Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
6341/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti Sanna Marin ei myöskään tiedä kuka on Nina Mikkonen.

Vierailija
6342/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo kettinkijuttu nyt muka päivätehtävä? Tuntuu, että BB itsekään ei tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6343/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara ja Roni keskustelee ja Vala kaivelee muniaan ihan vieressä, iljettävä ukkeli

Hyi, tää on jotenkin sellainen rasvainen setämies pikkutuhmine  juttuineen. 

Luulee olevansa hauska

Vierailija
6344/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina kuvittelee olevansa nyt sexipommi, nlyristellen muka taas tuli muiden seuraan ja puhui mekostaan js korkkareista.. Sniiif, ku on hän niin vaatimaton ja nyt ihan tälläytyi näin vain vähän hihhih.. Katsokaa, kehukaa.

Kukaan ei kehunut, katsoivat kyllästyneesti. 😂

Vierailija
6345/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani on tuulahdus 90-luvulta!

Vierailija
6346/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottamasti Jyrki Sukula taloon!Vois tulla hämminkiä! Kukaan ei uskaltas mennä kolme metriä lähemmäs keittiöön😄

Vierailija
6347/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina mietti tuolla tänään, että hänellä voi olla adhd, molemmilla pojillaan kuulemma on. Adhd tai add selittäisi hyvin tuota loputonta puhetulvaa, joka vaan jatkuu ja jatkuu ja harhailee sivupoluille. Se on ihan tyypillinen piirre nepsyillä, osa tiedostaa ja hallitsee paremmin, osa huonommin.

Olen itse joskus aiemmin miettinyt, voisiko Niemisellä olla adhd (ihan julkisuuskuvan perusteella) ja ihan hyvin voisi olla ainakin piirteitä tuonkin perusteella, miten on käyttäytynyt talossa. Toisaalta taas mitä väliä, kunhan vaan spekuloin joutessani. 🤔

Voi jösses, vielä adhd:kin raukalla 🤣 En kyllä näe mitään siihen viittavaa. Varmaan jotain mt-häiriötä onkin mutta tuskin tuo.

Eiköhän olisi jo asian tossa iässä tutkituttanut jos kerran lapsensakin on.

Surullista että huonoa käytöstä vedotaan aina adhd:seen.

Ihmiset on vaan erilaisia ja käyttäytyy kuten käyttäytyy ilman että niillä pitää olla joku diagnoosi taustalla, jos ei istu vaikka siihen yleiseen "koulutus-koti-mökki-avio-lapset" muottiin

Nina sanoi itse, että ei ole halunnut mennä tutkimuksiin, joten hukkaan meni nyt viisastelusi.

No vttuako sitäkin sitten pitää vielä pohtia ja arpoa kun kerran ei edes ole kiinnostanut tietää onko vai ei.

Älä ny mulle riehu, kunhan raportoin talon tapahtumia. On Nina minustakin raskas, mutta jos se johtuu neurologisista jutuista, niin niihin ei määräänsä enempää voi itse vaikuttaa. Yksi parhaista ystävistäni on adhd, ja välillä oireet on todella rasittavia lähellä oleville. Mutta ei hän tahallaan sellainen ole. Mikkosesta en tiedä, mutta voisi ajatella että ei hänkään varta vasten halua olla raskas ihminen, hän ei vaan osaa muuta.

Ei mikkosella mitään adhd:ta ole, se on ihan muutoin vain tollo ja huomiohakuinen.

Jos pojalla on asperger, niin voi sitä Ninallakin jotain neurologista olla. Usein se periytyy. Tai sitten ei ole mitään. Eihän sitä tiedä kuin tutkimalla.

Vierailija
6348/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieminen vaikuttaa ainakin tyytyväiseltä kun saa jutella muidenkin kanssa eikä Valavuori pyöri koko ajan perässä.

Joku ihmetteli aiemmin sitä Tonin karismaa ja miksi niitä naisia riittää, mutta tänään oon katsonu just kuinka juttelee kaikkien kanssa ja on äärimmäisen hurmaava ja kohtelias muttei lipevä. Uskoisin kyllä noiden käytöstapojen ja huomioimisen vetoavan moneen.

Vierailija
6349/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se artistijuttu oli? 

Vierailija
6350/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa varmaan tahallaan mainitsi äsken että häntä odottaa kotona miehen ja pojan tekemät herkut, kun tiesi että Ninan tapainen ihminen kadehtii sellaisia asioita kuin mies.

🤭👌

Vierailija
6351/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko noilla edes tänää mitää päivätehtävää?

Mä luulen et BB ite sekoili tuossa, ei ton ketjutehtävän ois kuulunu vielä loppua kuitenkaa.

Vierailija
6352/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina mietti tuolla tänään, että hänellä voi olla adhd, molemmilla pojillaan kuulemma on. Adhd tai add selittäisi hyvin tuota loputonta puhetulvaa, joka vaan jatkuu ja jatkuu ja harhailee sivupoluille. Se on ihan tyypillinen piirre nepsyillä, osa tiedostaa ja hallitsee paremmin, osa huonommin.

Olen itse joskus aiemmin miettinyt, voisiko Niemisellä olla adhd (ihan julkisuuskuvan perusteella) ja ihan hyvin voisi olla ainakin piirteitä tuonkin perusteella, miten on käyttäytynyt talossa. Toisaalta taas mitä väliä, kunhan vaan spekuloin joutessani. 🤔

Voi jösses, vielä adhd:kin raukalla 🤣 En kyllä näe mitään siihen viittavaa. Varmaan jotain mt-häiriötä onkin mutta tuskin tuo.

Eiköhän olisi jo asian tossa iässä tutkituttanut jos kerran lapsensakin on.

Surullista että huonoa käytöstä vedotaan aina adhd:seen.

Ihmiset on vaan erilaisia ja käyttäytyy kuten käyttäytyy ilman että niillä pitää olla joku diagnoosi taustalla, jos ei istu vaikka siihen yleiseen "koulutus-koti-mökki-avio-lapset" muottiin

Nina sanoi itse, että ei ole halunnut mennä tutkimuksiin, joten hukkaan meni nyt viisastelusi.

No vttuako sitäkin sitten pitää vielä pohtia ja arpoa kun kerran ei edes ole kiinnostanut tietää onko vai ei.

Älä ny mulle riehu, kunhan raportoin talon tapahtumia. On Nina minustakin raskas, mutta jos se johtuu neurologisista jutuista, niin niihin ei määräänsä enempää voi itse vaikuttaa. Yksi parhaista ystävistäni on adhd, ja välillä oireet on todella rasittavia lähellä oleville. Mutta ei hän tahallaan sellainen ole. Mikkosesta en tiedä, mutta voisi ajatella että ei hänkään varta vasten halua olla raskas ihminen, hän ei vaan osaa muuta.

Ei mikkosella mitään adhd:ta ole, se on ihan muutoin vain tollo ja huomiohakuinen.

Jos pojalla on asperger, niin voi sitä Ninallakin jotain neurologista olla. Usein se periytyy. Tai sitten ei ole mitään. Eihän sitä tiedä kuin tutkimalla.

Ei ole periytyvää eikä asperger ole mikään sairaus. Jättäkää ihan suosiolla noista irvailu pois.

Vierailija
6353/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asian vierestä :

BB Krissellä todettiin korona viime viikolla (kertoi sen instastoryssa) ja nyt on BB- Artun kanssa jossain kuppilassa.

Ai siis sillä viime vuoden Kristianilla vai?

Krisse on viime kauden(2020) Kristiina ja Krisu on sitä edellisen kauden(2019) Kristian.

Vierailija
6354/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua noiden 70-luvulla syntyneiden hiustenlaitto ja meikkaaminen 🤌

Vierailija
6355/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko noilla edes tänää mitää päivätehtävää?

Mä luulen et BB ite sekoili tuossa, ei ton ketjutehtävän ois kuulunu vielä loppua kuitenkaa.

Eikö se tietovisa ollut päivätehtävä? 

Vierailija
6356/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uunin kiertoilmatoiminto vieras Valalle.

Mitäköhän se osais tehdä. Sehän kertoi jo ettei ole koskaan laittanut ruokaa ja lasten äiti on aina hoitanut kaikki kotihommat. Aamulla vaihtoi Ukkolalle moppia mutta päätti sitten mennä kahville ja jätti kaiken Porkalle pois korjattavaksi

Vierailija
6357/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi 179cm basket.fi mukaan.

Miten se näyttää tuolla niin lyhyeltä? Vai onko nuo kaikki muut miehet erityisen pitkiä Sedua lukuunottamatta.

Roni pisin, sitten kai Sara, miten Toni , Janne

Vierailija
6358/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo kyllä laihtumaan tuolla pääse, vaikka onki aika köykäset eväät. Markku kokkailee lähes kokoajan uutta sapuskaa :D

Vierailija
6359/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Saralla omia hiuksia vai osa liimaletti vai peruukki.

Vierailija
6360/24387 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannalle tehtiin klovnimeikki.

Ei vissiin hirveen paljon itse meikkaa, en muista ainakaan nähneeni vahvoissa meikeissä

Ketju on lukittu.