Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Jos Nina lähtee, lässähtää kaikki. Petra ei tuo taloon paljo mitään, Sarakaan.. nuo kaksi ois joutanut ulos jo.
Pinjalla ei oo muuta annettavaa kun noi tubejutut
Vierailija kirjoitti:
[quoteVierailija]hyi miten tekee pahaa katsoa tota ronia kun on noin valkoinen. yök! ihan sairaan näköinen.
Miten niin valkoinen = sairaan näköinen
Vanhemmat lääkäreitä.
Kyllä suurempi voima on, sanoi Nina. Oliko laskelmoitua?
Vierailija kirjoitti:
Eka kerran tuntuu nyt katsoa tylsältä noita. Rosa ja Sanna kantavat pilarit myös Sedu fiksu.
Näin siinä käy, kun kokeneet ja karismaattiset vanhemmat ihmiset äänestetään pois! Jäljelle jää vain nämä ulkonäkökeskeiset, sisältöä tuottamattomat pikkuväen starat... Ei mitään mielenkiintoista seurattavaa vanhemmille katsojille. Sama p*ska kaava joka ikinen kausi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, että tippuneista naisia on jo 4 ja miehiä vain 1. Kyllä seuraavan tippujan pitäisi olla mies. Onko kukaan nainen ikinä voittanut BB kisaa Suomessa?
Kyllä Ninasta pitäis valitettavasti päästä mahd. pian eroon.. Huomenna vois omasta puolesta lähteä sekä Nina että Sedu/Roni, mutta tuplahäätö taitaa tulla vasta vklp jos on tullakseen.
Nyt jäi Ninalla levy päälle. Tulee kertauksia samoista asioista.
Se nyt vain on niin että Nina on rasittavaa kuunneltavaa. Tietää edelleenkin kaikesta kaiken
mutta lyö vegaanille voita perunamuussiin.Olispa Nina hiljaa edes puoli tuntia. Kun ei vaan enää kiinnosta hänen jutut niin miljoona kertaa kuultu noi samat tarinat.
Ehkäpä siksi onkin valittu tonne taloon että katsojilta menee hermo.
Markulla ei liikakiloja, kunnon voita välillä kehiin.
Petranvtähtihetki oli meditaatiohirviö.
Onpa tylsäksi muuttunut Sannan lähdön jälkeen. Kuka tuota Petraakin muka äänestää
Petraulos kirjoitti:
Petran anti on toljotus, 2tukan näpläys ja letitys ja muutama murahdus.
Petra makoilee sohvalla ja sai noottia ,oli vaipumassa uneen. Pertta ei sovi BB. Farmi selviytyjät jne
Vierailija kirjoitti:
Jos Nina lähtee, lässähtää kaikki. Petra ei tuo taloon paljo mitään, Sarakaan.. nuo kaksi ois joutanut ulos jo.
Saisi lähteä seuraavaksi. Sara, Nina ja Roni olleet jostain syystä alusta alkaen koosteissa niin paljon esillä, että tuntuu olevan etukäteen päätetty että joku heistä voittaa ja muut on loppuun asti ohjelman ”palkkalistoilla”.
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä Ninan kännissä. Missä on kunnon "bibikset"? Porkka ja Pinsku saattaa vähän..
Vierailija kirjoitti:
Minä itse valavuori kirjoitti:
Voisiko toi valavuori olla hetken hiljaa!!
Ninaa kovasti arvostellaan puhumisesta, mutta kyllä valavuori tunkee joka keskusteluun. 😤
Ja aina sen pitää olla kaikessa oikessa, muita vaihtoehtoja ei edes ole kun sen oikeassa oleminen 😡
Muita asukkaita selvästi ottaa jo päähän kun tämän pitää joka asiaan olla kommentoimassa ja olla oikeassa.
Olisi kiva kuunnella muidenkin keskustelua ilman ninaa tai valavuorta mutta ei. Jompi kumpi tunkee aina väliin kertomaan omaa asiaa. 😡Tämä.
Valavuori on aina äänessä, tietää kaiken, osaa kaiken, tuntee kaikki, on ollut joka paikassa. Ja aina enemmän ja paremmin kuin muut. Minä minä minä minä
Oletin Valasvuoren olevan fiksumpi.
Ja missä on ravintolaruokaa, hamppareita tai pizzaa koko poppoolle? Kyllä on outoa, että kello on 14:00 eikä mitään tapahdu :(
Roni on nelosen ohjelman juontaja eli menee päätyyn asti ihan varmasti. Läpinäkyvää sisäsiittoista toimintaa. Odotukset oli kovat Ronin suhteen, mutta ei ole kyllä yltänyt odotuksiin tämä kundi. Alkuun ajattelin , että jännittää jne mutta nyt näyttää siltä, että on nelosen oma täyteaine ilman sisältöä ja viihdyttävyyttä. Nelosen epäonnistunut yritys saada nuorempaa katsojakuntaa kanavalleen. Ei toimi, pitäisi ottaa tilalle ihminen joka oikeasti on viihdyttävä ja sanavalmis. Roni on nelosen tämän hetkisen sisällön ilmentymä; valkoista seinääkin on kiinnostavampi seurata ja saada irti viihdettä.
Ensimmäistä kertaa tällä kaudella talossa on miesvalta! Naisia tippunut vaan niin monta... Pahoin pelkään, että tämänkin kauden tullee voittamaan miesjulkku. Olisiko seuraavaksi jo kuitenkin Ronin vuoro lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Nooratäti kirjoitti:
Peukutan viimeiseen asti sitä, että Nina voittaisi koko skaban. Elämässään kovan myllyn läpi käynyt ja kokemusten opetukset näkyy käytöksessä. Valavuorihan siellä on Porkan kanssa kokoajan itseään tuomassa esille.
En arvostq avionrikkojaa. Sillä sitä jokaikinen nainen on, joka lähtee ukon vaimoni ei ymmärrä minua ketkuiluun mukaan.
No way.
Ja tragedioita niitä on muillakin.
Nyt oli niin epäselvästi kirjoitettu, ettei oikein saa selvää, mutta jos sua edelleen harmittaa että Timo jätti vanhan kiukkuisen vaimonsa, olet varmasti se ex-vaimo. Lapset oli jo aikuisia, omissa kodeissaan ja liitoissaan. Ei ollut maailman eka mies joka rakastui nuorempaan ja asiasta on yli 20 vuotta. Normaalia vierasta ihmistä ei hetkauta mihinkään suuntaan.
Perta on mykkä ja äärettömän tylsä ihminen. Miksi se edes meni tuonne ??
Poskareita välillä.