Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
13841/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tossa kohtaa mä hyväksyn ton väkivallan. Ja jos joku sössöttää vastaan, nii se on mun mielestä väärässä", mies linjaa. Aleksi perustelee kantaansa:

“Jossain vaiheessa mennään tietyn limitin yli, jolloin koskemattomuus on syytä lopettaa”, mies summaa ja jatkaa:

“Henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta ja tommosesta, kun se menee ihan täysin överiksi, nii sehän on monin verroin pahempaa ku se, et joku nakkaa sua tohon noin”, Aleksi kuvailee ja napsauttaa nyrkillä kämmentään.

Pinja jakaa oman kokemuksensa ennakkoluuloista:

“Mun poikaystävä on niinku sata prossaa algerialainen, mut on asunu Suomessa koko elämänsä”, Pinja kertoo ja jatkaa:

“Istuttiin ulkona jossain penkeillä. Sit sieltä tulee kaks äijää baarista ja kertoo, et ‘hei, ollaan perussuomalaisia’ ja jotain tämmöstä. Sitten ne siinä juttelee ja alkaa kyselee kaikkee, et ‘millon on Suomen itsenäisyyspäivä’ ja tämmösiä.”

“Oh my god”, Sara pöyristyy.

Sellaisia nuo teinitubettajat on, Sarahan ei ole antanut pe*settä kertaakaan suomalaiselle esimerkiksi. 

Vierailija
13842/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Nina painu suihkuun..koko ajan äänessä koko ajan jos joku sanoo jotain hän ekana kommentoi..aina..ilmoitettiin ketkä kauppaan..ihanaa nyt pääs hyvät tyypit tai jotain..se ei koskaan taida miettiä pitäiskö olla vaikka hiljaa joku tautihan tuo on kun yläluomet väpättää ja silmät seisoo päässä..joskus kun kukaan ei katso näkee sellaisen skitson ilmeen..niin feikki eukko että oksettaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13843/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimeämiskilpailu sekoittaa pakkaa – Aleksia ei voi nimetä, Roni suoraan häätöäänestykseen

BB-universumissa nähtiin keskiviikkona varsin tasaväkinen nimeämiskilpailu, kun kumpikin joukkue ratkoi vuorollaan tehtäväalueella matemaattista taikaneliötä. Voiton vie lopulta Punainen joukkue ajassa 37.47. Sinisillä tehtävän ratkomiseen kului kolmisen minuuttia kauemmin.

Roni lukee Isoveljen ohjeet muille:

“Nimeämiskilpailun voittanut joukkue valitsee välittömästi omasta joukkueestaan yhden asukkaan, jota ei voi nimetä häätöäänestykseen. He valitsevat myös hävinneestä joukkueesta yhden asukkaan, joka joutuu suoraan häätöäänestykseen. Päätös tehdään julkisella keskustelulla, aikaa on viisi minuuttia.”

Punaiseen voittajajoukkueeseen kuuluvat Markku, Petra, Sara ja Aleksi. Hävinneen Sinisen joukkueen muodostavat Janne, Sedu, Roni, Pinja ja Nina.

“Mulla on koskemattomuus, mä oon tästä ulkona”, Sara muistuttaa.

“Se on Petra, Markku tai minä”, Aleksi listaa.

“Mä oon sitä mieltä, että Markku on niin suosittu, että hänellä on todella hyvältä tsänssit muutenkin, et se on jompikumpi teistä”, Sara viittaa Petraan ja Aleksiin.

Saran ehdotus saa kannatusta, ja lopulta päätetään, että Petra ja Aleksi ratkaisevat Kivi-paperi-sakset-tekniikalla sen, kumpaa ei saa nimetä häätöäänestykseen. Aleksi voittaa ja saa immuniteetin.

Heti sen jälkeen Sinisten Roni yllättää, ja ilmoittautuu vapaaehtoiseksi häätöäänestykseen. '

“Mää ansaitsen mennä sinne”, hän perustelee viitaten johtavaan rooliinsa tehtävän suorituksessa.

Sehän kävi nopeasti ja yksimielisesti!

Kyllä Ronin lukemisen jälkeen Aleksi ehdottaa ja kehuu itseään vasta sen jälkeen k p s peli

Vierailija
13844/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalapöydässä käytiin kiivas keskustelu naisten oikeuksista: “Mikä ihmeen kilpailu tämä on sukupuolten välillä?”

Big Brother -talon tiistaiaamu on lähtenyt painavilla keskusteluilla käytiin. Aamupalapöydässä puhututtaa tasa-arvoasiat. Pinja aloittaa keskustelun kertomalla, ettei naiset odota miehiltä kovinkaan paljoa. Hän kertoo, että se että miehillä on käytöstavat on jo monelle hurraamisen aihe.

“Hän arvostaa naisia. JES!” Pinja imitoi.

Sannalla on tuntuma, että kaikki Pinjan ikäiset miehet ovat feministejä. Pinja kuitenkin kumoaa väitteen kertomalla Veeti -ilmiöstä.

“Mä teen TikTokissa paljon videoita naisten oikeuksista. Sit siellä on niitä ****** Veetejä, jotka kommentoi aina niihin videoihin”, Pinja aloittaa.

“Mitä?” Aleksi kysyy.

Pinja ja Saara selventävät hämmentyneille kuuntelijoille, että Veeti on meemistä lähtenyt nimitys nuorelle miehelle, joka suuttuu kun keskustellaan naisten oikeuksista. Sannaa naurattaa Veeti -termi.

“Jos mainitaan naisten oikeudet, niin se ei tarkoita sitä, että en kunnioita miesten oikeuksia. Kyse ei ole aina teistä”, Pinja jatkaa kertoen, että myös miehet tarvitsevat asioita.

Vierailija
13845/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninan fanit alkoivat spämmäämään. :)

Vierailija
13846/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valavuoren takia rankkua, mutta se ei Valaa haittaa koska hänelle tärkeintä on että voitti

Vierailija
13847/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni taitaa kuvitella, että hän voi olla tapettina talossa skidien suosion vuoksi.

Toivottavasti hän joutuu lähtemään.

13848/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perso julkisuudelle? Kuka? Mä lähden vain, jos mulle on taloudellinen hyöty?

Vierailija
13849/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tossa kohtaa mä hyväksyn ton väkivallan. Ja jos joku sössöttää vastaan, nii se on mun mielestä väärässä", mies linjaa. Aleksi perustelee kantaansa:

“Jossain vaiheessa mennään tietyn limitin yli, jolloin koskemattomuus on syytä lopettaa”, mies summaa ja jatkaa:

“Henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta ja tommosesta, kun se menee ihan täysin överiksi, nii sehän on monin verroin pahempaa ku se, et joku nakkaa sua tohon noin”, Aleksi kuvailee ja napsauttaa nyrkillä kämmentään.

Pinja jakaa oman kokemuksensa ennakkoluuloista:

“Mun poikaystävä on niinku sata prossaa algerialainen, mut on asunu Suomessa koko elämänsä”, Pinja kertoo ja jatkaa:

“Istuttiin ulkona jossain penkeillä. Sit sieltä tulee kaks äijää baarista ja kertoo, et ‘hei, ollaan perussuomalaisia’ ja jotain tämmöstä. Sitten ne siinä juttelee ja alkaa kyselee kaikkee, et ‘millon on Suomen itsenäisyyspäivä’ ja tämmösiä.”

“Oh my god”, Sara pöyristyy.

Tollanen vainoaminen on aivan sairasta. Ristiriidassa vielä on tämä, että ovat olevinaan niin ”white power” ja syyllistävät naisia kun hankkivat toisen rotusen miehen, mutta silti itse hakevat Aasiasta itselleen naisen. Hypokriittejä.

Sä sitten menit ja uskoit tuon sadun? Miksi muuten se edes olisi pahempi juttu, että joku sanoisi olevansa perussuomalainen kuin se, että tyttöystävä määrittelee ikänsä Suomessa asuneen poikaystävänsä vain hänen ihonvärin ja taustan mukaan?

Mistä lähtien itsenäisyyspäivästä puhuminen on muuttunut r¤sistiseksi? Siitäkö, kun pinskut ei tiedä sen ajankohtaa?

Vierailija
13850/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi, käsi ylös virheen merkiksi!

Vierailija
13851/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saran jalan koko 43 tai 44?

Saran täytyy päästä takasin Amerikkaan, siellä tehdään ohjelmaa jossa häntä etsitään. Nyt ne nuohoavat metsissä turhaan ja kyselevät ihmisiltä, missä isojalka on nähty.

Vierailija
13852/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomnatonta paskaa että Roni, Pinja ja Sara on vielä tuolla, niitten nyt olis ensimmäisinä pitänyt lähteä. "Julkkikset"... juupa juu.

Ja toi Pinjan ääni alkaa jo raastaa hermoja jos puhuu pitkään, kamala ääni.

No näähän on ainoat julkkikset talossa tällä hetkellä. Janne oli joskus nimi, Ninan edesmennyt mies oli tunnettu, Aleksi on täysi nobody, Petra on juu voittanut jotain, mutta ei silti urheilijana mikään sen kummosempi julkkis.

Petra on tosi TV julkkis nykyään. Mutta voitti myös maailman mestaruuden painissa.

En tiennyt hänestä silti mitään ennen bb-taloa. Piti selvittää itse että on entinen painija. En seuraa sellaista urheilua joten jäänyt ihan tuntemattomaksi. En myöskään tiedä mikä tosi tv julkkis hän on? Mestarien mestari sarjassa on ollut lukemani mukaan ja nyt bb:ssä.

Eli onko tosi tv julkkis siis parempi meriitti kuin tubettaja?

En minäkään kaikkia urheilijoita tiedä, mutta urheilijat on oikeita julkkiksia, koska ne esiintyvät kisoissa joita koko kansa voi katsoa, sekä uutisissa jne, heistä tiedotetaan kaikkialla.

Tubettajia katsoo vain harvat ja valitut, ei ne mitään julkkiksia ole.

minäkin joka en näitä ketään tubettajia ole koskaan katsonut, tiesin silti ne kaikki. En tiennyt jotain entistä painijaa koska en lue urheilu-uutisia eikä Petra ole mikään iso nimi (vrt. jotkut hiihtäjät, formulakuskit ym.). Ne tietää kaikki koska ovat oikeasti esillä ja edustavat suosittua lajia.

Olisko tämä aihe nyt loppuunkäsitelty? Toiset tietää toiset ja toiset jotkut muut, ihan sama, se mitä ne on bb-talossa pitäisi olla ainoa mitä tän ohjelman kannalta on merkityksellistä.

Vierailija
13853/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa päättää, kumpi on vastenmielisempi: uhriutuva, tekopyhä ja teeskentelevä Nina vai hänen "poikansa", tylsääkin tylsempi Roni.

Oletko sä ihan terve?

Jankutat joistain BB-asukkaista.

Ikävää, jos kotonasi on mielipiteesi kuitattu "jankuttamisella".

Täällä kuitenkin "jankutetaan" asukkaista. :)

Olet jo aikuinen? Et ole tilivelvollinen äidillesi. Etkä edes "erityislapsi".

Tee irtiotto. Tuo ilmapiiri on sairas.

Vierailija
13854/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimeämiskilpailu sekoittaa pakkaa – Aleksia ei voi nimetä, Roni suoraan häätöäänestykseen

BB-universumissa nähtiin keskiviikkona varsin tasaväkinen nimeämiskilpailu, kun kumpikin joukkue ratkoi vuorollaan tehtäväalueella matemaattista taikaneliötä. Voiton vie lopulta Punainen joukkue ajassa 37.47. Sinisillä tehtävän ratkomiseen kului kolmisen minuuttia kauemmin.

Roni lukee Isoveljen ohjeet muille:

“Nimeämiskilpailun voittanut joukkue valitsee välittömästi omasta joukkueestaan yhden asukkaan, jota ei voi nimetä häätöäänestykseen. He valitsevat myös hävinneestä joukkueesta yhden asukkaan, joka joutuu suoraan häätöäänestykseen. Päätös tehdään julkisella keskustelulla, aikaa on viisi minuuttia.”

Millos nää julkistetaan ketä häädössä

Vierailija
13855/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

“Sit kun me lähetään siitä pois, niin sit ne oli vaan, et ‘oot kyl ensimmäinen hyvä ulkomaalainen, et mä oíkeesti tykkään susta’”, nainen kuvailee kokemusta.

“Noi on vaan v*ttu juntteja”, Valavaara lataa.

Hän summaa, miten juntteja on joka puolella – joka puolueesta, ympäri maailmaa:

“Juntteja löytyy aina!” Mies kiteyttää.

Sara heittää loppukaneetin:

“Erityisesti Suomesta.”

Ihanan suvaitsevaa eikä yhtään lokeroivaa. Saralla on pissa noussut pahasti päähän koska on itse ihan samanlainen juntti.

Vierailija
13856/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ronin tekemisiä on niin hauska katsoa. Aina jotain uutta ja yllättävää. Ihan huippu! Ääniä lähtee.

Totta, tulee täältäkin!

Vierailija
13857/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomnatonta paskaa että Roni, Pinja ja Sara on vielä tuolla, niitten nyt olis ensimmäisinä pitänyt lähteä. "Julkkikset"... juupa juu.

Ja toi Pinjan ääni alkaa jo raastaa hermoja jos puhuu pitkään, kamala ääni.

No näähän on ainoat julkkikset talossa tällä hetkellä. Janne oli joskus nimi, Ninan edesmennyt mies oli tunnettu, Aleksi on täysi nobody, Petra on juu voittanut jotain, mutta ei silti urheilijana mikään sen kummosempi julkkis.

Petra on tosi TV julkkis nykyään. Mutta voitti myös maailman mestaruuden painissa.

Opiskelee parasta aikaa Kuortaneen urheiluopistolla samalla valmentaja linjalla kuin mm Tero Pitkämäki, Sami Jauhojärvi jne..

Toki lopetti huippu-urheilu uransa viime vuonna ( vain 25 vuotiaana), joten nyt on aikaa ravata tosi tv-kisoissa mihin aikaisemmin uran aikana ei ollut varaa. 

Mikko Kekäläisen Petrasta kirjoittama urheilijaelämänkerta julkaistaan syksyllä! Ei ihan nobody julkkis kun 26 vuotiaana julkaistaan elämänkerta :)

https://www.sttinfo.fi/tiedote/tammi-julkaisee-painija-petra-ollin-urhe…

Vierailija
13858/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkoska on minusta rauhoittunut ja vähentänyt esiintymistä. Ei ärsytä enää yhtään. Kiva, kun hän naureskelee muiden jutuille niin herkästi. Tuo hyvää mieltä taloon.

Minua ei ärsytä itse asiassa enää yhtään kukaan. Roni ja Petra ehkä vaan tylsimmät.

Juuri näin. Oli aika hieno keskustelu tänäänkin terassilla, Aleksin ja Markun kanssa.

Vierailija
13859/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikkoska on minusta rauhoittunut ja vähentänyt esiintymistä. Ei ärsytä enää yhtään. Kiva, kun hän naureskelee muiden jutuille niin herkästi. Tuo hyvää mieltä taloon.

Minua ei ärsytä itse asiassa enää yhtään kukaan. Roni ja Petra ehkä vaan tylsimmät.

Juuri näin. Oli aika hieno keskustelu tänäänkin terassilla, Aleksin ja Markun kanssa.

Kiva kuulla :) Mistä juttelivat ?

Vierailija
13860/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne Markun paljon puhutut lihakset on? Luulin tämän mainostamisen takia, että niitä olis ollut. Sehän on ihan plösö. Syöny liikaa ja käyny salilla liian vähän. Saa hävetä sen puolesta, kun kulkee ilman paitaa.

Melko harhaista menoa väittää että Markun kroppaa ei kehtaisi esitellä julkisesti eikä ainakaan ilman paitaa.

Samaa sarjaa kuin nekin väitteet, että Aleksi on läski eikä taatusti sporttaa ollenkaan.

Ihanko tosiaan porukka kuvittelee että jokaisen liikuntaa harrastavan kroppa on täysin rasvaton ja jokainen lihas erottuu kuin jostain veistoksesta? Ja että jos näin ei ole, niin silloin jutut liikuntaharrastuksista on pelkkää pskaa.

Sohviksella ei kuitenkaan sen vertaa säteile, ettei se oma kroppa näytä tuolta ja sitähän ei liikuteta ikinä ylimääräisiä. Ei kun joo, nuo on saaneet kroppansa ihan ilmaiseksi geeniensä ansiosta ;-) Toista se on sohvapottuparalla joka olisi paremmalla perimällä kuin Schwarzenegger nuorena jos vaan liikkuisi muuallekin kuin jääkaapille.

Nimenomaan. Markulla näkee kyllä lihaksia olevan, samoin kuin Ronillakin, Sedu myös kovassa kunnossa. Lihaksikas kroppa ja rasvaton kroppa on kaksi ihan eri asiaa. Petrakin urheilija, mutta ei todellakaan mitään lihaksia näkyvissä, ei silti epäilystäkään etteikö niitä olisi ja voimaa niissä myös.

Ihan jokaisesta talon miehestä näkee, että liikuntaa on tullut harrastettua aina. Muutenkin mukavaa silmäniloa, ettei kukaan ole ylipainoinen. 

Valevuori on ika ylipainoinen, kymppi ainakin liikaa.

Bodausta ja lenkkeilyä,- herkut piis niin komija mieshän tuo on ja ruskeat silmät. Ei oo turhan vaatimaton. Itse en tykkää tuon tyylisistä, En tarkoita ulkonäköä.

Et tykkää tuon tyylisistä, mutta sinun mielestä Aleksin pitäisi bodata ja lenkkeillä?

Miksi?

Kehorauha Aleksille.

Ketju on lukittu.