Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sani taitaa olla jo ihan kännissä, kun se hihittelee Markulle kuin teinipissis.
No senhän exä oli kans kalju mies.
Oliko se jo silloin kalju vaiko vasta nyt Upi Aaltosena?
Turkka mastomäki on sanin exä.
Miten ihmeessä Roni antoi Markulle 2p?
Sehän on pari päivää kulkenu ihan Markun peräkärrynä ja kyselee Markulta kaikkea. Keittiössä myös todella aktiivisesti yrittänyt ainakin auttaa Markkua.
Tuolla bb:ssä valitellaan toisen kuorsaamisesta.
Oikeastaan heidän unettomuus ei johdu kuorsaajasta vaan heidän omasta mielestä.
Jotta he pystyisivät nukkua niin heidän pitäisi yrittää rentoutua, kuin alkaa pessimisteiksi.
Nukkuuhan osa meistäkin melujen alla.
Joten keskittyminen pitäisi olla rentoutumisessa, jotta uni tulee.
Eri asiahan on se, jos on muutenkin uni-vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niäminen on muuten tylsä, toi sen analyysi kilpailijoistakin oli tylsä. Vehviläinenkään ei jaksanut kuunnella loppuun.
Jännästi miehet tykkää enemmän miehistä, ja naiset naisista. Sellaista tasa-arvoa :).
Vehviläinen kyllä pitää turhan paljon Markun puolia, se ei ole hänen hommansa.
Oikeesti, se kertoi yhden kokonaisen jutun tuolla, ja sekin oli mäkihypystä. Ja siitä huomasi, ettei se uskaltanut revitellä, kun se sanoi suoraan, että olisi halunnut ne rahat. Se nauroi sellaista äänetöntä tekonaurua, että katsokaa kuinka hauska mä olen. Sillähän on krooninen rahapula, mitä on lehdistäkin lukenut, ja jollain tavalla se epätoivo paistoi siitä. Niinkuin siitä paistaa aina. Ei siinä mitään, ehkä se on ihan ok joidenkin mielestä, mutta ei se riitä tuolla. Aleksi taas on nappivalinta tuonne, tuo jotain elämää tohon hommaan.
Sanna lähtee, kun moneen kertaan jo näytetty, kun sitä häiritsee toi härdelli.
Oikeesti, 24/7:aa katsoneena näin ja kuulin Tonilta useita juttuja hyppymatkoilta, lapsista ja huoltajuusongelmista, ravitallista ja hevosten valmennuksesta, eri töistään, vanhemmista tytöistään jotka jo seurusteluiässä ja vanhemman tytön poiaystävä tapaamisesta jne.
Paremmat jutut Tonilla oli kuin Aleksilla ja Toni jutteli kaikkien kanssa aina kun sai olla ilman Aleksia.
Okei, tuotanto oli sitten puolueellinen. Vaikka uskonkin, että Aleksi on sellainen, jota ihmiset jaksaa seurata pidempään, vaikka Toni olisikin ihan kiva tyyppi.
No nyt tulee huutoa kun menivät ostoksineen takas :) päättääkö ne keskenään ketkä kauppaan menee vai määrääkö bb?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs pullon noi antaa sitten niille tippuneille jotka ei käytä alkoholia?
Mistä tiedät ettei ole holitonta. . .
No luuletko oikeasti että olisi alkoholitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ns. sisältöä (hyvässä tai huonossa) näyttäisivät tuovan Rosa, Nina, Aleksi, Sanna ja Janne. Ehkäpä he ovat ne äänekkäimmät. Mutta muista en muutaman jakson perusteella ole saanut oikein mitään kuvaa.
Kannattaa katsoa 24/7. Ei koosteista saa mitään käsitystä.
Kun mielipide on väärä, niin on saanut koosteista väärän käsityksen? Tottahan se on, että mainitut on tuottaneet kontenttia.
Omat suosikkini Ukkola, Sedu ja Porkka, mutta myös Rosalla on paikkansa.
t. eri
Janne ja Markku häätöäänestyksessä, what? Jotkut asukkaat pelaa nyt kovilla panoksilla.
Ihme, ettei Valavuori ole häädössä :D
Jos tässä käy niin, että jatkossakin häätöön laitetaan vain suosituimmat ja hauskimmat (suurimmat uhat) ja ärsyttävimmät, noita tylsimpiä (Roni, Pinja, Petra) ei saada koskaan pois! Minusta Sarakaan ei ole erityisen viihdyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpö kirjoitti:
Onko Markku vielä Venlan kaa??
Ei ole olleet vuosiin yhdessä
Mistä tiedät? Tunnetko heidät?
Ihanko oikeesti ne innostuu noista sipseistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://leffanator.blogspot.com/2021/05/keskustelua-nayttelijasta-markku…; <-- Paras BB-asukkihan se siinä :)
Näyttelijät osaa artikuloida selkeästi. Salkkari-esiintyjillä ei ole sen kanssa niin tarkkaa.
Olisiko noin? Näyttelijöitähän ne Salkkarit-esiintyjätkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas Markku puhuu muista selän takana.
rosa puhuu vatsan takana.
Lisäksi piereskelee, kuorsaa ja puhuu pikakelauksella itsestään nuotilla josta ei saa edes selvää. Lopuksi hirveä röhönauru päälle. Mitään ei viitsi tehdä. Kunnon vapaamatkustaja.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Roni antoi Markulle 2p?
Sehän on pari päivää kulkenu ihan Markun peräkärrynä ja kyselee Markulta kaikkea. Keittiössä myös todella aktiivisesti yrittänyt ainakin auttaa Markkua.
Koska Roni pelaa! (Ja Markku on iso uhka)
Vierailija kirjoitti:
Sani oikeasti nukkuu meikit naamassa 🤢
Näemmä joo. Ja siis onko sillä vielä sivusiilikin eli kaikki mahdolliset vanhentuneet hiusmuodit samalla kertaa..
Saavutus tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku vaientaa ton Aleksin!! Niin ärsyttävä itsekeskeinen mulkero!
Miehellä on tosi monipuoliset aiheet: minä, minä, minä ja mun julkkisystävät :D
Ei oo, jutellut aikuisten kanssa ihan mielenkiintoisista asioista. Joku just kertoi kuinka Toni Nieminen on puhunut itsestään, lapsistaan, hevosistaan, töistään, hyppelyistään, jne. niin eikös hän sitten ennemminkin ole puhunut koko ajan minä, minä, minä.. En viittaa, että olisi itsekeskeinen, mutta hänhän nimenomaan on puhunut itsestään. Vai onko hän kysellyt muilta ihmisiltä heistä jotain? Minusta Aleksi ja kai Sanna ovat enemmänkin kyselleet muiden ihmisten asioita ja mielipiteitä. Sitten kun aikaa kuluu tuolla ja alkaa väsymään, alkaa varmaan kiinnostamaan muiden asiat aina vain vähemmän, mutta ei heti alussa saisi niin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se perhesurman suunnittelujuttu oli?
Nina Mikkonen oli suunnitellut pistävänsä koko perheensä kylmäksi kylmäverisesti.
Olen tuosta jutusta miettinyt, että katsookohan sen pojat BB:tä ja jos kuulivat sieltä vasta ekan kerran äitinsä suunnitelmista, niin mitähän ovat mahtaneet miettiä..? Vai onkohan Nina puhunut siitä heille jo aikoja sitten? Ettei sentään tullut pojille tietoon kuin puun takaa yhtäkkiä BB:tä katsossa... Ei niillä pojillakaan ole helppoa ollut, varsinkin kun ovat vielä erityisapsia (vai oliko toinen vain?).
Ja ajattele kun heidän opettajansa ja kaverinsa ovat luulleet tämän. :(
Juu, tuokin vielä. Olisi varmaan ollut fiksumpaa Ninalta, ettei olisi sentään noin traagista, poikiansakin koskettavaa juttua, paljastanut telkkarissa kaikelle kansalle. Jotain rajaa voisi pitää, vaikka olisi kuinka avoin luonne. Mutta jospa sen pojat ovat samanlaisia tosi avoimia tapauksia, eivätkä näe mitään aihetta himmailla? Muuten voisi kuvitella, että suuttuisivat äidilleen todella pahasti.
Piukkis kohta sokerihumalassa. Silmät menee vielä enemmän kieroon, nenärengas kilkattaa.
Vierailija kirjoitti:
Valavuori oikaisi taas säännöissä kauppareissulla.
Yllätys! Ei antanu Ninan hakea mitään mitän talon asukkaat pyysi, keskittyi vaan kahmimaan karkkia ja sipsiä. Okei, niillä voi toki ostaa muutaman puolelleen, mutta aika monta nyrpeää naamaakin näkyy.
Sedu pinnasängyssä oli kyl huippunäky! 😁