Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni puhuu studiossa enemmän kuin koko BB/talossa
Kun on 24/7 niin oon kyl nähny Tonin puhuvan paljonkin. Itseasiassa syvällisin keskusteluhan sillä oli Ninan kanssa, kertoili mm. huoltajuusongelmistaan.
Aleksi on koko ajan vähän kuin blokannut Tonin muilta ja pitänyt tiukasti lähellään itseään varten.
No niinpä! Pudotuksen jälkeen särähti korvaan kun sanoi, että Nieminen oli hänelle Palanderin korvike talossa.
Että sellaista ystävyyttä ja yhdessä viihtymistä 😂😂
Palanderin korvike, ei hyvää päivää
Ketkä tästä porukasta tupakoivat?
Voi saakeli. En katsonut studion tapahtumia, seurasin pelkästään 24/7:aa. Kun ovi avautui ja näin Niämisen tippuneen ja Ninalla immuteettimitalin (!!) kaulassa, mun reaktio oli aikalailla sama kuin sketsihahmo-Valavuorella :D
24/7:n ohjaaja oli TAAS aivan kujalla. Valan vtutuksen määrän näki heti ja hän siirtyikin jupisemaan Markulle ärsytystään, mutta mitä tekee ohjaaja? Nukkuu! Molemmista kameroista kuuluu kauhea kakofonia, eikä Aleksin mikkiä voimistettu lainkaan. Kuuluu vain Valan hyvin hiljaisia vtutuslauseita ja avautumista Ninasta. Mikä siinä on, että noita kiinnostavia hetkiä ei osata poimia heti kun jotain tähdellistä tapahtuu? Olisi ollut herkullinen tilaisuus saada Aleksin ensireaktio VOLYYMIN kanssa tallennettua, mutta ei. Äänet oli pois. Tunarit.
Onneksi sentään 24/7:ssa näytettiin se, kun Vala menee yksin saunaan purkamaan vtutustaan. Se oli hauska hetki. Ainoa hyvä juttu, mikä seurasi Niämisen pudotuksesta oli tämä viihdyttävä Aleksin pinnan palaminen.
Sedu puhui Valalle viisaita sanoja siitä, että pitää olla pelisilmää ja tulla kaikkien kanssa toimeen. Vaikkei tykkää, pitää kaikkia kohtaan säilyttää kunnioitus. Vala oli samaa mieltä, kävi pihalla kuntoilemassa (purkamassa paineita) ja sen jälkeen alkoi jo vähän helpottaa.
Oon tosi iloinen, että Rosa (hauska, fiksu, sopivan arvaamaton) sai jäädä, mutta kyllä muakin Niämisen lähtö harmittaa. Mielummin olisin passittanut kotiin Ninan, jomman kumman tylsistä tubettajista (Roni, Pinja), Sannan tai Petran.
Ai että minuakin sieppaa se, että juuri Nina voitti immuniteetin, eikä häntä voida taaskaan nimetä! :D 24/7:n katsojalle tämä on hyvin raskasta, koska Nina on aina äänessä, jaarittelu jatkuu! Onneksi julkkis-bb:ssä immuniteetti ei kestä sentään viikkoa, vaan Nina voi tippua jo su. Fingers crossed!
Vierailija kirjoitti:
Pinja, Toni, Sani, Sanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on 24/7 niin oon kyl nähny Tonin puhuvan paljonkin. Itseasiassa syvällisin keskusteluhan sillä oli Ninan kanssa, kertoili mm. huoltajuusongelmistaan.
Aleksi on koko ajan vähän kuin blokannut Tonin muilta ja pitänyt tiukasti lähellään itseään varten.
No niinpä! Pudotuksen jälkeen särähti korvaan kun sanoi, että Nieminen oli hänelle Palanderin korvike talossa.
Oho mitä? Palanderin korvike? Ei läheisin asukas, ei mukavin asukas, ei sielunveli vaan vain palanderin korvike. Toivottavasti Toni tykkää. Putosi muuten ihan Aleksin takia pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinja, Toni, Sani, Sanna
Ei Toni oo enää porukassa. Jann eon ollu pari kertaa kessulla ja näyttää käyttävän nuuskaa.
Älkää kirjottako mitään sivun mittaisia novelleja, ei niitä kukaa jaksa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Rosa hävisi selvästi tahallaan sen pallomerikisan. Liikkui korostetun hitaasti ja oli lähinnä etsivinään niitä viimeisiä kirjaimia, että mikkoska pääsisi voittamaan.
Missä vaiheessa Rosa on liikkuu muuta kuin hitaasti? Kyllähän se kauhoi vimmalla niitä palloja mutta jostain syystä löysi vaan vääriä kirjaimia. Ei toi helppo ole kun ei siellä ylimääräisiä tarvittuja ollut vain ne kummallkein jotka sanoihin tarvittiin.
Vierailija kirjoitti:
Totta 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa hävisi selvästi tahallaan sen pallomerikisan. Liikkui korostetun hitaasti ja oli lähinnä etsivinään niitä viimeisiä kirjaimia, että mikkoska pääsisi voittamaan.
Missä vaiheessa Rosa on liikkuu muuta kuin hitaasti? Kyllähän se kauhoi vimmalla niitä palloja mutta jostain syystä löysi vaan vääriä kirjaimia. Ei toi helppo ole kun ei siellä ylimääräisiä tarvittuja ollut vain ne kummallkein jotka sanoihin tarvittiin.
Ruokajonoon kipittää aina kiireesti.
Nina käy Valan hermoille monologeinensa, koittaa naureskella selän takana ja hakea taustatukea muista asukkaista.
Toinen joka mun mielestä yllättäenki on ehkä menny vähä Aleksin ihon alle,niin on Markku. En tiedä onko muut kiinnittänyt tähän huomiota, mutta mä olen aistivani jotai pientä skismaa. Eilisen tietovisan aikana etenki.
Markkukin halutessaan osaa sanoa aika tiukkasanaisesti vastaan, eikä ehkä niele muun jengin tavoin kaikkia Aleksin ehdotuksia ja juttuja.
Mutta tää nyt on vaa tällasta fiilispohjasta, ja hyvinhän nuo Markku ja Aleksikin tulee toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Eilen kun olivat siinä ketjussa kiinni Toni ja Aleksi joutui erilleen toisistaan ja Toni jutteli koko ajan kaikille muille mutta Aleksi nökötti pitkiä aikoja hiljaa kun Sara käänsi selkänsä ja jutteli Ronille.
Vierailija kirjoitti:
Jopas harmittaa Ninan voitto 😂😂
Rosa ei ole ihminen joka häviää kellekään missään tahallaan, ihan vaan tiedoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkola kotiin. Yksinhuoltajaäitiä kaivataan siellä.
Ninahan kertoi, että hänen pojat on monilahjakkaita, joten eiköhän nuo pärjää.
Hänellähän on isot pojat jo. Eikö toinen ole jo täysi-ikäinen, mitä olen noista hänen kommenteistaan käsittänyt. Pärjäävät varmaan hyvin ilman häntä. Noin kahdeksanvuotiaasta lapsi pärjää aivan hyvin, ilman että koko ajan joku vahtii häntä, ja usein nuorempanakin. Tekee hyvää vaan isojen lasten olla ilman huoltajia ja saada pärjätä itse. Vähän nuorempanakin jo. Osa on tietenkin sellaisia, että järjestävät heti kauheat bileet. Jos on fiksut kaverit, tämäkään ei ole ongelma.
Mikä kaamee kohina kuuluu tuossa kakkoskamerassa?
Vierailija kirjoitti:
Pitkät viestit sentään voi scrollata ohi, jos ei kiinnosta. Samaa ei valitettavasti voi tehdä, kun Nina avaa sanaisen arkkunsa 24/7:ssa. Sitä ei aina pääse pakoon, vaikka vaihtaisi toiseen kameraan. Ääni kuuluu aina. Polveileva tarina jatkuu ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Nina käy Valan hermoille monologeinensa, koittaa naureskella selän takana ja hakea taustatukea muista asukkaista.
Toinen joka mun mielestä yllättäenki on ehkä menny vähä Aleksin ihon alle,niin on Markku. En tiedä onko muut kiinnittänyt tähän huomiota, mutta mä olen aistivani jotai pientä skismaa. Eilisen tietovisan aikana etenki.
Markkukin halutessaan osaa sanoa aika tiukkasanaisesti vastaan, eikä ehkä niele muun jengin tavoin kaikkia Aleksin ehdotuksia ja juttuja.
Mutta tää nyt on vaa tällasta fiilispohjasta, ja hyvinhän nuo Markku ja Aleksikin tulee toimeen.
Aleksia harmittaa kun Markku on selkeästi fiksumpi ja tykätympi. Markkua kehutaan ja kiitellään usein ruuasta, sen ympärille keräännytään juttelemaan, Aleksilla on ollut se oma hovinsa joka pienenee koko ajan, ekana loikkasi Janne ja nytten putosi Toni, Petrakin selkeästi vältteli eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas harmittaa Ninan voitto 😂😂
Rosa ei ole ihminen joka häviää kellekään missään tahallaan, ihan vaan tiedoksi
Olen eri, mutta katsoin kyllä ihan samaa, että otti tosi rauhallisesti.
Naiset jäi ja pelkäsin että toinen tippuu.
Toni sopii paremmin selviytyjiin. Toni puhui urheilusta ja eipä paljon muusta. Ihan symppis on.