Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
14361/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito-Aleksi

Vuonna 2011 Valavuori palkattiin Loimaan Korikonkareista Bisonsiksi nimensä vaihtaneen seuran urheilujohtajaksi. Saman vuoden marraskuussa Valavuori erosi tehtävästään esitettyään sitä ennen rajua kritiikkiä Veikkaukselle, Korisliigan yhteistyökumppanille.

-

Kauden 2013–14 ajan Valavuori oli Nelosen SM-liigastudioiden isäntä.

– Hän ei nauttinut asiantuntijoiden silmissä kovin suurta arvostusta, koska valmistautuminen lähetyksiin tai kiinnostuminen käynnissä olleista otteluista ei ollut ammattimaista, eräs silloisista kiekkolähetysten asiantuntijoista sanoo.

– Usein vaikutti, että hän oli kiinnostuneempi joko mahdollisista koripallopelaajien siirroista tai jostain muista omista bisneksistään kuin jääkiekosta.

-

Lontoon olympialaisten aikaan 2012 Valavuori nosti sosiaalisessa mediassa esiin suomalaisurheilijoita, joilla oli vaikeuksia rahoittaa kilpailemistaan.

Valavuori ilmoitti aikovansa auttaa painija Rami Hietaniemeä, sulkapalloilija Ville Långia ja taekwondoin Suvi Mikkosta.

Långille hän lupasi järjestää ”omalla riskillä” 10 000 euron sponsorirahapotin. Samantyyppisiä olivat lupaukset Hietaniemelle.

Molemmat sanoivat myöhemmin, ettei luvatun kaltaista tukea tullut.

– Se on vieläkin vähän niin kuin mun manageri, mutta ei mulla ole edelleenkään yhtään sponsoria. Se auttaa mua tietyissä ongelmissa, mutta ei se ole sponsoria ikinä saanut mulle, Mikkonen puolestaan kertoi vuonna 2016.

-

Olympialaisissa Suomi saavutti yhden hopean ja kaksi pronssia. Kisojen jälkeen Valavuori ilmoitti Twitterissä, että ”päätös on tehty” – hän perustaa Suomen Urheilutallin, joka järjestää neljälle suomalaisurheilijalle täysammattilaisuuden neljäksi vuodeksi ennen Rion kesäkisoja 2016.

Tallia ei perustettu.

Jarkko Niemiselle perustettiin virallinen Twitter-tili talvella 2015. Niemisen tilillä ilmoitettiin, että Valavuori on hänen virallinen urheiluagenttinsa. Valavuori hehkutti asiaa omalla tilillään.

Vähän tämän jälkeen Niemisen tunnus poistettiin Twitteristä.

Nieminen ilmoitti Urheilulehdessä, että Twitter-tilin päivityksistä vastasi hänen tuttunsa eikä Valavuori ole hänen agenttinsa.

-

Bisons ajautui lopulta pahoihin talousvaikeuksiin ja menetti liigalisenssinsä kaudelle 2016–17. Keväällä 2016 Valavuori oli ilmoittanut ”heittävänsä taas all-in” ja palaavansa täysillä Bisonsin toimintaan.

Tämä ei toteutunut, ja vähän myöhemmin Bisons menetti liigalisenssinsä ja joutui II-divisioonaan. Seura asetettiin syksyllä konkurssiin.

Seuraavaksi Valavuori sai general managerin pestin Jussi Salonojalta, joka palkkasi Valavuoren keväällä 2016 perustamaansa urheiluseuraan Espoo Unitediin.

Seuran taru jäi lyhyeksi, Valavuoren taru seurassa oli vielä lyhempi. Hän sai potkut lokakuussa homofobisten Twitter-viestiensä jälkeen.

– Nyt on taas joku puuterikuorrutettu glitteririmppakinttuhintti vetänyt maidot väärään reikään. Enkä tarkoita nenää, Valavuori kirjoitti ja ilmoitti vähän myöhemmin, että ”meille ei homoja palkata”.

Valavuori puolustautui sanomalla, että hän yritti olla humoristinen.

-

Kun Valavuori sai potkut Espoo Unitedista, Urheilusanomat (nyk. Urheilulehti) kirjoitti hänestä henkilökuvan.

Jutussa pyrittiin selvittämään, mikä mies Aleksi Valavuori oikeastaan on.

Valtaosa haastatelluista Valavuoren lähipiiriläisistä halusi pysyä nimettömänä.

– Allu on itsekäs narsisti, joka puhuu paljon, mutta puheet ja teot kohtaavat vain harvoin. Samaan aikaan Allu on hauska ja hyväntahtoinen tyyppi, joka ei halua kenellekään pahaa. Ongelma on usein se, että Allu tekee ensin ja ajattelee vasta sitten, yksi sanoi.

-

– Allu osaa uida ihmisten liiveihin. Hyvä esimerkki on Teemu Selänne, jonka eräänlaisena somekonsulttina Allu on ainakin ennen toiminut. Jos pitää saada aikaan hetkellinen hype, on Allun ideoista monesti hyötyä, olivat ne pähkähulluja tai eivät. Kun tulee julkisuutta, sponsorit ja sijoittajat alkavat kiinnostua, eräs entinen työkaveri sanoi.

Yksi kriitikoista totesi, että Valavuoren rakentamat nosteet romahtavat yleensä heti, kun hänen tyhjät lupauksensa paljastuvat.

– Allu ratsastaa urheilumaailmassa toisten rahoilla. Eli hän näyttää hyvältä niin kauan kuin sijoittajalta löytyy rahaa, jolla ostaa menetystä. Kun rahaa ei enää heru, vaikeudet alkavat välittömästi, yksi sanoi.

Kohuissa rypenyt Valavuori oli syksyllä 2016 homotwiittiensä lisäksi esillä sananvaihdoistaan Li Anderssonin kanssa. Näin siitäkin huolimatta, että hän ilmoitti vuoden 2016 alkaessa pitävänsä ”offline-vuoden”.

– Onks sun mielestä reilua, että 25% suomalaisista maksaa työllään koko paskan? Sinun vasemmistosi ei kuulu näihin maksajiin, Valavuori kirjoitti twiitissä, jonka hän on sittemmin poistanut. 

Vasemmistoliiton puheenjohtaja ja kansanedustaja Andersson vastasi 1. marraskuuta julkaisemalla kuvakaappauksen Valavuoren twiitistä Instagramissa, kun vuoden 2015 verotiedot olivat tulleet julki. Valavuoren verotettavat tulot olivat olleet 0 euroa.

Valavuori sanoi muutama päivä myöhemmin MTV3-kanavan Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelmassa, että kyse oli erheestä.

– Kaksi kertaa 2010-luvulla mä olen unohtanut palauttaa veroilmoitukseni määräajassa. Mun 2015 vuoden tulot olivat noin 57 000 euroa, palkkatulot siis. Tämäkin virhe on korjattu, eipä mulla ole siihen sen enempää kommentoitavaa, Valavuori sanoi.

-

Valavuori on urheiluseurojen ja tv-töiden lisäksi toiminut vuosien varrella useiden kansainvälisten vedonlyöntiyhtiöiden palveluksessa. Näissä toimenkuvissa hän on ollut mm. mukana yhtiöiden järjestämillä matkoilla ja jakanut linkkejä pelisivustoille.

Toteutumattomien projektien joukkoon lukeutuu myös mm. lasten koriskerho.

Hän on myös ollut Kokoomuksen kansanedustajaehdokas 2007. Kaksi vuotta myöhemmin hän ilmoitti perustavansa oman puolueen, joka ei kuitenkaan toteutunut.

Syksyllä 2017 Valavuori tuomittiin sakkoihin lievästä rahankeräysrikoksesta. Hän järjesti netissä vastikkeettoman keräyksen, jonka myötä venezuelalainen Adrian Solano järjestettiin Lahden MM-kisoihin hiihtämään.

-

Aidosti pelkkää potaskapuhetta koko ukko.

Lol, toi Andersson (sentään ministeri..), miten Valavuoren tulot liittyy mitenkään verotuksen oikeudenmukaisuuteen?

Vierailija
14362/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valavuori on tuolla talossa varmaan eniten oma itsensä. Hyvässä ja pahassa. Loistava bb-asukas. Minä tykkään. Siis niin kuin asukkaana, jota on kiva seurata.

Täysin samaa mieltä. Ainut, joka näyttää aidot tunteensa. Aidosti liikuttui Ninan ja Sanin saamista äitienpäiväkirjeistä.

Tais kuitenkin tulla mieleen viimevuonna edesmennyt äitinsä joka herkäksi vetää kenet vain🤍

Äiti on menehtynyt tänä vuonna eli varsin tuore tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14363/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas sekava tehtävä seurattavaksi

Jättihedelmäpeli pyörii, porukka hyörii... mulla ei oo mun rillejä... ei tuu mitää.. sipisipisupisupi... viistuhattasetkytkaks... mihin tää numero laitetaan...  voi vi**u...

onpas viihdyttävää

On kyllä harvinaisen paska peli seurattavaksi, en tajuu mitään, mikkoskakin näytti ettei oo ihan kartalla tehtävästä vaan esitti ymmärtävänsä..

Et hukkaa tilaisuuttakaan haukkua Mikkosta 😂😂😂

Vierailija
14364/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa nuo Saran ja Ronin jutut. Ihan kuin olisivat suurempiakin staroja. Myötähäpeä on suuri.

Onneksi Markku ei lähtenyt mukaan tuohon naurettavaan omakehun kerhoon. Miten ihmiset ei tajua, että tuollainen pröystäily kääntyy itseään vastaan.

Edes Valavuori ei ota itseään noin tosissaan.

Jokunen vuosi sitten Roni juhli synttäreitään Itiksessä niin, että laskeutui vaijerien varassa taivaalta maailmantähden tapaan keskelle kirkuvaa fanilaumaansa.

Sori, että korjaan, mutta ne kirkujat oli pikkulapsia. Miksi Ronia ei pyydetä pilaamaan, eikun juontamaan Pikku Kakkosta?

Vierailija
14365/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te puhutte taktisesta pelaamisesta. :D Eikö teille ole tullut selväksi, että tämähän on peliä. Jokainen haluaa voittaa palkintorahan.

Tämäpä! Jokainen pelaa omalla tavallaan, omilla taidoillaan, mutta pelaa. Ja haluaa voittaa.

Vierailija
14366/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te puhutte taktisesta pelaamisesta. :D Eikö teille ole tullut selväksi, että tämähän on peliä. Jokainen haluaa voittaa palkintorahan.

Tämäpä! Jokainen pelaa omalla tavallaan, omilla taidoillaan, mutta pelaa. Ja haluaa voittaa.

noi on kaikki enemmän tai vähemmän persaukisia ja tarvii rahaa. siihen nähden hyvin on pelinaamat säilyneet.

Vierailija
14367/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne pilas sinisten pelin paskoilla aloitusheitoilla.

Jannesta on tullut todella kärtty. Kiukkuaa ja tiuskii muille, haluaa tehdä kaiken itse. Tän tehtävän myötä hänestä tykkäämiseni väheni huomattavasti.

Vierailija
14368/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valavuorelle ottaa tappio koville.

Vierailija
14369/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vala ihan päällikkö!

Vierailija
14370/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas näitä matematiikkapähkinöitä alkoi tupsahdella tuutista kuin sieniä sateella... Jännityksellä seurataan nyt, miten se Roni pärjää tällä kertaa :D

Roni ratkaisi 5 lukkoa kuka muu sinisissä ?

Vala 3 Pertta 1 oliko Markku 1. Kuka muu?

Vierailija
14371/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua nolottaa nuo Saran ja Ronin jutut. Ihan kuin olisivat suurempiakin staroja. Myötähäpeä on suuri.

Onneksi Markku ei lähtenyt mukaan tuohon naurettavaan omakehun kerhoon. Miten ihmiset ei tajua, että tuollainen pröystäily kääntyy itseään vastaan.

Jokunen vuosi sitten Roni juhli synttäreitään Itiksessä niin, että laskeutui vaijerien varassa taivaalta maailmantähden tapaan keskelle kirkuvaa fanilaumaansa.

Vierailija
14372/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito-Aleksi

Vuonna 2011 Valavuori palkattiin Loimaan Korikonkareista Bisonsiksi nimensä vaihtaneen seuran urheilujohtajaksi. Saman vuoden marraskuussa Valavuori erosi tehtävästään esitettyään sitä ennen rajua kritiikkiä Veikkaukselle, Korisliigan yhteistyökumppanille.

-

Kauden 2013–14 ajan Valavuori oli Nelosen SM-liigastudioiden isäntä.

– Hän ei nauttinut asiantuntijoiden silmissä kovin suurta arvostusta, koska valmistautuminen lähetyksiin tai kiinnostuminen käynnissä olleista otteluista ei ollut ammattimaista, eräs silloisista kiekkolähetysten asiantuntijoista sanoo.

– Usein vaikutti, että hän oli kiinnostuneempi joko mahdollisista koripallopelaajien siirroista tai jostain muista omista bisneksistään kuin jääkiekosta.

-

Lontoon olympialaisten aikaan 2012 Valavuori nosti sosiaalisessa mediassa esiin suomalaisurheilijoita, joilla oli vaikeuksia rahoittaa kilpailemistaan.

Valavuori ilmoitti aikovansa auttaa painija Rami Hietaniemeä, sulkapalloilija Ville Långia ja taekwondoin Suvi Mikkosta.

Långille hän lupasi järjestää ”omalla riskillä” 10 000 euron sponsorirahapotin. Samantyyppisiä olivat lupaukset Hietaniemelle.

Molemmat sanoivat myöhemmin, ettei luvatun kaltaista tukea tullut.

– Se on vieläkin vähän niin kuin mun manageri, mutta ei mulla ole edelleenkään yhtään sponsoria. Se auttaa mua tietyissä ongelmissa, mutta ei se ole sponsoria ikinä saanut mulle, Mikkonen puolestaan kertoi vuonna 2016.

-

Olympialaisissa Suomi saavutti yhden hopean ja kaksi pronssia. Kisojen jälkeen Valavuori ilmoitti Twitterissä, että ”päätös on tehty” – hän perustaa Suomen Urheilutallin, joka järjestää neljälle suomalaisurheilijalle täysammattilaisuuden neljäksi vuodeksi ennen Rion kesäkisoja 2016.

Tallia ei perustettu.

Jarkko Niemiselle perustettiin virallinen Twitter-tili talvella 2015. Niemisen tilillä ilmoitettiin, että Valavuori on hänen virallinen urheiluagenttinsa. Valavuori hehkutti asiaa omalla tilillään.

Vähän tämän jälkeen Niemisen tunnus poistettiin Twitteristä.

Nieminen ilmoitti Urheilulehdessä, että Twitter-tilin päivityksistä vastasi hänen tuttunsa eikä Valavuori ole hänen agenttinsa.

-

Bisons ajautui lopulta pahoihin talousvaikeuksiin ja menetti liigalisenssinsä kaudelle 2016–17. Keväällä 2016 Valavuori oli ilmoittanut ”heittävänsä taas all-in” ja palaavansa täysillä Bisonsin toimintaan.

Tämä ei toteutunut, ja vähän myöhemmin Bisons menetti liigalisenssinsä ja joutui II-divisioonaan. Seura asetettiin syksyllä konkurssiin.

Seuraavaksi Valavuori sai general managerin pestin Jussi Salonojalta, joka palkkasi Valavuoren keväällä 2016 perustamaansa urheiluseuraan Espoo Unitediin.

Seuran taru jäi lyhyeksi, Valavuoren taru seurassa oli vielä lyhempi. Hän sai potkut lokakuussa homofobisten Twitter-viestiensä jälkeen.

– Nyt on taas joku puuterikuorrutettu glitteririmppakinttuhintti vetänyt maidot väärään reikään. Enkä tarkoita nenää, Valavuori kirjoitti ja ilmoitti vähän myöhemmin, että ”meille ei homoja palkata”.

Valavuori puolustautui sanomalla, että hän yritti olla humoristinen.

-

Kun Valavuori sai potkut Espoo Unitedista, Urheilusanomat (nyk. Urheilulehti) kirjoitti hänestä henkilökuvan.

Jutussa pyrittiin selvittämään, mikä mies Aleksi Valavuori oikeastaan on.

Valtaosa haastatelluista Valavuoren lähipiiriläisistä halusi pysyä nimettömänä.

– Allu on itsekäs narsisti, joka puhuu paljon, mutta puheet ja teot kohtaavat vain harvoin. Samaan aikaan Allu on hauska ja hyväntahtoinen tyyppi, joka ei halua kenellekään pahaa. Ongelma on usein se, että Allu tekee ensin ja ajattelee vasta sitten, yksi sanoi.

-

– Allu osaa uida ihmisten liiveihin. Hyvä esimerkki on Teemu Selänne, jonka eräänlaisena somekonsulttina Allu on ainakin ennen toiminut. Jos pitää saada aikaan hetkellinen hype, on Allun ideoista monesti hyötyä, olivat ne pähkähulluja tai eivät. Kun tulee julkisuutta, sponsorit ja sijoittajat alkavat kiinnostua, eräs entinen työkaveri sanoi.

Yksi kriitikoista totesi, että Valavuoren rakentamat nosteet romahtavat yleensä heti, kun hänen tyhjät lupauksensa paljastuvat.

– Allu ratsastaa urheilumaailmassa toisten rahoilla. Eli hän näyttää hyvältä niin kauan kuin sijoittajalta löytyy rahaa, jolla ostaa menetystä. Kun rahaa ei enää heru, vaikeudet alkavat välittömästi, yksi sanoi.

Kohuissa rypenyt Valavuori oli syksyllä 2016 homotwiittiensä lisäksi esillä sananvaihdoistaan Li Anderssonin kanssa. Näin siitäkin huolimatta, että hän ilmoitti vuoden 2016 alkaessa pitävänsä ”offline-vuoden”.

– Onks sun mielestä reilua, että 25% suomalaisista maksaa työllään koko paskan? Sinun vasemmistosi ei kuulu näihin maksajiin, Valavuori kirjoitti twiitissä, jonka hän on sittemmin poistanut. 

Vasemmistoliiton puheenjohtaja ja kansanedustaja Andersson vastasi 1. marraskuuta julkaisemalla kuvakaappauksen Valavuoren twiitistä Instagramissa, kun vuoden 2015 verotiedot olivat tulleet julki. Valavuoren verotettavat tulot olivat olleet 0 euroa.

Valavuori sanoi muutama päivä myöhemmin MTV3-kanavan Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelmassa, että kyse oli erheestä.

– Kaksi kertaa 2010-luvulla mä olen unohtanut palauttaa veroilmoitukseni määräajassa. Mun 2015 vuoden tulot olivat noin 57 000 euroa, palkkatulot siis. Tämäkin virhe on korjattu, eipä mulla ole siihen sen enempää kommentoitavaa, Valavuori sanoi.

-

Valavuori on urheiluseurojen ja tv-töiden lisäksi toiminut vuosien varrella useiden kansainvälisten vedonlyöntiyhtiöiden palveluksessa. Näissä toimenkuvissa hän on ollut mm. mukana yhtiöiden järjestämillä matkoilla ja jakanut linkkejä pelisivustoille.

Toteutumattomien projektien joukkoon lukeutuu myös mm. lasten koriskerho.

Hän on myös ollut Kokoomuksen kansanedustajaehdokas 2007. Kaksi vuotta myöhemmin hän ilmoitti perustavansa oman puolueen, joka ei kuitenkaan toteutunut.

Syksyllä 2017 Valavuori tuomittiin sakkoihin lievästä rahankeräysrikoksesta. Hän järjesti netissä vastikkeettoman keräyksen, jonka myötä venezuelalainen Adrian Solano järjestettiin Lahden MM-kisoihin hiihtämään.

-

Aidosti pelkkää potaskapuhetta koko ukko.

Lol, toi Andersson (sentään ministeri..), miten Valavuoren tulot liittyy mitenkään verotuksen oikeudenmukaisuuteen?

Siten että Valavuori tykitti twitterissä sille avoimen kysymyksen, ettei Andersonin puolie kuulu liikuntaharrastusten maksajiin vaan siitä huolehti 25% veronmaksajista joihin tuntui laskevan itsensäkin vaikka jo tuolloin unohti maksaa verot.

Loistava kuitti Anderssonilta. Nopeasti poistui Valavuoren twiitti

Vierailija
14373/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valavuori taaaaaas rikkoi sääntöjä!!

Heitti pusseja viivan väärältä puolelta!

Mut eipä bb taas tätäkään noteeraa 😡😡😡

Vierailija
14374/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Janne ei ottanut silmälaseja????? Tärkeintä oli avata arkut muuten ei olisi ollut pusseja.

Vierailija
14375/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valan vuodatus kirjoitti:

Mikähän Valavuoren selitys tänään on, jos ei pärjää tai häviää. 😂

Raukka parka kun ei kestä yhtään jos toinen on parempi 🤔

Sellaisia ne kilpailuhenkiset ihmiset ovat. Eivät kestä toisten voittoa ollenkaan. Ihan joka paikassa samanlaisia.

Vierailija
14376/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä puhuivat.

Sara kertoi omista Amerikan valloituksistaan hieman omahyväiseen tyyliin. Just sellainen "tähdenalku", jonka ainoa motiivi on vain päästä julkisuuteen. Useinhan julkisuus vaatii talenttia, vuosikausia hioutunutta lahjakkuutta ja perehtyneisyyttä. Sara on tyypillinen pintaliitäjä tajuamatta sisällön merkitystä. Hänellä ei ole "lahjakkuuksiinsa" mitään syvällistä otetta.

Roni kertoi tarinoita siitä, miten hänet on tunnistettu julkkikseksi eri paikoissa. Sitten hän kertoi jutun siitä, miten hän oli ollut Janne Katajan haastattelussa. Olivat puhuneet julkisuuden haitoista. Janne K. oli sitten sanonut "Ainakin se kertoo, että sinua arvostetaan". Kaikkia ihmisiä ei kuulemma arvosteta. Sara siihen "Janne on kyllä viisas mies". Ihan kuin julkisuus toimisi ihmisen arvostuksen mittarina. Jotenkin vähän sairasta.

Minulla särähti korvaan tuossa keskustelussa myöskin se, kun Markus kysyi Saralta toimiiko hän jenkeissä yrittäjänä vai työntekijänä ja miten ne sopimukset toimivat, niin Sara vain sanoi, että hänellä on Suomessa kirjanpitäjä ja jenkeissä hän yrittää tehdä ne asiat itse, mutta siinä on niin paljon asioita, joita jengi ei vaan voi ymmärtää. Mielestäni Markus esitti ihan selkeän kysymyksen, johon olisi voinut valottaa miten homma toimii, mutta Sara päätti, että ei kukaan vain tajuu. 

Saralla oli joku työlupa/viisumi, jonka luokitus oli "extraordinary talent" 😁 Jostain syystä sitä ei uusittu. Tuli äkkilähtö, koirakin jäi. Syitä tähän Sara ei oikein kertonut. Hmm..

Tuo ei kuulosta hyvälle, että koira jäi. Vaikka Sarasta mitään negatiivista en keksi, koska en häntä tunne,  niin tuota en ymmärrä.

-Matkatavarakoira jäi ..niinkö se meni. Toivottavasti ei enää ota yhtään eläintä.

Et häntä tunne, mutta päätät, että on huono koiranomistaja, koska ei saanut koiraa mukaansa lennolle? Et taida ymmärtää että on aika kovat kriteerit miten noita eläimiä saa kuljettaa. Jos ei ole vielä ehtinyt kaikkia rokotuksia yms hankkia, ja sitten tulee äkkilähtö, minkäs teet. Olihan hän saanut koiralleen hyvän kodin ystäväperheen luota, ja varmasti kaipaa sitä ja on ikävä tilanne kaikin puolin.

Ihan älytöntä kritisoida tuntematonta ihmistä asiasta, josta ei tiedä mitään.

Ota lomareissulla lemmikki. Niin minäkin tekisin.

Vierailija
14377/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni the human calculator

Vierailija
14378/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valan vuodatus kirjoitti:

Mikähän Valavuoren selitys tänään on, jos ei pärjää tai häviää. 😂

Raukka parka kun ei kestä yhtään jos toinen on parempi 🤔

Sellaisia ne kilpailuhenkiset ihmiset ovat. Eivät kestä toisten voittoa ollenkaan. Ihan joka paikassa samanlaisia.

Kilpailuhenkinen voi olla ja pitää, mutta pskanjauhanta on asia erikseen, kuten Valavuoren selitykset 🤔

Vierailija
14379/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee tehtävä, mun ei toimis pää yhtään.

Päätä särkee jo katsoessa.

Vierailija
14380/24387 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saralla ei varmaan uusittu 7työlupaa, kun ei ollut saanut kunnon hommia. Miksei voi suoraan sanoa, ettei oikein natsannut tällä kertaa. Miksi pitää vetää tota "olen jenkkilän asiantuntija ja minulla on loistavat kontaktit ja agentit" - roolia. Saralle kontakti on varmaan sitä, että joku on puhunut joskus jotain. Nyt vähän nöyryyttä peliin. Kannattaa ihan mennä opiskelemaan sitä näyttelemistä ja laulamista ensin. Markkukin on näytellyt, mutta tajuaa itse, ettei ole mikään huippunäyttelijä. Tajuaa itse olla retostelematta.

Sara oli yksi mun lempiasukkaista Markun, Jannen rinnalla, mutta jotenkin meni maku tänään.

Voi ziisus kraist näitä kateellisia! Ei Sara ollut ainoa, joka joutu lähtemään jenkeistä! Palaa sinne New Yorkiin heti kun mahdollista. Hän elättää itsensä mm. tekemällä musiikkia k-pop artisteille ja saahan hän tekijänoikeuskorvauksia jokaisesta biisistä, jota soitetaan vaikka spotifayssa. Youtubessa yli miljoona tilaajaa, ne takaavat hyvät mainostulot. Suomalaiset on sairaan kateellisia, hävetkää!

Ei tässä mistään kateudesta ollut kyse. Mistä kateus kumpuaisikaan, jos sitä menestystä ei niin tullut. Satun vain arvostamaan rehellisyyttä, tiettyä nöyryyttä ja tietenkin työllä hankittua lahjakkuutta.

Ketju on lukittu.