Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
16801/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara näykkii suupaloja kuin ei sopisi vatsalaukkuun isoja annoksia.

ruokaa otetaan suuhun pieni pala kerrallasan ja purraan hyvin . 

Onko Saara käynyt vatsalaukun pienennysleikkauksessa?

Ei vatsalaukun pienennysleikkauksessa niin vain käydä. Täytyy olla sairaalloisen ylipainoinen ja mitkään laihdutusdieetit eivät ole onnistuneet.

Vierailija
16802/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelut loppu kun Rosa ja Sanna joutu pois. Harmi. Petra on ummikko, harmi jos voitto sellasella irtoo. Aleksi ulos ja pian, tönkkö ukko. Janne voittoon.

Petrahan keskusteli eilenkin ihan valtavasti. sanna ja Rosa ei koskaan olleet juuri muista kiinnostuneita, omista aiheistan vaan. Kiva on ollut kuulla nyt muidenkin juttuja kun räpätädit tippuivat. Ja Aleksi on parananut koko ajan, jutteli eilenkin pitkät ajat nuorten kanssa sometöistä, markkinoinnista jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16803/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään vihdoin Aleksi ulos.

Ei vaan Pinja veks. Talossa on edelleen 3 tubettajaa, yhdestä pitää jo päästä eroon. Miksi yksi ala saa olla noin yliedustettuna?

Vierailija
16804/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelut loppu kun Rosa ja Sanna joutu pois. Harmi. Petra on ummikko, harmi jos voitto sellasella irtoo. Aleksi ulos ja pian, tönkkö ukko. Janne voittoon.

Petrahan keskusteli eilenkin ihan valtavasti. sanna ja Rosa ei koskaan olleet juuri muista kiinnostuneita, omista aiheistan vaan. Kiva on ollut kuulla nyt muidenkin juttuja kun räpätädit tippuivat. Ja Aleksi on parananut koko ajan, jutteli eilenkin pitkät ajat nuorten kanssa sometöistä, markkinoinnista jne

Petralla oli puheripuli, koska oli nauttinut alkoholia.

Vierailija
16805/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas nauratti Porkkaa kun Valavuori ei meinannut päästä liikkeelle, hyvä ettei tikahtunut vahingoniloonsa, ääneen nauraa räksätti.

Juu, ei ois kannattanu. Ei mene sen paremmin itselläkään.

Siis millä tavalla ei olisi kannattanut? Olisiko jommallakummalla mennyt paremmin, ellei kukaan olisi nauranut? Minusta on kiva, että kaikilla näyttää olevan hauskaa. Olisi ankea kilpailu, jos kaikki suorittaisivat hampaat irvessä tosissaan itkua vääntäen. 

Vierailija
16806/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tää viinipyöräily.

Kyllä, jos tykkää Ronin tubevideoista. Sisältö samanlaista lapsille suunnattua hassuttelua.

Vierailija
16807/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina on kuin selostaja jokaisessa tehtävässä. Selostaa jokaisen tehtävän alussa mitä pitää tehdä vaikka tehtävää ei ole luettu ja kun on luettu, eikä hän siihen aio taaskaan osallistua, alkaa hän silti jakamaan sujuvasti ohjeita.

Mä en osaa, mä en voi mun lonkan takia, tulee hiki, sori mut mä en voi, mee sä....... Aina säkällä voittajan joukkueessa.

Ja kummasti Ninan tekemisiä ei ole analysoitu illan suorassa. Ei Sainio sanallakaan eikä noi muutkaan. Kyllä Valavuori on ruodittu jo sen sadannen kerran. Outoa.

Taas pelkkää valehteua ja mustamaalaamista Nina  tekemisistä eikä näy mukatotuudenpuolustajaa.

Nina osallistuu tehtävään ihan samalla tavalla kuin muutkin. Kertaakaan ei ole lonkkansa takia jättänyt osallistumatta. Ei myöskään selostanut tehtäviä tai suorituksia. 

Ekasta jaksosta alkaen Sainio maininnut Ninan joka kerta. En tosin ole kuullut muidenkaan terveydellisiä asioista studiossa setvittävän.

Siinä se Nina nyt suorittaa pyöräilyä ja muut kannustaa, ihan kuin muidenkin kohdalla.

Vierailija
16808/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaatukkanen röökaaja hiivattiin tänään!

Vierailija
16809/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vatsalaukun pienennysleikkauksessa niin vain käydä. Täytyy olla sairaalloisen ylipainoinen ja mitkään laihdutusdieetit eivät ole onnistuneet.

Höpsis. Sinne pääsee kuka tahansa vaan haluaa. Saaran on huhuttu käyneen sen jälkeen kun karkasi pizzan mässytys käsistä jenkeissä.

Vierailija
16810/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nämä tehtävät keksii? Tämä viinipyöräily on ihan typerä. Olisivat edes antaneet sopivan kokoiset pyörät.

Ja miksi asukkaat edes näkee vaivaa suorittaa tuota tehtävää, kun palkintona on vain viiniä? Eihän siellä ole kuin pari asukasta, jotka juo ja hekin maltillisesti. Olisi ollut jokin kunnolla motivoiva palkinto. Tällä kaudella alkoholi ei ole kannustin.

Eikö tämä nyt ole vieläkin sitä samaa kilpailua kuin koko päivänä muutenkin, että palkintona on "tuliaisia", eli käsittääkseni jotain herkkuja. Ei siis pelkästään viiniä. 

Vierailija
16811/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina on kuin selostaja jokaisessa tehtävässä. Selostaa jokaisen tehtävän alussa mitä pitää tehdä vaikka tehtävää ei ole luettu ja kun on luettu, eikä hän siihen aio taaskaan osallistua, alkaa hän silti jakamaan sujuvasti ohjeita.

Mä en osaa, mä en voi mun lonkan takia, tulee hiki, sori mut mä en voi, mee sä....... Aina säkällä voittajan joukkueessa.

Ja kummasti Ninan tekemisiä ei ole analysoitu illan suorassa. Ei Sainio sanallakaan eikä noi muutkaan. Kyllä Valavuori on ruodittu jo sen sadannen kerran. Outoa.

Taas pelkkää valehteua ja mustamaalaamista Nina  tekemisistä eikä näy mukatotuudenpuolustajaa.

Nina osallistuu tehtävään ihan samalla tavalla kuin muutkin. Kertaakaan ei ole lonkkansa takia jättänyt osallistumatta. Ei myöskään selostanut tehtäviä tai suorituksia. 

Ekasta jaksosta alkaen Sainio maininnut Ninan joka kerta. En tosin ole kuullut muidenkaan terveydellisiä asioista studiossa setvittävän.

Siinä se Nina nyt suorittaa pyöräilyä ja muut kannustaa, ihan kuin muidenkin kohdalla.

Hyvinhän toi Mikkoska veti, ei loikuttanu läheskään niin paljon kuin moni muu, hyvän satsin kippasi laariin.

Vierailija
16812/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ei voi ajaa tuolla pyörällä.

Vierailija
16813/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Sinne pääsee kuka tahansa vaan haluaa. Saaran on huhuttu käyneen sen jälkeen kun karkasi pizzan mässytys käsistä jenkeissä.

Miksi et itse sitten mene?

Vierailija
16814/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut mieleen tuota Saraa ja hänen asennettaan seuratessa mieleen se, miten tuo kansainvälisyys -propaganda menee suomalaisiin nuoriin sillä tavalla, että siellä taustalla on ajatusta, että kaikki ulkomainen on jotenkin ei-junttia ja hienoa ja kaikki suomalainen junttia ja siten vähempiarvoista. Ulkomaalainen tai ulkomaalaistaustainen seurustelukumppani tuntuu nostavan statusta, mikä on tietysti hirveän rsistista, mutta nämä nuoret eivät tunnu sitä itse tajuavan. Suomen kielestä tulee sellaista sekasotkuista fingelskaa ja se se vasta junttia on.

Sarastakin tulee mieleen Anu ja Mikko -elokuvan Amerikan Mari, joka (viime vuosisadan alun siirtolaisbuumissa) palaa vierailulle amerikoista kotiseudulleen ja on jotain vallan ihmeellistä ja kielikin on vähän unohtunut ja joka toinen lause alkaa 'meillä amerikassa  ...'. Marilla on hienot vaatteet ja hän - muistaakseni - oli piika jossain perheessä vai oliko peräti siivoojana hotellissa, en muista enää.

Toinen asia mikä tulee mieleen on suomensukuisten kielien häviämisprosessi: sehän menee niin, että nuoret muuttavat opiskelemaan/töihin pois kotiseudultaan alueille joissa puhutaan vain venäjää. Niinpä he eivät enää luontevasti käytä omaa äidinkieltään ja vieraillessaan kotiseuduillaan he tulevat levittäneeksi venäjän kieltä ja sen tärkeyttä nuoremmille. Ja kun iso osa koulutuksesta, tutkimuksesta, viihteestä sun muusta alkaa olla muilla kuin omalla äidinkielellä ja jos sitä omaa äidinkieltä vielä jotenkin hävetään ja/tai halveksitaan, niin eipä sille prosessille ole stoppia. Kansa itse hävittää oman kielensä ja vaihtaa kieltä vapaaehtoisesti, mitään vainoamisia ei tarvita.

Tämä kielenvaihto on tietenkin hyvin yleistä ihmisen historiassa, suomalaisetkin (ja virolaiset) on mitä todennäköisemmin kielenvaihtajia (koska genetiikka kertoo yhteyttä indoeuroopplaisiin (ruotsalaiset, venäläiset, baltit), kieli taas yhteyttä sellaisiin ryhmiin, joihin geneettisesti ei olla kovin läheisiä (saamelaiset, siperialaiset kansat, unkarilaiset)). Mutta kulttuurin köyhtymistähän se on - eli käy juuri päinvastoin kuin mitä tämä monikulttuurisuus- ja kansainvälisyys-propaganda kulttuurin rikastumisillaan väittää. 

Vierailija
16815/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs nyt jotakuta hiertää, kun minä kerroin korjaavani täällä valheellisia väittämiä. Anteeksi tosiaan, kun en täällä ihan koko ajan päivystä ja muutenkin herkemmin tartun yksittäisiin selkeisiin tilanteisiin, jotka itse pääsen tarkistamaan. Tässä esimerkiksi en nyt ehtinyt vielä näkemään, mitä tilannetta tuo mustamaalaaja tarkoitti. Jos tarkoitti tätä tehtävää, niin tuollahan tuo Nina tosiaan polkee ja on tänään muistaakseni osallistunut ihan kaikkiin tehtäviin siinä missä muutkin. Ja onhan tuolla joku jo aiemminkin näköjään kysynyt, mitä tämä mustamaalaaja tarkoittaa ja mihin Nina ei ole osallistunut, mutta en näe tähän vastausta. 

Vierailija
16816/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninan ei olisi pitänyt osallistua koko ohjelmaan jos on noin vaivainen.

Hyvinhän se on pärjännyt. Eikö vain katulätkän pelaminen estetty. Kokkauskisassa oli hyvä, tänään ekan ranskankielisen lauseen keksi ja voittnut jopa koskemattomuuden. 

Vierailija
16817/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ei voi ajaa tuolla pyörällä.

Eipä ole sitten enää lihavia talossa kun kaikki jäljellä olevat asukkaat ajaa.

Vierailija
16818/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän toi Mikkoska veti, ei loikuttanu läheskään niin paljon kuin moni muu, hyvän satsin kippasi laariin.

Eihän se edes polkenut sitä pyörää. Keksii itselleen kaikkea, että ei tarvitse mitään tehdä.

Vierailija
16819/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide on se että mitä enemmän puhuu muiden pelaamisesta, sitä enemmän/kovemmin pelaa itse.

Jos tuolla on ihan rennosti oma itsensä, eikä yritä ajatella peliä ihan järkyttävästi nii ei se muidenkaan pelaaminen ole kokoajan mielessä. Vaikla Jannesta tykkäänkin tyyppinä, nii mua alkaa ärsyttään tuo muiden jatkuva "syyttely" pelaamisesta ihan todella paljon.

Vierailija
16820/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne sanoi pk:ssa että Markku ja Sara ovat pelanneet alusta saakka kaikista selvimmin ja miettii milloin kisaväsymys alkaa näkyä heillä. Mikseihän Janne ole kuitenkaan nimennyt Markkua kertaakaan?

Sedun haastattelu oli eilisessä lähetyksessä ihana. Suoraa puhetta. Ja lähetti terveisiä lapsille ja kissoille :)

Miten Sedu kommentoi sitä, että Janne antanut hänelle kahdessa eri nimeämisessä häätöpisteitä vaikka ovat olevinaan vanhoja ystäviä?

Ketju on lukittu.