Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Suurin osa ei mielenkiintoisia mutta voihan muuttua mielipide kun alan katsomaan 247
Eeeei terve! Siis niin tylsät b luokan julkkiksia kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Kelly on epävarma ja hiljaa. kuvitteli varmaan että tonne tulee muitakin missityhjäpäitä ja jotain hunks-miehiä
Selkeästi nuo sarat, ronit ja kellyt on ihan pihalla kun muut ympärillä onkin ihan oikeita, eläviä ihmisiä eikä muut ole vaan superfiltteröityjä kuvia instassa tai tyhjää pulputusta jossain tubevideolla. Nämä istuu nyt naama nurinpäin ja pyörittelee silmiään kun eivät saakaan osakseen sitä normaalia turhaa hypeä ja tykkäysiä.
Sen sijaan etenkin nina, sani ja janne on tuollaisia luontevan välittömiä ja sosiaalisia ihmisiä jotka osaa luoda rentoutta ympärilleen.
Onko Toni jo hedelmöittänyt porukan? Onhan se hyvä että sillä on ainakin muutamaksi päiväksi ruuansaanti varmistettu, eikä pääse tekemään heräteostoksia. Tai mistä minä tiedä, ehkä se pistetään ekana kaupaan ja sata euroa budjetiksi.
Mä ostin kortsuja viijelläkympillä ja kokista ja karkkia lopuilla ja ässäarvan.
Vierailija kirjoitti:
Yyh oli kamala katsoa kun kukaan äijistä ei tarjonnut Sanille tuoliaan ja lähtenyt etsimään toista tilalle, ihan perus käytöstapoja ja todi tympeä vastaanotto :( onneksi Sara hoksasi asian.
Tasa-arvoista on, että kuka tahansa voi sen tehdä. Ei ole miesten homma etsiä naisille penkkejä.
Moukkiahan nuo tuntuu koko jengi olevan. Syöty ja juotu jo ennen kuin koko porukka on edes kasassa.
Onnensyöjä kirjoitti:
Janne Onnenpyörä Porkka voittaa. On kaikista mukavin. Kohtelee tasapuolisesti kaikkia.
Entisenä turkulaisena voin vahvistaa, Janne on hemmetin mukava ja rehti kaveri.
Valavuori " Kolme mammaa kerhoontui tuossa heti keskenään ( Niina, Ukkola ja Rosa)"
Onhan tuo nyt noille itselleenkin kiusallista, kun pitäisi olla julkkiksia, mutta eivät tunne toisiaan. :D Nieminen ja Valavuori tuolla pähkäilivät, keitä nämä tyypit nyt ovat.
Veikkaan, että Hätönen on viiminen taloon astuja..
Ne jotka tulee pärjäämään vielä seuraavaan päivään:
Pinkku pinsku, Roni Back, Kelly, Salkkari tyyppi, Toni, Nina Mikkola, Janne Porkka, Sani
Ne jotka on heikoilla:
Sanna, Sara, Rosa, Se mies joka ei esittelyjä kaipaa (koetaan uhkana)
Vierailija kirjoitti:
Pettääkö sydän kirjoitti:
Rosa on punaisempi kuin Timo Soini ulkoministeriaikoinaan.
Pisteet siitä että uskaltaa olla ilman tököttejä naamassa.
Vaiharit
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se Heikki Lampela, Sampo kaulanen ja palander juttu oli, oliko harhautusta. Se lakikirja tai laskettelumono esimerkiksi.
Mono viittasi Niemiseen ja lakikirja Valavuoreen.
Ei noi jaksa kiinnostaa nii paljo et jaksaisin tilaa ruutua
Keski-ikästen b-luokkien bb kausi näköjää..antakaa mä nauran
Missä Archie Cruz? Missä Ronn Moss? Olen tuohtunut
Mihinkäs Lucan heijastin on jäänyt?
Pisteet siitä että uskaltaa olla ilman tököttejä naamassa.