Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina on kuin selostaja jokaisessa tehtävässä. Selostaa jokaisen tehtävän alussa mitä pitää tehdä vaikka tehtävää ei ole luettu ja kun on luettu, eikä hän siihen aio taaskaan osallistua, alkaa hän silti jakamaan sujuvasti ohjeita.
Mä en osaa, mä en voi mun lonkan takia, tulee hiki, sori mut mä en voi, mee sä....... Aina säkällä voittajan joukkueessa.
Ja kummasti Ninan tekemisiä ei ole analysoitu illan suorassa. Ei Sainio sanallakaan eikä noi muutkaan. Kyllä Valavuori on ruodittu jo sen sadannen kerran. Outoa.
Taas pelkkää valehteua ja mustamaalaamista Nina tekemisistä eikä näy mukatotuudenpuolustajaa.
Nina osallistuu tehtävään ihan samalla tavalla kuin muutkin. Kertaakaan ei ole lonkkansa takia jättänyt osallistumatta. Ei myöskään selostanut tehtäviä tai suorituksia.
Ekasta jaksosta alkaen Sainio maininnut Ninan joka kerta. En tosin ole kuullut muidenkaan terveydellisiä asioista studiossa setvittävän.
Siinä se Nina nyt suorittaa pyöräilyä ja muut kannustaa, ihan kuin muidenkin kohdalla.
Hyvinhän toi Mikkoska veti, ei loikuttanu läheskään niin paljon kuin moni muu, hyvän satsin kippasi laariin.
Eihän se edes polkenut sitä pyörää. Keksii itselleen kaikkea, että ei tarvitse mitään tehdä.
Nina veti kierroksensa sillä pyörällä kuten muutkin. Sisukkaasti loppuun saakka muitten asukkaiden kannustaessa äänekkäästi. Hyvä suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielipide on se että mitä enemmän puhuu muiden pelaamisesta, sitä enemmän/kovemmin pelaa itse.
Jos tuolla on ihan rennosti oma itsensä, eikä yritä ajatella peliä ihan järkyttävästi nii ei se muidenkaan pelaaminen ole kokoajan mielessä. Vaikla Jannesta tykkäänkin tyyppinä, nii mua alkaa ärsyttään tuo muiden jatkuva "syyttely" pelaamisesta ihan todella paljon.
Minä taas en ymmärrä, miksi ylipäätään pitää puhua mistään pelaamisesta. Miksi ei voi vain hyväksyä sitä faktaa, että talossa kukin tekee mitä tekee ja pelaaminen sitten tapahtuu nimeämisssä? Miten ihmeessä tuolla kukaan pelaisi yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan? Kaikki kuitenkin niitä nimeämispisteitä antavat ja keskenään eivät saa asiasta puhua. Mikä tuolla siis lasketaan pelaamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina on kuin selostaja jokaisessa tehtävässä. Selostaa jokaisen tehtävän alussa mitä pitää tehdä vaikka tehtävää ei ole luettu ja kun on luettu, eikä hän siihen aio taaskaan osallistua, alkaa hän silti jakamaan sujuvasti ohjeita.
Mä en osaa, mä en voi mun lonkan takia, tulee hiki, sori mut mä en voi, mee sä....... Aina säkällä voittajan joukkueessa.
Ja kummasti Ninan tekemisiä ei ole analysoitu illan suorassa. Ei Sainio sanallakaan eikä noi muutkaan. Kyllä Valavuori on ruodittu jo sen sadannen kerran. Outoa.
Taas pelkkää valehteua ja mustamaalaamista Nina tekemisistä eikä näy mukatotuudenpuolustajaa.
Nina osallistuu tehtävään ihan samalla tavalla kuin muutkin. Kertaakaan ei ole lonkkansa takia jättänyt osallistumatta. Ei myöskään selostanut tehtäviä tai suorituksia.
Ekasta jaksosta alkaen Sainio maininnut Ninan joka kerta. En tosin ole kuullut muidenkaan terveydellisiä asioista studiossa setvittävän.
Siinä se Nina nyt suorittaa pyöräilyä ja muut kannustaa, ihan kuin muidenkin kohdalla.
Hyvinhän toi Mikkoska veti, ei loikuttanu läheskään niin paljon kuin moni muu, hyvän satsin kippasi laariin.
Eihän se edes polkenut sitä pyörää. Keksii itselleen kaikkea, että ei tarvitse mitään tehdä.
Sua pitäis jonkun pikkuisen polkea niin saisit hiekat pois hiertämästä.
Viikko jäi välistä, mut pakko sanoo nyt ku kattoo et miten ihana yhteishenki <3 voiku ei vielä loppuis.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielipide on se että mitä enemmän puhuu muiden pelaamisesta, sitä enemmän/kovemmin pelaa itse.
Jos tuolla on ihan rennosti oma itsensä, eikä yritä ajatella peliä ihan järkyttävästi nii ei se muidenkaan pelaaminen ole kokoajan mielessä. Vaikla Jannesta tykkäänkin tyyppinä, nii mua alkaa ärsyttään tuo muiden jatkuva "syyttely" pelaamisesta ihan todella paljon.
Ihan naurettavaa vinkua tuosta kun muut muka pelaa, kaikkihan siellä pelaa, tuo muiden pelaamisesta valittaminen vaan on huono peliliike. Se on kilpailu, jokainen haluaa voittaa, sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne sanoi pk:ssa että Markku ja Sara ovat pelanneet alusta saakka kaikista selvimmin ja miettii milloin kisaväsymys alkaa näkyä heillä. Mikseihän Janne ole kuitenkaan nimennyt Markkua kertaakaan?
Sedun haastattelu oli eilisessä lähetyksessä ihana. Suoraa puhetta. Ja lähetti terveisiä lapsille ja kissoille :)
Miten Sedu kommentoi sitä, että Janne antanut hänelle kahdessa eri nimeämisessä häätöpisteitä vaikka ovat olevinaan vanhoja ystäviä?
Ketä kiinnostaa jonkun Sedun höpötykset. Poistui jo talosta, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se eniten vihaajia kiukuttaakin. Vieläkin mukana vaikka ilkkuivat että ekana lähtee. Sekä katsojat että asukkaat halunneet pitää talossa. Pienistä fyysisitä rajoitteistaan huolimatta ihan hyvin selvinnyt talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninan ei olisi pitänyt osallistua koko ohjelmaan jos on noin vaivainen.
Hyvinhän se on pärjännyt. Eikö vain katulätkän pelaminen estetty. Kokkauskisassa oli hyvä, tänään ekan ranskankielisen lauseen keksi ja voittnut jopa koskemattomuuden.
Tietokilpailussa oli hyvä. Etukäteen oletetusta hitaudestaan huolimatta veti kuin aropupu menemään kun Markku huusi 206 ja oli muuten itseasiassa Aleksia sekunnin nopeampi. Samoin huusi pari oikeaa vastausta mm. Suomen kansalliskukka, johon joku muu tarjosi toistakin vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se eniten vihaajia kiukuttaakin. Vieläkin mukana vaikka ilkkuivat että ekana lähtee. Sekä katsojat että asukkaat halunneet pitää talossa. Pienistä fyysisitä rajoitteistaan huolimatta ihan hyvin selvinnyt talossa.
Mielistelyllä pääsee jonkun matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelut loppu kun Rosa ja Sanna joutu pois. Harmi. Petra on ummikko, harmi jos voitto sellasella irtoo. Aleksi ulos ja pian, tönkkö ukko. Janne voittoon.
No tuolta loppuu se viimeinenkin keskustelu jos Aleksi tippuu tänään. Kyllä se nyt on Pinjan vuoro lähteä kotiin joka tuosta nelikosta on se vähiten mielenkiintoinen tyyppi.
Sedu oli liian hiljainen, tapetti ja se piti siksi häätää viimeksi ja ihan samoilla perusteluilla se on Pinjan vuoro tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas nauratti Porkkaa kun Valavuori ei meinannut päästä liikkeelle, hyvä ettei tikahtunut vahingoniloonsa, ääneen nauraa räksätti.
Juu, ei ois kannattanu. Ei mene sen paremmin itselläkään.
Niinhän se nauroi Aleksikin Jannen ajolle. Ja ylipäänsä nauroivat kaikki kaikkien ajolle. Että siitä sitten revitte.
Kaikki pelaa - no big deal! Toiset vain yrittävät enemmän kiillottaa omaa sädekehäänsä tai vaikuttaa katsojiin siten, että muut nähtäisiin huonommassa valossa verrattuna siihen omaan asemaan. Eivät nuo tuolla olisi, jos eivät ihan oikeasti tarvitsisi palkintorahoja.... Suomen somasti köyhä julkkiskerma :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi Janne dissaa Pinskua
Ei dissaa, mutta pinsku-fanit dissaa jannea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Janne dissaa Pinskua
Koska nuori ja nainen.
Pojista heipat yhdelle. Markun vois nyt lähettää himaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Janne dissaa Pinskäsäa[/quote
Mitä sontaa täällä kirjoittelet? Vedät nyt täysin hatusta juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska tää viinipyöräily.
Kyllä, jos tykkää Ronin tubevideoista. Sisältö samanlaista lapsille suunnattua hassuttelua.
Eilen ihan mielenkiinnosta aloitin katsoa yhtä Ronin tubevideota, että tietäisin, mistä on kyse. Oli kyllä sellaista kohellusta ja osaamatonta touhua, etten jaksanut enkä viitsinyt katsoa videota loppuun.
Täytyy ensiksi itse laihduttaa 10 kiloa. Kokeita otetaan jne. Ystäväni pääsi, elopaino oli yli 100 kiloa. Julkisella. Nyt 82 kg