joku tubettaja
, on vaan oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa noin luulevat ainoastaan lukutaidottomat ja mediakritiikittömät. Seiskassa ei kerrota valheita faktoina tai uutisina. Siellä esitetään vihjailuja ja käytetään kiertoilmauksia, jotka lukutaidottomat tulkitsevat uutisiksi. Jos siellä sanotaan, että Ronn Moss tulee bb-taloon, se on fakta ja uutinen. Mutta jos siellä sanotaan, että "lähteissä spekuloidaan, että mukana on Ronn Moss", se on pelkkä vihjaus, minkä pitää ymmärtää olevan eri asia kuin uutinen. Jujuna on siis sanamuodot. Jos joku referoi omin sanoin seiskan juttua, sitä ei kannata uskoa. Pitää itse lukea se seiskan uutinen ja tunnistaa, onko esitetty väite vai onko kyseessä spekulaatio tai viitataanko johonkin tuntemattomiin lähteisiin, joka ei ole seiskan väite vaan sen tuntemattoman lähteen (joka voi olla ihan mikä vaan).
Puhut yhtä täyttä puppua kuin Seiska.
Olen työskennellyt parikymmentä vuotta toimittajana, ja kyllä perusduuniin kuuluu asioiden tarkistaminen, tarkistaminen ja vielä kerran tarkistaminen.
Ihan täyttä huttua ei mikään kunnollinen media julkaise. Vastuu ei todellakaan ole lukijalla.
Missäs minä sanoin, ettei kuuluisi tarkistaa? Seiskahan nimenomaan tarkistaa ne asiat ja sen mukaan sitten kirjoittaa vihjauksena tai faktana. Juorulehdet elävät vihjailuista, sen ei pitäisi yllättää ketään. Eri asia on sitten, ketkä erottavat vihjailut faktoista. Kenellekään ei pitäisi tulla myöskään yllätyksenä, että shokki-, yllätys- jne etuliitteet eivät ole mitään faktapohjaista asiatekstiä, joten tyylilaji on kyllä tunnistettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten olette kestäneet Ninan ääntä, 24/7 katsojat. Kohtahan tää loppuu. Pinjan soisin voittavan, en siksi että on joku tubettaja
, on vaan oma itsensä.
Hyvin jaksaa. Enemmän Nina on tuonut taloon kuin Pinja, joka osaa puhua vain somesta ja tietokonepeleistä.
Tein saman. Ei tuolla enää ole ketään, jota jaksaisi seurata. Olin lyömässä tätä jo yhdeksi kaikkien aikojen BB:stä, mutta ei sittenkään, kyllä tämä loppu latistui pahemman kerran.
Miten voi äänestäjät sössiä näin pahasti, kun kerrankin on valtaa muokata sitä, mitä katsoo? Ja näitä halutaan seurata: Pitkiä puuduttavia monologeja vetävä, muita lipova, teennäinen Nina? Täysin karismaton, silti omahyväinen Roni? Eksyksissä oleva, epätoivoinen huomiohra, kummallisen persoonaton Sara? Söpö, naiivi, omaan ajatteluun vielä ilmeisen kykenemätön Pinsku? Formaattiin aivan liian hiljainen Petra?
Nuoriso on tylsää ja konservatiivista ja varovaista. Vanhempi porukka heittäytyjiä, boheemeja - ja osa sellaista, että kaikki, maine, perhe ja ura, rahat, on jo kertaalleen männy eikä piisannukkaa - niin mitä sitä säästelemään ja varomaan. Antaa mennä kun on alamäki vaan.