Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina Mikkonen just kertoi 24/7:ssa miten suunnitteli perhesurmaa.
Ensin pojat ja sit itsensä. Juu tota.
Mitä helkkaria? 😳 Timon kuoleman takiako? Mulla ei ole 24/7.
kato.mua.katomua kirjoitti:
Valavuori tuntee koko maailman julkkikset, He ovat kaikki mun frendejä ! Voi itku mikä vauva ! Setämies on ihan teinari. ääri nolo. . . .
Mitä isompi julkkis sitä parempi frendi ja mitä kovempi tapahtuma sitä varmemmin Valavuori osallistunut. Parhaiten tietää kaiken eri urheilulajeista ja treenaamisetakin. Vähän just Petra Olli ja Toni Nieminen palautti maan pinnalle terassilla.
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa, Sanna Ukkola keskittyy enempi höpinään ja muut hoitaa ruuanlaitot ja siivoukset. Valmiiseen pöytään kyllä kelpaa mennä. Sama ku Farmilla
No eihän kaikki mahdu samaanaikaan kokkailemaan. Turhaa valitusta. Go Sanna!
Hiljentäkää se Mikkosen MIKKI!!!
Siellä on muitakin kuin se yksi mikkonen joka on ihan kokoajanäänessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala tuota Niina Mikkosta. Vieläkin määkii Timo TA Mikkosen kuolemasta. Get over it Niina, siitä on parikymmentä vuotta jo!
Kaikkiahan noita talon asukkaita kiinnosti kuunnella, kyselevät vielä lisää. Miksi sinä katsot kun ei kiinnosta?
Kaikkia muita kiinnosti. Valavuorta harmitti kun kaikki kerääntyi Ninan ympärille eikä kukaan kuunnellut häntä. Valavuori meni jääkaapille.
Ei kiinnostanut ketään, noi on sen saman virren kuulleet jo eri medioista, kuten mekin.
Nina on rikkoutunut gramofoni.
Tulee mieleen jo romanikerjäläinen hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Talon kuumimmat?
Miehistä Toni ja naisista Pinja. Samaa vai eri mieltä?
Miehistä Roni ja naisista Sara
Vierailija kirjoitti:
Mikkonen on kyllä raskas ihminen pidemmän päälle.
Ja hitto, miksi pitää tulla mainoksia kun vaihtaa kameraa, typerää. Olen maksanut tästä, miksi joudun katsomaan mainoksia.
Koska sinua vedettiin nenästä höpsö,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni iskee jo pilke silmäkulmassa juttua Kellylle
Siinä mallia ja esimerkkiä näille "kilttimiehille" ja muille, että reippaasti vaan juttelemaan naisille vaikka ulkonäkö ei olekaan minkään laatikkoleukaisen hunksin..
Niemisellä on hyvät puhelahjat, moni ihminen on kaukana noin sanavalmiista.
"Moni urheilija on sanonut mun studiolla" Valavuori lopeta jo XD
Nina kertoi siis kuinka oli todella syvissä vesissä silloin, kun Timo oli sairastunut , menettivät koko omaisuuden, tuntui, että mitään mahdollista ei ole nousta. Ja oli jo päättänyt, että sur maa ensin Timon, sitten pojat sitten itsensä. Mutta kuitenkin ymmärsi, että ei hänellä ole oikeutta riistää lastensa henkeä.
Ja oli myös itse nähnyt lapsena isänsä ottavan itseltään hengen keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Mikkonen on kyllä raskas ihminen pidemmän päälle.
Ja hitto, miksi pitää tulla mainoksia kun vaihtaa kameraa, typerää. Olen maksanut tästä, miksi joudun katsomaan mainoksia.
Pari euroo lisää niin ei tarvi katella mainoksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa, Sanna Ukkola keskittyy enempi höpinään ja muut hoitaa ruuanlaitot ja siivoukset. Valmiiseen pöytään kyllä kelpaa mennä. Sama ku Farmilla
Suurin osahan heistä on pihalla juttelemassa eikä laittamassa ruokaa. Miksi Ukkolan kohdalta se on huono asia ?
Ukkola hallitsee hienosti lusmuilun. Johan se nähtiin Farmillakin. Muut teki töitä ja Ukkola oli tekevinään.
Vierailija kirjoitti:
"Moni urheilija on sanonut mun studiolla" Valavuori lopeta jo XD
*saunonut piti kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavatko Nina Mikkosen lapset tuota ohjelmaa?
Ai kamala
Hirveä tuo Sanna Ukkolan tapa tunkea ihan lähelle toista, työntää naama melkein naamaan kiinni ja kallistella päätään. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pojat ja sit itsensä. Juu tota.
Mitä helkkaria? 😳 Timon kuoleman takiako? Mulla ei ole 24/7.
Ei. Vaan sen ahdistavan tilanteen takia mikä muodostui kun Timo sairastui, halvaantui ja sokeutui. Talo oli firman. Menot rullasi, tuloja ei ollut kun 24/7 oli omaishoitajana + poikien koulukiusaamiset ja sairaudet yms haastavuudet. Tuli valtavasti asioita joista joutui yksin selviytymään.
Onko Valavuori itse osallisena tuossa Padel hallissa mitä mainostaa? Vai nettooko muuten vaan bonukset tuon hikipannan pitämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon kuumimmat?
Miehistä Toni ja naisista Pinja. Samaa vai eri mieltä?
Miehistä Roni ja naisista Sara
Onki Sieppikin tullut taloon? No hän on kyllä kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tuo Kelly olla tuttu jostain? Ollut ilmeisesti miss Helsinki vuonna papu ja nakki mutta onko jotain valtakunnallista julkisuutta ollut joskus?
Seiska -julkkis. Perusti viime vuonna oman missikisan koska afrosuomalaiset ei saa muka mahdollisuutta osallistua missikisoihin Suomessa.
Ja koska on noin 150cm pitkä, ei osaa kävellä korkkareilla ja on huonoryhtinen. Myöskään sen takia ei voi osallistua missikisoihin, paitsi omaansa ja Helsinkiin.
Sanoi jokseenkin näin (Kertoi ajasta, kun kaikki omaisuus oli mennyt, Timo sairas ja Nina itse oli ihan loppu)ossain vaiheessa olin tehnyt sen päätöksen, että mä tap an ensin Timon , sitten pojat sitten itseni. Kun ihminen menee syviin vesiin, kun sul ei oo enää, et löydä enää mitään vaihtoa ehtoa. Sit ajattelin, että ei mulla ole oikeutta pojiltani riistää heidän henkeään, enkä ole heitä siksi tänne synnyttänyt. " Ja kertoi, että oli 12-vuotiaana todistanut isänsä riistävän itseltään hengen heidän keittiössä.