Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
17721/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee Ronista niin kuivakan tyypin?

Nytki kokoajan puhuu ja juttelee, mutta jostain syystä siinä ei ole mitään sellasta et innostuisin kuuntelemaan Ronin jutteluita.

Teoriassa Roni on ihan hauskaki, mutta todellisuudessa ei se silti vaikuta yhtään hauskalta.

Olin kuullut Ronista ennen kilpailua. Hän oli vain nimenä ja kasvona tuttu. Olin kuin puulla päähän lyöty kun näin livenä. Ihan absurdia, että hän on kuuluisa tubettaja. Aikamoisen kuivakka puupökkelö. Miten ihmeessä voi olla suosittu tube-tähti. Karismaa on kuin kumisaappaassa. Hänellä ei tunnu olevan edes yhtään itseironiaa.

Mitä lie mutta firma takoo euroja.

Minulle Markku oli tuntematon, kun en salkkareitakaan seuraa. Nyt on noussut voittaja suosikikseni. Jannea jäin kaipaamaan kuin myös Rosaa ja Sannaa, jotka loivat hyviä keskusteluja.

kaikki muut tiesin mutten Markkua enkä Pinjaa. Rosa ja Sanna mun suosikit ja näillä mennään, onneksi koko baska loppuu 20.5.2021 klo 20.00. 

Vierailija
17722/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne vaikutti kiusaajalta. Useasti haukkui Pinjaa lapseksi ja käyttäytyi alentavasti. Hyvä että tippui.

Ei vaikuttanut. Ei ollenkaan.

Sinä sen sijaan olet melkoinen kiusaaja, kun tuollaisia perättömiä väitteitä esität. Todella tympeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17723/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara avaa kokemuksiaan uskonnollisessa perheessä kasvamisesta: “Kuuntelin salaa Coldplayta kellarissa”

Sunnuntaina asukkaat valmistavat lounasta, kun puhe kääntyy Saran lapsuuteen ja nuoruuteen tiukasti uskonnollisessa perheessä. Hän kertoo isänsä hermostuneen esimerkiksi Saran lainattua salaa kirjastosta Harry Pottereita.

Sara kertoo kasvaneensa uskonnollisessa perheessä, jossa esimerkiksi populaarimusiikin kuuntelu ja elokuvien katselu oli kiellettyä. Hän kertoo lainanneensa lapsuudessaan Harry Potter -elokuvan kirjastosta, joka sai hänen isänsä raivostumaan.

“Siinä on taikuutta. Se otetaan meidän perheessä erittäin vakavasti”, Sara kertoo.

Ninaa kiinnostaa, kuinka Saran vanhemmat suhtautuvat tyttärensä urapolkuun, joka ei välttämättä kulje kaikkien uskonnollisten säädösten kautta. Sara kertoo vanhempiensa hyväksyvän tyttärensä elämäntyylin kaikesta huolimatta.

“Kyllä se vanhemman rakkaus on ylitse kaiken”, Sara herkistyy.

Ronia kiinnostaa, mitä perheessä sitten sai katsoa, jos taikuus ja valtavirtakulttuuri oli kiellettyä.

“Salkkareita?” Roni irvailee.

“Ei, herran jumala. Ei meillä ollut ees telkkaria”, Sara kavahtaa.

Radiosta kuunneltiin vain uutisia ja Sarankin musiikinkuuntelu rajoittui teini-ikäiseksi asti ainoastaan gospel-musiikkiin.

“Muistan kun kuuntelin salaa meidän kellarissa Kelly Clarksonia ja Coldplayta”, Sara nauraa.

Musiikinkuunteluvälineenä Saralla oli MP3-soitin, jonka hän oli saanut hengellisen musiikin kuuntelua varten. Maailmanmusiikiksi Saran kutsumaa musiikkia hän oli ladannut luvattomasti netistä. Hän kuunteli laitettaan kellarissa ja pelkäsi isän löytävän hänet pahanteossa.

“Se oli heidän tapansa kasvattaa. Aika varjeltua, mutta ainoa normaali mitä tiesin”, Sara kertoo.

Irtautuminen uskonnollisista normeista tapahtui hiljalleen siinä vaiheessa, kun hän lähti nuorena opiskelemaan ammattikouluun toiselle paikkakunnalle.

“Mun vanhemmat kasvattivat musta suoraselkäisen kansalaisen. Rakastan heitä ylitse kaiken, eikä mulla oo heistä pahaa sanaa”, Sara lisää.

Vierailija
17724/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hitto on todellä jäätävän ärsyttävä määkijä se markku, jo aikoinaan korvia poras salkkareissa.

todellakin tämä!

Vierailija
17725/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Roni ole käynyt armeijaa kun se hokee tota vasen-oikea

Miksi pitäisi hokea jotain muuta? 

Jos sanoo pelkkää vasenta pääsee puolet vähemmällä. Näin toimitaan armeijassa

Vierailija
17726/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markulla on hyvä perse.

Vierailija
17727/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne vaikutti kiusaajalta. Useasti haukkui Pinjaa lapseksi ja käyttäytyi alentavasti. Hyvä että tippui.

Sinä sen sijaan olet melkoinen kiusaaja, kun tuollaisia perättömiä väitteitä esität. Todella tympeää.

Paikkansa pitävä väite. Vähän kaikessa näkyi koko ajan kuinka dissasi. Hyvä kun putosi.

Vierailija
17728/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa, jolle soisin voiton, on Markku.

markku kyllä tarvii9 rahhaa, tulot oliko v 2019 vai 2020 vajaa 50 000, Pinsku menee edelle. ihan hyvät tulot mutta lentokoulu ulkomailla ja koronan takia kai taukoa. Suomessa Porissa lentäjäopisto, ilmeisesti ei oo sinne päässyt. kova karsinta, kolmivaiheinen koe ja terveys kunnossa pitää olla. 

Vierailija
17729/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytki kokoajan puhuu ja juttelee, mutta jostain syystä siinä ei ole mitään sellasta et innostuisin kuuntelemaan Ronin jutteluita.

Teoriassa Roni on ihan hauskaki, mutta todellisuudessa ei se silti vaikuta yhtään hauskalta.

Olin kuullut Ronista ennen kilpailua. Hän oli vain nimenä ja kasvona tuttu. Olin kuin puulla päähän lyöty kun näin livenä. Ihan absurdia, että hän on kuuluisa tubettaja. Aikamoisen kuivakka puupökkelö. Miten ihmeessä voi olla suosittu tube-tähti. Karismaa on kuin kumisaappaassa. Hänellä ei tunnu olevan edes yhtään itseironiaa.

Minulle Markku oli tuntematon, kun en salkkareitakaan seuraa. Nyt on noussut voittaja suosikikseni. Jannea jäin kaipaamaan kuin myös Rosaa ja Sannaa, jotka loivat hyviä keskusteluja.

kaikki muut tiesin mutten Markkua enkä Pinjaa. Rosa ja Sanna mun suosikit ja näillä mennään, onneksi koko baska loppuu 20.5.2021 klo 20.00. 

Jos ohjelma on mielestäsi baskaa, miksi katsot sitä? Ja bb:hän ei lopu klo 20.00. Silloin vasta alkaa finaalilähetys. 

Vierailija
17730/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikkansa pitävä väite. Vähän kaikessa näkyi koko ajan kuinka dissasi. Hyvä kun putosi.

Janne oli jo vähän kyyninen. 

Vierailija
17731/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks täällä Seiskan lukijoita? Onko Seiska yhtään selittänyt mokaansa, siis sitä että mainostivat että Ronn Moss ja Archie Cruz ovat tulossa BB-taloon?

Ärsyttävää, aloin vain ja ainoastaan tuosta syystä katsomaan!!!

Seiskassa on ihan viikottain vääriä tietoja muka varmoina faktoina ja uutisina.

Selittääkö ne ikinä tai tunnustaa että vituralleen meni? Lakatkaa lukemasta sitä roskalehteä.

Itse asiassa noin luulevat ainoastaan lukutaidottomat ja mediakritiikittömät. Seiskassa ei kerrota valheita faktoina tai uutisina. Siellä esitetään vihjailuja ja käytetään kiertoilmauksia, jotka lukutaidottomat tulkitsevat uutisiksi. Jos siellä sanotaan, että Ronn Moss tulee bb-taloon, se on fakta ja uutinen. Mutta jos siellä sanotaan, että "lähteissä spekuloidaan, että mukana on Ronn Moss", se on pelkkä vihjaus, minkä pitää ymmärtää olevan eri asia kuin uutinen. Jujuna on siis sanamuodot. Jos joku referoi omin sanoin seiskan juttua, sitä ei kannata uskoa. Pitää itse lukea se seiskan uutinen ja tunnistaa, onko esitetty väite vai onko kyseessä spekulaatio tai viitataanko johonkin tuntemattomiin lähteisiin, joka ei ole seiskan väite vaan sen tuntemattoman lähteen (joka voi olla ihan mikä vaan). 

Seiskan toimittaja ymmärsi väärin, että Ronn Moss olisi tulossa taloon. Todellisuudessa kyse oli Ronista. :)

Vierailija
17732/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ohjelma on mielestäsi baskaa, miksi katsot sitä? Ja bb:hän ei lopu klo 20.00. Silloin vasta alkaa finaalilähetys. 

olen viihtynyt kyllä, ruutu 24/7 finaali klo 20 , tottakai ALKAA , ei lopu, luulin että tästä nyt ei voi tulla väärinkäsitystä.

Vierailija
17733/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Roni ole käynyt armeijaa kun se hokee tota vasen-oikea

Miksi pitäisi hokea jotain muuta? 

Jos sanoo pelkkää vasenta pääsee puolet vähemmällä. Näin toimitaan armeijassa

Niin ja vähimmällä pääsee, jos ei sano mitään, eikö niin? :D Tuossa nyt ei olekaan kyse armeijasta, vaan tehtävästä, jossa ihmisten raajat on sidottu  yhteiseen sukseen ja kyse on motoriikasta. 

Vierailija
17734/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo vasen.. vasen.. vasen... hoenta vasemmistoliiton mainos.

Vierailija
17735/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa, jolle soisin voiton, on Markku.

markku kyllä tarvii9 rahhaa, tulot oliko v 2019 vai 2020 vajaa 50 000, Pinsku menee edelle. ihan hyvät tulot mutta lentokoulu ulkomailla ja koronan takia kai taukoa. Suomessa Porissa lentäjäopisto, ilmeisesti ei oo sinne päässyt. kova karsinta, kolmivaiheinen koe ja terveys kunnossa pitää olla. 

ei hitto, make menee taas mäkkiin tehoileen

Vierailija
17736/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara avaa kokemuksiaan uskonnollisessa perheessä kasvamisesta: “Kuuntelin salaa Coldplayta kellarissa”

Sunnuntaina asukkaat valmistavat lounasta, kun puhe kääntyy Saran lapsuuteen ja nuoruuteen tiukasti uskonnollisessa perheessä. Hän kertoo isänsä hermostuneen esimerkiksi Saran lainattua salaa kirjastosta Harry Pottereita.

Sara kertoo kasvaneensa uskonnollisessa perheessä, jossa esimerkiksi populaarimusiikin kuuntelu ja elokuvien katselu oli kiellettyä. Hän kertoo lainanneensa lapsuudessaan Harry Potter -elokuvan kirjastosta, joka sai hänen isänsä raivostumaan.

“Siinä on taikuutta. Se otetaan meidän perheessä erittäin vakavasti”, Sara kertoo.

Ninaa kiinnostaa, kuinka Saran vanhemmat suhtautuvat tyttärensä urapolkuun, joka ei välttämättä kulje kaikkien uskonnollisten säädösten kautta. Sara kertoo vanhempiensa hyväksyvän tyttärensä elämäntyylin kaikesta huolimatta.

“Kyllä se vanhemman rakkaus on ylitse kaiken”, Sara herkistyy.

Ronia kiinnostaa, mitä perheessä sitten sai katsoa, jos taikuus ja valtavirtakulttuuri oli kiellettyä.

“Salkkareita?” Roni irvailee.

“Ei, herran jumala. Ei meillä ollut ees telkkaria”, Sara kavahtaa.

Radiosta kuunneltiin vain uutisia ja Sarankin musiikinkuuntelu rajoittui teini-ikäiseksi asti ainoastaan gospel-musiikkiin.

“Muistan kun kuuntelin salaa meidän kellarissa Kelly Clarksonia ja Coldplayta”, Sara nauraa.

Musiikinkuunteluvälineenä Saralla oli MP3-soitin, jonka hän oli saanut hengellisen musiikin kuuntelua varten. Maailmanmusiikiksi Saran kutsumaa musiikkia hän oli ladannut luvattomasti netistä. Hän kuunteli laitettaan kellarissa ja pelkäsi isän löytävän hänet pahanteossa.

“Se oli heidän tapansa kasvattaa. Aika varjeltua, mutta ainoa normaali mitä tiesin”, Sara kertoo.

Irtautuminen uskonnollisista normeista tapahtui hiljalleen siinä vaiheessa, kun hän lähti nuorena opiskelemaan ammattikouluun toiselle paikkakunnalle.

“Mun vanhemmat kasvattivat musta suoraselkäisen kansalaisen. Rakastan heitä ylitse kaiken, eikä mulla oo heistä pahaa sanaa”, Sara lisää.

Ei saanut kuunnella maailmanmuusiikkia vaan gospelia ainoastan. Eikö Gospel sitten ole maailmanmusiikkia. Ei se ainakaan suomalaista ole.

Vierailija
17737/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että tämäkin supelyhyt kausi onnistuttiin sössimään niin, että katselun voi lopettaa kun kolmasosa kautta on vielä jäljellä?

Aivan huikea alku, mutta asukkaiden häätöjärjestys pilannut kaiken. Jannen lähtö oli todellinen antikliimaksi, sillä talossa ei ole enää mitään kiinnostavaa. Nousiko ohjelmasta Hesarissakin esitetyt kehut tekijöille hattuun?

Janne ois talossa jos katsojat ois halunnu sen jäävän taloon. Enemmistö katsojista ei halunnu. Ihan hyvä porukka on talossa, hyvä että pääsee loputkin ääneen.

Kukkahattutädit sai tahtonsa läpi. Nyt on sitten tosi hauska meno.

Vierailija
17738/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen viihtynyt kyllä, ruutu 24/7 finaali klo 20 , tottakai ALKAA , ei lopu, luulin että tästä nyt ei voi tulla väärinkäsitystä.

En nyt vain ymmärrä, miksi odotat ohjelman loppua, kun voit lopettaa katsomisen koska tahansa. Siitä päättelin, että olet ehkä ymmärtänyt tuon loppumisajankin väärin. 

Vierailija
17739/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään suurta katastrofia ei ole tapahtunut. Jannen lähdön jälkeen on vain viisi päivää. Pitkä loppukausi ilman Jannea? LOL

Vierailija
17740/24387 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän se Ritke Hotelli Vantaan terasilla odottelee taloon pääsyä...

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7401020e-7e97-45b9-9662-787ed1…

Ketju on lukittu.