Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska ristiriita omassa suhtautumisessa design/luksusasusteisiin

Vierailija
04.11.2022 |

Vaikkapa käsilaukku. Ostaisin jonkun hienon käsilaukun johon minulla on varaa, tai vaikkapa sitten osamaksulla. Laukku on ihana, tuoksuu ihanalle, kruunaa asun kuin asun. Tietäjät tietää ja jotkut ihailee. Laukku on statussymboli ja osoitus paikasta hierarkiassa.

Mutta toisaalta minut luettaisiin joukkoon, joka on juuri näitä vedätettäviä sopuleita. Arvokkaammat laukut on tehty köyhille jotka konvertoivat vähät rahansa ulkoisiksi symboleiksi. Maksetaan osareita korkoineen tai syödään loppukuu makaronia, mutta onpahan saatu ripustettua statussymboli näkyville. Kaltaistensa tunnistettavaksi ja ihailtavaksi.

Niin näissä aatteissa sitten luovun halusta osallistua tähän materialistiseen kilpajuoksuun ja hierarkiaan. Statusta ja suosiota olisi niin helppo ostaa, mutta se on vääränlaista!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekkoihmisiä paikalla?

Vierailija
2/10 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän rys sä eukot tekevät kuin aloittaja miettii. Muuta sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen aina ihmetellyt miksi muka pitäs ostaa paskanruskea ruma käsilaukku jossa on suunnittelijan nimi. Tai sama kaikessa tavarassa, mikä siinä nimessä nyt niin "hienoa" on.

Instassa on yks pikkukundi, 5v joka tekee upeita vaatteita. Ennemmin ostaisin sellaisen :D

Vierailija
4/10 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLen aina ihmetellyt miksi muka pitäs ostaa paskanruskea ruma käsilaukku jossa on suunnittelijan nimi. Tai sama kaikessa tavarassa, mikä siinä nimessä nyt niin "hienoa" on.

Instassa on yks pikkukundi, 5v joka tekee upeita vaatteita. Ennemmin ostaisin sellaisen :D

Koska sen hinta tiedetään ja siitä voimme sitten tehdä mielikuvia kuinka rikas ja menestynyt olet.

Vierailija
5/10 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sen hinta tiedetään ja siitä voimme sitten tehdä mielikuvia kuinka rikas ja menestynyt olet.

Rikas käsilaukun perusteella 😳?

Noinko se mitataan???

Vierailija
6/10 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän rys sä eukot tekevät kuin aloittaja miettii. Muuta sinne.

Välillä mä mietin että oletteko te r a s i s t i t ja naisten vihaajat joku myyttinen hahmo kun mun piireissä ei sellaisia näy, mutta täällä p a s k afoorumillahan teitä sikiää

Vierailija
7/10 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko se mitataan???

No niin moni mittaa. Että jos sulla on parin tonnin käsilaukku, sun täytyy olla rikas. Ei ole rakettitiedettä

Vierailija
8/10 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hauska ristiriita!

Vierailija
9/10 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko se mitataan???

No niin moni mittaa. Että jos sulla on parin tonnin käsilaukku, sun täytyy olla rikas. Ei ole rakettitiedettä

Et ole kuullut luottokorteista ja osamaksuista Einstein?

Vierailija
10/10 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko se mitataan???

Et ole kuullut luottokorteista ja osamaksuista Einstein?

Olet ymmärtänyt täysin väärin mitä yritän sanoa. Olen samaa mieltä sinun kanssasi, mutta selvennän sen toisen puolen näkökulmaa, mikä on epälooginen, mutta evolutiivisella tavalla ymmärrettävä. Haukkuminen kertoo ymmärryskyvystäsi kaiken oleellisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän