Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Mikkonen puputtaa koko ajan jotain suussa..
Kuten kaikki muutkin
Vierailija kirjoitti:
Mikkonen puputtaa koko ajan jotain suussa..
Porukalla ne aina ottaa ne porkkanat ja muut. Jännä että sua haittaa vaan Mikkonen ;D
Vierailija kirjoitti:
Kummassakin joukkueessa pelaa maalivahti ja kaksi kenttäpelaajaa, yksi asukas on huoltajana.
Markku ja Petra on päätetty kentälle, Sara ja Pinja haluaa molemmat pelata, mutta ei maalissa, suostuvat siihen silti, ottavat kivi-sakset-paperin ja sen perusteella Pinja maaliin ja Sara huoltajaksi. Markkuehdotti Saraa isompana maaliin, mutta naiset halusivat arpoa.
Sinisten joukkueesta Janne maaliin. Kenttäpelaajille painoliivien lisäksi nilkkapainot ja jotku ihme valjaat.
Valavuori teippaa nännit ettei ne hierry pelin tuoksinassa
Onko Petra jo vähän liian tietoinen kameroista, kun tuo tyyli alkaa näyttää yhä enemmän päälleliimatulta.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voitti eilisen kaksintaistelun? En pysty katsomaan ja kuuntelemaan tuota mielistelijää.
Sedu voitti
Vierailija kirjoitti:
Onko Petra jo vähän liian tietoinen kameroista, kun tuo tyyli alkaa näyttää yhä enemmän päälleliimatulta.
Ihan samaa katoin just
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä ennen nukkumaan menoa kun istuivat sohvalla ja Nina lähti pesulle Porkka sanoi että aatella että hänellä ja Ninalla on vaan vuosi ikäeroa. Porkka kyllä näyttää ja vaikuttaa ihan ikäiseltään, ihan vaan tiedoksi. Joillakin ihmisillä on joku harhakuvitelma että ovat paremmin säilyneitä kuin muut.
Mitä hän sitten tuosta sanoi? Oletko varma, että tarkoitti niin päin, että pitää itseään paljon nuorempana? Ja tarkoittiko ulkonäköä vai esimerkiksi kiinnostuksen kohteita ja elämänasennetta? Itse olen huomannut, että Nina kertoi lempimusiikikseen jotain Rautavaaraa ja oopperalaulajia, kun taas Porkka lauleskelee Apulantaa. Esimerkiksi tällaisista asioista voisi ajatella, että eivät ole ihan samaa sukupolvea.
Nina on ikäisekseen vanhemman näköinen. Jannella huono ryhti. Onko selkä leikattu?
Porkka on ikäisekseen lapsellinen.
Kerropas kuule, millainen tuon ikäisen pitäisi olla. Eikö saa olla poikamainen? Millainen Porkka on siviilielämässä, eikö ota vastuuta vai miksi on lapsellinen? Perusteletko.
Miellyttäjä, ei ota vastuuta, ei anna suoraselkäisesti nimeämisissä pisteitä vaan selittelee koska haluu olla ns hyvä jätkä ku tietää et nää kaikki videot jää jälkeen, jotenkin vaan ballsit puuttuu siis ne todelliset ballsit. Nämä on tietty makuasioita enkä pidä miehissä muutenkaan mistään alituisesta vitsin vääntämisestä, antaa ihmisestä jotenkin urpon kuvan.
mun mielestä toi on show'ta, eikä kyllä ton perusteella voi tehdä kovin hyvää johtopäätöstä kenestäkään.
Janne Porkka ollut kyllä todella positiivinen yllätys! Melkein soisin voiton tänä vuonna hälle.
Petra puolestaan alkanut tökkiä, järjetön esittäminen päällä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanikäinen olen Niinan kanssa mutta on se melko kankea tapaus tuon ikäiseksi,niin vaikeeta on tuo nouseminenkin tuolta aurinko tuolilta..itse toki olen ollut 35 vuotta töissä missä joutuu liikkumaan jatkuvasti..
Niinan iässä kyllä ollaan vielä fyysisesti hyvässä kunnossa.
Riippuu ihan taustoista, ei iästä.
Mun äidille vaihdettiin polvinivelet jo alta viiskymppisenä eikä ole edes lihava. Kas kun on muitakin syitä kulumille.
Aika monella entisellä urheilijalla on muuten lajista riippuen eri paikat rikki jo nuorena. Sama raskasta, ruumiillista työtä tehneillä. Lisäksi on kaikkea geeneistä sairauksiin, iästä riippumatta.
Ei voi tosiaan yleistää että missä iässä pitäisi olla mitenkin vetreä.Juuri näin. Eikä tosiaan jokainen 32-vuotias ole täsmälleen samassa kunnossa kuten ei jokainen 55-vuotiaskaan ole. Eikä jokainen nainen eikä jokainen mies.
Lisäksi esimerkiksi nivelrikko ei määritä ihmistä kokonaan. Voi olla muilta osin hyvässäkin kunnossa: voi olla hapenottokykyä ja lihaskuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrottiinko mikä terveydellinen syy estää Ninaa seisomasta paikallaan ja lätkimään tarkkuuslyöntejä kohti maalissa roikkuvia pahvikiekkoja? Eihän tuossa tarvitse edes juosta tai muutenkaan liikkua. Lähes sama liike kun aiemmin pihalla golfissa. Miksi siis on nyt estynyt?
Kuukautiset?
vaihdevuodet nk kuumat aallot yksi oire, Nina valittaa tuolla kuumuutta, kävisi ulkona välillä mutta pitää osallistua keskusteluihin ja olla Aktiivinen, olisi välillä hiljaa ja kuuntelisi.
Valittaisko just samasta syystä kuin muutkin, kun pari päivää ollut ulkonakin yli +25?
Ei oo ollut Hgissä. Liekö sitten Keskon alueella vantaalla
Miten vitussa sun lämpötilat liittyy BB? Eilen oli Pasilan aseman mittarissa ainakin 26 plussaa. Eiks se ookkaan Hgissä?
Olen alkanut pikkuhiljaa alkanut tykätä tuosta Pinjasta. Hän on veikeä tapaus. Mielipide on kääntynyt ihan päälaelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanikäinen olen Niinan kanssa mutta on se melko kankea tapaus tuon ikäiseksi,niin vaikeeta on tuo nouseminenkin tuolta aurinko tuolilta..itse toki olen ollut 35 vuotta töissä missä joutuu liikkumaan jatkuvasti..
Niinan iässä kyllä ollaan vielä fyysisesti hyvässä kunnossa.
Riippuu ihan taustoista, ei iästä.
Mun äidille vaihdettiin polvinivelet jo alta viiskymppisenä eikä ole edes lihava. Kas kun on muitakin syitä kulumille.
Aika monella entisellä urheilijalla on muuten lajista riippuen eri paikat rikki jo nuorena. Sama raskasta, ruumiillista työtä tehneillä. Lisäksi on kaikkea geeneistä sairauksiin, iästä riippumatta.
Ei voi tosiaan yleistää että missä iässä pitäisi olla mitenkin vetreä.Juuri näin. Eikä tosiaan jokainen 32-vuotias ole täsmälleen samassa kunnossa kuten ei jokainen 55-vuotiaskaan ole. Eikä jokainen nainen eikä jokainen mies.
Lisäksi esimerkiksi nivelrikko ei määritä ihmistä kokonaan. Voi olla muilta osin hyvässäkin kunnossa: voi olla hapenottokykyä ja lihaskuntoa.
Hyvä huomio!
Osaahan toi Mikkonen ainakin pukea noi lätkäkamat paremmin kuin junnut, ekana neuvoi Ronille ja nyt jeesaa Pinjaa vaikkei ole edes oman joukkueen pelaaja
Vierailija kirjoitti:
Janne Porkka ollut kyllä todella positiivinen yllätys! Melkein soisin voiton tänä vuonna hälle.
Petra puolestaan alkanut tökkiä, järjetön esittäminen päällä koko ajan.
Mulla puolestaan oli hyvin positiivinen kuva Porkasta etukäteen, mutta pikkuisen rapissut kisan aikana. Aika helposti ärähtää mitättömässä tilanteessa muille, mutta tosi paikan tullen ei ota vastuuta kuitenkaan. Liikaa kiroilee ja kertoo alapäävitsejä.
Pinja ulos, on rasittavan pirteä. Petra on aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä ennen nukkumaan menoa kun istuivat sohvalla ja Nina lähti pesulle Porkka sanoi että aatella että hänellä ja Ninalla on vaan vuosi ikäeroa. Porkka kyllä näyttää ja vaikuttaa ihan ikäiseltään, ihan vaan tiedoksi. Joillakin ihmisillä on joku harhakuvitelma että ovat paremmin säilyneitä kuin muut.
Mitä hän sitten tuosta sanoi? Oletko varma, että tarkoitti niin päin, että pitää itseään paljon nuorempana? Ja tarkoittiko ulkonäköä vai esimerkiksi kiinnostuksen kohteita ja elämänasennetta? Itse olen huomannut, että Nina kertoi lempimusiikikseen jotain Rautavaaraa ja oopperalaulajia, kun taas Porkka lauleskelee Apulantaa. Esimerkiksi tällaisista asioista voisi ajatella, että eivät ole ihan samaa sukupolvea.
Nina on ikäisekseen vanhemman näköinen. Jannella huono ryhti. Onko selkä leikattu?
Porkka on ikäisekseen lapsellinen.
Kerropas kuule, millainen tuon ikäisen pitäisi olla. Eikö saa olla poikamainen? Millainen Porkka on siviilielämässä, eikö ota vastuuta vai miksi on lapsellinen? Perusteletko.
Miellyttäjä, ei ota vastuuta, ei anna suoraselkäisesti nimeämisissä pisteitä vaan selittelee koska haluu olla ns hyvä jätkä ku tietää et nää kaikki videot jää jälkeen, jotenkin vaan ballsit puuttuu siis ne todelliset ballsit. Nämä on tietty makuasioita enkä pidä miehissä muutenkaan mistään alituisesta vitsin vääntämisestä, antaa ihmisestä jotenkin urpon kuvan.
mun mielestä toi on show'ta, eikä kyllä ton perusteella voi tehdä kovin hyvää johtopäätöstä kenestäkään.
Eikös tässä just nimenomaan tän shown perusteella valita tän shown voittaja??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinja: "En kerää Muumimukeja, kerään Arabiaa."
Voi luoja... :D
Arabiaa keräilee aika moni eikä kyse ole muumimukeista, niillä kun on ne klassikot ja muut sarjat joista yleisesti puhutaan arabiana..
Muumimukit ovat Arabiaa.
Etkö tajua, miten ääliömäistä on sanoa, että en kerää Muumimukeja vaan Arabiaa??
Voi luoja toi vala on lapsellinen!
Siis se pitää tätä ihan todellisena pelinä ja kova tarve näyttää taas.
Siis eikö tota leijaa saa ulos tuolta.
Muut asukkaat ei uskalla sanoa sille suoraan, vaikka näkee selvästi että niitä alkaa sapettaa sen leijuminen. 🤔
Ja sitten kun ei lunasta uhoiluaan niin selittää kusihätää ja ties mitä. Puhetyylikin niin leija, että ei mahdu samaan huoneeseen egonsa kanssa 🤨
Kummassakin joukkueessa pelaa maalivahti ja kaksi kenttäpelaajaa, yksi asukas on huoltajana.
Markku ja Petra on päätetty kentälle, Sara ja Pinja haluaa molemmat pelata, mutta ei maalissa, suostuvat siihen silti, ottavat kivi-sakset-paperin ja sen perusteella Pinja maaliin ja Sara huoltajaksi. Markkuehdotti Saraa isompana maaliin, mutta naiset halusivat arpoa.