Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
7041/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noi joka aamu nukkua yli yhdeksään?

Vierailija
7042/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toni puhuu studiossa enemmän kuin koko BB/talossa

24/7 on välillä aivan todella raskasta seurata, koska porukka on niin yhtenäinen ja kaikki samassa tilassa, joten vain kovaäänisimpien mikeistä kuulee puhetta.

Eilen tekivät häädön jälkeen ruokaa, ja siinä oli keittiön saarekkeen äärellä melkein kaikki. Oli kivan näköistä keskustelua, mutta kuulin vain sanan sieltä ja toisen täältä kun Ninan ääni kailotti jostain takavasemmalta kokoajan.

Usein kuulee sellaisten puheen joita ei näy edes kamerassa. Pienemmässä porukassa olevia ei kuule ollenkaan, näkyy vain että suut käy.

Jos ei ole huuliltalukemisen taitoa niin tosi moni keskustelu jää kuulematta.

Harmittaa usein kun haluaisi kuulla mitä jotkut keskenään puhuu mutta ei siitä sekamelskasta kuule.

Asukkaat ei sille mitään voi, en tiedä oisko äänitekniikan puolella tms. mahdollisuutta tehdä jotain asialle. Tarvitsisi varmaan enemmän kameroita ruutuplussaan valittavaksi ja jonkun joka seuraa kokoajan miltä ne kuulostaa ja näyttää.

Koosteita en katso, sieltä ei koskaan tule todenmukaista näkymää asukkaista. Mutta sekin on ongelma että moni äänestäjä katsoo vain sitä. Itse en edes tiedä miten äänestetään.

Ihan puolueettomana 24/7 seuraajana oon tota tarkkallu just tän palstan kommenttien perusteella eikä Nina ole läheskään eniten äänessä vaan Rosa, Sanna ja Aleksi. Kaikkein eniten itsestään kertovat Rosa ja Aleksi. Kumikin puhuu muiden päälle ja Rosa vielä vaihtaa aihetta.

Ai juuri sinä olet puolueeton seuraaja, ne joiden mielestä Nina on eniten äänessä ovat puolueellisia :'D

No puolueeton minäkin olen, ja mun ruudulta Ninan puhetta kuulee eniten. Aleksi ja Rosa seuraavana. Sitten tähän vielä liittyy se, että vaikka Aleksi ja Rosa puhuvat itsestään, heidän puheissaan on punainen lanka ja pointti, ne ovat suunnattu muille ihmisille. Ninan puhe on suunnattu jotenkin ilmaan, se on sellaista tajunnanvirtaa, hölistään mitä mieleen juolahtaa. Sitten hän vielä vaatii että muiden pitäisi kuunnella korva tarkkana jokainen sana mitä hän sanoo eikä keskeyttää saisi milloinkaan. 

Puolueeton olen. En tunne näistä ketään, ei ole mitään tunteita ketään heistä kohtaan. Sattuneesta syystä sänkypotilaana ja joutoaikaa kun on niin oikein sekuntikellolla eilen mittasin huvikseni, esim aamulla oli pitkä keskustelu yli 15 minuuttia jossa äänessä vain Rosa ja Aleksi, yhden kerran kuului sen aikana jonkun toisen miehen ääni, ehkä Sedun. Meni pitkälle aamupäivän puolelle ennen kuin kuului ensimmäistäkään kertaa Ninan ääni ja heti samassa alkoi se valitus tänne, että on aina äänessä.

Saa toistui monesti. Vaikka sanoi vain yhden lauseen alkoi valitus että puhuu koko ajan, kyllä siitä helposti syntyy kuva, että vain koska oma inhokki niin maristaan. Talossa moni tuntuu tykkäävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7043/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako noi joka aamu nukkua yli yhdeksään?

Näköjään

Vierailija
7044/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi rehellisesti osannut edes uskoa, että Nina on niin suosittu katsojien (äänestäjien) keskuudessa. Onkohan Ninasta annettu siloitellumpi kuva koosteissa? Vai mistä suosio johtuu?

On annettu. Lisäksi häntä on näytetty kaikissa koosteissa useaan otteeseen vaikka useimmat asukkaat on tuskin vilahtaneet kuvissa. Jostain syystä yksi tuotannon suosikeista, eikä niihin äänestyksiin kannata luottaa, eli kyllä ne tippujat on pitkälti ohjelman tekijöiden päätöksiä.

Eihän eilenkään näytetty Ninaa lainkaan. Pelkkää Rosaa.

Vierailija
7045/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina käy Valan hermoille monologeinensa, koittaa naureskella selän takana ja hakea taustatukea muista asukkaista.

Toinen joka mun mielestä yllättäenki on ehkä menny vähä Aleksin ihon alle,niin on Markku. En tiedä onko muut kiinnittänyt tähän huomiota, mutta mä olen aistivani jotai pientä skismaa. Eilisen tietovisan aikana etenki.

Markkukin halutessaan osaa sanoa aika tiukkasanaisesti vastaan, eikä ehkä niele muun jengin tavoin kaikkia Aleksin ehdotuksia ja juttuja.

Mutta tää nyt on vaa tällasta fiilispohjasta, ja hyvinhän nuo Markku ja Aleksikin tulee toimeen.

Aleksia harmittaa kun Markku on selkeästi fiksumpi ja tykätympi. Markkua kehutaan ja kiitellään usein ruuasta, sen ympärille keräännytään juttelemaan, Aleksilla on ollut se oma hovinsa joka pienenee koko ajan, ekana loikkasi Janne ja nytten putosi Toni, Petrakin selkeästi vältteli eilen.

Musta on hauskaa ku Aleksi tulee aina naama nurinpäin kyselemään ja kuittailemaan kasvisruuasta, ku Markku kokkaa. Sit Markku vastaaki fiksun asiallisesti provosoitumatta ollenkaan :D

Esim.

Aleksi: "No eihän tuo maistu millekään, maistuuko tuo muka jollekki??"

Markku: "no tää on vähän sama ku vaikka liha, et eihän lihakaan maistu miltään ennen ku siihen laittaa suolaa ja pippuria"

Aleksi: "Onko näin...."

Vierailija
7046/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kirjottako mitään sivun mittaisia novelleja, ei niitä kukaa jaksa lukea.

Päinvastoin, kirjoittakaa vaan, mä tykkään lukea. Ne jotka eivät tykkää voivat aivan hyvin skrollata ne ohi, eikä silti tarvitse kieltää niitä muilta.

Vierailija
7047/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24/7 on välillä aivan todella raskasta seurata, koska porukka on niin yhtenäinen ja kaikki samassa tilassa, joten vain kovaäänisimpien mikeistä kuulee puhetta.

Eilen tekivät häädön jälkeen ruokaa, ja siinä oli keittiön saarekkeen äärellä melkein kaikki. Oli kivan näköistä keskustelua, mutta kuulin vain sanan sieltä ja toisen täältä kun Ninan ääni kailotti jostain takavasemmalta kokoajan.

Usein kuulee sellaisten puheen joita ei näy edes kamerassa. Pienemmässä porukassa olevia ei kuule ollenkaan, näkyy vain että suut käy.

Harmittaa usein kun haluaisi kuulla mitä jotkut keskenään puhuu mutta ei siitä sekamelskasta kuule.

Asukkaat ei sille mitään voi, en tiedä oisko äänitekniikan puolella tms. mahdollisuutta tehdä jotain asialle. Tarvitsisi varmaan enemmän kameroita ruutuplussaan valittavaksi ja jonkun joka seuraa kokoajan miltä ne kuulostaa ja näyttää.

Koosteita en katso, sieltä ei koskaan tule todenmukaista näkymää asukkaista. Mutta sekin on ongelma että moni äänestäjä katsoo vain sitä. Itse en edes tiedä miten äänestetään.

Ihan puolueettomana 24/7 seuraajana oon tota tarkkallu just tän palstan kommenttien perusteella eikä Nina ole läheskään eniten äänessä vaan Rosa, Sanna ja Aleksi. Kaikkein eniten itsestään kertovat Rosa ja Aleksi. Kumikin puhuu muiden päälle ja Rosa vielä vaihtaa aihetta.

Ai juuri sinä olet puolueeton seuraaja, ne joiden mielestä Nina on eniten äänessä ovat puolueellisia :'D

No puolueeton minäkin olen, ja mun ruudulta Ninan puhetta kuulee eniten. Aleksi ja Rosa seuraavana. Sitten tähän vielä liittyy se, että vaikka Aleksi ja Rosa puhuvat itsestään, heidän puheissaan on punainen lanka ja pointti, ne ovat suunnattu muille ihmisille. Ninan puhe on suunnattu jotenkin ilmaan, se on sellaista tajunnanvirtaa, hölistään mitä mieleen juolahtaa. Sitten hän vielä vaatii että muiden pitäisi kuunnella korva tarkkana jokainen sana mitä hän sanoo eikä keskeyttää saisi milloinkaan. 

Puolueeton olen. En tunne näistä ketään, ei ole mitään tunteita ketään heistä kohtaan. Sattuneesta syystä sänkypotilaana ja joutoaikaa kun on niin oikein sekuntikellolla eilen mittasin huvikseni, esim aamulla oli pitkä keskustelu yli 15 minuuttia jossa äänessä vain Rosa ja Aleksi, yhden kerran kuului sen aikana jonkun toisen miehen ääni, ehkä Sedun. Meni pitkälle aamupäivän puolelle ennen kuin kuului ensimmäistäkään kertaa Ninan ääni ja heti samassa alkoi se valitus tänne, että on aina äänessä.

Saa toistui monesti. Vaikka sanoi vain yhden lauseen alkoi valitus että puhuu koko ajan, kyllä siitä helposti syntyy kuva, että vain koska oma inhokki niin maristaan. Talossa moni tuntuu tykkäävän.

No, mulla aika samat fiilikset, tosin en ole joka päivä enää seurannut, mutta alussa panin merkille, että Nina ei jättänyt ketään yksin, esim aina kun huomasi vaikka Kellyn seinustalla erossa muista niin meni juttelemaan. Ja Kellyhän sanoi kun oli studiossa vieraana että se oli ollut hänestä mukavaa.

Vierailija
7048/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka halusi Tonin ulos ja miksi Toni laitettiin häätöäänestykseen. Koko ajan Rosa oli tippumassa.

Koska Nina ja Rosa ovat talossa olijoitten mielestä ärsyttäviä, niin tuotanto järjesti niin, että he tunteita herättävät  jäävät taloon.  Ja äänestystuloksia on tuotannon puolesta sorkittu. 

Koska BB on jonkinlainen ihmiskoe, haluttiin talossa pitää ärsyttävimmät ihmiset, siis tuotannon puolesta. 

En usko, että tässä tuotannon puolesta on ihan rehellistä peliä pelattu. 

Vierailija
7049/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jäi ja pelkäsin että toinen tippuu.

Toni sopii paremmin selviytyjiin. Toni puhui urheilusta ja eipä paljon muusta. Ihan symppis on.

Tonihan oli seurallinen ja keskusteli, mutta antoi kohteliaasti muidenkin puhua. Jostain syystä häntä ja hänen hauskoja juttujaan ei juurikaan näytetty koosteissa toisin kuin Ninaa, joka on ollut niissä ihan jatkuvasti esillä.

IL haastattelussa hyvää esimerkkiä Tonin huumorintajusta:

”Toni myöntää, etteivät jutut Rosan kuorsaamisesta olleet liioiteltuja.

Kun Toni kuulee Rosan puolison kutsuneen vaimonsa kuorsausta naiskehräämiseksi, hän naurahtaa hyväntuulisesti.

– Jaa-a. Nyt kyllä täytyy sanoa, että siinä tapauksessa vastuu on kuulijalla.”

En kyllä ymmärrä, että miten se Rosan mies kestää asua ja etenkään nukkua tuommoisen möykkääjän kanssa.. Ja joidenkin lehtijuttujen kuvissa sen mies on ihan fiksun näköinenkin, normaalipainoinen yms. Pistäisi muijansa ruotuun jo; laihdutuskuurille ja liikkumaan, niin siinä helpottaisi kuorsaaminenkin.

Ja edelleenkö nuo tuolla nukkuvat tähän aikaan. Ja Rosa siellä kuorsaa vieläkin. Eikös se mainostanut olevansa aamuihminen..

Vierailija
7050/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä Valavuoren Selviytyjät Suomessa :D Olisi siihen formaattiin täydellinen.

Sanoi kuitenkin yksi ilta Tonille ja kumppaneille, ettei lähtisi koskaan Selviytyjiin, sillä se kestää niin pitkään (joutuisi olemaan erossa lapsista) ja hän ei kuulemma tykkää juonitella. Valaa harmitti paljon se, että yhdellä kaudella hänen hyvä frendinsä Kim Herold ei voittanut, vaikka oli ollut kisoissa suvereeni. Sen sijaan voitti joku tubettaja (Miska), koska muiden mielestä oli pelannut paremmin kuin Kim (liitot, juonittelu). Aleksin mielestä fyysisesti kovimman ja kisoissa parhaan pitäisi voittaa, ei tykkää siitä juonittelupuolesta (vahvat ulos ekana, jne).

Veikkaanpa kuitenkin, että kyllä isoissa veloissa kylpevä Valavuori lähtisi mukaan myös Selviytyjiin, jos hinnasta sovitaan.

Vierailija
7051/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi rehellisesti osannut edes uskoa, että Nina on niin suosittu katsojien (äänestäjien) keskuudessa. Onkohan Ninasta annettu siloitellumpi kuva koosteissa? Vai mistä suosio johtuu?

On annettu. Lisäksi häntä on näytetty kaikissa koosteissa useaan otteeseen vaikka useimmat asukkaat on tuskin vilahtaneet kuvissa. Jostain syystä yksi tuotannon suosikeista, eikä niihin äänestyksiin kannata luottaa, eli kyllä ne tippujat on pitkälti ohjelman tekijöiden päätöksiä.

Eihän eilenkään näytetty Ninaa lainkaan. Pelkkää Rosaa.

Samaan kiinnitin huomiota. Miksi koko kooste oli pelkkää Rosaa. Ei siinä Toniakaan näytetty.

Vierailija
7052/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näytti kanssa, että Rosa hidasteli tahallaan, koska ei halunnut kohteliaana kisata täysillä itseään vanhempaa ja huonokuntosempaa ja jopa huonoitsetuntoisempaa ihmistä vastaan. Ei halunnut murskata Ninaa. Ymmärrän hyvin. Itsellä olisi ollut aika samat fiilikset. Lisäksi saattoi miettiä, että kisan voittaessaan muut pitävät häntä lähinnä itsekkäänä ja saa siitä huonoa mainetta. Ninahan ratsastaa juuri noilla säälipisteillä muutenkin.

Vierailija
7053/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pitänyt Ninasta kyllä ihan sen perusteella mitä olen nähnyt 24/7 seuratessani. Ihana ollut kaikille nuoremmille eikä koskaan moiti ketään vaan kannustaa. Selkesäti auttanut ainakin Saraa, Pinjaa ja Ronia vapautumaan ja puheliaimmiksi. Eikö se alussa ollut Nina joka Markultain alkoi kysellä töistä ja opinnoista, nythän se on tosin puhunut niistä jo monta kertaa. Mutta en minä ole nähnyt tai kuullut Ninasta mitään mikä mua erityisesti haittaisi tai ärsyttäisi.

Vierailija
7054/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää äänimäärät jotka parissa minuutissa muuttuu ihan erilaisiksi,  vähän outoa...

Vierailija
7055/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta näytti kanssa, että Rosa hidasteli tahallaan, koska ei halunnut kohteliaana kisata täysillä itseään vanhempaa ja huonokuntosempaa ja jopa huonoitsetuntoisempaa ihmistä vastaan. Ei halunnut murskata Ninaa. Ymmärrän hyvin. Itsellä olisi ollut aika samat fiilikset. Lisäksi saattoi miettiä, että kisan voittaessaan muut pitävät häntä lähinnä itsekkäänä ja saa siitä huonoa mainetta. Ninahan ratsastaa juuri noilla säälipisteillä muutenkin.

Rosa Meriläinen ei toimi noin - usko mua, ihan varma tieto. Rosa ei häviä, anna periksi tai luovuta missään asiassa tahallaan, ei todellakaan.

Vierailija
7056/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää äänimäärät jotka parissa minuutissa muuttuu ihan erilaisiksi,  vähän outoa...

Viimeisen mainoskatkon aikana 😂😂

Vierailija
7057/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toki jos mittaa vaikkapa Rosan ja Aleksin keskustelua niin saa selville heidän keskustelun pituuden. Kyllähän sieltä jo tuotanto poimii (ainakin silloin tällöin, paremminkin voisi!) selkeimpiä keskusteluja ja yrittää jättää älämölöä taustalle. Silti usein Ninan pulina kuuluu vaimeana taustalla vaikka jonkun muun keskustelu olisi käynnissä. Ja jos katsoo kuvaa, näkee että hänellä käy suu koko ajan vaikka mikki olisi vaimennettu. 

Vierailija
7058/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen mainoskatkon aikana 😂😂

Mitä ihmeen outoa siinäkin nyt on? Perinteisesti ihmiset äänestävät viime hetkillä eniten.

Vierailija
7059/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni oli haaveillut, että jos voitto osuu kohdalle ostavat paljun. Nyt olisi jollekin yritykselle hyvä sauma saada Toni heidän mainoskasvokseen.

Vierailija
7060/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen se jolle vastasit vaikka joku muukin ehti jo puolestaan sinulle vastata. 

Olen puolueeton, mutta en väittänyt muita puolueellisiksi. Jos ajattelt noin niin lipsahtiko freudilainen? En ala mittaamaan puhumisen pituuksia mutta saman vaikutelman olen saanut että siitä valitetaan joka ärsyttää vaikka sanoisi vain lauseen. Aleksin puheissa pointtina julkkisystävät, joita todella paljon ympäri maailmaa. Kiva jos tällainen jaksaa kiinnostaa, sillä sitä on luvassa jatkossakin yllin kyllin.

Ketju on lukittu.