Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Petrakin alkanut kertoa samoja juttuja. Taas puhuu Lappajärven bb-Jukasta.
Markun räjähtävä nauru on mahtava :D
Millainen ihminen vihaa Pinjaa niin paljon, että viitsii kirjoitella jatkuvasti negaa?
Pullea, katkera täti, jonka elämä meni jo?
Pesunkestävä rasisti, jolle algerialaisten vanhempien Suomessa syntynyt poika on liikaa?
Kateellinen mamma, jota v*tuttaa, kun ei itse tule ikinä tienaamaan yli 50 000 euroa vuodessa?
Tylsä tyttö, jonka poikaystävä on joskus erehtynyt kehumaan Pinjaa?
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva, jos Stepukkakin tulis taloon. Stephanie Forrester.
Hän on kuollut. Susan Flannery on elossa.
Ridge on jo nyt bb-talon sviitissä. Huomisen päivätehtävän voittajajoukkueesta yksi arvotaan sviittiin, ja yllärinä siellä on Ridge seurana.
Vierailija kirjoitti:
Taas Saraa kehutaan ja puolustetaan.
Onko ongelma? Eikö saisi? Saisiko vain haukkua?
Tämä Sedu on kyllä ihan supermiellyttävä tyyppi. Itsellekin tulee jotenkin kiva fiilis kun kuuntelee <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ool sprait! No se selittää, miksi Ridge tulee eikä hän.
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa jos Pinja pääsis ekana turvaan ja miehet lähtis studiolle, et mikä jengi taloo jää :D
Tää ois ihan paras vaihtoehto!
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen vihaa Pinjaa niin paljon, että viitsii kirjoitella jatkuvasti negaa?
Pesunkestävä rasisti, jolle algerialaisten vanhempien Suomessa syntynyt poika on liikaa?
Kateellinen mamma, jota v*tuttaa, kun ei itse tule ikinä tienaamaan yli 50 000 euroa vuodessa?
Tylsä tyttö, jonka poikaystävä on joskus erehtynyt kehumaan Pinjaa?
Semmoinen jolla on oikeus sanoa mielipiteensä sananvapauden rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ridge on jo nyt bb-talon sviitissä. Huomisen päivätehtävän voittajajoukkueesta yksi arvotaan sviittiin, ja yllärinä siellä on Ridge seurana.
Sanoma järjestäisi tähän varmasti voittajaksi Saran.
Ihana että Aleksi saanut mitalin! Niin paras hernepussiheittäjä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä Sedu on kyllä ihan supermiellyttävä tyyppi. Itsellekin tulee jotenkin kiva fiilis kun kuuntelee <3
Taitaa olla kiltti, mielikuva ollut cusipää.
Kakarat on taas vallanneet ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä tyttö, jonka poikaystävä on joskus erehtynyt kehumaan Pinjaa?Semmoinen jolla on oikeus sanoa mielipiteensä sananvapauden rajoissa.
Kuka sinua estää?
Perusta oma tube-kanava ja öyhötä sydämesi kyllyydestä.
Sananvapauteen kuuluu aina myös vastuu sanoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä tyttö, jonka poikaystävä on joskus erehtynyt kehumaan Pinjaa?Semmoinen jolla on oikeus sanoa mielipiteensä sananvapauden rajoissa.
Mitä siitä haukkumista saa ? paisuuko oma ego mihin suuntaan ?
Asiat voi aina sanoa tyylikkästikin. Esim. "0len itse niin tämän kulttuurin ulkopuolella, että näiden nuorien somevaikuttajien tyyli tuntuu itselleni todella erikoiselta ja vieraalta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ool sprait! No se selittää, miksi Ridge tulee eikä hän.
Ridge on elossa. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinua estää?
Perusta oma tube-kanava ja öyhötä sydämesi kyllyydestä.
Sananvapauteen kuuluu aina myös vastuu sanoistaan.
Menehän jo nukkumaan. Mitä vastuuta nyt olisi pitäny kantaa sanoistaan. Eiköhän täällä ole modet sitä varten.
Nyt Sara äkkiä saunaan Ridgen kans
No ehkä ei BB-talossa mutta ulkomaailmassa ainakin. Ja sitä paitsi pelaamaahan Ninakin on tullut, niinkuin varmaan kaikki. Ja miksi mä vihaisin häntä, sanonpahan vaan minkä olen laittanut merkille hänen toiminnassaan. Ei se tee musta vihaajaa. Tottakai ekstrovertti ihminen käyttäyty tuolla tavalla, mutta kyllä se silti voi ärsyttää vaikka sitä ei kerrottaisi ääneen.