Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Sani on aika kännissä, Mäkin oon jonkun verran ja silti huomaan, että puhuu kännisesti.
Kaikki parhaat tyypit häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Markku ulos!
Ei missään tapauksessa, namuin miehistä. Jannekin karismaattisen komea.
Sanna tai Rosa ulos. Janne ja Markku on talon parhaita. Harmi, että höpöttäjä häirikkö Mikkonen ei ole äänestyksessä. Mikkonen on tosi tosi ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markku ulos!
Juurikin näin. Ulos ei mitään annettavaa.
Ei nyt pullan tuoksuista keittiöpojua ulos. Markku on ihqu.
Mitähän Sani tuntee kun pitkän työuran tehnyt artisti jolla leipä tiukassa ja Sara lauleskellut teltassa ja Alfa tv vanhemmat ja serkut tyrkkäsivät suoraan Hollywoodiin ja leffoihin. Tuskin jaksaa Saraa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten Janne on häätöäänestyksessä? Porukan hauskin tyyppi! Nyt on pakko Sannan tai Rosan tippua!!
Tai Markun, niin pääsee oman sänkyynsä nukkumaan ja muut säästyy hänen käskytykseltään.
Mä uskon et Sanilla on joku sopimus, et sitä ei näytetä ilman meikkiä aamuisin tai kun se pesee meikit pois.
Sedu vaihtoi itsensä Markkuun häätöäänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina on aina kehumassa ja hyysäämässä Ronia. "Roni ottaa nyt ruokaa ekana, koska oli kilpailun toka!" Nyt alkoi pyyhkiä Ronin puolesta lattiaa (kunnes jätti kesken ja antoi homman muille).
Kaikki sanoivat että Sedu ottaa ekana koska voitti, Sedu kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen, jolloin Janne kukas sit menee ekana ja Nina: Roni, johon kaikki että joo, tottakai!
Petra alkoi kuivata lattiaa pyyhkeellä, ei Nina.
Nina kuivas ekana ja Petra halusi jatkaa. Valasvara kans jalkapyyhki lattiaa.
En halua, että kukaan noista tippuu.
Vierailija kirjoitti:
Sanna se vaan poskareita polttelee.
Samoin Pinja
Ihmettelen kans miksi Janne on häätöäänestyksessä??!?! Lopetan katselun jos tippuu!
Vierailija kirjoitti:
Siis miten Janne on häätöäänestyksessä? Porukan hauskin tyyppi! Nyt on pakko Sannan tai Rosan tippua!!
Sanna ei putoa koska persut, Rosa tai Janne putoaa.
Toivottavasti ihmiset äänestää Jannea jäämään Rosan nauru on kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Markun, niin pääsee oman sänkyynsä nukkumaan ja muut säästyy hänen käskytykseltään.
Ei hän kerään käskyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen päivän kilpailun vuoksi minkä hävisi.
Toivottavasti ei tipu vain sen vuoksi, että on valkoinen heteromies.
Nimeämispisteet oli annettu jo ennen kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho Sara paljasti, että menetti Mellunmäessä neitsyytensä ja aikaisemmin ettei ole suomalaista pannut. Eli kyseessä siis rikastuttaja. En tuomitse, kuhan totean.
Nyt 2021-27 v
2020-26v
2019-25v
2018- 24v
2017- 23v Neitsyys meni.
Uskomatonta.
tiukka kuri ollut kotona, ei tv. Mulla meni neitsyys 22 v ja seukkasin ja sai odottaa muutaman kkden ennenku avauduin. Olin toki ollut 17 v sängyssä pojan kanssa mutta olin tiukkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko kiinnittäny huomiota et tollasissa pinemmissä porukoissa Markku tekee monesti sellasen keskustelun alotuksen tai kysymyksen, et kaikki kertoo jonku jonku oman mielipiteen tai näkemyksen.
Ihan kiva juttu tuolla porukassa et kaikki pääsee ääneen ja saa suum vuoron. Ei oo nyt paljussakaan Aleksi päässy kertomaan kovin pitkiä urheiluselostuksia.Just ku pääsin sanomasta nii Valavuori alotti loputtoman pitkän tarinan :''''D
Jaarittelee ja jaarittelee ja jaarittelee ja sitten sanoo että mitähän mä olinkaan sanomassa, en ees muista.
Muut näyttää kuin olisivat kuolemassa tylsyyteen
Paljussa oli hyvä ja vilkas keskustelu menossa ennen kuin Valavuori pulahti mukaan tappamaan sen tylsyydellään :D
Mun mielestä Valavuorella on ihan hyviäkin juttuja ja pointteja, monesti kahdenkesken in ihan hyviäkin keskustelu. Mutta tuntuu että hän ei porukassa osaa otta huomioon muita kuulijoita, vaan vaahtoaa omaa tarinaansa piittaamatta siitä jaksaako sitä kuunnella.
Juu ei ole valis oikein edukseen isommassa porukassa vaikka toki sen tekemisiä on kyllä liioiteltukin talon ulkopuolella. Tuntuu että jotkut on ottaneet sen oikein kunnolla hampaisiinsa eikä mikään mitä se sanoo tai tekee voi olla ok eikä edes siedettävää vaan ihan kaikesta pitää saada sanoa jotain inhottavaa.
Kuitenkin melkoisen tavis-jamppa eikä minusta edes niin "näkyvä" (tai kuuluva) kuten tästäkin ketjusta voisi kuvitella.
Markku tai Janne ulos. Sisältöä enemmän tuottavat Rosa ja Sanna keskusteluillaan.