Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara ja Markku on ihastuneet toisiinsa. Siinäkin, kun Sara hiipi pihalla Markun taa ja "säikäytti" punehtui Markun posket söpösti ja se katse Saraan😚
Mä en usko että näiden välillä oikeasti mitään sen ihmeempää. Sara kyllä hakeutuu mielellään Markun seuraan, ja varsinki alussa koitti selvästi flirttailla.
Toisaalta Markku on muutenki sellanen että money mielellään hakeutuu Markun seuraan juttelemaan, enkä yhtään ihmettele, Markku osaa kuunnella.
Markku on kyllä mun mielestä tasaisen huomaavainen kaikkia kohtaan, en näe että huomios Saraa muita enemmän. Eilenki illalla Markku teki hänelle ja Petralle jonku keittosörsselin, ku Petra ei oikein tiennyt mitä söisi blendattuna.
Mutta mäki kyllä ikuisena romantikkona toivoisin näkeväni jotain lähentymistä, mutta en pidä sitä todennäköisenä...Sä et näe, koska katsot ihan väärään suuntaan. Sitä kenties romanttisempaakin settiä, mutta ainakin selkeää lähentymistä on Markun ja Petran välillä..
Petra on kihloissa ja usein miehet ujostelee todella kauniita naisia kuten Sara. Petra on vanttera menninkäinen, jonka seurassa Markku viihtyy, mutta ei sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina: Sedu ei tarvitse voittoa
Nina sanoi että Sedu ei tarvitse voittoa samalla tavalla kuin varmasti moni muu talossa ja tottahan se on. Sedu ei tarvitse julkisuutta eikä rahaa kuten suurin osa muista asukkaista. Oikein sanottu ja valittu. Nina myös sanoi että hänen mielestään Sedu ansaitsisi voittaa.
Mihin esim Nina tarvitsee julkisuutta? Tai oikeammin, mihin julkisuus tarvitsee Ninaa? Menee vaan sinne rättikauppaan takaisin duuniin kuten kuka tahansa tavis.
Sedu tarvitsee/ansaitsee voiton siinä missä kuka tahansa tuonne valittu asukas ja ainakin enemmän kuin Nina jo vaan ihan siksi, että on mukavampi asukas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara ja Markku on ihastuneet toisiinsa. Siinäkin, kun Sara hiipi pihalla Markun taa ja "säikäytti" punehtui Markun posket söpösti ja se katse Saraan😚
Mä en usko että näiden välillä oikeasti mitään sen ihmeempää. Sara kyllä hakeutuu mielellään Markun seuraan, ja varsinki alussa koitti selvästi flirttailla.
Toisaalta Markku on muutenki sellanen että money mielellään hakeutuu Markun seuraan juttelemaan, enkä yhtään ihmettele, Markku osaa kuunnella.
Markku on kyllä mun mielestä tasaisen huomaavainen kaikkia kohtaan, en näe että huomios Saraa muita enemmän. Eilenki illalla Markku teki hänelle ja Petralle jonku keittosörsselin, ku Petra ei oikein tiennyt mitä söisi blendattuna.
Mutta mäki kyllä ikuisena romantikkona toivoisin näkeväni jotain lähentymistä, mutta en pidä sitä todennäköisenä...Sä et näe, koska katsot ihan väärään suuntaan. Sitä kenties romanttisempaakin settiä, mutta ainakin selkeää lähentymistä on Markun ja Petran välillä..
Petra on kihloissa ja usein miehet ujostelee todella kauniita naisia kuten Sara. Petra on vanttera menninkäinen, jonka seurassa Markku viihtyy, mutta ei sen enempää.
Petra on sporttinen ja tervehenkinen ihminen kuten Markkukin. Markku ei omien sanojensa mukaan viehäty Saran kaltaisista naisista eikä Sara kyllä mitenkään erityisen kauniskaan ole.
Makuasioita toki.
Siis miten tuo Saran juttu meni, kun puhutaan, että breikkasi jenkeissä ja siellä oli supersuosio. Äsken selitti, että suurin osa voitoista tulee livekeikoista. Kuitenkin kertoi, että teki festarikeikkoja Suomessa ja piti niitä suurimpina juttuina. Miksi hänellä ei ollut keikkoja jenkeissä, jos oli siellä niin suosittu? Miksi amerikkalainen levy-yhtiö järjestää keikkoja tänne surkeaan Suomeen, jos tyyppi on maailmalla niin iso stara?
Vierailija kirjoitti:
Sara sitten yritti vielä muistuttaa pk-käynnistään laulamalla ohimennen "salaisuudet, aha aha.." Kukaan ei huomioinut asiaa mitenkään.
Just tuo ääretön ylimielisyys on se miksi sarasta on todella hankala tykätä. Toivottavasti on häädössä lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo Saran juttu meni, kun puhutaan, että breikkasi jenkeissä ja siellä oli supersuosio. Äsken selitti, että suurin osa voitoista tulee livekeikoista. Kuitenkin kertoi, että teki festarikeikkoja Suomessa ja piti niitä suurimpina juttuina. Miksi hänellä ei ollut keikkoja jenkeissä, jos oli siellä niin suosittu? Miksi amerikkalainen levy-yhtiö järjestää keikkoja tänne surkeaan Suomeen, jos tyyppi on maailmalla niin iso stara?
Ja mitä se edes keikkailee? Kukaan ei jaksa sitä mongerrusta edes videolta. Vai onko sen keikat samanlaisia kuin tuksulla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina sanoi että Sedu ei tarvitse voittoa samalla tavalla kuin varmasti moni muu talossa ja tottahan se on. Sedu ei tarvitse julkisuutta eikä rahaa kuten suurin osa muista asukkaista. Oikein sanottu ja valittu. Nina myös sanoi että hänen mielestään Sedu ansaitsisi voittaa.
Eihän tuolla kukaan muukaan tarvitse kuin Nina itse.
Onhan tuolla talossa useampikin asukas valitellut rahapulaansa ja puhunut 0-tuloistaan mm. Petra Olli, Sani, Kelly, Aleksi ja Markku
Markun tulot n 50 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra on sporttinen ja tervehenkinen ihminen kuten Markkukin. Markku ei omien sanojensa mukaan viehäty Saran kaltaisista naisista eikä Sara kyllä mitenkään erityisen kauniskaan ole.
Makuasioita toki.
Kukkakaalikorvainen kyrmyniskainen pätkä painii eri sarjassa, kuin jalopiirteinen ja ylväs.
Voi veikata ketkä kyseessä.
Kyllä itse näkisin enemmän sutinaa Petran ja Aleksin kesken. Nytkin Petra TAAS hilasi itsensä Aleksin kanssa golfaamaan ja aiva muistakin syistä kuin siitä, että ovat molemmat urheilullisia.
Aleksin kellit on tuossa koko aamun heiluneet liian kireissä pyöräilyshortseissa ja olen useamman kerran kuin yhden nähnyt Petran vilkuilevan sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuolla talossa useampikin asukas valitellut rahapulaansa ja puhunut 0-tuloistaan mm. Petra Olli, Sani, Kelly, Aleksi ja Markku
Aleksi rahapulasa. Asunut neljä kuukautta Levillä ja sitä ennen kolme kuukautta hotellissa Hesassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse näkisin enemmän sutinaa Petran ja Aleksin kesken. Nytkin Petra TAAS hilasi itsensä Aleksin kanssa golfaamaan ja aiva muistakin syistä kuin siitä, että ovat molemmat urheilullisia.
Aleksin kellit on tuossa koko aamun heiluneet liian kireissä pyöräilyshortseissa ja olen useamman kerran kuin yhden nähnyt Petran vilkuilevan sillä silmällä.
Tämä 😁
Vierailija kirjoitti:
Aleksi, paita päälle, kiitos!
Tää on kans sellainen peruskäytöstapa että aamupalapöytään ei mennä ilman paitaa kuten ei muuhunkaan ruokailutlanteeseen. Jostain syystä suomalainen keski-ikäinen mies ei useinkaan tunne tarvetta huomioida muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi rahapulasa. Asunut neljä kuukautta Levillä ja sitä ennen kolme kuukautta hotellissa Hesassa.
Juu. Ei nämä Aleksit ja Sedut ole mitään persaukisia. Ansiotulot ja ulosotot ei kerro koko totuutta mistään. Pienillä järjestelyillä kummallakin on kuitenkin aina ne asunnot ja autot ja kaikki muu tarvittava. Eikä he ole mitään poikkeuksia tässä kohuliikemies -genressä ollenkaan.
Noissa Saran jutuissa ei ole päätä eikä häntää. Todella paljon ristiriitaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markun tulot n 50 000.
Mitä sitten? Eikö Markkukaan maksa veroja, laskuja, velkojaan? Ei opiskelumaksuja?
Onko ihmiset oikeasti näin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markun tulot n 50 000.
Mitä sitten? Eikö Markkukaan maksa veroja, laskuja, velkojaan? Ei opiskelumaksuja?
Onko ihmiset oikeasti näin tyhmiä?
On. Juuri näin tyhmiä Seiskan lukijat on.
Widu kun Nina tuli tuohon kun Sara ja Markku juttelevat.
Aleksilla ei ole ollut kotia yli vuoteen.
Mitä sitten?
Vaikka Aleksi herättää tunteita puolesta ja vastaan, hän taitaa olla aika pitkälti aito itsensä, sitä mä arvostan.
Mikään ulkonäkökisa tämä ei ole.
Tai no jokainen toki saa äänestää ihan omilla perusteilla.