Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
16481/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Pertan tulotkaan oo kaksiset. Kirja tulee myyntiin ilmeisesti syksyllä. 

Hankkisi itselleen kunnon koulutuksen.

Vierailija
16482/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervo vala kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki, että Valavuori voi törkeästi heittää pervoja kommentteja, mutta Aki Mannisen heittoja liioiteltiin ja kaukana noin härskistä puheesta mitä vala heittää. Vala ulos! 😤

Niin mikä on hyvä esimerkki? Jäikö sinulta joku teksti, linkki tai video kommentistasi pois vai mistä ihmeestä meidän pitäisi tietää, mikä se sinun esimerkkisi nyt on? 

Manninen olisi voinut seivata maineensa Extrassa, mutta upposi typerillä jutuillaan yhä syvemmälle suohon. Turha häntä on puolustella.

voiko tuolla 9olisi Manninern, Kalle pee, Vappu, Kiira Korpi jos pitää olla joku urheilija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16483/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää aika hurjalle, kun nuori nainen vetää tupakka, tarkoitan Pinjaa. 

Pinja muualle käryttelemään. En tykkää.

Äitinä ja opettajana totean, että tupakoinnillaan ja koulusta poissaolollaan Pinja antaa huonon esikuvan muille nuorille.  Pinja joutaa kotiin.

Ai sä oot tänään äiti ja opettaja. Ok. Sulla se ei elämä käy tylsäksi ;D

Vierailija
16484/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Vala ole opiskellut ranskaa kuutta vuotta, vaan valinnaisena yläasteella 2 vuotta. Roni opiskeli 6 vuotta espanjaa.

Vala puhuu kyl puppua, koska silloin kun oli yläasteella, ei ainakaan siinä koulussa mitä kävi, ollut edes mahdollista opiskella ranskaa :D

Vierailija
16485/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jestas on rasittavaa keskustelua. Jos kysyt jotain yksinkertaista asiaa, siihen ei vahingossakaan vastata, vaan aletaa jänkkäämään jotain ihan järjetöntä. 

welcome to the internet

Vaihtoehtona aggressiivisuudelle on tällainen pikkunäppäryys.

Ilmeisesti on liian haastavaa edes yrittää puhua aiheesta ja olla jankuttamatta.

Vierailija
16486/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran mietitään, että kuka tarvitsee rahoja eniten niin se on varmaan Nina. Ja Aleksi. Mutta Valan velat on itse aiheutettuja rikoksella, joten siihen mulla ei riitä sympatiat. (Ja hänhän on ne tulot joskus hassannut, mistä nyt veroja jälkikäteen makselee. Kertoi miten ajeltiin lentokoneilla ja Kovasen kyydeillä ja pistettiin rahaa haiseen suuren maailman tyyliin.) Mutta kyllä mä luulen, että jengi äänestää silti sen mukaan, kenestä tykkää tyyppinä eniten! Kyllä mäkin Jannen jutuista diggailen eniten. Sehän ite sanoi olleensa Kelan päivärahalla viime vuonna, joten tuskin nyt rahassa kylpee kuitenkaan. Mutta toki 55-vuotiaalla on jotain säästöjä varmasti olemassa. Nuoret tube-tähdet on kaikki hyvätuloisia jo nyt ja heihin ei korona ole iskenyt.

Roni on ainakin massikeisar! Sanoi eilen lennättävänsä frendinsä Las Vegasiin omiin polttareihinsa. Häät on kuulemma suunniteltu, mut ei puhu niistä sanaakaan, koska ei halua lehdistöä paikalle. Joku Ronissa tökkii ja pahasti. Yrittää heittää hauskoja letkautuksia, mutta kun ne ei oikein naurata.. ehkä vähän liikaa yrittämistä?

Ronille on seuraajamäärä ja raha nousseet päähän.

Ilmeisesti hän kuvittelee olevansa kovinkin hauska, mutta talossa spontaanit vitsit ovat vähissä.

Hän on myös alusta asti ollut kateellinen muiden miesten rentoudesta. Varsinkin Markku hiertää kuin kivi kengässä.

Ronilla työ puhuu puolestaan, firma tuottaa hyvin vaikka itsellä tuloja vaan 29 000 ja risat ja pääomatuloja noista eniten mutta vaan yli 12 000. 

Vierailija
16487/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Vala siis käynyt lukion? Entä nuo muut? Sarakin ilmeisesti.

Miksi ei olisi? Eikö  se ole ihan normaali juttu? 

Vierailija
16488/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Vala ole opiskellut ranskaa kuutta vuotta, vaan valinnaisena yläasteella 2 vuotta. Roni opiskeli 6 vuotta espanjaa.

Vala puhuu kyl puppua, koska silloin kun oli yläasteella, ei ainakaan siinä koulussa mitä kävi, ollut edes mahdollista opiskella ranskaa :D

Olitko samassa koulussa hänen kanssaan vai mistä tiedät? Itse olen samaa ikäluokkaa Valan kanssa ja olen käynyt yläasteen ja lukion tuppukylässä, mutta jopa täällä oli mahdollista opiskella ranskaa. 

Vierailija
16489/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joka lamppu ei pala kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervo vala kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki, että Valavuori voi törkeästi heittää pervoja kommentteja, mutta Aki Mannisen heittoja liioiteltiin ja kaukana noin härskistä puheesta mitä vala heittää. Vala ulos! 😤

Niin mikä on hyvä esimerkki? Jäikö sinulta joku teksti, linkki tai video kommentistasi pois vai mistä ihmeestä meidän pitäisi tietää, mikä se sinun esimerkkisi nyt on? 

Täytyy olla aika idiootti jos ei näin selvää asiaa tajua. Et taida olla penaalin terävin kynä. Lue uudelleen jos et tajua mitä tarkoitettu 😂😂 hölmö.

Mitä sinä nyt sekoilet? Tuolla sanottiin "tämä on hyvä esimerkki" ja minä kysyin, mikä on hyvä esimerkki. miten ihmeessä minä olen hölmö, jos en tiedä, mitä kirjoittaja tarkoittaa sanalla "tämä"? 

Oli pelkkä mustamaalausyritys, ei ole esimerkkiä.

Vierailija
16490/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Vala siis käynyt lukion? Entä nuo muut? Sarakin ilmeisesti.

Miksi ei olisi? Eikö  se ole ihan normaali juttu? 

Valasta se on yllätys, ei niinkään muista.

Vierailija
16491/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Markkukin olla kyllästynyt Saraan, koska antoi Saralle nimeämispisteen.

Markku pelkää Pinjaa ja Saraa jos vaikka voittavat. Markku noista eniten tarvii rahhaa, lento-opinnos kesken (korona) ulkomailla, onko jossain itä-blokin maassa? Finnairilla Porissa koulutetaan lentäjiä ja maksaa hyvin vähän. Kova taso ja vaatimukset. Patrialla oliko 100 000. Ei sinne pääse pelkällä rahalla, vaatimukset on myös. 

Päätit sitten taas tulla kirjoittamaan tämän.

Mitään itäblokkia ei muuten ole ollut olemassakaan Neuvostoliiton romahtamisen jälkeen.

Vierailija
16492/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanu ärsyttää Forsbergin loilotus. Yrittää kovasti mutta pelkkä karaokeloilottaja.

Vierailija
16493/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko samassa koulussa hänen kanssaan vai mistä tiedät? Itse olen samaa ikäluokkaa Valan kanssa ja olen käynyt yläasteen ja lukion tuppukylässä, mutta jopa täällä oli mahdollista opiskella ranskaa. 

No silläpä kuule just voin varmaksi sanoakin.

Vierailija
16494/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkanu ärsyttää Forsbergin loilotus. Yrittää kovasti mutta pelkkä karaokeloilottaja.

Onhan hänellä upea ääni, mutta käyttää sitä häiritsevästi. 

Vierailija
16495/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku pelkää Pinjaa ja Saraa jos vaikka voittavat. Markku noista eniten tarvii rahhaa, lento-opinnos kesken (korona) ulkomailla, onko jossain itä-blokin maassa? Finnairilla Porissa koulutetaan lentäjiä ja maksaa hyvin vähän. Kova taso ja vaatimukset. Patrialla oliko 100 000. Ei sinne pääse pelkällä rahalla, vaatimukset on myös. 

Mitään itäblokkia ei muuten ole ollut olemassakaan Neuvostoliiton romahtamisen jälkeen.

on nyt EU maa missä opiskelee, jotenkin näin Ymmärsin

Vierailija
16496/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivätehtävässä Kuulevat ranskankielisiä lauseita, joiden thtävä on toteutettava nimetyn henkilön.

Jannelle tuli kuulutus: mene kylmään suihkuun kylpyhuoneeseen.

Muut asukkaat keksivät sen aika nopeasti ja Janne menee lakemaan kylpyhuoneen hanasta vettä. TÖÖT! Väärin. Muut huutavat että mene suihkuun. Janne laskee suihkusta vettä lattialle. TÖÖT! Väärin.

Muut huutavat että MENE suihkuun. Janne huutaa EN MÄ MIHINKÄÄN SUIHKUUN NYT MENE!

Joku ehdottaa, että laske vaikka vähän edes vettä päähäsi. Pitkin hampain suostuu kun kaikki kehottavat. Ja kas, tehtävä oikein suoritettu.

- miksi tämä mies pitäisi pitää talossa kun ei halua enää osallistua mihinkään?

Tätä ihmettelin myös. Ei aikonut lainkaan tehdä, mitä muut ehdottivat lauseen tarkoittavan ennen kuin Petra meni mukaan kylppäriin katsomaan, että laskee vettä päähänsä.

Vierailija
16497/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla hyvä ääni ja huomaa että on musikaallinen. Kaiken lisäksi kaunis. 

Vierailija
16498/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silläpä kuule just voin varmaksi sanoakin.

Teilläkö ei ollut mahdollista ottaa kursseja muista kouluista? Mistä paikkakunnasta nyt puhutaan? 

Vierailija
16499/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on nyt EU maa missä opiskelee, jotenkin näin Ymmärsin

Oliko se Puola, missä opiskeli lentämistä.

Vierailija
16500/24387 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon Saran pitää pöristellä? 

Ketju on lukittu.