Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
13581/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi Roni pelaamaan kun menee vapaaehtoisesti häätöön ja nelonen viimeistään pelastaa jos ei oman firman äänipommitus riitä. Miksi se edes otettiin tuonne kun voitto on päivänselvää

Lähtis vapaehtoisesti himaan tubettamaan!

Roni ei oo tuolla rahan takia olettaisin. Pinja ei oo ollut äänestyksessä.

Vierailija
13582/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku vegaanilla ei ole six packia.

No onhan. Markulla on muutenkin ihan just täydellinen kroppa ainakin mun makuun. Tuossa on itseasiassa nyt hyvä esimerkki siitä mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että miehen pitää olla sopivan treenattu, ryhdikäs ja timmi ja että parhaat on sellaiset "työllä hankitut lihakset". Silloin mies näyttää hyvältä sekä vaatteet päällä että ilman niitä.

Sekin miellyttää mua hurjasti, että Markulla ole tatuointeja. Ei ainakaan niitä isoja jotka peittää koko yläkropan, koska ne on vaan oikeasti aika kamalia. Puhdas, paljas iho on vaan se kaunein.

Mies on näyttelijä. Jos sillä jotain lihaksia on, niin ainakaan ne ei ole työllä hankittu. 

Sä siis et vieläkään ymmärtänyt mitä sillä "työllä hankitut lihakset" tarkoitetaan. Etkä kyllä näemmä sitäkään ettei Markku ole edelleenkään näyttelijä vaan tekee ihan muita duuneja.

Markku on koulutukseltaan kirvesmies. Näytteli Salkkareissa seitsemisen vuotta (lopetti jotain 2015).

Sen jälkeen hankki yksityislentolupakirjan, ja nyt opiskelee liikennelentäjäksi Puolassa.

Treenaa myös liikuntaa monipuolisesti, ja on terveydellisistä syistä vegaani.

Tämän kaiken olen oppinut kuuntelemalla mitä hän ohjelmassa on kertonut (kun on muilta saanut suunvuoron).

Niin, eli lihakset on punttisalilta, ei työstä. Lisäksi ainakin jonkun artikkelin mukaan markku on markkinointityössä mutta siitä en sen enempää tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13583/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä menee tunteisiin. Ei hvetti.

Vierailija
13584/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani alkoi taas määkiä ja vänistä kun hävisi tehtävän.

Vierailija
13585/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan. Markulla on muutenkin ihan just täydellinen kroppa ainakin mun makuun. Tuossa on itseasiassa nyt hyvä esimerkki siitä mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että miehen pitää olla sopivan treenattu, ryhdikäs ja timmi ja että parhaat on sellaiset "työllä hankitut lihakset". Silloin mies näyttää hyvältä sekä vaatteet päällä että ilman niitä.

Sekin miellyttää mua hurjasti, että Markulla ole tatuointeja. Ei ainakaan niitä isoja jotka peittää koko yläkropan, koska ne on vaan oikeasti aika kamalia. Puhdas, paljas iho on vaan se kaunein.

Mies on näyttelijä. Jos sillä jotain lihaksia on, niin ainakaan ne ei ole työllä hankittu. 

Ai on vaan kirvesmies. Pitihän se arvata, on tuollainen vänisijä ja määkijä. 

Sä siis et vieläkään ymmärtänyt mitä sillä "työllä hankitut lihakset" tarkoitetaan. Etkä kyllä näemmä sitäkään ettei Markku ole edelleenkään näyttelijä vaan tekee ihan muita duuneja.

Markku on koulutukseltaan kirvesmies. Näytteli Salkkareissa seitsemisen vuotta (lopetti jotain 2015).

Sen jälkeen hankki yksityislentolupakirjan, ja nyt opiskelee liikennelentäjäksi Puolassa.

Tämän kaiken olen oppinut kuuntelemalla mitä hän ohjelmassa on kertonut (kun on muilta saanut suunvuoron).

Niin, eli lihakset on punttisalilta, ei työstä. Lisäksi ainakin jonkun artikkelin mukaan markku on markkinointityössä mutta siitä en sen enempää tiedä. 

Vierailija
13586/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siniset: 41m 6s

Punaiset: 38m 25s

t. y-lauta

Pinjaa hilattiin ylös alas.

Vierailija
13587/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä ovat häädössä?

Vierailija
13588/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkonen on kyllä pahimman luokan kammotus...työntää Petraa häätöön eikä rankkua taida sille tulla!

Koko aja nuolee porukkaa että kaikki kehuis..

Totes että tietenkin te minua äänestätte ja Petraa mehän siellä ollaan..

Huonenna toivottavasti ulkona talosta...

Vierailija
13589/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Petralla liian miesmäinen vartalo noilla painoilla?

Vierailija
13590/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#1Petrafani kirjoitti:

Petra on niin viihdyttävä ihminen! Ilman Petraa toi talo ei olisi mitään!!! Niin persoonallinen ja erilainen ihminen!!

Todella viihdyttävä. 😂 Aikamoinen mörkö on. Ei sovi taloon yhtään.

Vierailija
13591/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitteko mitä Roni sanoo juuri ennen Aleksin tulia pihalle. Noin kohdassa 17.30

Roni mutisee: Mä en tajuu, miks Markku ei voi lähtee...

Vierailija
13592/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin tais selittää itseleen edullisesti kun häntä taidettin komentaa päiväkirja huoneessa kun puhui nimeämisistä...

Vierailija
13593/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo porukka huomaa mikä kerku tuo eukko on?

Vierailija
13594/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun versiosi työllä hankituista lihaksista näyttää olevan jonkinlainen fantasia jota koitat pitää yllä. Tuskin markku siellä myyntityössä sen enempää hankkii lihaksia kuin salkkareissa.

Oikeasti tuo tarkoittaa raskasta duunarihommaa. 

Ootko sä ihan oikeasti näin hölmö vai trollaatko joutessas?

Trollaa

Varmin merkki siitä että joku tajusi olevansa väärässä ja argumentit loppui on se, että ruvetaan itsekseen ohipuhumaan.

"työssähankitut lihakset" joita ei ole konttorityössä hankittu vaan punttisalilla on vähän kuin vegaaniruoka-annos jossa on lihaa mutta se on kuitenkin valmistettu vegaanihengessä eli siten vegaaniruokaa. 

Sinä se jaksat jankuttaa tätäkin kun et vaan tajua. Move on!

Vierailija
13595/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla Saralla koskemattomuus. Mun puolesta voisi voittaa. Tai Pinja. Kumpikaan ei kyllä tarvi niitä 30 000.

Vierailija
13596/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on töissä elisan myymälässä.

Vierailija
13597/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on töissä elisan myymälässä.

Ei taida olla isot tulot, jos joutuu jossain kuppaisessa Puolassa lentokoulussa harjoittelemaan jollain kulahtaneilla aerofloteilla. Vakavasti otettavat lentäjäopiskelijat menee Miamiin opiskelemaan.

Vierailija
13598/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petran ja Saran välillä jotain skismaa?

Oon useammanki kerran kuullut Saran yhtäkkiä töksäyttävän jotain törkeetä Petralle. En tiedä yrittääkö sellasta kuivaa/sarkastista huumoria mut ei kyllä vakuuta.

Esim. eilen ennen häätöä Markku ja Petra oli makkarissa juttelemassa ja yhtäkkiä Sara tuli ihan agressiivisena(vaikka olikin vitsiin verhoiltu) kyselemään et mitä te täällä juonitte?!?!?

Kerros joku esimerkki noista useammanki kerran kuulemistasi töksäytyksistä kun en ole itse huomannut yhtään. Kokkaustehtäväpäivänäkin vaikuttivat tulevan oikein hyvin toimeen, naureskelivat yhdessä ja yhteistyö sujui.

En ole tuo, jolta kysyit mutta minäkin olen huomannut, että Sara joskus töksäyttelee omituisia asioita. En nyt tietenkään muista yhtäkään enkä kenelle hän on niitä sanonut, mutta tuolla pari sivua sitten sanoin esimerkin, että sanoo ihmisille "ei se mitään" tilanteissa, joissa se kuulostaa omituiselta, ikään kuin ihmisten pitäisi pyytää lupaa tai anteeksi Saralta. Esimerkiksi, jos joku sanoo, että taidanpas keittää teetä, hän sanoo, että "juu keitä vain, ei minua haittaa". Siitä tulee vähän sellainen tunne, että kokeeko hän, että siihen tarvittiin hänen lupansa.

Myös se "juu" tulee joskus sellaisiin omituisiin paikkoihin, esim kun joku kertoo jotain kokemaansa asiaa, hän sanoo juu, vaikka olisi luontevampaa sanoa "ai jaa". Kun hän sanoo "juu", siitä tulee sellainen olo, että hän tiesi asian jo, vaikka eihän hän voi tietää jonkun toisen kokemia asioita. 

Eiväthän nämä tässä kuulosta kovin pahoilta eikä niitä ehkä pahalla tarkoitakaan, mutta kyllä näistä tulee tosi töksähtävä, tilannetajuton ja jopa ylimielinen mielikuva. 

Saran äidinkieli on ruotsi; sieltä tulee se "juu". Ja viimevuodet on puhunut pääasiassa (amerikan)englantia.

Kielellisen lahjakkuuden huomaa siinä että myös hänen suomenkielensä on (lähes) täydellistä, noita olemattoman pieniä, meidän korvaamme särähtäviä sanoja lukuunottamatta.

Ei ole. Satuin joskun näkemään haastattelun, jossa ruotsinkielinen haastattelija puhui Saralle ruotsia olettaen Saran ruotsinkieliseksi (koska nimi ja Pohjanmaa). Sara sanoi, että hän on kyllä suomenkielinen ja haasatttelu jatkui suomeksi. Muistaakseni vastasi alun kysymyksiin hyvällä ruotsilla, muua kotikieli on suomi. Ruotsinkielisiä lienee lähisuvussa (koska nimi ja Pohjanmaan raamattuvyöhyke).

Vierailija
13599/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vänisevä vegaani voittajaksi ennemmin kuin kukkakepin paksuinen kameli. 

Vierailija
13600/24387 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulitteko mitä Roni sanoo juuri ennen Aleksin tulia pihalle. Noin kohdassa 17.30

Roni mutisee: Mä en tajuu, miks Markku ei voi lähtee...

Sanoi, että "se olis varmaan sitten himaan lähtö"...

Ketju on lukittu.