Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Samanikäinen olen Niinan kanssa mutta on se melko kankea tapaus tuon ikäiseksi,niin vaikeeta on tuo nouseminenkin tuolta aurinko tuolilta..itse toki olen ollut 35 vuotta töissä missä joutuu liikkumaan jatkuvasti..
Onko sulla miten pahat kulumat lonkassa?
Voin kertoa että ei riipu iästä
Vierailija kirjoitti:
Huippu Markku ku uskoo et niiilä vois olla mahdollisuus voittaa :)
Petran kans hioivat taktiikkaa sisällä.
Mä niin toivon punaisten voittoa!
Miksi niillä muka ei ois mahdollisuutta voittaa, oon ihan vatma että punaiset voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrottiinko mikä terveydellinen syy estää Ninaa seisomasta paikallaan ja lätkimään tarkkuuslyöntejä kohti maalissa roikkuvia pahvikiekkoja? Eihän tuossa tarvitse edes juosta tai muutenkaan liikkua. Lähes sama liike kun aiemmin pihalla golfissa. Miksi siis on nyt estynyt?
Ei kerrottu. Eilen ainakin illalla puhui ettei käsissä ole enää tuntoakaan. Ehkä yritettiin säästää sitä eilisen takia kun katsojilta nousi jumalaton valitusvirsi kun kaksintaistelu ei ollut Ninalle sopiva.
Nina valmistautui kyllä pelaamaan ihan siinä missä muutkin, sopi jo Valan kanssa että on malissa. Saahan tuon vielä taakse päin kelattua, ihan innokkaana oli että peittää ainakin valtaosan maalista.
Juu, en muuta väittänytkään. Tuli vain mieleen että ne syyt saattoi ehkä liittyä niihin kipeisiin käsiin. Tuotanto tuon siis päätti, ei Nina itse.
Eilisestä kaksintaistelustakaan siis Nina ei itse valittanut missään kohtaa ettei se ollut hänelle sopiva, vaan katsojat tuntui olevan näreissään siitä että oli epäreilua jne.
Juu, totta. ja eikähän meistä kukaan tiedä, hyvin voi olla ne puutuneet sormetkin syynä. Sedu kans silloin sanoi että häneltä kans puutui, mutta ne tais palautua. Joku muu asukas silloin sanoi heille että kannattaa varmaan noista mainita pk-huoneessa mutta kumpikin vaan totesi että katotaan nyt. Eihän se hyvä merkki ole jos tunto ei palaa moneen päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsikatsojia varten talossa on tuo valkotukkainen pikkutyttö?
Juu, hänet on tosiaan laitettu sinne sinua varten. Jos harmittaa, niin voit lakata katsomasta ohjelmaa.
Sinä tykkäät katsoa pikkutyttöjä? Tuo Pinkki Pinkku näyttää kylläkin pojalta. Valtavat kämmenetkin tyypillä.
Ennustukseni: Finaalikolmikossa on tällä menolla Pinja, Roni ja Sara. Nelikossa mukana roikkuu vielä Nina, saattepa nähdä :D Voitto on räätälöity Nelosen työntekijälle, joko Ronille tai Saralle. Veikkaan Saraa, koska Nelosella panostetaan paljon musiikkiin (radiokanavat ja fesrarit) eli Sarasta leivotaan Nelosen suosikkiartistia. Mahtaa Nelosta loppupeleissä harmittaa, sillä kanavan panostus menee täysin hukkaan Saran lentäessä takaisin USA:an heti kun se on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon punaisten voittoa!
Totta kai ne voittaa! Kapun tehtävä just kannustaa ja luoda henkeä, ei tätä yksin sooloilemalla voiteta. Taitoakin punaisilla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon punaisten voittoa!Miksi niillä muka ei ois mahdollisuutta voittaa, oon ihan vatma että punaiset voittaa.
No Petra oli ainaki sitä mieltä et lähtevät niin altavastaavina, että ei oo mitään mahdollisuuksia.
Onkohan tuo nenärengas Pinskun mielestä tosi nätti kun katsoo itseään peilistä?
Muistuttaa erästä saksalaista poliitikkoa 1930-40-luvuilta.. pilaversiota siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsikatsojia varten talossa on tuo valkotukkainen pikkutyttö?
Juu, hänet on tosiaan laitettu sinne sinua varten. Jos harmittaa, niin voit lakata katsomasta ohjelmaa.
Sinä tykkäät katsoa pikkutyttöjä? Tuo Pinkki Pinkku näyttää kylläkin pojalta. Valtavat kämmenetkin tyypillä.
Pinkki? Pinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrottiinko mikä terveydellinen syy estää Ninaa seisomasta paikallaan ja lätkimään tarkkuuslyöntejä kohti maalissa roikkuvia pahvikiekkoja? Eihän tuossa tarvitse edes juosta tai muutenkaan liikkua. Lähes sama liike kun aiemmin pihalla golfissa. Miksi siis on nyt estynyt?
Kuukautiset?
vaihdevuodet nk kuumat aallot yksi oire, Nina valittaa tuolla kuumuutta, kävisi ulkona välillä mutta pitää osallistua keskusteluihin ja olla Aktiivinen, olisi välillä hiljaa ja kuuntelisi.
Valittaisko just samasta syystä kuin muutkin, kun pari päivää ollut ulkonakin yli +25?
Ei oo ollut Hgissä. Liekö sitten Keskon alueella vantaalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon punaisten voittoa!Miksi niillä muka ei ois mahdollisuutta voittaa, oon ihan vatma että punaiset voittaa.
Mä taas oon punaisten fanina ja pessimistinä varma, että siniset voittaa. Eilenkin meni kaikki päin mäntyä ja juuri se tippui, kenet olisin halunnut pitää talossa. Nina ja Roni porskuttaa ikuisesti menemään. Eivät ilmeisesti tipu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Samanikäinen olen Niinan kanssa mutta on se melko kankea tapaus tuon ikäiseksi,niin vaikeeta on tuo nouseminenkin tuolta aurinko tuolilta..itse toki olen ollut 35 vuotta töissä missä joutuu liikkumaan jatkuvasti..
Niinan iässä kyllä ollaan vielä fyysisesti hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Vala antaa tuplanimeämispisteensä Markulle ja Pinjalle. Koska tuskin nimeää omaa joukkuettaan. Ja Roni antaa tuplapisteet luonnollisesti Markulle ja Jannelle, joita kadehtii. Nina ei ainakaan nimeä Ronia. Pinja nimeää myös Jannen ja Markun. Jännä nähdä vaikuttaako viime nimeämispisteiden näkeminen mitenkään Saran tekoihin vai oli koko salaisuussektori täysin turha.
Mun veikkaus:
Allu antaa pisteet Jannelle ja Pinjalle, Roni Markulle ja Jannelle, Nina Markulle ja Petralle, Janne Ninalle ja Aleksille
Markku antaa pisteet Aleksille ja Ninalle, Sara antaa pisteet Ninalle ja Pinjalle, Petra Jannelle ja Ninalle ja Pinja Jannelle ja Markulle.
Nähtäväksi jää keille mahdollisuus tuplata
Miksi tuotanto edes järkkäsi tämän loikkauksen? Haluttiinko katkaista punaisten voittoputki ja heikentää heidän joukkuetta? Voisi loppua jo koko joukkuejako. Mielummin yksilökisoja, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinan iässä kyllä ollaan vielä fyysisesti hyvässä kunnossa.
Riippuu ihan taustoista, ei iästä.
Mun äidille vaihdettiin polvinivelet jo alta viiskymppisenä eikä ole edes lihava. Kas kun on muitakin syitä kulumille.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa kuunnella kun tää Pinja kertoo bisneksistään ihan luonnollisesti ja sit joku aleksi on ryssinyt kaikki bisneksensä, tarkotan kuinka fiksuja noi nuoret on nykyään.
Äiti takapiruna mutta Pinsku tietää jo itekin yrittämisestä ja paljosta muusta.
Nina sanoi että joutuu olemaan tarkkailijana tämän päivän ja huomenna katsotaan tilanne uudestaan.
Hieman aiemmin Markku supisi Jannelle keittiössä että Nina pk-huoneessa ja lääläri ehkä paikalla
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotanto edes järkkäsi tämän loikkauksen? Haluttiinko katkaista punaisten voittoputki ja heikentää heidän joukkuetta? Voisi loppua jo koko joukkuejako. Mielummin yksilökisoja, kiitos.
Totta kai koettavat koko ajan muuttaa juttuja nin että mahdollisimman moni joutuisi pois omalta mukavuusalueeltaan, parhaasta frendistä talossa jne, mutta täysin samaa mieltä yksilökisat mielenkiintoisempia.
Pinja kälättää kummassakin kamerassa jostain hemmetin meikkivoiteesta
Kiinnostaa!! Muiden puheet hautautuu alle
Juu, en muuta väittänytkään. Tuli vain mieleen että ne syyt saattoi ehkä liittyä niihin kipeisiin käsiin. Tuotanto tuon siis päätti, ei Nina itse.
Eilisestä kaksintaistelustakaan siis Nina ei itse valittanut missään kohtaa ettei se ollut hänelle sopiva, vaan katsojat tuntui olevan näreissään siitä että oli epäreilua jne.