Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Kenen te uskotte tippuvan ? Ja siis uskotte, ei kenen toivotte ? Minä luulen, että Rosa tippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hattu maksaa 50 euroa, plus puolet sen kokonaishinnasta. Paljonko hattu maksaa?
Kokonaishinta siis 50 euroa, tästä puolet eli 25.
50+25=75.
Eli hattu maksaa 75 euroa ;)
hahahahah. ei sinne päinkään
Toivon todella, ettei Ronn Moss tule tähän ohjelmaan. Kamala ajatus, että joutuu Tinnin ja Annin haastateltaviksi. Talossa onneksi Sara puhuu sujuvaa englantia. Harmi, että Kelly putosi, olisi ollut virheetön englanti.
En kyllä toivoisi, että kukaan muukaan ulkomaalainen artisti tulisi asukiksi. Mieluiten vain vierailemaan keikalle, jos bb-talossa on vaikkapa juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh! Nina Mikkonen on 56-vuotias. Luulin että se on jo yli 60 vuotta.
Täh! Mä oon tässä ihmetellyt miten rypyttömältä Nina näyttää kasvoista. Itse olen häntä yli 10 vuotta nuorempi, mutta ryppyisempi. Ja silti minustakin kuitenkin sanotaan usein että näytän ikääni nuoremmalta.
Täh! Mun äiti on lähes 7-kymppinen ja näyttää yhtä nuorekkaalta kuin Nina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sannalla on vaan piristävän omanalainen pukeutumistyyli. Ei se ole niin justiinsa jos vähän vilahtaa :D
Kyllä mäkin sannasta tykkään mutten ymmärrä miksei koskaan voi housuja pitää, mikä siinä oikein on. Onko joku itsetunto-ongelma vai mikä, ettei halua reisiään laittaa puntteihin, en ymmärrä. Kyllähän tunikat on keksitty, jos ei halua että "perse näkyy" tms. Minullakin on aina paitoja jotka menee tarpeeksi alas.
No ei varmasti ole mikään itsetunto-ongelma miksi käyttää hameita :D Jotkut vaan tykkää hameista enemmän kuin housuista...
Ja mitä enemmän hameisiin tottuu, sitä ahdistavammilta housut tuntuu!
No näinpä. Jossain vaiheessa kuvittelin, että Suomen oloissa on pakko käyttää housuja ( varsinkin, kun työ vaatii paljon ulkoilua kaikkina vuoden aikoina). Oli muuten vapauttavaa, kun huomasin, että voinkin käyttää hameita ympäri vuoden .
Ja en olekaan vielä tässä reilun kymmenen vuoden aikana tajunnut, että tämäkin on asia, joka saattaa ärsyttää jotain
No sama täällä! Pitäisiköhän alkaa itse ärsyyntyä tyypeistä jotka käyttää aina housuja. Lieneekö heillä joku itsetunto-ongelma vai mikä siinä mättää ettei koskaan voi hameita käyttää.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh! Mä oon tässä ihmetellyt miten rypyttömältä Nina näyttää kasvoista. Itse olen häntä yli 10 vuotta nuorempi, mutta ryppyisempi. Ja silti minustakin kuitenkin sanotaan usein että näytän ikääni nuoremmalta.
Täh! Mun äiti on lähes 7-kymppinen ja näyttää yhtä nuorekkaalta kuin Nina.
Ok, no mä sitten nelikymppisenä olen ryppyisempi kuin sun 7-kymppinen äitisi :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sannalla on vaan piristävän omanalainen pukeutumistyyli. Ei se ole niin justiinsa jos vähän vilahtaa :D
Kyllä mäkin sannasta tykkään mutten ymmärrä miksei koskaan voi housuja pitää, mikä siinä oikein on. Onko joku itsetunto-ongelma vai mikä, ettei halua reisiään laittaa puntteihin, en ymmärrä. Kyllähän tunikat on keksitty, jos ei halua että "perse näkyy" tms. Minullakin on aina paitoja jotka menee tarpeeksi alas.
Eli kun sulla itselläsi on itsetunto-ongelma prseestäsi niin Sannallakin on oltava reisistään?
Ei, mietin vain miksi ei uskalla housuja pitää. Anteeksi kun mietin "ääneen".. Hyvä jos ei ole itsetunto-ongelmaa, mutta ethän sinäkään tiedä onko vai ei. 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, mutta katsopas kun tässä pitää haukkua Mikkosta, viis siitä miltä näyttää, viis siitä mitä sanoo tai tekee - haukkumista vaan!
Hirveä häsellys ja älämölö koko ajan. Miksi puhuvat toistensa päälle?:D
Roni ei lukenut kysymystä ääneen eikä kysynyt muilta. Sanoi myös väärän vastauksen. Roni ilmoitti Talvisodan kestäneen 300 pvää, oikea vastaus 105 pvää.
Kiesus mitä häsläämistä. JA HIRVEÄ HUUTO KOKO AJAN!
Vierailija kirjoitti:
VÄLILLÄ tuo Nina on ok, mutta voi jumalauta kun rakastaa omaa kamalaa ääntään.
Häntäkö ei muka kuunnella? Miten voi olla kuulematta tuota kamalaa raakkumista.
Itse huutaa ja mesoaa muiden puheen päälle, ja loukkaantuu sitten itse jostain mitättömästä. Rasittava akka.Itse tykkään Sannasta, olkoon vaikka laiska, mutta jotenkin höpsö ja söpö, vaikka onkin oikeasti aika fiksu.
Rosastakin sanoisin söpö, koska aina kun hän on keskipisteenä, hän hymyilee leveästi silmät tuikkien.
On myös hauska.Sarasta ei sanottavaa. Tylsä.
Sanista ei erityisemmin sanottavaa, ihan ok.
Toni on hauska ja hymyileväinen kaveri.
Valavuori seuramies eikä häpeile sanoa Ninallekkin vastaan. Itse tulisin Valavuoren kanssa toimeen, ei tulisi hiljaista hetkeä. Tosin urheilusta en jaksaisi kauaa höpöttää. On myös kiltti kaikille.
Sedu. Ok tyyppi.
Pinjasta ei hirveästi sanottavaa kuin ei myös Ronistakaan.
Petra ihan hauska myös kunhan vain saisi jutuillensa raon välillä.
Porkka ihan hauska.
Markku on mukava tyyppi. Huomaa, että aidosti kiltti ja huomioonottava ihminen.
En tiedä unohtuiko joku. Jos unohtui, sille on luultavasti syynsä.
Mä tykkään Ninan äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hattu maksaa 50 euroa, plus puolet sen kokonaishinnasta. Paljonko hattu maksaa?
50 e, siinä se vastaus.
Tehtävä kuului: jos hattu maksaa 50 SEKÄ puolet kokonaishinnasta.
Minusta nina on vamppi. Välillä esittää mummoa, tänään on sexyt meikit ja munahaukan ilmeet. Outo ihminen.
Eilen illalla föönasi ja harjasi tukkaa melkein tunnin, kun muut jo vetäytyi yöpuulle.
Pelottava harppu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan Nina näyttää ikäiseltään kuten kaikki muutkin. Esim Rosa, Sanna ja Toni on kaikki 45-vuotiaita (syntyneet -75) ja ikäiseltään jokainen näyttääkin. Valavuori on samalla tavalla jo reilu nelikymppinen keski-ikäinen (42-v), mutta kuitenkin just sen muutaman vuoden nuoremman näköinen kuin tuo trio. Sedu näyttää reilu 60-vuotiaalta ja Sani viisikymppiseltä. Porkassa on tietynlaista poikamaisuutta olemuksessa mutta kyllä hän silti ihan 55-vuotiaalta näyttää eikä menisi mitenkään vaikka 45-vuotiaasta eikä kyllä reilu kuusikymppisestäkään..
Nuo nuoremmatkin on kaikki ihan ikäisensä näköisiä paitsi tuo pinsku joka menisi helposti 15-vuotiaastakin.
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, ettei Ronn Moss tule tähän ohjelmaan. Kamala ajatus, että joutuu Tinnin ja Annin haastateltaviksi. Talossa onneksi Sara puhuu sujuvaa englantia. Harmi, että Kelly putosi, olisi ollut virheetön englanti.
En kyllä toivoisi, että kukaan muukaan ulkomaalainen artisti tulisi asukiksi. Mieluiten vain vierailemaan keikalle, jos bb-talossa on vaikkapa juhlat.
Onpa kyllä jotenkin niin suloisen suomalaista, että ollaan heti huolissaan kuka osaa puhua ulkomaan vieraalle virheettömästi :D
Eiköhän noista kaikki englannilla pärjää. Ja Ronn Moss tuskin odottaa että hänelle puhutaan virheetöntä englantia maassa jonka virallinen kieli englanti ei ole. Kuten ei kukaan muukaan englanninkielinen odota.
Tuskinpa itsetunto-ongelmainen kropastaan epävarma tuollaista mekkoa käyttäisi...
Vierailija kirjoitti:
Minusta nina on vamppi. Välillä esittää mummoa, tänään on sexyt meikit ja munahaukan ilmeet. Outo ihminen.
Eilen illalla föönasi ja harjasi tukkaa melkein tunnin, kun muut jo vetäytyi yöpuulle.
Pelottava harppu.
Sinä olet tyhmä korppikotka!
Vierailija kirjoitti:
Sannan lajitellessa pulloja vilkkui alkkarit kriittisistä kohdin.Vaaleat kukikkaat vielä.
Miksei voi laittaa jotain verkkareita jalkaan, jotenkin räävitöntä tuo mekkopukeutuminen.