Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikinä ei ole tyytyväinen kotiin. Tehtiin remontti ja siinäkin epäonnistuttiin

Vierailija
27.02.2024 |

Alettiin remontti jossa yritys oli korjata epäkohtia. Moni onnistui mutta tärkein meni pieleen eli valittiin ihan väärä lattiamateriaali ja asennuskin meni niin käteen kuin olla voi. Nyt melkein ottaisin sen vanhan lattian takaisin. Uudestaan ei nyt käydä lattiaa laittamaan ainakaan 5-10 vuoteen. Vituttaa suoraan sanottuna. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kurjalta. Tsemppiä.

Ps: kaikki on suhteellista. Olen juuri muuttamassa melko heikkokuntoiseen, muta  halpaan vuokra-asuntoon, kun jouduin työttömyyden myötä luopumaan omistusoasunnosta rahojen loputtua. Ei enää mahdlolista lyhentää lainaa.

JA kyllä, olen hakenut töitä: olen lähettänyt valtavan määrän työhakemuksia, myös koulutustani ja kokemustani vastaamattomiin työpaikkoihin. Olen myös ollut suoraan yhteydessä yrityksiin, joilla ei juuri sillä hetkellä ole ollut avoimia työpaikkoja ilmoitettuna.

Huonolta näyttää loppuelämäni. Olen 45.

Kuten ap huomannet,kaikki on suhteellista:)

Vierailija
2/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeaa tajuta että joku epäonnistuisi materiaaleissa, siis värin tai ulkonäön puolesta. Ymmärrän kyllä jos on ostettu halpaa laminaattia eikä se tunnu hyvältä (no tämäkään ei ole ylläri, kaikkihan sen tietää).

Ettekö hakeneet väri- tai materiaalinäytteitä, ettekö reklamoineet asennusta jne??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole tyytyväinen mihinkään muuhunkaan.

Vierailija
4/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikeaa tajuta että joku epäonnistuisi materiaaleissa, siis värin tai ulkonäön puolesta. Ymmärrän kyllä jos on ostettu halpaa laminaattia eikä se tunnu hyvältä (no tämäkään ei ole ylläri, kaikkihan sen tietää).

Ettekö hakeneet väri- tai materiaalinäytteitä, ettekö reklamoineet asennusta jne??

Väri ja matsku oli tuttuja. Asennuksessakaan ei sinänsä ollut vikaa. Tarina on pitkä ja vaikea selittää mutta tilanne nyt on mikä on. Ap

Vierailija
5/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole tyytyväinen mihinkään muuhunkaan.

Ihan aloituksessa jo sanon että moni juttu onnistui. Opettele lukemaan.  Ap

Vierailija
6/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa kurjalta. Tsemppiä.

Ps: kaikki on suhteellista. Olen juuri muuttamassa melko heikkokuntoiseen, muta  halpaan vuokra-asuntoon, kun jouduin työttömyyden myötä luopumaan omistusoasunnosta rahojen loputtua. Ei enää mahdlolista lyhentää lainaa.

JA kyllä, olen hakenut töitä: olen lähettänyt valtavan määrän työhakemuksia, myös koulutustani ja kokemustani vastaamattomiin työpaikkoihin. Olen myös ollut suoraan yhteydessä yrityksiin, joilla ei juuri sillä hetkellä ole ollut avoimia työpaikkoja ilmoitettuna.

Huonolta näyttää loppuelämäni. Olen 45.

Kuten ap huomannet,kaikki on suhteellista:)

Ja Afrikassa ei ihmisillä ole ruokaa. Ja Ukrainassa soditaan ja ihmiset joutuneet lähtemään evakkoon kodeistaan vailla tietoa että pääseekö kotiin tai että onko kotia tai edes kotimaata mihin palata. Kaikki on suhteellista🙄 Ap

Vierailija
7/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väri ja matsku oli tuttuja. Asennuksessakaan ei sinänsä ollut vikaa. Tarina on pitkä ja vaikea selittää mutta tilanne nyt on mikä on. Ap

Aloituksessa kuitenkin kerrot, että materiaali oli vääränlainen ja asennus meni pieleen? Miksi valitsitte huonon materiaalin ja värin vaikka ne oli tuttuja, ja miten asennus voi mennä yhtä aikaa pieleen ja ei? 

Vierailija
8/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa kuitenkin kerrot, että materiaali oli vääränlainen ja asennus meni pieleen? Miksi valitsitte huonon materiaalin ja värin vaikka ne oli tuttuja, ja miten asennus voi mennä yhtä aikaa pieleen ja ei? 

Kuten sanottua, pitkä ja monimutkainen juttu😁 Sama lattia ei käynytkään tänne kotiin mikä toisaalla oli hyvä. Oli myös laatuongelmia jotka ilmeni vasta asennuksen jälkeen yms. Ap

Vierailija
9/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö ite? Oletko wanna-be rakennusmestari??😝🤣🤔

Vierailija
10/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitkö ite? Oletko wanna-be rakennusmestari??😝🤣🤔

En tehnyt itse. Ap

Vierailija
11/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ap olet se, mitä minä sanon "laiskaksi aloituksen tekijäksi". Et edes kerro mistä lattiamateriaalista kyse. Et viitsi supista pitkää salaperäistä tarinaa, että koko siinä sun jutussä olisi mitään järkeä. Kiinnostus lopahti. 

Vierailija
12/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä ap olet se, mitä minä sanon "laiskaksi aloituksen tekijäksi". Et edes kerro mistä lattiamateriaalista kyse. Et viitsi supista pitkää salaperäistä tarinaa, että koko siinä sun jutussä olisi mitään järkeä. Kiinnostus lopahti. 

Ei se ole oleellista. Ei ole pakko kommentoida tai edes lukea. Kunhan kirjottelin ajatukseni ilmoille. Ap

Vierailija
13/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tässä tapauksessa se suurin vika on siellä korvien välissä. Hoidat sen, niin maailma näyttää taas uudelta.

Vierailija
14/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos materiaali oli huonoa ja työ sekundaa, niin tuonhan saa kokonaan uusiksi maksutta, kun kykenee osoittamaan virheet ja vastuulliset henkilöt. Jos meni itse valitsemaan surkean materiaalin, niin vika on itsessä, ei muissa. Lattia ei paljoa maksa, teetätte uuden, sen saa alle 20 000 euron.

Vierailija
15/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos materiaali oli huonoa ja työ sekundaa, niin tuonhan saa kokonaan uusiksi maksutta, kun kykenee osoittamaan virheet ja vastuulliset henkilöt. Jos meni itse valitsemaan surkean materiaalin, niin vika on itsessä, ei muissa. Lattia ei paljoa maksa, teetätte uuden, sen saa alle 20 000 euron.

Voi että. Meille 20t€ on paljon rahaa🤷 Ap

Vierailija
16/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ap ei olisi tyytyväinen mihinkään, joten sinällään sama millainen lattia siellä on. 

Vierailija
17/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ap ei olisi tyytyväinen mihinkään, joten sinällään sama millainen lattia siellä on. 

Ihan aloituksessa jo sanon että moni juttu onnistui. Opettele lukemaan.  Ap

Vierailija
18/20 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia mattoja

Vierailija
19/20 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vahdattu filtteröityjä ja muokattuja sisutuskuvia ja haluttu samanlaista tunnelmaa. Jonkun täydellinen insta -kuva on otettu tiettynä päivänä tiettynä kellonaikana, kun auringonlasku osuu täydellisesti keittiön kaappeihin ja siivilöityy kauniisti kohti olohuonetta. Julkaisija on hehkuttanut ihania helmikuun valoisia päiviä kun aurinko viimeinkin vähän näyttäytyy.

Reality Check Please.

Vierailija
20/20 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ittesi jos ei mihinkään tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi