Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Missä Taalasmaan Seppo tai Laitelan Ismo? Olishan Ullakin sopinut toki tonne. :D
San näyttää ja kuulostaa kamalalle
Sani on kyllä niin tylsä. No junttihuumorille osaa nauraa pubiruusuäänellään.
Vierailija kirjoitti:
Roosa vaikuttaa kaikista kiusaantuneisimmalta. Miettii varmaan että mitä **ttua mä tällä teen...
Vaikutti siltä, ettei tuntenut muita kuin Tonin ennen kuin Nina tuli taloon, eikä Sarakaan tosiaan edes vaivautunut esittelemään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää ihmiset on tonne löytyny. Vip-julkkiksia.
Kahden y:n taktiikalla. Youtube ja ysäri.
Tuossa vaan nyt se suuri mahdollisuus että äänestyksissä nämä tubettajat teurastavat kaikki muut.
Janne Onnenpyörä Porkka voittaa. On kaikista mukavin. Kohtelee tasapuolisesti kaikkia.
En ole aikaisemmin katsonut BB tä, mutta nyt olen vilkuillut , ihan näiden julkkisten vuoksi.
Noloa vain, en esim. tiennyt kuka on Pinja tubettaja ja tämä Markku Pulli on aivan tuntematon minulle.
Tunteekohan muutkaan toisiaan ?
Kelly näyttää olevan aika yksin, kukaan ei puhu hänelle.
Valovuorta en olisi tunnistanut myöskään. Mitenkänhän Ukkola ja Valavuori yhteen sopii.
Ja jotenkin huvittavaa Mestareiden mestarista ja Farmi Suomesta ohjelmista juuri tuttuja kasvoja.
Mitään selvää ei noita jutuista saa, puheensorinaa on valtaosasta.
Vierailija kirjoitti:
No kuka tämä ruutupaita nyt on. Taas meni nimi ohi.
Palander perui niin repäsivät kadulta jonkun samannäkösen
onko venla ja markku vielä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla kierosilmäisellä karvalakkisella tubettajalla joku hammasmätä? Etuhampaat kaamean väriset.
Smiley-lävistys
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällanen ketju pitää tehdä, ennen ku koko ohjalma edes alkanut.
Tuollahan se ohjelma on parhaillaan menossa
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo lapsi on? Ei hemmetti...
Se pinnasänky saikin selityksen eli ehken toni ei saakaan vauvaa tällä reissulla.
Markku hyökkäs heti ruokien kimppuun
Seukkaako Markku edelleen Venla Savikujan kanssa? Nykyisin lentäjä?
Miksi tällanen ketju pitää tehdä, ennen ku koko ohjalma edes alkanut.