Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina käy Valan hermoille monologeinensa, koittaa naureskella selän takana ja hakea taustatukea muista asukkaista.
Toinen joka mun mielestä yllättäenki on ehkä menny vähä Aleksin ihon alle,niin on Markku. En tiedä onko muut kiinnittänyt tähän huomiota, mutta mä olen aistivani jotai pientä skismaa. Eilisen tietovisan aikana etenki.
Markkukin halutessaan osaa sanoa aika tiukkasanaisesti vastaan, eikä ehkä niele muun jengin tavoin kaikkia Aleksin ehdotuksia ja juttuja.
Mutta tää nyt on vaa tällasta fiilispohjasta, ja hyvinhän nuo Markku ja Aleksikin tulee toimeen.Aleksia harmittaa kun Markku on selkeästi fiksumpi ja tykätympi. Markkua kehutaan ja kiitellään usein ruuasta, sen ympärille keräännytään juttelemaan, Aleksilla on ollut se oma hovinsa joka pienenee koko ajan, ekana loikkasi Janne ja nytten putosi Toni, Petrakin selkeästi vältteli eilen.
Aleksissa on koko ajan joku pieni pirullisuus / ilkeys, mutta Markku on hymyilevä ja ystävällinen.
On vain niin älyttömän tylsää, jos lopussa taas on joku hymistelevä hyvä velikerho.
Vierailija kirjoitti:
Naiset jäi ja pelkäsin että toinen tippuu.
Toni sopii paremmin selviytyjiin. Toni puhui urheilusta ja eipä paljon muusta. Ihan symppis on.
Puhui se lapsistaan ja töistään pitkät pätkät kun Aleksi ei ollut estämässä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää kirjottako mitään sivun mittaisia novelleja, ei niitä kukaa jaksa lukea.
Lyhyitä viestejä on vaikka kuinka paljon. Valitse ne.
Jos taloon tulee kesken kaiken uusia asukkaita, Valeksi luultavasti puhkeaa itkuun onnesta, jos saa taloon jonkun urheiluihmisen kaverikseen. Palander olisi tietysti hänelle se paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa hävisi selvästi tahallaan sen pallomerikisan. Liikkui korostetun hitaasti ja oli lähinnä etsivinään niitä viimeisiä kirjaimia, että mikkoska pääsisi voittamaan.
Jopas harmittaa Ninan voitto 😂😂
Rosa ei ole ihminen joka häviää kellekään missään tahallaan, ihan vaan tiedoksi
Olen eri, mutta katsoin kyllä ihan samaa, että otti tosi rauhallisesti.
Juu juu tottakai eikä yhtään vaikuta se että toivoitte Ninan tippuvan 😂😂
Kylläpä on tähän mennessä ollut tylsin kausi tähän mennessä, mitä olen nähnyt. Näiden vastukset ovat olleet, että eivät saa kahvia, vaikka saavat kofeiinitabletteja ja teetä. Ja noi sängyt. Ihmetyttää, kun tää erikoisasiantuntija selostaa asioita, mitkä on just näytetty koosteissa, ei mitään uusia huomioita ja hehkuttaa, miten nyt on kyllä jännää jne. vaikka ei ole. Juontajat on tyhmiä ja noloja. Asukkaita kohdellaan silkkihansikkain. En usko, että kolmessa viikossa nää saa aikaan mitään mielenkiintoista tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos taloon tulee kesken kaiken uusia asukkaita, Valeksi luultavasti puhkeaa itkuun onnesta, jos saa taloon jonkun urheiluihmisen kaverikseen. Palander olisi tietysti hänelle se paras vaihtoehto.
Ei tarviis kyllä urheilijoita tulla. Ihan liikaa urheilu edustettuna jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Toni sopii paremmin selviytyjiin. Toni puhui urheilusta ja eipä paljon muusta. Ihan symppis on.
Tonihan oli seurallinen ja keskusteli, mutta antoi kohteliaasti muidenkin puhua. Jostain syystä häntä ja hänen hauskoja juttujaan ei juurikaan näytetty koosteissa toisin kuin Ninaa, joka on ollut niissä ihan jatkuvasti esillä.
En olisi rehellisesti osannut edes uskoa, että Nina on niin suosittu katsojien (äänestäjien) keskuudessa. Onkohan Ninasta annettu siloitellumpi kuva koosteissa? Vai mistä suosio johtuu?
Toni lähti iskemään hampaansa vaimon niskaan. Mutta kenen vaimon. Nyt miehet, tarkkailkaa vaimojenne niskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni sopii paremmin selviytyjiin. Toni puhui urheilusta ja eipä paljon muusta. Ihan symppis on.Tonihan oli seurallinen ja keskusteli, mutta antoi kohteliaasti muidenkin puhua. Jostain syystä häntä ja hänen hauskoja juttujaan ei juurikaan näytetty koosteissa toisin kuin Ninaa, joka on ollut niissä ihan jatkuvasti esillä.
IL haastattelussa hyvää esimerkkiä Tonin huumorintajusta:
”Toni myöntää, etteivät jutut Rosan kuorsaamisesta olleet liioiteltuja.
Kun Toni kuulee Rosan puolison kutsuneen vaimonsa kuorsausta naiskehräämiseksi, hän naurahtaa hyväntuulisesti.
– Jaa-a. Nyt kyllä täytyy sanoa, että siinä tapauksessa vastuu on kuulijalla.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni puhuu studiossa enemmän kuin koko BB/talossa
24/7 on välillä aivan todella raskasta seurata, koska porukka on niin yhtenäinen ja kaikki samassa tilassa, joten vain kovaäänisimpien mikeistä kuulee puhetta.
Eilen tekivät häädön jälkeen ruokaa, ja siinä oli keittiön saarekkeen äärellä melkein kaikki. Oli kivan näköistä keskustelua, mutta kuulin vain sanan sieltä ja toisen täältä kun Ninan ääni kailotti jostain takavasemmalta kokoajan.
Usein kuulee sellaisten puheen joita ei näy edes kamerassa. Pienemmässä porukassa olevia ei kuule ollenkaan, näkyy vain että suut käy.
Jos ei ole huuliltalukemisen taitoa niin tosi moni keskustelu jää kuulematta.
Harmittaa usein kun haluaisi kuulla mitä jotkut keskenään puhuu mutta ei siitä sekamelskasta kuule.Asukkaat ei sille mitään voi, en tiedä oisko äänitekniikan puolella tms. mahdollisuutta tehdä jotain asialle. Tarvitsisi varmaan enemmän kameroita ruutuplussaan valittavaksi ja jonkun joka seuraa kokoajan miltä ne kuulostaa ja näyttää.
Koosteita en katso, sieltä ei koskaan tule todenmukaista näkymää asukkaista. Mutta sekin on ongelma että moni äänestäjä katsoo vain sitä. Itse en edes tiedä miten äänestetään.
Ihan puolueettomana 24/7 seuraajana oon tota tarkkallu just tän palstan kommenttien perusteella eikä Nina ole läheskään eniten äänessä vaan Rosa, Sanna ja Aleksi. Kaikkein eniten itsestään kertovat Rosa ja Aleksi. Kumikin puhuu muiden päälle ja Rosa vielä vaihtaa aihetta.
Ai juuri sinä olet puolueeton seuraaja, ne joiden mielestä Nina on eniten äänessä ovat puolueellisia :'D
No puolueeton minäkin olen, ja mun ruudulta Ninan puhetta kuulee eniten. Aleksi ja Rosa seuraavana. Sitten tähän vielä liittyy se, että vaikka Aleksi ja Rosa puhuvat itsestään, heidän puheissaan on punainen lanka ja pointti, ne ovat suunnattu muille ihmisille. Ninan puhe on suunnattu jotenkin ilmaan, se on sellaista tajunnanvirtaa, hölistään mitä mieleen juolahtaa. Sitten hän vielä vaatii että muiden pitäisi kuunnella korva tarkkana jokainen sana mitä hän sanoo eikä keskeyttää saisi milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni sopii paremmin selviytyjiin. Toni puhui urheilusta ja eipä paljon muusta. Ihan symppis on.Puhui se lapsistaan ja töistään pitkät pätkät kun Aleksi ei ollut estämässä.
Ajatella, että Tonillakin on vanhimmet tyttäret jo seurusteluiässä. Kertoi siitä kun oli toisen poikaystävän jo tavannut. Samoin puhui niistä hevostalleista ja ravijutuista, joita itse heppatyttönä tykkäsin kuunnella.
Onko tänään taas nimeämiset? Lauantaina on häätö, kuin myös sunnuntaina? Eli myös huomenna nimetään?
Mä veikkaan, että asukkaat nimeään jälleen kuorsaavaa Rosaa ja haastattelumoodissa olevaa Sannaa. Lisäksi pisteitä saanee Valavuori. Ehkä myös sellaiset, jotka on valitelleet koti-ikävää. Sara ja Petra on välillä pitkään omissa oloissaan, ehkä hekin saa pisteitä?
Roni varmaan pääsee finaaliin asti, koska on jotenkin niin hajuton ja mauton, ettei kellään ole mitään syytä nimetä häntä.
Vierailija kirjoitti:
En olisi rehellisesti osannut edes uskoa, että Nina on niin suosittu katsojien (äänestäjien) keskuudessa. Onkohan Ninasta annettu siloitellumpi kuva koosteissa? Vai mistä suosio johtuu?
On annettu. Lisäksi häntä on näytetty kaikissa koosteissa useaan otteeseen vaikka useimmat asukkaat on tuskin vilahtaneet kuvissa. Jostain syystä yksi tuotannon suosikeista, eikä niihin äänestyksiin kannata luottaa, eli kyllä ne tippujat on pitkälti ohjelman tekijöiden päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa hävisi selvästi tahallaan sen pallomerikisan. Liikkui korostetun hitaasti ja oli lähinnä etsivinään niitä viimeisiä kirjaimia, että mikkoska pääsisi voittamaan.
Jopas harmittaa Ninan voitto 😂😂
Rosa ei ole ihminen joka häviää kellekään missään tahallaan, ihan vaan tiedoksi
Olen eri, mutta katsoin kyllä ihan samaa, että otti tosi rauhallisesti.
Juu juu tottakai eikä yhtään vaikuta se että toivoitte Ninan tippuvan 😂😂
No en toivonut tippuvan, kun oli ihan sama kumpi tippui, mutta huomasin vaan asian. Ihan yx hailee kuka koko kilpailun voittaa, mutta muuten vaan on mukava katsoa ohjelmaa.
Nina on huippurasittava asukas. Mulla ei ole 24/7, mutta jo koosteitten seuraaminen ottaa koville Ninan takia. Säälin muita asukkaita, kun joutuvat tämän hölinäsaasteen uhreiksi.
Molemmat on täysi-ikäisiä.