Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina mietti tuolla tänään, että hänellä voi olla adhd, molemmilla pojillaan kuulemma on. Adhd tai add selittäisi hyvin tuota loputonta puhetulvaa, joka vaan jatkuu ja jatkuu ja harhailee sivupoluille. Se on ihan tyypillinen piirre nepsyillä, osa tiedostaa ja hallitsee paremmin, osa huonommin.
Olen itse joskus aiemmin miettinyt, voisiko Niemisellä olla adhd (ihan julkisuuskuvan perusteella) ja ihan hyvin voisi olla ainakin piirteitä tuonkin perusteella, miten on käyttäytynyt talossa. Toisaalta taas mitä väliä, kunhan vaan spekuloin joutessani. 🤔
Voi jösses, vielä adhd:kin raukalla 🤣 En kyllä näe mitään siihen viittavaa. Varmaan jotain mt-häiriötä onkin mutta tuskin tuo.
Eiköhän olisi jo asian tossa iässä tutkituttanut jos kerran lapsensakin on.
Surullista että huonoa käytöstä vedotaan aina adhd:seen.
Ihmiset on vaan erilaisia ja käyttäytyy kuten käyttäytyy ilman että niillä pitää olla joku diagnoosi taustalla, jos ei istu vaikka siihen yleiseen "koulutus-koti-mökki-avio-lapset" muottiinNina sanoi itse, että ei ole halunnut mennä tutkimuksiin, joten hukkaan meni nyt viisastelusi.
No vttuako sitäkin sitten pitää vielä pohtia ja arpoa kun kerran ei edes ole kiinnostanut tietää onko vai ei.
Älä ny mulle riehu, kunhan raportoin talon tapahtumia. On Nina minustakin raskas, mutta jos se johtuu neurologisista jutuista, niin niihin ei määräänsä enempää voi itse vaikuttaa. Yksi parhaista ystävistäni on adhd, ja välillä oireet on todella rasittavia lähellä oleville. Mutta ei hän tahallaan sellainen ole. Mikkosesta en tiedä, mutta voisi ajatella että ei hänkään varta vasten halua olla raskas ihminen, hän ei vaan osaa muuta.
Ei mikkosella mitään adhd:ta ole, se on ihan muutoin vain tollo ja huomiohakuinen.
Jos pojalla on asperger, niin voi sitä Ninallakin jotain neurologista olla. Usein se periytyy. Tai sitten ei ole mitään. Eihän sitä tiedä kuin tutkimalla.
Ei ole periytyvää eikä asperger ole mikään sairaus. Jättäkää ihan suosiolla noista irvailu pois.
Ai asperger ei ole periytyvää? Sulla on vähän väärät tiedot. Kukaan ei sanonut, että se olisi sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo kyllä laihtumaan tuolla pääse, vaikka onki aika köykäset eväät. Markku kokkailee lähes kokoajan uutta sapuskaa :D
Muijat rentoutuu meikkaamalla ja hiuksia laittamalla. Markun rentoutumistapa on varmaan kokkaaminen. :)
Joilla on älliä päässä joilla ei. 😉
Olenkohan ainoa, jota ärsyttää nuo Saran tokaisut. Jjuuh! Kllä! Ei se mitään! Ole hyvä! Juu kohteliaita ilmaisuja, mutta jotenkin huudahtaa nopeasti, kovaäänisesti ja teennäisesti. Ja ei tämä nyt ole mikään iso juttu, mutta jotenkin hassu maneeri.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sellanen kutina että Joonatan Sievinen tulee voittamaan tän BB:n.... muilla sama kutina?
Se oli hauska se joonas sievinen taksikuskina -juttu
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainoa, jota ärsyttää nuo Saran tokaisut. Jjuuh! Kllä! Ei se mitään! Ole hyvä! Juu kohteliaita ilmaisuja, mutta jotenkin huudahtaa nopeasti, kovaäänisesti ja teennäisesti. Ja ei tämä nyt ole mikään iso juttu, mutta jotenkin hassu maneeri.
Juuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuorella ansiotulot monena vuotena nolla euroa. Siinä ei paljoa veroeuroja kerry.
#nettosaaja
Siitähän se just tuomion sai ettei ilmottanu tulojaan vaan veti pimeenä taskuun. 2,5 vuotta ehdollista vankeutta ja 3 vuoden toimintakielto- Puolen millin verot nyysi omaan taskuun.
Kuinka tyhmä pitää olla että tekee tuollaista julkista työtä eikä maksa siitä veroja? Luuleeko se oikeesti ettei siitä jää kiinni?
Valavuori ei vaikuta edes vasemman jalan saappaalta. Mitähän sen äiti, kasvattajana, on mieltä tuosta. Ja tuosta Mikkosen kohtelusta ja selän takana kiusaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ai Markku on seukannut aiemmin naisen kanssa? Olin ihan varma, että on homo, tai vähintään bi.
Ja tämä ei millään pahalla, olen itsekin sateenkaariväkeä.
Puhuko Markku jostain exästään vai mistä tämä tieto nyt sulle tuli?
Jos oikein muistan edellisen julkkisten bb-kauden (2013), niin minun mielestä tämän porukan valinnassa onnistuttu paremmin. Yhtenäisempi ja rennompi, näin ainakin tuntuu nyt.
Silloinhan lyhyemmän julkkis bb:n jaksojen aikana ovi kävi ulospäin tiuhaan, silloin mm. Frederik ja a Andy Mc Coy lopettivat kesken ja useampi heitettiin pihalle sääntörikkomusten takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten taida upota Roniin ja Saraan tuo Aleksin leuhotus oletetulla tavalla, ei näy ihastuneita ilmeitä vaan enemmänkin kyllästymistä.
Pari kertaa Sara ja Roni vaan vilkaisi pitkään Aleksia ja alkoivat sitten jutella keskenään. Ei setä osaa sit kuitenkaan heittää läpändeerusta nuorisolle vaikka on olevinaan niin nuorekasta poikaa :D
En jaksa enää katsoa. Liikaa piereskelyä.
Vierailija kirjoitti:
Laukesko Vala pöksyihinsä?
Oksettavaa
Mistä johtopäätös, että Markku olisi bi tai gay? On mun suosikki. Tuntuu fiksulta ja määrätietoiselta.
Asiallinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
onko myös kimi tai häkkinen aleksin bestiksiä
Varmasti molemmat. Oikein hyviä ystäviä
Mistä kaksintaistelusta Sanna puhui kylppärissä? Sekoittaako nyt Farmi-formaattiin vai onko noista häätöäänestyksessä olevista kaksi menossa johonkin kaksintaisteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä oli joku viro/puolalainen rakennusmiesryhmä, josta kukaan ei ollu ikinä ees ollu taloa tekemässä. Halvalla ei saa ikinä mitään hyvää aikaan.
Miksi ihmeessä Lauri otti noin ison riskin, jolla pilasi maineensa alalla?
Minkä maineen? Huippuarkkitehtimaineen?
🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Nina haluaa runkkarien äänet pinkillä mekolla ja seksimeikillä.
Mähän sanoin mikä toi on. Mummoroolia vetää mutta munahaukka on oikeasti.
:D
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaksintaistelusta Sanna puhui kylppärissä? Sekoittaako nyt Farmi-formaattiin vai onko noista häätöäänestyksessä olevista kaksi menossa johonkin kaksintaisteluun?
lue bb-sivulta
Vierailija kirjoitti:
Olevinaan Rosa nopea pakkaaja, buutsit, kumpparit, kassillinen riepuja makkarista oli pakkaamatta. Huutelee tuokaa se ja se.
Hirmu epäsiisti ja epäjärjestelmällinen
Saara on kyl tosi seksikäs. Kaunis laittautumisella. Nuo muut ei sen kummemmiksi tuu, vaikka meikkaisivat :D