Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannehan oli aluksi jo valitsemaisillaan Ronia punaiseen joukkueeseen (kun alkoi laskeskella onko joukkueissa saman verran naisia ja miehiä ja oletti, että itseään ei voi valita), mutta sitten perääntyi ja antoi Aleksille päätösvallan (hän valitsi Pinjan). Kunpa Janne olisi vaan rohkeasti valinnut sen Ronin. Sählyä pelaavan Ronin avulla Punaisilla olisi ollut parempi mahdollisuus peitota Siniset.
Pinja on myös pelannut sählyä, samoin Petra ja Sara. Punaiset ton todennäköisemmin voittaa, älä aliarvioi naisia.
Miten niin todennäköisemmin? Mä veikkaisin kyllä sinisten voittoa, vaikka punaisia toivonkin. Ronihan rakastaa sählyä, tämä tehtävä on hänen heiniään. Ja Vala on takuulla dominoiva ja aggressiivinen pelikentällä, jyrää epävarmat alleen. T. Eri
Hauskaa kuunnella kun tää Pinja kertoo bisneksistään ihan luonnollisesti ja sit joku aleksi on ryssinyt kaikki bisneksensä, tarkotan kuinka fiksuja noi nuoret on nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin pitää Ronista, Roni on aikalailla mun ikäluokkaa(no jonkiverran vanhempi), ja olettaisin että kuulun kohderyhmään.
Mutta ei vaan lähde, teoreettisesti ihan hauska heppu mutta joku sellanen luontainen karisma ja rentous puuttuu.
Ei hän vaikuta ilkeältä ihmiseltä, eikä siinä mielessä ole epämiellyttävä persoona,
mutta hän ei ole sellainen ihminen, jota kiinnostaisi seurata viihdeohjelmassa.
Hänen olemuksensa on liian hallittu ja takakireä, vaikka hän ei vaikuta edes mitenkään erityisen stressaantuneelta jännittäjältä. Ei vain ole tämän tyyppisessä ohjelmassa viihdyttävä.
Hän on luultavasti parhaimmillaan silloin, kun hän saa edetä etukäteissuunnitelmansa mukaan
ja sitten vielä editoida tuotoksen kiinnostavammaksi paketiksi.
Valavuori pitää taas monologian. Olisi hetken hiljaa, mutta ei, paasaa ruoka suussakin
Pinja oli joskus lapsena pelanut, samoin Sara. Kumpikaa ei vaikuttanut mitenkään innostuneilta tai vahvoilta täs kisassa. Petra oli kova, ja Markulla tuttuun tapaan tasaisen varmaa suorittamista.
Onhan sinisellä joukkueella ainaki lähtökohatisesti enemmän kokemusta ja osaamista tällasesta kilpailussa,mutta kyllä en mä punaisten voittoa mitenkään mahdottomana pitäis.
Ja sitä toivon.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa kuunnella kun tää Pinja kertoo bisneksistään ihan luonnollisesti ja sit joku aleksi on ryssinyt kaikki bisneksensä, tarkotan kuinka fiksuja noi nuoret on nykyään.
Enpä tiedä nyt siitä fiksuudesta, sitäkin on monenlaista. Ainakaan kaikki mitä Pinjan suusta on talossa tullut, ei oikein ole vakuuttanut. Hirveän naiivi ja sinisilmäinen. On olevinaan suvaitsevainen, mutta suomalaiset saa huutia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannehan oli aluksi jo valitsemaisillaan Ronia punaiseen joukkueeseen (kun alkoi laskeskella onko joukkueissa saman verran naisia ja miehiä ja oletti, että itseään ei voi valita), mutta sitten perääntyi ja antoi Aleksille päätösvallan (hän valitsi Pinjan). Kunpa Janne olisi vaan rohkeasti valinnut sen Ronin. Sählyä pelaavan Ronin avulla Punaisilla olisi ollut parempi mahdollisuus peitota Siniset.
Pinja on myös pelannut sählyä, samoin Petra ja Sara. Punaiset ton todennäköisemmin voittaa, älä aliarvioi naisia.
Miten niin todennäköisemmin? Mä veikkaisin kyllä sinisten voittoa, vaikka punaisia toivonkin. Ronihan rakastaa sählyä, tämä tehtävä on hänen heiniään. Ja Vala on takuulla dominoiva ja aggressiivinen pelikentällä, jyrää epävarmat alleen. T. Eri
Joukkuelaji voitetaan yhteispelillä ei sooloilemalla. Siksi. Ei noi muijat taidoissa häviä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Vala antaa tuplanimeämispisteensä Markulle ja Pinjalle. Koska tuskin nimeää omaa joukkuettaan. Ja Roni antaa tuplapisteet luonnollisesti Markulle ja Jannelle, joita kadehtii. Nina ei ainakaan nimeä Ronia. Pinja nimeää myös Jannen ja Markun. Jännä nähdä vaikuttaako viime nimeämispisteiden näkeminen mitenkään Saran tekoihin vai oli koko salaisuussektori täysin turha.
En ota muuten kantaa, mutta Ronilla on koskemattomuus.
Porkka blaa bla blaa Porkka blaa blaa blaa. Voisko antaa jollekin toisellekin välillä puheenvuoron, nuo alapääjutut niin kuultu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina ei osallistu katulätkään terveydellisistä syistä. Ylläri!
Eikö tuota marisija oikeasti saada ulos. Mikäli nyt häviävät ja joukkue joutuu häätöön on seuraava lähtijä Janne tai Aleksi. Tuotanto ilmeisesti haluaa nyt eroon Aleksista.
Ei ole osallistuminen Ninasta kiinni, itsehän se olisi halunnut pelata ja sopivat jo paikatkin. Tuotantohan sen kielsi osallistumasta.
Juu sä olitkin siellä kopissa kuuntelemaasa!!
Ei ole eka kerta kun Niina kääntää asiat vähän toisnpäin kun tulee Isoveljen luota!
Paskapuhetta! Sinä se et varsinkaan tiedä, mitä pk-huoneessa puhutaan, turha esittää. Aika helppo haarukoida jos sanoo ettei saa terveydellisistä syistä osallistua että tuotanto kieltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrottiinko mikä terveydellinen syy estää Ninaa seisomasta paikallaan ja lätkimään tarkkuuslyöntejä kohti maalissa roikkuvia pahvikiekkoja? Eihän tuossa tarvitse edes juosta tai muutenkaan liikkua. Lähes sama liike kun aiemmin pihalla golfissa. Miksi siis on nyt estynyt?
Kuukautiset?
vaihdevuodet nk kuumat aallot yksi oire, Nina valittaa tuolla kuumuutta, kävisi ulkona välillä mutta pitää osallistua keskusteluihin ja olla Aktiivinen, olisi välillä hiljaa ja kuuntelisi.
Niinan vaihdevuosi hikoilu on osin huonon kunnon ja lihavuuden takia olevaa hikoilua ja on kokemusta!
Vierailija kirjoitti:
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrottiinko mikä terveydellinen syy estää Ninaa seisomasta paikallaan ja lätkimään tarkkuuslyöntejä kohti maalissa roikkuvia pahvikiekkoja? Eihän tuossa tarvitse edes juosta tai muutenkaan liikkua. Lähes sama liike kun aiemmin pihalla golfissa. Miksi siis on nyt estynyt?
Kuukautiset?
vaihdevuodet nk kuumat aallot yksi oire, Nina valittaa tuolla kuumuutta, kävisi ulkona välillä mutta pitää osallistua keskusteluihin ja olla Aktiivinen, olisi välillä hiljaa ja kuuntelisi.
Valittaisko just samasta syystä kuin muutkin, kun pari päivää ollut ulkonakin yli +25?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset?
Niinan vaihdevuosi hikoilu on osin huonon kunnon ja lihavuuden takia olevaa hikoilua ja on kokemusta!
Nina on vaihari iässä. Totta sekin että lihavat hikoilee. Ninalla tullut painoa sitten mutta uudestaan estradille eli painonpudotukseen.
Samanikäinen olen Niinan kanssa mutta on se melko kankea tapaus tuon ikäiseksi,niin vaikeeta on tuo nouseminenkin tuolta aurinko tuolilta..itse toki olen ollut 35 vuotta töissä missä joutuu liikkumaan jatkuvasti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset?
Valittaisko just samasta syystä kuin muutkin, kun pari päivää ollut ulkonakin yli +25?
Juu ei taida ulosmeneminen olla hyvä neuvo jos vilvoitusta haluaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset?
No se heilutti viuhkaa jo ajat sitten😁
Huippu Markku ku uskoo et niiilä vois olla mahdollisuus voittaa :)
Petran kans hioivat taktiikkaa sisällä.
Mä niin toivon punaisten voittoa!
Jaahas, jonnet valjasti sitten vanhempansakin äänestää Ronia😁
Vierailija kirjoitti:
Samanikäinen olen Niinan kanssa mutta on se melko kankea tapaus tuon ikäiseksi,niin vaikeeta on tuo nouseminenkin tuolta aurinko tuolilta..itse toki olen ollut 35 vuotta töissä missä joutuu liikkumaan jatkuvasti..
Nuuh.. nuuh... mikäs täällä haisee..?
Roni liehakoi Ninaa