Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina mietti tuolla tänään, että hänellä voi olla adhd, molemmilla pojillaan kuulemma on. Adhd tai add selittäisi hyvin tuota loputonta puhetulvaa, joka vaan jatkuu ja jatkuu ja harhailee sivupoluille. Se on ihan tyypillinen piirre nepsyillä, osa tiedostaa ja hallitsee paremmin, osa huonommin.
Olen itse joskus aiemmin miettinyt, voisiko Niemisellä olla adhd (ihan julkisuuskuvan perusteella) ja ihan hyvin voisi olla ainakin piirteitä tuonkin perusteella, miten on käyttäytynyt talossa. Toisaalta taas mitä väliä, kunhan vaan spekuloin joutessani. 🤔
Voi jösses, vielä adhd:kin raukalla 🤣 En kyllä näe mitään siihen viittavaa. Varmaan jotain mt-häiriötä onkin mutta tuskin tuo.
Eiköhän olisi jo asian tossa iässä tutkituttanut jos kerran lapsensakin on.
Surullista että huonoa käytöstä vedotaan aina adhd:seen.
Ihmiset on vaan erilaisia ja käyttäytyy kuten käyttäytyy ilman että niillä pitää olla joku diagnoosi taustalla, jos ei istu vaikka siihen yleiseen "koulutus-koti-mökki-avio-lapset" muottiinNina sanoi itse, että ei ole halunnut mennä tutkimuksiin, joten hukkaan meni nyt viisastelusi.
No vttuako sitäkin sitten pitää vielä pohtia ja arpoa kun kerran ei edes ole kiinnostanut tietää onko vai ei.
Älä ny mulle riehu, kunhan raportoin talon tapahtumia. On Nina minustakin raskas, mutta jos se johtuu neurologisista jutuista, niin niihin ei määräänsä enempää voi itse vaikuttaa. Yksi parhaista ystävistäni on adhd, ja välillä oireet on todella rasittavia lähellä oleville. Mutta ei hän tahallaan sellainen ole. Mikkosesta en tiedä, mutta voisi ajatella että ei hänkään varta vasten halua olla raskas ihminen, hän ei vaan osaa muuta.
Ei mikkosella mitään adhd:ta ole, se on ihan muutoin vain tollo ja huomiohakuinen.
Vierailija kirjoitti:
Saralla ja Aleksilla seks uaalista jännitettä?
Sara katsoo Aleksia kuin jotain vähämielistä
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sara meikkaa??
No miksi nyt kukaan ylipäätään meikkaa
Valavuori ulos heti kun vaan mahdollista.
Ei vaan jaksa enää kuunnella urheilua kun kukaan muu ei siitä tiedä kun HÄN.
Mitä mitaleita se on koskaan saavuttanut, mutta silti pätee ihmisille joilla roikkuu mitaleita kaulassa. Nolo tapaus.
Nolottaisi kyllä olla julkkiksena tällä hetkellä kyseisen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Sanna ja Rosa voisivat olla ihan kivannäköisiä, suht hehkeitäkin naisia jos olisivat normaalipainoisia/hoikkia. Nyt reippaasti ylipainoisina molemmat tuollaisia matameja. Miettikää Sannaa -20kg pienempänä jossakin mekoissa, vois olla tosi elegantin ja kivan näköinen.
En tiedä, onko Sannalla terveysongelmia, mutta Rosa kuorsaa niin että vrmasti ei ole kaikki hyvin ja toivottavasti hakeutuu tutkimuksiin piakkoin.
Kuinka monta tuntia sara on meikannu 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo peruukki tai osa peruukki tai liimaletti joka on Saralla. Kaljuksi leikkaa joskus. Ilmeisesti omat hiukset niin kurjat että piti leikata.
Miksi ihmiset kommentoi tietona asioita jotka ei pidä paikkaansa? Kertoihan se jo tuollakin miksi leikkasi kaljuksi.
Nyt ukkola sanoi että ei käytä housuja, koska ne on vain järkyttävän näköiset.
MÄHÄN SANOIN ETTÄ JOHTUU EPÄVARMUUDESTA, HAHA BITSES.
Ja tietysti Mikkola nuolemassa heti ja kehumassa Sannan sääriä. Ihme ettei alkanut nuolla niitä konkreettisestikin tuo mielistelevä käärme.
Rosa sekos. En ihmettele. :D
Mikkonen sanoi just Ukkolalle "sä voit hyvin tuossa mekossa kun sulla on niin hyvät sääret"..no kait ne sit on..
Haluaisin kielittää kielinaisen alakertaa. She is so hot.
Ai Markku on seukannut aiemmin naisen kanssa? Olin ihan varma, että on homo, tai vähintään bi.
Ja tämä ei millään pahalla, olen itsekin sateenkaariväkeä.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi 179cm basket.fi mukaan.
Miten se näyttää tuolla niin lyhyeltä? Vai onko nuo kaikki muut miehet erityisen pitkiä Sedua lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hattu maksaa 50 euroa, plus puolet sen kokonaishinnasta. Paljonko hattu maksaa?
50 e, siinä se vastaus.
Tehtävä kuului: jos hattu maksaa 50 SEKÄ puolet kokonaishinnasta.
87,50
Minusta nuo Valavuoren lasauttamisjutut on noloja, onko se joku ikiteini vai mitä hittoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hattu maksaa 50 euroa, plus puolet sen kokonaishinnasta. Paljonko hattu maksaa?
50 e, siinä se vastaus.
Tehtävä kuului: jos hattu maksaa 50 SEKÄ puolet kokonaishinnasta.
87,50
Ei vaan 100 e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninalla on ääni ja hidas ja pitkä tarinointi kuin mummeleilla. Se ei ole hänen vikansa, mutta eihän nykyajan kiireisistä adhd-ihmisistä ole sellaista kuuntelemaan.
Ohan tota kaikki jaksaneet talossa kuunnella ja koko ajan joku hakeutuu sen juttusille. Valavuori ei tietenkään jaksa kuunnella, eihän se jaksa kuunnella ketään, sehän keskeyttää jokaisen.
Vai oikein hakeutuu juttusille.
Tuolla on aika vähän paikkoja joissa olla, se että joutuu jonnekin ninan viereen, ei tarkoita että haluaisi kuunnella sen narinoita.Seli seli. Ottaapa lujille kun jotkut oikein hakeutuu Mikkosen seuraan. Ihmiset tykkää, kuule, eri asioista, vihaa sinä rauhassa ja anna niiden tykätä ketkä tykkää. Nuoremmat näyttää olevan mielellään Mikkosen seurassa.
Oon mnest kans katsonu että ihan itse menee asukkaat sen luo vaikka ois mahdollisuus mennä muuallekin. Ihan mukavalta tuo minusta vaikuttaa, hyväntahtoinen ja kiltti ihminen.
No Nina ei hauku eikä pyri nolaamaan ketään, sitä ei tarvii pelätä, se ei kiusaa
Ukkolalla on pelkkiä hameita, koska hänellä on omasta mielestä oudon mallinen kroppa ja housut näyttää järkyttäviltä. Haluaisi käyttää housuja muttei kehtaa.
Tämän tosiaan arvasinkin, kaikki naisten omituiset pukeutumiset johtuu aina epävarmuudesta.
En kyllä ymmärrä logiikkaa että hameessa kukaa näyttäs paremmalta, mutta niin vain jotkut ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Asian vierestä :
BB Krissellä todettiin korona viime viikolla (kertoi sen instastoryssa) ja nyt on BB- Artun kanssa jossain kuppilassa.
Ai siis sillä viime vuoden Kristianilla vai?
Niin, ni mitä sitten? Pitääkö tämäkin asia, jokaisen kirjoittajan kirjoittaa tämä erikseen?
Voitaisko nyt vaan yhteisesti päättää, että vala on omanapainen rasittava höpöttäjä, kiitos. Jos tästä pääsis vaikka nyt eteenpäin. Kiitos.